Het kwam niet van FB, maar via een bekende van Maikel.quote:
Er wordt hen misschien beloofd, dat ze heel veel gaan verdienen. Misschien hebben die mensen dat erg nodig..Maar als ik zo naar de vorige Utopianen kijk, valt dat flinke verdienen ook wel mee, want ze zijn allemaal snel op jacht gegaan naar een baan..quote:Op donderdag 4 juli 2019 10:53 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
[..]
Wow dat is echt fors. Dat je dat voor zo'n programma gaat neerleggen zeg. Pfff.
Ik zeg niet dat jij dat verhaaltje hebt verzonnen, maar dat het verhaaltje op zich bullshit is. De meeste van die mensen zijn bang voor de contracten die ze getekend hebben, maar je kunt van alles in een contract zetten, maar dat wil nog niet zeggen dat e.e.a. rechtsgeldig is. Ik wed dat Lotus niets heeft betaald om naar buiten te lopen! Als jij echt weg wil dan ga je weg daar zijn altijd wegen voor!quote:
Ja of ze dromen allemaal van fame en bekendheid. Een BN'er zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2019 10:57 schreef magnaal het volgende:
[..]
Er wordt hen misschien beloofd, dat ze heel veel gaan verdienen. Misschien hebben die mensen dat erg nodig..Maar als ik zo naar de vorige Utopianen kijk, valt dat flinke verdienen ook wel mee, want ze zijn allemaal snel op jacht gegaan naar een baan..
Anders is het toch niet te verklaren, dat mensen er zo ongelukkig zitten te zijn?
Dat klopt ook, je kan best voor onzin tekenen. De wet staat daar boven.quote:Op donderdag 4 juli 2019 10:57 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat jij dat verhaaltje hebt verzonnen, maar dat het verhaaltje op zich bullshit is. De meeste van die mensen zijn bang voor de contracten die ze getekend hebben, maar je kunt van alles in een contract zetten, maar dat wil nog niet zeggen dat e.e.a. rechtsgeldig is. Ik wed dat Lotus niets heeft betaald om naar buiten te lopen! Als jij echt weg wil dan ga je weg daar zijn altijd wegen voor!
Ja behalve als je dus vooraf geld hebt ingelegd. Zie dat maar eens terug te krijgen.quote:Op donderdag 4 juli 2019 10:57 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat jij dat verhaaltje hebt verzonnen, maar dat het verhaaltje op zich bullshit is. De meeste van die mensen zijn bang voor de contracten die ze getekend hebben, maar je kunt van alles in een contract zetten, maar dat wil nog niet zeggen dat e.e.a. rechtsgeldig is. Ik wed dat Lotus niets heeft betaald om naar buiten te lopen! Als jij echt weg wil dan ga je weg daar zijn altijd wegen voor!
Ja simpel idd en zonder uitzondering..Met een doktersjas gaan lopen is voor mij het summum van zwakzinnigheid zelfs..Of jezelf betitelen als Khloé Kardashian, terwijl je het vier dubbele weegt..quote:Op donderdag 4 juli 2019 10:58 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja of ze dromen allemaal van fame en bekendheid. Een BN'er zijn.
Een beetje simpel maar er zitten daar voornamelijk simpele mensen.
Jessies ouders zullen wel ¤250.000.- hebben ingelegd.quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:02 schreef BarryOSeven het volgende:
Denk ook dat heel veel geld van ouders hebben gekregen. Neem bijvoorbeeld Maikel. Die vond het heel belangrijk of zijn ouders vonden dat hij moest blijven. (Die vonden dat hij moest blijven)
Vooral de jonkies. Lijkt me lastig, even 10K van je ouders weggeven.
Ja en Maikel heeft 10.000 ingelegd, nou goed en Mariska had een goeie baan dus die heeft 40.000 ingelegd en die Babyjunk van laatst die had nog 15.000 onder zijn kussen liggen ... Het is inderdaad wat lastiger, maar de wet is de wet en uiteindelijk haal je je recht. Talpa is niet onschendbaar, ze kunnen alleen niet al te snuggere mensen makkelijk overtuigen.quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:00 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja behalve als je dus vooraf geld hebt ingelegd. Zie dat maar eens terug te krijgen.
Hahahahahaquote:Op donderdag 4 juli 2019 11:03 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja simpel idd en zonder uitzondering..Met een doktersjas gaan lopen is voor mij het summum van zwakzinnigheid zelfs..Of jezelf betitelen als Khloé Kardashian, terwijl je het vier dubbele weegt..
Ze kan het allemaal heeft ze gezegd, dus Jessie denkt 'laat maar zien dan'...quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:09 schreef magnaal het volgende:
Is Jessie nu instructies aan Mariska aan het geven?? Moet zij het bouwen? Zou toch wel een gotspe zijn
Sorry, dan moet ik echt lachen...Wat een mal mensquote:Op donderdag 4 juli 2019 11:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze kan het allemaal heeft ze gezegd, dus Jessie denkt 'laat maar zien dan'...
Ik lach me rot, Jessie is met zijn act bezig suflullen, Naariska is natuurlijk een BS-bouwster, ze wil alleen overal overheen pissen en bemoeien, Jessie steekt daar even een stokje voor en laat haar darren met steeds andere instrucktiesquote:Op donderdag 4 juli 2019 11:09 schreef magnaal het volgende:
Is Jessie nu instructies aan Mariska aan het geven?? Moet zij het bouwen? Zou toch wel een gotspe zijn
Utopia 1 las ik ook zoiets op internet.. Noah die 5 of 10 duizend euro bij elkaar wilde krijgen omdat hij graag mee wilde doen aan Utopia..was een soort crowdfundingquote:Op donderdag 4 juli 2019 11:00 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja behalve als je dus vooraf geld hebt ingelegd. Zie dat maar eens terug te krijgen.
Haar 24 uur al aangevraagd?quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:14 schreef magnaal het volgende:
Mylene laat Jessie maar kletsen en zegt ja en amen..Ze klinkt erg depri...
Ik moet er een beetje van huilen dat er mensen zijn die dat ook nog serieus nemenquote:Op donderdag 4 juli 2019 11:13 schreef DKUp het volgende:
Borg van Maaikowl ¤10.000,-
Leffing auwt lauwt![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:15 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik moet er een beetje van huilen dat er mensen zijn die dat ook nog serieus nemen![]()
en daarn lef ik ook auwt lauwt
Het bedrag klinkt helemaal niet realistischquote:Op donderdag 4 juli 2019 11:15 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik moet er een beetje van huilen dat er mensen zijn die dat ook nog serieus nemen![]()
en daarn lef ik ook auwt lauwt
het hele programma is niet realistischquote:Op donderdag 4 juli 2019 11:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het bedrag klinkt helemaal niet realistisch
Nee Maaikul was toch veeeeel meer waard dan een schamele 10.000quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat is heel Talpa.quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:16 schreef krabje het volgende:
[..]
het hele programma is niet realistisch![]()
johquote:Op donderdag 4 juli 2019 11:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
Onderling konkelen of in de huisjes hebben ze altijd genoeg argumenten klaarliggen.quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:17 schreef MariaElena2018 het volgende:
Al die depri mensen daar alleen omdat ze verbaal niet sterk genoeg zijn
Nou ja, het is al meer, dan Merel beweerde, die zei dat Mylene zich amper opmaakte..Terwijl ik liever puur natuur ziequote:Op donderdag 4 juli 2019 11:17 schreef DKUp het volgende:
Myleentje maakt zich op, zometeen weer huilen en lachen.
" Hoi Pa, ik wil Utopia in maar dan heb ik wel effe ¤ 10.000 nodig. "Ja joh is goed, kijk maar effe in de achterzak van mijn grijze broek, daar zit nog wel 10.000 in. Bedankt hè Pa. "ja joh is goed dan gaan je moeder en ik dit jaar gewoon naar Ameland i.p.v. Indonesiequote:Op donderdag 4 juli 2019 11:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |