Haar 24 uur al aangevraagd?quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:14 schreef magnaal het volgende:
Mylene laat Jessie maar kletsen en zegt ja en amen..Ze klinkt erg depri...
Ik moet er een beetje van huilen dat er mensen zijn die dat ook nog serieus nemenquote:Op donderdag 4 juli 2019 11:13 schreef DKUp het volgende:
Borg van Maaikowl ¤10.000,-
Leffing auwt lauwt![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:15 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik moet er een beetje van huilen dat er mensen zijn die dat ook nog serieus nemen![]()
en daarn lef ik ook auwt lauwt
Het bedrag klinkt helemaal niet realistischquote:Op donderdag 4 juli 2019 11:15 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik moet er een beetje van huilen dat er mensen zijn die dat ook nog serieus nemen![]()
en daarn lef ik ook auwt lauwt
het hele programma is niet realistischquote:Op donderdag 4 juli 2019 11:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het bedrag klinkt helemaal niet realistisch
Nee Maaikul was toch veeeeel meer waard dan een schamele 10.000quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat is heel Talpa.quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:16 schreef krabje het volgende:
[..]
het hele programma is niet realistisch![]()
johquote:Op donderdag 4 juli 2019 11:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
Onderling konkelen of in de huisjes hebben ze altijd genoeg argumenten klaarliggen.quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:17 schreef MariaElena2018 het volgende:
Al die depri mensen daar alleen omdat ze verbaal niet sterk genoeg zijn
Nou ja, het is al meer, dan Merel beweerde, die zei dat Mylene zich amper opmaakte..Terwijl ik liever puur natuur ziequote:Op donderdag 4 juli 2019 11:17 schreef DKUp het volgende:
Myleentje maakt zich op, zometeen weer huilen en lachen.
" Hoi Pa, ik wil Utopia in maar dan heb ik wel effe ¤ 10.000 nodig. "Ja joh is goed, kijk maar effe in de achterzak van mijn grijze broek, daar zit nog wel 10.000 in. Bedankt hè Pa. "ja joh is goed dan gaan je moeder en ik dit jaar gewoon naar Ameland i.p.v. Indonesiequote:Op donderdag 4 juli 2019 11:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |