wie is de burgermeester van bergen aan zee? ik ga nu mailenquote:Op donderdag 4 juli 2019 19:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou dat ben ik niet met je eens, maak eens een strandwandeling bij bergen aan zee. En dan langs het naakstrand. Nou pas zie je lelijke billen van man en vrouw .
Zonder het te weten zijn wij elkaar al heel vaak tegen gekomen. Ik ben trouwens degene met die mooie billen.quote:Op donderdag 4 juli 2019 19:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou dat ben ik niet met je eens, maak eens een strandwandeling bij bergen aan zee. En dan langs het naakstrand. Nou pas zie je lelijke billen van man en vrouw .
Vaak wandelend op het strand en ja dan ontkom je soms niet aan het naaktstrand. Gewoon doorlopen maar.quote:
schijnt in Bergen aan Zee niet zo moeilijk te zijnquote:Op donderdag 4 juli 2019 19:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zonder het te weten zijn wij elkaar al heel vaak tegen gekomen. Ik ben trouwens degene met die mooie billen.
haha Moet je dan voorstellen dat het ouderen mensen veelal zijn die dan ook nog lekker aan het volleyballen zijn of aan het tennissen met van die batjes.quote:Op donderdag 4 juli 2019 19:59 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wie is de burgermeester van bergen aan zee? ik ga nu mailen
Oke als ik het weekend daar misschien weer ga wandelen dan zwaai ik even naar je.quote:Op donderdag 4 juli 2019 19:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zonder het te weten zijn wij elkaar al heel vaak tegen gekomen. Ik ben trouwens degene met die mooie billen.
quote:Op donderdag 4 juli 2019 20:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
haha Moet je dan voorstellen dat het ouderen mensen veelal zijn die dan ook nog lekker aan het volleyballen zijn of aan het tennissen met van die batjes.
nou Koos, ik heb mooiere billen gezien van oudere mensen dan die van Merelquote:Op donderdag 4 juli 2019 20:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
haha Moet je dan voorstellen dat het ouderen mensen veelal zijn die dan ook nog lekker aan het volleyballen zijn of aan het tennissen met van die batjes.
haha dat kan natuurlijkquote:Op donderdag 4 juli 2019 20:01 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nou Koos, ik heb mooiere billen gezien van oudere mensen dan die van Merel
jij hebt iets met vieze billenquote:Op donderdag 4 juli 2019 20:01 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nou Koos, ik heb mooiere billen gezien van oudere mensen dan die van Merel
quote:Op donderdag 4 juli 2019 20:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Mariska: Tranny, zullen we morgen kijken hoe we je nagelstudio commercieel leuk op de kaart kunnen zetten?
Dat alles maar 'op de kaart zetten'quote:
Ja, dat was ikke..... gaat het gebeuren??quote:Op donderdag 4 juli 2019 18:15 schreef Verida het volgende:
[..]
er was toch gisteren iemand die daarnaar vroeg hier in de Cos ?
quote:Op donderdag 4 juli 2019 20:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
jij hebt iets met vieze billen
beau
fran
merel
sterker nog, ze had de perfecte maten!quote:Op donderdag 4 juli 2019 20:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, en het was goed zo, anders kan ze niet voor curvy meer in aanmerking komen.....
Rijstbuikquote:Op donderdag 4 juli 2019 20:09 schreef sjampoeh het volgende:
kyl schaamt zich v haar buik. ze kijkt steeds in de cam en draait weg en wrijft er steeds over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |