abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187962878
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 19:11 schreef NicolasJoy het volgende:

[..]

Blij ei! Leuk trouwens ook het geboortekaartje (?) zo uitvergroot op de muur! Ik herken een heleboel kleding van Frum bij ons in de kast. :9 Ook de hydrofielen enzo. Wel een beetje dezelfde smaak denk ik. :D

En het is even zoeken qua tijd dat ze wakker is/kan blijven en alle indrukken kan verwerken. We hadden nu gratis kaartjes via de Postcodeloterij, dus geen risico. Maar zodra ze de speeltuin ook een beetje kan gebruiken denk ik dat wij over gaan op een seizoenskaart. O+
Het is een soort van geboortekaartje, niet die we zelf hadden ontworpen, maar een vriendin heeft die gemaakt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt wel 1 vd leukste kraamcadeau’s die we hebben gekregen O+
We hebben volgens mij inderdaad dezelfde smaak haha ook kwa kleertjes die ik bij spookje zie vind ik t telkens zo leuk O+

Frum heeft ook nog wel wat berg trouwens, al wordt het wel steeds minder! Eerst was het zooooo veel maar we konden al vrij snel een palmboom in doen dus had er eigenlijk schijt aan, ik dacht misschien is het wel goed dat het een soort van door lucht :')

We hebben thuis 2 katten en daar is ze helemaal dol op O+ Zij rennen alleen voor haar weg omdat ze nog niet kan aaien maar bam bam bam doet haha.
Willen sowieso een seizoenskaart kopen want dan maakt het in principe ook niet uit als je maar een half uur kan of zo! Ivm slaapjes idd ;)
Wel leuk hoor O+

Sowieso verdere uitstapjes vind ik vaak best moeilijk in te plannen, mijn vriend heeft overdag de auto dus echt ver kom ik ook niet. Dus nu zit ik vaak van ehhh j wtf moet ik nou weer doen met jou, zeker nu ze weer in een of andere sprong zit en dus veel te jengelig is en niks goed is.

Heb me ff ingelezen over de opvolgmelk, en we hebben besloten dat we bij nummer 2 blijven, die 2 maandjes maken nou ook niet zo veel verschil meer.
Thanks iig :*

@krijgerrtje wij hebben nooit rapley gedaan want ik vond het dood eng, maar nu pakt ze eigenlijk altijd zelf haar eten van het bord af.
pi_187964043
@Framblij89
Super leuk kraamcadeau! Misschien dat ik hem op Intagram ook voorbij had zien komen, vlagen ervan dan. :9 Had hem in elk geval met naam gezien! :D Als we weer nieuwe kleding nodig hebben kunnen we dus eigenlijk wel samen gaan shoppen! Zou willen dat we dan kleding van je over konden nemen, maar ik denk dat Frum en Spookje redelijk gelijk opgaan qua maat.. Frum is natuurlijk jonger, maar een stuk langer!

We gaan zo de berg proberen er een beetje uit te kammen, de hele ochtend olie in laten trekken.. Nog maar eens proberen. Wil er vanaf!

Hier hetzelfde met de kat! Er is nog geen fysiek contact zeg maar. :9 Maar de interesse is er behoorlijk. :') Is Blijdorp een beetje betaalbaar qua seizoenskaart?
Heb je geen vrienden/vriendinnen die graag mee willen met auto? Alles zeker ook net niet binnen loopafstand met de wagen?

Wat is jullie plan dan met de melk na de 12 maanden? Koemelk of nog wel een melkpoeder?
pi_187964121
Blijdorp is dacht ik iets van ¤80,- per jaar pp of ¤200,- voor een gezinskaart. Ik heb nu al 5 jaar een abbo en wij zijn er nog steeds niet klaar mee.
Nu heb ik ook twee grote dierenfanaten, dus we gaan ook veel andere dierentuinen langs, waar we weer korting krijgen.

Hier ook geen opvolgmelk 3. Nog 6 weken nummer 2 ;)

Heel gaaf kraamcadeau zeg!
pi_187964332
NJ, onze bug zat helemaal onder de berg. Hoofd, voorhoofd, oren, wenkbrauwen. Ik heb er consequent kokosolie op gesmeerd en de ergste berg op haar hoofd er met een pinpas vanaf geschraapt een paar keer. Is nu niets meer van over. :) Dat schrapen was wel echt schrapen, dus ik deed het als ze diep sliep. Anders had ze het niet heel chill gevonden denk ik.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  woensdag 17 juli 2019 @ 10:51:06 #280
319308 Tink89
To live is to dance
pi_187964480
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 10:20 schreef Loj het volgende:
Blijdorp is dacht ik iets van ¤80,- per jaar pp of ¤200,- voor een gezinskaart. Ik heb nu al 5 jaar een abbo en wij zijn er nog steeds niet klaar mee.
Nu heb ik ook twee grote dierenfanaten, dus we gaan ook veel andere dierentuinen langs, waar we weer korting krijgen.

Wij willen ook heel graag een abo, maar we hebben geen echt leuke dierentuin in de buurt. En een uur rijden is dan toch niet helemaal handig... We twijfelen tussen Burger's Zoo en GaiaZoo (bij die laatste vooral krijg je ook nog eens superveel korting op andere dierentuinen enzo). Abo's zijn daan +- 55 per persoon en prul is de komende jaren nog gratis. Voor ongeveer 130 euro (inclusief parkeren) kun je dan het hele jaar gaan.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_187964483
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 10:20 schreef Loj het volgende:

Dat klinkt lang niet gek! Hier de Apenheul en Burgers Zoo dichtbij, dus denk dat wij geen klagen hebben qua dierentuin. O+
Krijg je korting bij de dierentuinen door je abbo bij Blijdorp?
pi_187964514
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 10:51 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Wij willen ook heel graag een abo, maar we hebben geen echt leuke dierentuin in de buurt. En een uur rijden is dan toch niet helemaal handig... We twijfelen tussen Burger's Zoo en GaiaZoo (bij die laatste vooral krijg je ook nog eens superveel korting op andere dierentuinen enzo). Abo's zijn daan +- 55 per persoon en prul is de komende jaren nog gratis. Voor ongeveer 130 euro (inclusief parkeren) kun je dan het hele jaar gaan.
GaiaZoo ken ik niet, maar Burger's Zoo is echt awesome! _O_
pi_187964515
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 10:39 schreef Rebubbled het volgende:
NJ, onze bug zat helemaal onder de berg. Hoofd, voorhoofd, oren, wenkbrauwen. Ik heb er consequent kokosolie op gesmeerd en de ergste berg op haar hoofd er met een pinpas vanaf geschraapt een paar keer. Is nu niets meer van over. :) Dat schrapen was wel echt schrapen, dus ik deed het als ze diep sliep. Anders had ze het niet heel chill gevonden denk ik.
Misschien toch nog iets actiever schrapen dan..

Hebben het hier vanochtend ingesmeerd met olie, goed in laten trekken en proberen er uit te wassen i.c.m. schrapen. Maar komt echt moeizaam los, maar doordat haar haar al wat langer is blijft het heel erg vastzitten het het haar..

Hebben er lang mee gewacht omdat het 'vanzelf over zou gaan'. Nu is ze straks een jaar en is ze nog oranje onder haar blonde lokken.. :X
pi_187967454
Ja kan me voorstellen dat je er dan gewoon vanaf wilt. Flink schrapen en herhalen. Ook hielp het om de losgekomen schilfers uit het haar te poetsen met een hydrofiel. Succes!
  woensdag 17 juli 2019 @ 14:17:44 #285
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_187967609
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 10:53 schreef NicolasJoy het volgende:

[..]

Misschien toch nog iets actiever schrapen dan..

Hebben het hier vanochtend ingesmeerd met olie, goed in laten trekken en proberen er uit te wassen i.c.m. schrapen. Maar komt echt moeizaam los, maar doordat haar haar al wat langer is blijft het heel erg vastzitten het het haar..

Hebben er lang mee gewacht omdat het 'vanzelf over zou gaan'. Nu is ze straks een jaar en is ze nog oranje onder haar blonde lokken.. :X
Wij hebben na een week grondig zonnebrand smeren per toeval ontdekt dat je daar uiteindelijk prima de berg mee weghaalt :+. Ollie heeft nog niet super veel haar en wat hij heeft is heeeel blond en dun, dus op zijn hoofd ging twee keer per dag een dikke laag zonnebrandcreme. Het beetje berg wat hij nog had, bleek na een dag of wat dus zo weg te vegen.

Maar aangezien jouw baby vrij veel haar heeft, is het sowieso een vette bedoening maar ook nog eens de vraag of het de hoofdhuid wel bereikt :+
pi_187967614
Ik kom even langswippen want ik lees over berg. Daar had mijn oudste ook veel last van, ik heb van alles geprobeerd maar het enige dat hier hielp was de berg zalf van Leenarts. Ik kreeg er op het moment zelf alle berg mee weg en het is daarna nooit meer zo hevig teruggekomen.

Sluipt weer weg.
pi_187967684
https://instagram.com/babyledweanteam?igshid=qzs3d7w6ql4l

Deze Instagram bevat overigens heel veel info over rapley.
pi_187967845
Geen idee of het echt zo is, maar mijn schoonzus vertelde dat zij bij haar oudste berg had verwijderd en die heeft best dun slap haar. Bij de jongste had ze dat niet gedaan en die heeft heel mooi dik haar.
Ik heb het toen eens nagevraagd bij 2 vriendinnen en daar bleek dat ?toevallig? bij beide ook te kloppen.
Ik laat de berg dus lekker zitten ;)
Oh want bij mijn jongens klopt het ook ;)

Ja, in bijna alle dierentuinen 20 tot 50% korting. Dat vind ik best fijn. Een paar dierentuinen in het buitenland (Antwerpen, Mechelen, duisburg) zijn gratis en nog goed aan te rijden ook :)
Genoeg reclame gemaakt ;)
pi_187968081
quote:

[..]

Dus als je 3x gaat heb je je abbo er al uit ;)
Wij hebben de oudste voor zijn eerste verjaardag een abbo op Blijdorp gegeven (ok, hij was natuurlijk nog gratis ;) )

Wat ik nu ook heel fijn vind is dat de jongens dieren ook helemaal fantastisch vinden. Dus als we een dagje uit gaan, kiezen ze zelf vaak voor een dierentuin en dat vind ik weer veel fijner dan een krijspaleis ;)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 17 juli 2019 @ 14:55:56 #290
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_187968208
quote:

[..]

Ikzelf vind Gaia nog altijd leuk om te bezoeken. Vroeger abo gehad op Ouwehands, Amersfoort en Blijdorp toen ik in Utrecht woonde. Nu terug in t zuiden ook weer een jaar Gaia gehad. Op t moment geen, maar als de kleine er is komt er vast weer een, of misschien een keer kasteelpark Born tussendoor. Wildpark gangelt doet t ook altijd goed.

BTW, Gaia loont om te wachten tot november/ december ivm met leuke kortingen op de aboprijs
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 17 juli 2019 @ 16:05:40 #291
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_187969369
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2019 14:34 schreef Loj het volgende:
Geen idee of het echt zo is, maar mijn schoonzus vertelde dat zij bij haar oudste berg had verwijderd en die heeft best dun slap haar. Bij de jongste had ze dat niet gedaan en die heeft heel mooi dik haar.
Ik heb het toen eens nagevraagd bij 2 vriendinnen en daar bleek dat ?toevallig? bij beide ook te kloppen.
Ik laat de berg dus lekker zitten ;)
Oh want bij mijn jongens klopt het ook ;)

Ja, in bijna alle dierentuinen 20 tot 50% korting. Dat vind ik best fijn. Een paar dierentuinen in het buitenland (Antwerpen, Mechelen, duisburg) zijn gratis en nog goed aan te rijden ook :)
Genoeg reclame gemaakt ;)
Bij mijn oudste zoon heb ik het destijds ook weggehaald en ik ben zelden iemand tegengekomen met meer / dikker haar dan hij :+

Het lijkt me sterk dat iets wat genetisch bepaald is, kunt beïnvloeden door het wegwrijven van talg. Maar wie weet kan iemand me verrassen met een interessant artikel 😁
  woensdag 17 juli 2019 @ 18:11:26 #292
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_187971767
Dierentuin abonnement is hier geen discussie over mogelijk thuis. Dierenpark Amersfoort O+. Heb er 4 jaar gewerkt als bijbaantje en mijn moeder en broertje wonen daar, dus we zijn daar toch regelmatig. Enige die dichterbij zijn voor ons is Artis of landgoed Hoenderdaal.
  woensdag 17 juli 2019 @ 18:28:52 #293
56471 pinquit
oh my lama!
pi_187971989
Over een babykopje schrapen met een pasje klinkt zo zielig ;(
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_187972291
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2019 16:05 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Bij mijn oudste zoon heb ik het destijds ook weggehaald en ik ben zelden iemand tegengekomen met meer / dikker haar dan hij :+

Het lijkt me sterk dat iets wat genetisch bepaald is, kunt beïnvloeden door het wegwrijven van talg. Maar wie weet kan iemand me verrassen met een interessant artikel 😁
Dat kan ik niet ;)
Iemand zei het en hier werkte het ;)
pi_187973708
Boswandelingetje gemaakt. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:') We waren allebei hartstikke moe, dus volgende keer beter! :')
  woensdag 17 juli 2019 @ 20:20:07 #296
56471 pinquit
oh my lama!
pi_187974117
Boskabouter O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_187974857
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 20:20 schreef pinquit het volgende:
Boskabouter O+
:D Whehe, idd! :D

Overigens wel meteen goed alles afgeveegd en thuis op teken gecontroleerd! :Y
pi_187975027
Dierenpark Amersfoort O+ Is voor ons ook het dichtst bij en als de kinderen iets ouder zijn overwegen we ook een abonnement.
  woensdag 17 juli 2019 @ 21:10:53 #299
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_187975282
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 14:07 schreef Rebubbled het volgende:
Ja kan me voorstellen dat je er dan gewoon vanaf wilt. Flink schrapen en herhalen. Ook hielp het om de losgekomen schilfers uit het haar te poetsen met een hydrofiel. Succes!
Flink schrapen? Een babyhoodje? Nee, juist niet.
Insmeren met babyolie, even laten intrekken en dan voorzichtig er overheen gaan.

U. had ook veel last van berg en ik heb het ook altijd weggehaald. Volgens mij heeft niemand, afgezien van @vencodark s kindje, meer haar dan U. ;)

Team Ouwehands Dierenpark hier. *O* Na 3 bezoeken heb je de kosten er zo uit. En het is een leuk park met een groot indoor zandbak/speeltuin. Heerlijk.
Protège moi de mes désirs.
pi_187975391
Heb het bij de oudste altijd laten zitten want schrapen over zo’n babyhoofdje leek me zo naar :') volgens mij heeft het tot 2-3 jaar gezeten.. nu misschien nog steeds wel, maar je ziet het niet meer door d’r haar :')

Zal de olie truc eens toepassen. Schrapen gaat me te ver :{w behalve dat het er wat maf uit ziet kan ‘t heul geen kwaad toch? :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')