Big deal. 9 gedeeld door 12 is niets vergeleken met die fles whiskey die hij in z'n eentje leeg dronk.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 08:00 schreef DaSteeg het volgende:
Jessie: 9 lege wijnflessen! D'r is dus iets niet helemaal goed gegaan.
GM Spapaars, mooi gifjequote:
Ja, jammer dat DGK er niet is voor filmpjes.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 08:07 schreef Poezewoes het volgende:
Zo te lezen leuk feest, een kroket kreeg de schuld![]()
Snappen doe ik het niet, waar die Shelley altijd ruzie over maakt.
Dronken droppie, is zelf over haar houdbaarheid datum heen, en niet zo'n klein beetje ook.
Er zijn 4 flessen geturft. Gerrit 1, Shelly 1, Kaylee 1 en nog een vrouw..Alex dacht ikquote:Op vrijdag 5 juli 2019 08:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Big deal. 9 gedeeld door 12 is niets vergeleken met die fles whiskey die hij in z'n eentje leeg dronk.
Shelly verwijt Gerrit dat hij verhaallijnen creëert. (of in stand houdt)quote:Op vrijdag 5 juli 2019 08:07 schreef Poezewoes het volgende:
Zo te lezen leuk feest, een kroket kreeg de schuld![]()
Snappen doe ik het niet, waar die Shelley altijd ruzie over maakt.
Dronken droppie, is zelf over haar houdbaarheid datum heen, en niet zo'n klein beetje ook.
Ik kan er amper naar luisteren, zulke egoïstische wijven, wat ze ook over zichzelf zeggen overigensquote:Op vrijdag 5 juli 2019 08:12 schreef Dotteke het volgende:
Maris heeft shag van Andrea gekocht
Voor hoeveel, vraagt Jes
Weet ik nog niet
Ze is toch gestopt met roken dus aftroggelen voor weinig geld, zegt Jessie
O daar begint Maris al weer met haar advies op die irritante toon van haar
Merel gaat weer panter dragen, dat doet ze bijna niet meer
Nee, zegt Maris je hebt bijna alleen sport aan, gisteren had je paars aan en dat stond ook heel mooi
Ja, dat zei ze net vol trots. Ik ben egoistisch, ja zegt Maris ik ook.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 08:15 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik kan er amper naar luisteren, zulke egoïstische wijven, wat ze ook over zichzelf zeggen overigens
Wat een wansmaak.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 08:14 schreef chufi het volgende:
Panterstore moet wit met goud en panter ....
Erg he, dat snerpende geluid van haarquote:Op vrijdag 5 juli 2019 08:19 schreef Poezewoes het volgende:
Schreeuwlelijk is ook weer wakker, met die stem als een misthoorn
Precies dat dacht ik ook, mannelijk...grof!quote:Op vrijdag 5 juli 2019 08:18 schreef Dotteke het volgende:
Wat een rare hand heeft Shel
[ afbeelding ]
Ze staat zo krom door het verleden van haar borsten , die zijn verkleint ze waren te zwaar en daardoor de rare houding , ze moet er echt wat aan gaan doenquote:Op vrijdag 5 juli 2019 07:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
Die staat ook behoorlijk krom of zo. Die buik, zo vreemd.
Tnxquote:Op vrijdag 5 juli 2019 08:29 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ze staat zo krom door het verleden van haar borsten , die zijn verkleint ze waren te zwaar en daardoor de rare houding , ze moet er echt wat aan gaan doen
Verder goede morgen cos![]()
![]()
![]()
, zijn er a genoeg fitties of kabbelt het daar naar saaieid
Raar is dat he, niemand die er wat van zegtquote:Op vrijdag 5 juli 2019 08:46 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
En nu drammen over de sportschool?
Begin eerst eens te zeiken over die store van Merel, die wordt n.l. ook weer gebouwd zonder toestemming!
Cees heeft diverse uitzaaiingen, prognose zonder behandeling heeft hij nog geen jaar.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 08:36 schreef PTLe het volgende:
Weet iemand wat het slechte bericht van Cees was ?al gelezen op FB![]()
Ja ik las al zo iets Fritsie , het is wat om K te hebbenquote:Op vrijdag 5 juli 2019 08:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Cees heeft diverse uitzaaiingen, prognose zonder behandeling heeft hij nog geen jaar.
Maar Cees gaat wel voor de chemo las ik, soort van tijd rekken.
Lieve schat, zelfs met een afsluiting van 5 zinnen weet je mij al enorm te plezierenquote:Op vrijdag 5 juli 2019 01:45 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet zo tevreden. Ik vind hem niet scherp genoeg. Maar hij gaat richting A4 zoals sommige mensen graag willen.
Jens en Mylene doet mij niet zoveel. Ieder apart vind ik wel interessant. Ik kan enorm van allebei genieten. Mylene als ze over het terrein gaat dan moet ik denken aan eeen langbenige fee. Zoals zij kinderfeestjes doet vind ik geweldig. Daar zou ik mijn eigen dochter aan toevertrouwd hebben. Jens bewonder ik als hij kalm en analytisch Jessie aanpakt. Ik heb lang met twee streams gedaan, dank je Hidiho, maar ik heb er nu vier en zie nu dingen die ik voorheen niet zag. De interactie tussen Jens en Mylene zal ik meer gaan volgen omdat niet helemaal lekker zit volgens sommigen hier.
Aan Hiske wil ik weinig woorden vuil maken. Ze is voor mij een emotie-vampier die voor haar eigen genot in andermans leven zit te peuren. Een walgelijk soort wijf.
De omgang tusen Mylene en Jessie en Gerrit lijkt OK maar is dat niet omdat zowel Gerrit als Jessie assholes zijn. Als ik dat kind weer in tranen zie is mijn eerste gedachte om naar Laren te rijden en me daar met een honkbalknuppel even uit te leven op sommige low lifes. Maar dezelfde neiging heb ik als ze met Franny lopen te fucken. Misbruikers die hele Talpa club.
Genoeg nou!
PS: Zonder FOK was ik allang afgetaaid van die hele Utopia zooi.
Geniet maar lekker. Ieder zijn ding toch?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 00:45 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik heb genoten van Franny met haar hoepel dansen ...mijn ogen uitgekeken hoe snel die meid dit soort dingen oppikt en prachtig kan uitbeelden ... Adriaan wil kampioen hoela hoeper worden nu?..heeft hij tijdens zijn eigen klungelen om ook eens naast zich gekeken?..
Heb ik in zijn topic geplaatstquote:Op vrijdag 5 juli 2019 08:36 schreef PTLe het volgende:
Weet iemand wat het slechte bericht van Cees was ?al gelezen op FB![]()
Geen nood , de Directeur haalt het wel wegquote:Op vrijdag 5 juli 2019 08:56 schreef BarryOSeven het volgende:
Goed verminkt die Brandon. Wat een afschuwelijke tattoo op zijn been.
Pff dat is geen fijn bericht, hoop dat de chemo een beetje dragelijk is voor hem.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 08:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Cees heeft diverse uitzaaiingen, prognose zonder behandeling heeft hij nog geen jaar.
Maar Cees gaat wel voor de chemo las ik, soort van tijd rekken.
hoop ik ook voor hem!quote:Op vrijdag 5 juli 2019 09:02 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Pff dat is geen fijn bericht, hoop dat de chemo een beetje dragelijk is voor hem.
In het Social media topic bedoelde ik. Zit nog aan de koffiequote:
Proost, ik tap ook net 'n nespressoquote:Op vrijdag 5 juli 2019 09:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
In het Social media topic bedoelde ik. Zit nog aan de koffie
Heeft zij een begroting gemaakt en natuurlijk is daar geld voor.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, jammer dat DGK er niet is voor filmpjes.
Dat mokkel spoort ook niet, in eerste instantie al niet om Ger weer terug te nemen. En dan nu weer zieken om een kroket
O Merel wil Rooy donders uit te nodigen voor de opening van haar store, met een zanger
Maar Roy Donders is zelf zanger he, zegt Jessie
O, die zingt toch niet, zegt Merel
Je ziet er goed uit, zegt Jessie, zo te horen moet de druk weer van de ketel af
[ afbeelding ]
Die trut vindt vast dat ze al genoeg gedaan heeft.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 08:11 schreef Dotteke het volgende:
Merel is door haar rug gegaan omdat ze een pleister om haar teen deed.
Ja, dat heb je altijd met een wijsteen zegt Jessie
[ afbeelding ]
Roy Donders, kom maar binnen. En dat noemt ze chique.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 08:14 schreef chufi het volgende:
Panterstore moet wit met goud en panter ....
Het is zo jammer dat je niets kan geloven wat die lui zeggen, al zou je dat willen.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 08:15 schreef Dotteke het volgende:
Ik maak me zorgen over de vloer, zegt Merel
Merel zegt dat ze nu in een keer veel verkoopt, kan iook door de modeshow komenwat zei ik, het schuim laat zich weer verleiden om die zooi te gaan kopen nu
Is dat echt zo?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 08:29 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ze staat zo krom door het verleden van haar borsten , die zijn verkleint ze waren te zwaar en daardoor de rare houding , ze moet er echt wat aan gaan doen
Verder goede morgen cos![]()
![]()
![]()
, zijn er a genoeg fitties of kabbelt het daar naar saaieid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |