Slagers dragen ze nog wel veel.quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:48 schreef magnaal het volgende:
Waarom die jas, mijn dokter, tandarts enz, dragen ze juist niet meer, maar hebben kleurige dingen aan... Het is echt beangstigend, vooral omdat het Jessie is, ook nog
Hebben zij dat gedaan?quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:52 schreef 5thencounter het volgende:
Einde LaserShow
Top actie van Keelie&Deelie
Ik moet zeggen.....ik vind het gaafquote:Op donderdag 4 juli 2019 11:53 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Yup. Toen Jessie op bed lag hebben ze spullen gepakt.
Deze kost 5000 euro.quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:56 schreef BloesBloes het volgende:
Hoe modern is dat apparaat trouwens. Volgens mij zien die moderne dingen er heel anders uit en zijn die ook hartstikke duur .....
In de fabriek en lopende band ook......quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Slagers dragen ze nog wel veel.
Tja ik blijf erbij, ik heb volgens mij gehoord, dat er een paar keer 5000 euro moet worden betaald...quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:00 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dat is volgens mij niet zo gigantisch veel, maar ik weet er het fijne ook niet echt van.
Ze ziet het net alsof het een kast is het bronkstuk uit haar kamer.....zo mooi.quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:01 schreef magnaal het volgende:
Achterlijk, zoals Alex spreekt over haar zoon zeg...Geen spoortje liefde..Maar dat hij wel weer meer volgers zal krijgen..Walgelijk!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |