Mooie foto welquote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:06 schreef LTVDK het volgende:
@:timmmmm , zo ziet het er 5 minuten van jouw huis uit, lekker rustiek he.
[ afbeelding ]
Dat doe je je zelf aan he.quote:
quote:Op zondag 30 juni 2019 22:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon normaal doen en in de randstad gaan wonen.
Dat komt omdat je on de groezelige afvoer van ons land woont in plaats van het zonnige zuidenquote:
Je moeder heeft een groezelige afvoer.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat komt omdat je on de groezelige afvoer van ons land woont in plaats van het zonnige zuiden
Bij het hertenpark is nu ook een baby-hertjequote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:30 schreef timmmmm het volgende:
Het is wel jammer dat de lammetjes al zo groot zijn
Hmm dit klinkt wel wat eng.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
LTKDV bewaart alles van jou. Ik heb van hem trouwens alleen z'n keuken.
Oeh hebbenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij het hertenpark is nu ook een baby-hertje
Nee ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ...AwwwwwwwwwwwwwwwwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat ben ik toch ook gewoon?quote:
Dat is meer om te zorgen dat die jongeman in het gareel blijft.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ja dacht dat je alleen bij Tim door zijn keukenraam aan het gluren was.
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ...Waar is dit? Bij die gehandicapte kangaroe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Daar ja, bij de dagbesteding van d1v4d.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waar is dit? Bij die gehandicapte kangaroe?
Ja die staan hier bij mij verderop in de straat, maar bij dat parkje zit de dagbesteding van de sovak waar ze lekker kunnen knutselen en kwijlen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De Sovakhuizen zijn toch aan de andere kant van die wijk?
Zou die daar nog steeds rondvliegen?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee hoor. Is gewoon deze:
[ afbeelding ]
(de kracht van herhaling)
Waarom zit die kraan aan de verkeerde kant?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee hoor. Is gewoon deze:
[ afbeelding ]
(de kracht van herhaling)
Die vraag houdt de mensheid al jaren bezig.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom zit die kraan aan de verkeerde kant?
Omdat die aan de goede kant zitquote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom zit die kraan aan de verkeerde kant?
Jij slaat nergens op.quote:
De eigenaar kan het toch gewoon fout hebben. De kraan zit aan de verkeerde kant!!!quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:58 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wie van jullie gaat dat beslissen?
Of mag de eigenaar zelf beslissen?
Ligt eraan van welke kant deze die gebruiken wil, ik ga daar niet over, wat mij betreft beslist de eigenaar fijn zelf.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De eigenaar kan het toch gewoon fout hebben. De kraan zit aan de verkeerde kant!!!
Zie je. Hij zit dus verkeerd.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:00 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ligt eraan van welke kant deze die gebruiken wil, ik ga daar niet over, wat mij betreft beslist de eigenaar fijn zelf.
Ik zou hem niet aan die zijde willen hebben, daar vanaf gezien.
Je zit zelf verkeerd joh.quote:
Dat staat er niet, je ziet toch wel dat er staat ik zou hem niet, daar willen hebben, maar dan nog beslis ik daar niet over, mijn partner heeft het recht van het aanrecht, niet ik!quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:02 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat staat er niet, je ziet toch wel dat er staat ik zou hem niet, daar willen hebben, maar dan nog beslis ik daar niet over, mijn partner heeft het recht van het aanrecht, niet ik!
Als ik zeg dat ik strijk dan geloof mij maar dat mij niemand weerspreken doet, gelijk afstoffen.quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:03 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik strijk dan geloof mij maar dat mij niemand weerspreken doet, gelijk afstoffen.
Zwijg ik spreek!
Ik heb geen idee. Enige wat ik weet is dat je de kraan ook verkeerd geplaatst vindt maar het niet durft toe te geven.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:05 schreef john2406 het volgende:
[..]
Heb ik dan iets te zeggen in huis of niet?
Eigenlijk is "verkeerd" een subjectief begrip. Neem nu "koffie verkeerd". Ik vind koffie met een flinke scheut melk helemaal niet zo verkeerd.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Enige wat ik weet is dat je de kraan ook verkeerd geplaatst vindt maar het niet durft toe te geven.
Ligt er aan.Filter met melk is wel echt verkeerd. Espresso met melk daarintegen weer nietquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eigenlijk is "verkeerd" een subjectief begrip. Neem nu "koffie verkeerd". Ik vind koffie met een flinke scheut melk helemaal niet zo verkeerd.
Ik laat het aan de persoon over waar die keuken van is, ik ga daar niet over, ik ben niet zo een bemoeizuchtig kereltje, van mijn part schijt die persoon ook nog erin!quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Enige wat ik weet is dat je de kraan ook verkeerd geplaatst vindt maar het niet durft toe te geven.
Koffie met melk is wel verkeerd, koffie hoort gewoon zo zwart als de ziel van timmmmm te zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eigenlijk is "verkeerd" een subjectief begrip. Neem nu "koffie verkeerd". Ik vind koffie met een flinke scheut melk helemaal niet zo verkeerd.
Ik ben nu alleen maar gesterkt in mijn opvatting om veel melk in de koffie te doen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Koffie met melk is wel verkeerd, koffie hoort gewoon zo zwart als de ziel van timmmmm te zijn.
Neem dan gewoon warme chocolademelk.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben nu alleen maar gesterkt in mijn opvatting om veel melk in de koffie te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |