Het is gewone post, zat ook een brief van Cemal bij. Zucht.quote:Op donderdag 4 juli 2019 17:54 schreef Verida het volgende:
Ook wel weer een beetje voortrekkerij door deze brief van Cees te bezorgen buiten het postmoment van Jessie
Het is zielig hoor, maar geen familie .
quote:Op donderdag 4 juli 2019 17:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het is gewone post, zat ook een brief van Cemal bij. Zucht.
Het waren meerder gekleurde enveloppen.
Ja erg weer gelijk dat negatief maken van een gewoon postmoment van Jessie.quote:Op donderdag 4 juli 2019 17:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het waren meerdere gekleurde enveloppen.
okequote:Op donderdag 4 juli 2019 17:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het waren meerdere gekleurde enveloppen.
met beloningssysteem en werknemer van de maandquote:Op donderdag 4 juli 2019 17:59 schreef Schakeltopia het volgende:
mariska is trots op haar palen en lampionnen.
ook wil ze weer tegeltjes maken. wat een genie is het toch
ex-filliaal manager van de keukenconcurrent
quote:Op donderdag 4 juli 2019 18:01 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
met beloningssysteem en werknemer van de maand![]()
Ik zou haar werknemer van de maand zijn het hele jaar door.quote:Op donderdag 4 juli 2019 18:01 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
met beloningssysteem en werknemer van de maand![]()
jij bent echt raarrrrrquote:Op donderdag 4 juli 2019 18:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zou haar werknemer van de maand zijn het hele jaar door.
de vraag is of dat beloont?quote:Op donderdag 4 juli 2019 18:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
scherpquote:Op donderdag 4 juli 2019 18:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Mariska dacht al dat het niet goed was, daar had ze het met hem (Cees) al over gehad.
Ik wil op haar buikje liggen.quote:
quote:
Ik dacht dat jij heel je leven aan Soul had overgegeven.quote:Op donderdag 4 juli 2019 18:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heldhaftig hoorquote:
zo heeft ze dat niet gezegd, en hoe ze het heeft bedoeld vind ik heel begrijpelijkquote:Op donderdag 4 juli 2019 18:08 schreef Schakeltopia het volgende:
ik woon niet in afrika zegt andrea
die liever niet geadopteerd had willen worden
ze raad het anderen af toch?quote:Op donderdag 4 juli 2019 18:09 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zo heeft ze dat niet gezegd, en hoe ze het heeft bedoeld vind ik heel begrijpelijk
MariaElena hier zegt hetzelfde, is ook geadopteerd, en snap heel goed wat ze zegtquote:Op donderdag 4 juli 2019 18:10 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja, maar heb je ook goed geluisterd naar de motivatie?
zeker. ik ben wat kort door de bocht nu, dat kloptquote:Op donderdag 4 juli 2019 18:10 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja, maar heb je ook goed geluisterd naar de motivatie?
tja ik ken ze ook die dat totaal niet zo ervaren. het zal per persoon verschillen wellichtquote:Op donderdag 4 juli 2019 18:11 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
MariaElena hier zegt hetzelfde, is ook geadopteerd, en snap heel goed wat ze zegt
quote:Op donderdag 4 juli 2019 18:11 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zeker. ik ben wat kort door de bocht nu, dat klopt
Mylene is gewoon lief van nature denk ikquote:Op donderdag 4 juli 2019 18:13 schreef Koos1958 het volgende:
Mylene heel lief aan Jessie vragen hoe zijn post was. Echt jessie maakt mylene kapot volgens Jens maar niet volgens mylene heb ik het idee.
u gaat door voor de koelkastquote:Op donderdag 4 juli 2019 18:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik hoorde dit: In Afrika hebben ze honger.
Andrea: Ik woon niet in Afrika.
Correct me if I am wrong.
er was toch gisteren iemand die daarnaar vroeg hier in de Cos ?quote:Op donderdag 4 juli 2019 18:14 schreef sjampoeh het volgende:
oh neeeeeeeee binnenkort een kookwedstrijdkuthiske, na-aper van uto 1
fik fik fik
quote:
dat we dat nog missen in deze utopia en tadaaaquote:Op donderdag 4 juli 2019 18:15 schreef Verida het volgende:
[..]
er was toch gisteren iemand die daarnaar vroeg hier in de Cos ?
ze lezen echt wel meequote:Op donderdag 4 juli 2019 18:16 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat we dat nog missen in deze utopia en tadaaa
ik begrijp henk welquote:Op donderdag 4 juli 2019 18:19 schreef Bestweldonker het volgende:
Henk...of zo iemand ....komt vanavond niet voor zijn tattoo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |