Hij is toch geen pauper ofzo.quote:Op maandag 30 september 2019 23:06 schreef Revanches het volgende:
Hahaha hij weet serieus niet hoe hij chips openmaakt?
Hij woont wel in een woonbootquote:
Al een tijdje niet meer.quote:Op maandag 30 september 2019 23:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hij woont wel in een woonboot
Dat half jaartje dat hij werkt wel ja. De rest van de tijd zit hij in een villa in het Caribisch gebied.quote:Op maandag 30 september 2019 23:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hij woont wel in een woonboot
quote:Op maandag 30 september 2019 23:09 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Dat half jaartje dat hij werkt wel ja. De rest van de tijd zit hij in een villa in het Caribisch gebied of in Malaga..
Pauw weet niks van sportquote:Op maandag 30 september 2019 23:09 schreef dvdfreak het volgende:
pauw is een type die geen wielrennen kijkt
Hij houdt überhaupt niet van sport lijkt me.quote:Op maandag 30 september 2019 23:09 schreef dvdfreak het volgende:
pauw is een type die geen wielrennen kijkt
Ah okequote:Op maandag 30 september 2019 23:09 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Al een tijdje niet meer.
Heeft meerdere huizen
Ah daar zou ik niet snel gaan wonen denk ikquote:Op maandag 30 september 2019 23:09 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Dat half jaartje dat hij werkt wel ja. De rest van de tijd zit hij in een villa in het Caribisch gebied..
Ach ja, als je meerdere huizen hebt is het wel leuk om een beetje variatie te hebben.quote:Op maandag 30 september 2019 23:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah daar zou ik niet snel gaan wonen denk ik
Ja is ook zo.quote:Op maandag 30 september 2019 23:14 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ach ja, als je meerdere huizen hebt is het wel leuk om een beetje variatie te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |