Jij linkt moslims aan terreur? Rasiest.quote:Op donderdag 4 juli 2019 23:10 schreef madam-april het volgende:
[..]
Wat hebben moslims nou weer met deze discussie te maken?
Hij heeft mijn oma meerdere keren geprobeerd te vermoorden, met gruwelijke manieren waaronder 6 x teveel bloedverdunners toedienen dat ze uit elke opening uit har lichaam bloedde. Ik neem dan de straf voor lief, die man verdient straf. En gezien hij er mee weggekomen is..quote:Op donderdag 4 juli 2019 23:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat ligt ook een beetje aan hoe je een en ander faciliteert, er worden ook mensen vrij gesproken en bepaalde organisaties hebben wel de nodige expertise in huis die kunnen adviseren in wat juridisch meer of minder link is om te doen. Net zoals je met research ook kan zorgen dat het goed gebeurt.
Daarnaast is een arts ernstig mishandelen ook behoorlijk strafbaar. Of denk je dat je een lagere pakkans hebt, dat je niet zulk risico loopt?
Aan de andere kant, zeer depressieve mensen kunnen heel raar denken. Het is goed om een goede test te hebben.quote:Op donderdag 4 juli 2019 23:16 schreef roos94 het volgende:
Ben midden 20 en als euthanasie vrij beschikbaar zou zijn dan was ik hier al vele jaren niet meer.
Ik vind het spijtig hoe moeilijk er over wordt gedaan. Het is notabene je eigen leven en daar heb je dan eigenlijk geen zeggenschap over.
Ik reageerde op de het feit dat Sicstus zei dat de pil van Drion voor iedereen verkrijgbaar zou moeten zijn..quote:Op donderdag 4 juli 2019 23:09 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Jij doet net alsof zelfmoord plegen een makkie is. Het is waar dat sommige mensen hulp nodig hebben, maar je hebt ook hele verstandige mensen erbij. Hoe wil je die helpen?
In plaats daarvan laat je de hele omgeving lijden, jaren lang, totdat diegene uiteindelijk alsnog voor een trein loopt, een machinist getraumatiseerd.
En ik reageerde op jou. Ga je nu alles benoemen?quote:Op donderdag 4 juli 2019 23:18 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik reageerde op de het feit dat Sicstus zei dat de pil van Drion voor iedereen verkrijgbaar zou moeten zijn..
Logisch, dat zal zijn geloof hem vast ingefluisterd hebben om even lekker gruwelijk te gaan moorden. En dan nog vindt je hem straffen belangrijker dan je oma, goede prioriteiten man..quote:Op donderdag 4 juli 2019 23:13 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Hij heeft mijn oma meerdere keren geprobeerd te vermoorden, met gruwelijke manieren waaronder 6 x teveel bloedverdunners toedienen dat ze uit elke opening uit har lichaam bloedde. Ik neem dan de straf voor lief, die man verdient straf. En gezien hij er mee weggekomen is..
Wil je nu beweren dat je het over een andere godsdienst had?quote:Op donderdag 4 juli 2019 23:11 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Jij linkt moslims aan terreur? Rasiest.
Op het moment dat zo'n 'pil van Drion' vrij verkrijgbaar zou zijn, zou zelfmoord plegen inderdaad een makkie worden..quote:Op donderdag 4 juli 2019 23:20 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
En ik reageerde op jou. Ga je nu alles benoemen?
Hele goede en interessante artikelenquote:Op donderdag 4 juli 2019 23:32 schreef Scary_Mary het volgende:
https://www.vice.com/nl/a(...)psychische-problemen
https://www.vice.com/nl/a(...)vier-jaar-verdubbeld
https://www.vice.com/nl/a(...)een-doodswens-helpen
https://www.vice.com/nl/a(...)en-doodsbedreigingen
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)iatieve-sedatie.html
Ben niet gelovig, maar zou het ook niet doen.quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:11 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Geloof mag nooit het argument zijn in een medische discussie. Iemand laat een ander lijden omdat diegene toevallig zo gestoord is om te geloven in iets wat niet bestaat. Ik heb vrij lang gedacht dat ik die man wilde vermoorden. Het is echt een ......
Jouw oma had ook gewoon behandeling kunnen weigeren hoor. Dan was ze uiteindelijk ook gewoon overleden waarschijnlijkquote:Op donderdag 4 juli 2019 23:13 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Hij heeft mijn oma meerdere keren geprobeerd te vermoorden, met gruwelijke manieren waaronder 6 x teveel bloedverdunners toedienen dat ze uit elke opening uit har lichaam bloedde. Ik neem dan de straf voor lief, die man verdient straf. En gezien hij er mee weggekomen is..
Echt hoorquote:Op vrijdag 5 juli 2019 02:07 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Jouw oma had ook gewoon behandeling kunnen weigeren hoor. Dan was ze uiteindelijk ook gewoon overleden waarschijnlijk
Ja wat? Ze wilde al euthanasie blijkbaar, de arts gaf geen gehoor aan dit verzoek. Dan had ik toch het heft in eigen hand genomen.quote:
Dat is niet voor iedereen een gegeven heh.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 02:19 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Ja wat? Ze wilde al euthanasie blijkbaar, de arts gaf geen gehoor aan dit verzoek. Dan had ik toch het heft in eigen hand genomen.
Dan help je uiteindelijk dus toch wel, ookal doe je het niet zelf.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 01:25 schreef Jemam het volgende:
[..]
Ben niet gelovig, maar zou het ook niet doen.
Sta er wel achter, maar niemand kan je dwingen om mensen te doden tegen je wil in. Wel zou ik iemand zoeken voor jullie die het wel wil doen zodat jullie daar zelf niet naar hoeven te hannessen.
Alsof dat hetzelfde is.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 02:07 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Jouw oma had ook gewoon behandeling kunnen weigeren hoor. Dan was ze uiteindelijk ook gewoon overleden waarschijnlijk
Nee maar als niemand mee wil werken aan jouw euthanasie plannen en je wilt echt niet meer is dat ook gewoon een optie.quote:
Nou, prima toch?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 05:48 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Dan help je uiteindelijk dus toch wel, ookal doe je het niet zelf.
Ik durf het oordeel van artsen en psychs tegenwoordig niet te vertrouwen.quote:Op donderdag 4 juli 2019 21:50 schreef madam-april het volgende:
[..]
Als ze daar echt rijp voor zijn, zal dat ook wel blijken uit de onderzoeken van de psychologen en artsen die het zullen uitvoeren.
En wie ben jij om te bepalen dat de dokter maar even van zijn geloof af moet stappen en iemand om zeep moet helpen?quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:54 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Jij bent bereid om mensen te laten lijden als hun verzorgers en doktoren gelovig zijn ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |