Het is een soort van geboortekaartje, niet die we zelf hadden ontworpen, maar een vriendin heeft die gemaakt.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:11 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Blij ei! Leuk trouwens ook het geboortekaartje (?) zo uitvergroot op de muur! Ik herken een heleboel kleding van Frum bij ons in de kast.Ook de hydrofielen enzo. Wel een beetje dezelfde smaak denk ik.
En het is even zoeken qua tijd dat ze wakker is/kan blijven en alle indrukken kan verwerken. We hadden nu gratis kaartjes via de Postcodeloterij, dus geen risico. Maar zodra ze de speeltuin ook een beetje kan gebruiken denk ik dat wij over gaan op een seizoenskaart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt wel 1 vd leukste kraamcadeau’s die we hebben gekregen![]()
We hebben volgens mij inderdaad dezelfde smaak haha ook kwa kleertjes die ik bij spookje zie vind ik t telkens zo leuk![]()
Frum heeft ook nog wel wat berg trouwens, al wordt het wel steeds minder! Eerst was het zooooo veel maar we konden al vrij snel een palmboom in doen dus had er eigenlijk schijt aan, ik dacht misschien is het wel goed dat het een soort van door lucht![]()
We hebben thuis 2 katten en daar is ze helemaal dol opZij rennen alleen voor haar weg omdat ze nog niet kan aaien maar bam bam bam doet haha.
Willen sowieso een seizoenskaart kopen want dan maakt het in principe ook niet uit als je maar een half uur kan of zo! Ivm slaapjes idd![]()
Wel leuk hoor![]()
Sowieso verdere uitstapjes vind ik vaak best moeilijk in te plannen, mijn vriend heeft overdag de auto dus echt ver kom ik ook niet. Dus nu zit ik vaak van ehhh j wtf moet ik nou weer doen met jou, zeker nu ze weer in een of andere sprong zit en dus veel te jengelig is en niks goed is.
Heb me ff ingelezen over de opvolgmelk, en we hebben besloten dat we bij nummer 2 blijven, die 2 maandjes maken nou ook niet zo veel verschil meer.
Thanks iig![]()
@krijgerrtje wij hebben nooit rapley gedaan want ik vond het dood eng, maar nu pakt ze eigenlijk altijd zelf haar eten van het bord af.
Wij willen ook heel graag een abo, maar we hebben geen echt leuke dierentuin in de buurt. En een uur rijden is dan toch niet helemaal handig... We twijfelen tussen Burger's Zoo en GaiaZoo (bij die laatste vooral krijg je ook nog eens superveel korting op andere dierentuinen enzo). Abo's zijn daan +- 55 per persoon en prul is de komende jaren nog gratis. Voor ongeveer 130 euro (inclusief parkeren) kun je dan het hele jaar gaan.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:20 schreef Loj het volgende:
Blijdorp is dacht ik iets van ¤80,- per jaar pp of ¤200,- voor een gezinskaart. Ik heb nu al 5 jaar een abbo en wij zijn er nog steeds niet klaar mee.
Nu heb ik ook twee grote dierenfanaten, dus we gaan ook veel andere dierentuinen langs, waar we weer korting krijgen.
Hier ook geen opvolgmelk 3. Nog 6 weken nummer 2
Heel gaaf kraamcadeau zeg!
Dat klinkt lang niet gek! Hier de Apenheul en Burgers Zoo dichtbij, dus denk dat wij geen klagen hebben qua dierentuin.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:20 schreef Loj het volgende:
Blijdorp is dacht ik iets van ¤80,- per jaar pp of ¤200,- voor een gezinskaart. Ik heb nu al 5 jaar een abbo en wij zijn er nog steeds niet klaar mee.
Nu heb ik ook twee grote dierenfanaten, dus we gaan ook veel andere dierentuinen langs, waar we weer korting krijgen.
Hier ook geen opvolgmelk 3. Nog 6 weken nummer 2
Heel gaaf kraamcadeau zeg!
GaiaZoo ken ik niet, maar Burger's Zoo is echt awesome!quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:51 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Wij willen ook heel graag een abo, maar we hebben geen echt leuke dierentuin in de buurt. En een uur rijden is dan toch niet helemaal handig... We twijfelen tussen Burger's Zoo en GaiaZoo (bij die laatste vooral krijg je ook nog eens superveel korting op andere dierentuinen enzo). Abo's zijn daan +- 55 per persoon en prul is de komende jaren nog gratis. Voor ongeveer 130 euro (inclusief parkeren) kun je dan het hele jaar gaan.
Misschien toch nog iets actiever schrapen dan..quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:39 schreef Rebubbled het volgende:
NJ, onze bug zat helemaal onder de berg. Hoofd, voorhoofd, oren, wenkbrauwen. Ik heb er consequent kokosolie op gesmeerd en de ergste berg op haar hoofd er met een pinpas vanaf geschraapt een paar keer. Is nu niets meer van over.Dat schrapen was wel echt schrapen, dus ik deed het als ze diep sliep. Anders had ze het niet heel chill gevonden denk ik.
Wij hebben na een week grondig zonnebrand smeren per toeval ontdekt dat je daar uiteindelijk prima de berg mee weghaaltquote:Op woensdag 17 juli 2019 10:53 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Misschien toch nog iets actiever schrapen dan..
Hebben het hier vanochtend ingesmeerd met olie, goed in laten trekken en proberen er uit te wassen i.c.m. schrapen. Maar komt echt moeizaam los, maar doordat haar haar al wat langer is blijft het heel erg vastzitten het het haar..
Hebben er lang mee gewacht omdat het 'vanzelf over zou gaan'. Nu is ze straks een jaar en is ze nog oranje onder haar blonde lokken..
Dus als je 3x gaat heb je je abbo er al uitquote:Op woensdag 17 juli 2019 10:51 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Wij willen ook heel graag een abo, maar we hebben geen echt leuke dierentuin in de buurt. En een uur rijden is dan toch niet helemaal handig... We twijfelen tussen Burger's Zoo en GaiaZoo (bij die laatste vooral krijg je ook nog eens superveel korting op andere dierentuinen enzo). Abo's zijn daan +- 55 per persoon en prul is de komende jaren nog gratis. Voor ongeveer 130 euro (inclusief parkeren) kun je dan het hele jaar gaan.
Ikzelf vind Gaia nog altijd leuk om te bezoeken. Vroeger abo gehad op Ouwehands, Amersfoort en Blijdorp toen ik in Utrecht woonde. Nu terug in t zuiden ook weer een jaar Gaia gehad. Op t moment geen, maar als de kleine er is komt er vast weer een, of misschien een keer kasteelpark Born tussendoor. Wildpark gangelt doet t ook altijd goed.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:51 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Bij mijn oudste zoon heb ik het destijds ook weggehaald en ik ben zelden iemand tegengekomen met meer / dikker haar dan hijquote:Op woensdag 17 juli 2019 14:34 schreef Loj het volgende:
Geen idee of het echt zo is, maar mijn schoonzus vertelde dat zij bij haar oudste berg had verwijderd en die heeft best dun slap haar. Bij de jongste had ze dat niet gedaan en die heeft heel mooi dik haar.
Ik heb het toen eens nagevraagd bij 2 vriendinnen en daar bleek dat ?toevallig? bij beide ook te kloppen.
Ik laat de berg dus lekker zitten![]()
Oh want bij mijn jongens klopt het ook![]()
Ja, in bijna alle dierentuinen 20 tot 50% korting. Dat vind ik best fijn. Een paar dierentuinen in het buitenland (Antwerpen, Mechelen, duisburg) zijn gratis en nog goed aan te rijden ook
Genoeg reclame gemaakt
Dat kan ik nietquote:Op woensdag 17 juli 2019 16:05 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Bij mijn oudste zoon heb ik het destijds ook weggehaald en ik ben zelden iemand tegengekomen met meer / dikker haar dan hij![]()
Het lijkt me sterk dat iets wat genetisch bepaald is, kunt beïnvloeden door het wegwrijven van talg. Maar wie weet kan iemand me verrassen met een interessant artikel 😁
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We waren allebei hartstikke moe, dus volgende keer beter!
![]()
Flink schrapen? Een babyhoodje? Nee, juist niet.quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:07 schreef Rebubbled het volgende:
Ja kan me voorstellen dat je er dan gewoon vanaf wilt. Flink schrapen en herhalen. Ook hielp het om de losgekomen schilfers uit het haar te poetsen met een hydrofiel. Succes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |