Big deal. 9 gedeeld door 12 is niets vergeleken met die fles whiskey die hij in z'n eentje leeg dronk.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 08:00 schreef DaSteeg het volgende:
Jessie: 9 lege wijnflessen! D'r is dus iets niet helemaal goed gegaan.
GM Spapaars, mooi gifjequote:
Ja, jammer dat DGK er niet is voor filmpjes.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 08:07 schreef Poezewoes het volgende:
Zo te lezen leuk feest, een kroket kreeg de schuld![]()
Snappen doe ik het niet, waar die Shelley altijd ruzie over maakt.
Dronken droppie, is zelf over haar houdbaarheid datum heen, en niet zo'n klein beetje ook.
Er zijn 4 flessen geturft. Gerrit 1, Shelly 1, Kaylee 1 en nog een vrouw..Alex dacht ikquote:Op vrijdag 5 juli 2019 08:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Big deal. 9 gedeeld door 12 is niets vergeleken met die fles whiskey die hij in z'n eentje leeg dronk.
Shelly verwijt Gerrit dat hij verhaallijnen creëert. (of in stand houdt)quote:Op vrijdag 5 juli 2019 08:07 schreef Poezewoes het volgende:
Zo te lezen leuk feest, een kroket kreeg de schuld![]()
Snappen doe ik het niet, waar die Shelley altijd ruzie over maakt.
Dronken droppie, is zelf over haar houdbaarheid datum heen, en niet zo'n klein beetje ook.
Ik kan er amper naar luisteren, zulke egoïstische wijven, wat ze ook over zichzelf zeggen overigensquote:Op vrijdag 5 juli 2019 08:12 schreef Dotteke het volgende:
Maris heeft shag van Andrea gekocht
Voor hoeveel, vraagt Jes
Weet ik nog niet
Ze is toch gestopt met roken dus aftroggelen voor weinig geld, zegt Jessie
O daar begint Maris al weer met haar advies op die irritante toon van haar
Merel gaat weer panter dragen, dat doet ze bijna niet meer
Nee, zegt Maris je hebt bijna alleen sport aan, gisteren had je paars aan en dat stond ook heel mooi
Ja, dat zei ze net vol trots. Ik ben egoistisch, ja zegt Maris ik ook.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 08:15 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik kan er amper naar luisteren, zulke egoïstische wijven, wat ze ook over zichzelf zeggen overigens
Wat een wansmaak.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 08:14 schreef chufi het volgende:
Panterstore moet wit met goud en panter ....
Erg he, dat snerpende geluid van haarquote:Op vrijdag 5 juli 2019 08:19 schreef Poezewoes het volgende:
Schreeuwlelijk is ook weer wakker, met die stem als een misthoorn
Precies dat dacht ik ook, mannelijk...grof!quote:Op vrijdag 5 juli 2019 08:18 schreef Dotteke het volgende:
Wat een rare hand heeft Shel
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |