Slagers dragen ze nog wel veel.quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:48 schreef magnaal het volgende:
Waarom die jas, mijn dokter, tandarts enz, dragen ze juist niet meer, maar hebben kleurige dingen aan... Het is echt beangstigend, vooral omdat het Jessie is, ook nog
Hebben zij dat gedaan?quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:52 schreef 5thencounter het volgende:
Einde LaserShow
Top actie van Keelie&Deelie
Ik moet zeggen.....ik vind het gaafquote:Op donderdag 4 juli 2019 11:53 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Yup. Toen Jessie op bed lag hebben ze spullen gepakt.
Deze kost 5000 euro.quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:56 schreef BloesBloes het volgende:
Hoe modern is dat apparaat trouwens. Volgens mij zien die moderne dingen er heel anders uit en zijn die ook hartstikke duur .....
In de fabriek en lopende band ook......quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Slagers dragen ze nog wel veel.
Tja ik blijf erbij, ik heb volgens mij gehoord, dat er een paar keer 5000 euro moet worden betaald...quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:00 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dat is volgens mij niet zo gigantisch veel, maar ik weet er het fijne ook niet echt van.
Ze ziet het net alsof het een kast is het bronkstuk uit haar kamer.....zo mooi.quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:01 schreef magnaal het volgende:
Achterlijk, zoals Alex spreekt over haar zoon zeg...Geen spoortje liefde..Maar dat hij wel weer meer volgers zal krijgen..Walgelijk!!
Maar hij is dan ook zoooo bloedmooooooiiiiquote:Op donderdag 4 juli 2019 12:01 schreef magnaal het volgende:
Achterlijk, zoals Alex spreekt over haar zoon zeg...Geen spoortje liefde..Maar dat hij wel weer meer volgers zal krijgen..Walgelijk!!
500 per maand.quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:02 schreef magnaal het volgende:
[..]
Tja ik blijf erbij, ik heb volgens mij gehoord, dat er een paar keer 5000 euro moet worden betaald...
Afwasbare tatoes verwijderen? dat is heel veilig iddquote:Op donderdag 4 juli 2019 12:03 schreef spapaars het volgende:
Zou leuk zijn als Jessie echt verrast is door deze actie.
Maar hij zal het draaiboek vooraf vast al gelezen hebben.
Die mag echt geen echte tattoo's laseren.
Wachten is op de plakplaatjes schuimpjes.
Bronkstuk? Ik heb ook een zoon, hij zal wel prachtig zijn en is ook heel sportief...Maar ik hou zo akelig veel van hem...Als ik zijn armen om me heen voel, ben ik de gelukkigste mama!quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze ziet het net alsof het een kast is het bronkstuk uit haar kamer.....zo mooi.
Beter plan.quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:04 schreef wildstar het volgende:
[..]
Hij kan hem ook aantrekken en zijn bar gaan schilderen
Daar heeft hij op geoefend.quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Afwasbare tatoes verwijderen? dat is heel veilig idd
Dat had Christel toch ook niet naar haar zoons...quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:01 schreef magnaal het volgende:
Ik zei het al eens, maar een vriendin van mij zit bij zo'n health centrum (die is overigens wel dermatoloog) en die heeft wel eens verteld dat die nieuwe lasers die ze hebben echt een geweldige investering zijn ... en dan gaat het echt niet over ¤ 5000,--quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:02 schreef magnaal het volgende:
[..]
Tja ik blijf erbij, ik heb volgens mij gehoord, dat er een paar keer 5000 euro moet worden betaald...
Poeier verbranden? Dat is een medicijnman act, mooi placebo effect, zal lekker stinken ookquote:Op donderdag 4 juli 2019 12:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar heeft hij op geoefend.
[ afbeelding ]
Sow, denk jij dat hier in de Cos onzin wordt verkondigd ofzo? Als het hier staat is het gebeurd, reken maarquote:Op donderdag 4 juli 2019 12:12 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Heeft iemand hier echt gezien dat Dillon en Kees dat brilletje gepakt hebben?
Dat bedoel ik, hoor alleen maar dat hij knap is......niks van dat het haar allesie is. Dat ze een gelukkige mama is.....quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:04 schreef magnaal het volgende:
[..]
Bronkstuk? Ik heb ook een zoon, hij zal wel prachtig zijn en is ook heel sportief...Maar ik hou zo akelig veel van hem...Als ik zijn armen om me heen voel, ben ik de gelukkigste mama!
hebben ze die laserbrillen voor het tatoeeeren ook meegenomen?quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:14 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Sow, denk jij dat hier in de Cos onzin wordt verkondigd ofzo? Als het hier staat is het gebeurd, reken maar
En aan wie vraag je dat?quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:18 schreef sylly1 het volgende:
[..]
hebben ze die laserbrillen voor het tatoeeeren ook meegenomen?
Oh god, neequote:Op donderdag 4 juli 2019 12:18 schreef BloesBloes het volgende:
Nou, ik weet niet of het kan, maar de haren van Shell in de fik zou priceless zijn
Hebben ze met tatoeëren dan laserbrillen nodig?quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:18 schreef sylly1 het volgende:
[..]
hebben ze die laserbrillen voor het tatoeeeren ook meegenomen?
Toch zou ik mij wel twee keer bedenken..quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar heeft hij op geoefend.
[ afbeelding ]
Veredelde zaklamp, kan geen kwaad.quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:21 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Toch zou ik mij wel twee keer bedenken..
of : your place or mine ?quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:25 schreef schizolientje het volgende:
meervoudige persoonlijkheid Jessie, we gaan dit doen en we gaan dat doen enz. Als ik dat een verpleegkundige hoorde doen ( we gaan naar bed meneer) dan zei ik altijd, oke , ga je er naast liggen dan????
Hoe kan je Sherry laten blaffen.................. spiritus in dat haar en aansteken.......... WOEFFFFquote:Op donderdag 4 juli 2019 12:18 schreef BloesBloes het volgende:
Nou, ik weet niet of het kan, maar de haren van Shell in de fik zou priceless zijn
quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hoe kan je Sherry laten blaffen.................. spiritus in dat haar en aansteken.......... WOEFFFF
en uit bed trappenquote:Op donderdag 4 juli 2019 12:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Andrea heeft nog nooit zo'n lief meisje als achterbakse Kaylee gezien.
Kaylee: Ik ben gewoon niet iemand die gaat schelden.
Nou, we hebben je wel anders gehoord tegen dat slome vriendje van je.
Die verhaallijn is ingezet ja...quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:34 schreef DKUp het volgende:
Ze lijken wel afscheid te nemen van de twee verminkers
Dikke prima! Vanmiddag? ..ja toch?quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die verhaallijn is ingezet ja...Daarom heeft de GGD ook nog niets laten horen. Ze willen er vanaf.
Witte zoeloe, laat me raden,Alex?quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:34 schreef sjampoeh het volgende:
dyl en kil hebben wat weggehaald en nu kan jes geen carbon peeling doen bij die witte zoeloe ?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:36 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Witte zoeloe, laat me raden,Alex?
quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:37 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
in 1 werd een vertrekkende tatoeëerder vervangen door een tatoeëerder.quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die verhaallijn is ingezet ja...Daarom heeft de GGD ook nog niets laten horen. Ze willen er vanaf.
Myleentje hetzelfde verhaal met Jensie.quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:38 schreef sjampoeh het volgende:
kyl durft niet op haar tel als ze buiten is
die gaat dus
![]()
maar kan me niet voorstellen zonder dyl
Daar ga ik niet zomaar vanuit.quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:14 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Sow, denk jij dat hier in de Cos onzin wordt verkondigd ofzo? Als het hier staat is het gebeurd, reken maar
Al die spullen van Keesje en Dil waren ook weg volgens Djezzie.quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:40 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Daar ga ik niet zomaar vanuit.
Hoop dat de productie fantasie genoeg heeft om ze in de vijver te laten dreggen.quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
Al die spullen van Keesje en Dil waren ook weg volgens Djezzie.
febo weggehaald ?quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
Al die spullen van Keesje en Dil waren ook weg volgens Djezzie.
quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoop dat de productie fantasie genoeg heeft om ze in de vijver te laten dreggen.
Er waren er daarstraks al twee, dus ik weet niet of er nu opeens weer meerdere brillen zijn.quote:
Het opslaghokquote:Op donderdag 4 juli 2019 12:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoop dat de productie fantasie genoeg heeft om ze in de vijver te laten dreggen.
Soort van, wij worden belazerd.quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:45 schreef sjampoeh het volgende:
ik snap er niks van !! zijn er al filmpjes ?nu wordt shell gelaserd ?
Ja onder toezicht van DJ Vulger.quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:45 schreef sjampoeh het volgende:
ik snap er niks van !! zijn er al filmpjes ?nu wordt shell gelaserd ?
maar las net dat de spullen van de verminkers ook weg zijnquote:Op donderdag 4 juli 2019 12:47 schreef Paco55 het volgende:
Het zonnebank brilletje is weg. Dus geen carbon behandelingen.
ik wil er wat onder verwedden dat zijne heiligheid dit scenario zelf in gang heeft gezetquote:Op donderdag 4 juli 2019 12:47 schreef Paco55 het volgende:
Het zonnebank brilletje is weg. Dus geen carbon behandelingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |