ZOW DANquote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gooi jezelf toch weg, bloedhond. Ga lekker weer anderen op spelfouten wijzen en als eerste een spelerstopic openen voor de rechtsback van NAC of NEC, dat vind je toch leuker dan constructief meedenken met users. Kansloos schepsel.
Ik zie jullie altijd als:quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gooi jezelf toch weg, bloedhond. Ga lekker weer anderen op spelfouten wijzen en als eerste een spelerstopic openen voor de rechtsback van NAC of NEC, dat vind je toch leuker dan constructief meedenken met users. Kansloos schepsel.
Moet jij weten.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zie jullie altijd als:
[ afbeelding ]
Wat is dit dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je dikke teringmoederquote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand.
Omdat je geen #freeuser mag roepen en sommige mensen toch een statement willen maken wordt de naam van deze bekende film vaak gebruikt als vervanging.
Dan voelen mensen als @:caland zich toch nog tof.
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
hee yvonnegodinquote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
#FREESTIJNquote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Leuke serie was dat.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rolandgodquote:
Kapo maatquote:Op zaterdag 6 juli 2019 01:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Rolandgod
Ben nu wel leuke docu aan het kijken over Fyre Festival op Netflix. Zou jou als marketingdeskundige toch wel moeten aanspreken.
Ja, en vandaag kuste hij uitvoerig het Barcelona-logo bij zijn presentatie in het stadion.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 01:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kapo maat
Ik werd gisteren door iemand getagd (ik denk door JR) waar je Frenkie de Jong ziet op een bus met Ajax logo in Barcelona. Ajax heeft wel goede marketing nu met Frenkie de Jong.
Wat is hier dan goed aan? Wat is het doel?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 01:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kapo maat
Ik werd gisteren door iemand getagd (ik denk door JR) waar je Frenkie de Jong ziet op een bus met Ajax logo in Barcelona. Ajax heeft wel goede marketing nu met Frenkie de Jong.
blij dat die soap afgerond isquote:Op zaterdag 6 juli 2019 09:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is hier dan goed aan? Wat is het doel?
Alsof zo'n Frenkie de Jong enige binding heeft met 'een club'. Voor ajax heeft ie nog geen 60 wedstrijdjes gevoetbald. Als hij slaagt bij Barça kan hij het tienvoudige gaan spelen daar. Maar het kan ook zomaar zijn dat hij daar nog voor zijn 100ste wedstrijd ook al weer is vertrokken.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 01:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, en vandaag kuste hij uitvoerig het Barcelona-logo bij zijn presentatie in het stadion.
Zou ik je een geheim verklappen? Geen enkele speler heeft clubliefde.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 09:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof zo'n Frenkie de Jong enige binding heeft met 'een club'. Voor ajax heeft ie nog geen 60 wedstrijdjes gevoetbald. Als hij slaagt bij Barça kan hij het tienvoudige gaan spelen daar. Maar het kan ook zomaar zijn dat hij daar nog voor zijn 100ste wedstrijd ook al weer is vertrokken.
Maar wel weer allemaal kwijlen als demagoog Kwiedetti weer wat tweet.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 09:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zou ik je een geheim verklappen? Geen enkele speler heeft clubliefde.
Zou ikquote:Op zaterdag 6 juli 2019 09:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zou ik je een geheim verklappen? Geen enkele speler heeft clubliefde.
Godverdommequote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/Double_Pain/status/1147413606511906817
Mensonterend dom.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In ander nieuws amice. Verwacht jij dat de Jong een basisplaats gaat veroveren bij Barça? Gezien het bedrag dat ze er voor neer hebben geteld moet dat eigenlijk wel natuurlijk maar hoe staat het er voor op het middenveld bij de Catalanen?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Voetbal in de SC.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In ander nieuws amice. Verwacht jij dat de Jong een basisplaats gaat veroveren bij Barça? Gezien het bedrag dat ze er voor neer hebben geteld moet dat eigenlijk wel natuurlijk maar hoe staat het er voor op het middenveld bij de Catalanen?
Leuk dat je weer in DE APP zit trouwens.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:14 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Voetbal in de SC.
Voor Frenkie is een ontzettend leuk topic beschikbaar, met een hele leuke TT.
Flikker op met je kut app. Ik heb niets geaccepteerd.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Leuk dat je weer in DE APP zit trouwens.
Benieuwd wat @:GGMM van je ruggengraat vindt
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Flikker op met je kut app. Ik heb niets geaccepteerd.
Ja.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:12 schreef onlogisch het volgende:
Verwacht jij dat de Jong een basisplaats gaat veroveren bij Barça?
Natuurlijk krijgt de beste speler van de wereld een basisplaats.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In ander nieuws amice. Verwacht jij dat de Jong een basisplaats gaat veroveren bij Barça? Gezien het bedrag dat ze er voor neer hebben geteld moet dat eigenlijk wel natuurlijk maar hoe staat het er voor op het middenveld bij de Catalanen?
Merkbekendheid van ajaxquote:Op zaterdag 6 juli 2019 09:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is hier dan goed aan? Wat is het doel?
Ik maak me daar niet zo'n zorgen over. Busquets is de jongste niet meer en wordt regelmatig geklopt als de ruimtes groot worden. Rakitic voegt vooral andere (nuttige) dingen dan voetbal toe. Vidal is op het eerste gezicht geen typische middenvelder voor Barça, maar heeft wel de drive en een redelijke wisselwerking met Messi op zijn tijd. Frenkie is gewoon, op luchtduels na, alles ineen wat een Barça-middenvelder nodig heeft.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We hebben het niet over Messiquote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Natuurlijk krijgt de beste speler van de wereld een basisplaats.
Wat?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Leuk dat je weer in DE APP zit trouwens.
Benieuwd wat @:GGMM van je ruggengraat vindt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |