Jup, soort broer en zus in de pubertijd.quote:Op donderdag 4 juli 2019 19:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar toch is er meer irritatie dan liefde tussen die twee.
Volgens mij ligt ie er ook zo bij tijdens de sexquote:
Vanavond is er drank. Dus die lol of ruzie komt vanzelf. Maar niet zo makkelijk sinds Maikel weg is.quote:Op donderdag 4 juli 2019 19:03 schreef Nietmag het volgende:
Ik word langzamerhand misselijk van dat constante relatie en stelletjes gedoe, zowel op stream als met die tv uitzendingen. T wordt een echt kut-soap op deze manier. Ga s bouwen, of ruzie maken of zo.
nee meestal pakt hij haar als ze op hun zij liggen, lepeltje lepeltje, in de ochtend wanneer ze haar roes nog uitslaaptquote:Op donderdag 4 juli 2019 19:04 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Volgens mij ligt ie er ook zo bij tijdens de sex
Als je elke dag drinkt ben je ook verslaafdquote:Op donderdag 4 juli 2019 18:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee dat er dat van gemaakt wordt als je iedere dag drinkt.
Ja! Dat bedoel ik eigenlijkquote:Op donderdag 4 juli 2019 19:03 schreef Nietmag het volgende:
[..]
Jup, soort broer en zus in de pubertijd.
Wat zijn bokkenpootjes?quote:Op donderdag 4 juli 2019 19:06 schreef Bramenstruik het volgende:
OMG die lelijke bokkenpootjes weer van Sjel
Oh, die wil ik wel kopen voor iemand!quote:
Tineke was er dol op.quote:
Uh, ok, thx voor de uitlegquote:Op donderdag 4 juli 2019 19:09 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
koekjes, maar in dit geval die lelijke hoerenhoeven waar ze mee loopt
Koekjesquote:
Oh ja, plumeau mevrouw..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |