Zo'n situatie hebben we hier ook gaande. E. haar vriendje gaat van school ivm verhuizen.. Nu sprak ik zijn moeder en die zei al: we houden wel contact hoor. Want wij ouders kunnen het ook leuk met elkaar vindenquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:41 schreef lunapuella het volgende:
Klinkt als een fijne vakantie Cho!
Ketel heeft een heel hecht vriendinnetje op de GO, maar als ze na de zomer naar school gaat komt ze daar niet meer. Ze kunnen het zo goed vinden dat ik het contact niet verloren wil laten gaan, dus vandaag een kaartje in haar tas gestopt, of ze een keer hier wil komen spelen. En vanavond meteen al positieve reactie van haar moeder, zo fijn
Wat leuk! Wij hebben zo'n zelfde soort situatie gehad, woensdag spreken ze weer af.quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:41 schreef lunapuella het volgende:
Klinkt als een fijne vakantie Cho!
Ketel heeft een heel hecht vriendinnetje op de GO, maar als ze na de zomer naar school gaat komt ze daar niet meer. Ze kunnen het zo goed vinden dat ik het contact niet verloren wil laten gaan, dus vandaag een kaartje in haar tas gestopt, of ze een keer hier wil komen spelen. En vanavond meteen al positieve reactie van haar moeder, zo fijn
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:55 schreef snoenk het volgende:
Even ongegeneerd opscheppen over mijn dochter. Vandaag had ze haar dansuitvoering. Zo trotsStond ze daar op het podium met haar dansgroepje voor een zaal van 300 man
en dan ook nog je dansje doen
En het allerbelangrijkste, ze heeft het ontzettend naar haar zin gehad en stond te stralen na afloop
Heerlijk!!quote:Op zondag 14 juli 2019 09:30 schreef Cholula het volgende:
Heerlijk Snoenk! Wij hadden een paar weken geleden de dansvoorstelling en Frits zijn hele familie had tranen. Het was zo aandoenlijk om al die kleintjes op het podium te zien.![]()
Frits zit sinds februari op dansles en vindt het helemaal fantastisch. Hij is het enige jongetje en alle anderen hebben uiteraard een balletpakje/dansjurk, hij dus ook. Bij de voorstelling lag een wit T-shirt en een blauwe broek voor hem klaar, maar de dansjuf had ook een balletpakje voor hem. Dus onze zoon, met zijn typische buitenspeelbenen en een schram op zijn hoofd, danste in een hele mooie 'dansjurk' mee.
Geweldig als ze zelf ook zo trots ?zijn!quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:55 schreef snoenk het volgende:
Even ongegeneerd opscheppen over mijn dochter. Vandaag had ze haar dansuitvoering. Zo trotsStond ze daar op het podium met haar dansgroepje voor een zaal van 300 man
en dan ook nog je dansje doen
En het allerbelangrijkste, ze heeft het ontzettend naar haar zin gehad en stond te stralen na afloop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op zondag 14 juli 2019 11:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Heerlijk!!![]()
[..]
Geweldig als ze zelf ook zo trots ?zijn!
Nog een weekje en dan hebben we ook vakantie, dan zit groep 1 er alweer op. Ik sta echt verbaasd van hoeveel ze gegroeid is het afgelopen jaar♡ ondanks de scheiding en t verhuizen van haar vader is ze zo gegroeid. Begin vh jaar durfde ze nergens te spelen of naar feestjes en nu wil ze elke dag wel afspreken, voornamelijk met 1 meisje, dat is het haar bff![]()
Even een plaatje van mn dame.
Afgelopen woensdag was het juffen en meesterfeest op school en mochten ze verkleed.Jemig, wat is ze al groot!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trots op je kind: check. Noor heeft vanmorgen voor het eerst zelfstandig haar naam geschreven![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk he♡ Sarah schrijft haar naam tegenwoordig overal op en mag hem dus ook in vriendenboekjes schrijven. Ik vind het zo leuk hoe ze steeds meer letters leert herkennen en schrijven.quote:Op zondag 14 juli 2019 11:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jemig, wat is ze al groot!
Trots op je kind: check. Noor heeft vanmorgen voor het eerst zelfstandig haar naam geschreven
Dat klinkt als een heel leuk feestjequote:Op zondag 14 juli 2019 21:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Leuk he♡ Sarah schrijft haar naam tegenwoordig overal op en mag hem dus ook in vriendenboekjes schrijven. Ik vind het zo leuk hoe ze steeds meer letters leert herkennen en schrijven.
Woensdag haar 1e eigen kinderfeestje en trakteren op school. Ze is er een soort nerveus over, en hoopt erg dat haar vriendinnetjes haar feestje wel leuk vinden. (Vette eenhoornparty met schminken en toverzand maken en snoep duiken. En ze krijgen allemaal een eenhoorn haarband.. over the top![]()
Wat leuk om dit te lezen!!quote:Op zondag 14 juli 2019 21:31 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Leuk zo n dansoptreden!
Hier gingen we vandaag schoenen kopen want tjee beide kinderen zijn ineens enorm gegroeid en hun voeten dus ook. L had zich zelf aangekleed in een maillot en rokje van zijn grote zus..en vervolgens hebben hij en zijn zus allebij hele stoere jongensschoenen uitgekozen. Ik hoop dat ze nog lang gewoon kunnen kijken naar wat ze zelf mooi vinden ipv te luisteren naar wat er hoort..
(nou ja tot op zekere hoogte dan.. verkleedkleren mogen ze van mij dan weer niet aan naar school bijv.)
Of hij gepest gaat worden weet ik niet. Maar kinderen vinden het waarschijnlijk grappig om te zien waardoor hij zich misschien uitgelachen voelt.quote:Op zondag 14 juli 2019 22:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat leuk om dit te lezen!!
Ik ben afgelopen weekend naar een verjaardag geweest met mijn dochter en zoon allebei in hun feestrokIk vind het fantastisch dat hij nog steeds zo vrij kiest. En toen ineens vroeg ik me af, wat als hij over een jaar nog steeds graag een rokje draagt als hij op school zit (hij is nu 3,5). Laat ik hem dat doen of ben ik dan toch te bang dat hij gepest wordt?
Ervaringen?
De mijne had zijn eerste carnaval op school nog een knalroze prinsessenjurk aan (verder toen al geen behoefte meer aan, dus niet aan de orde geweest). Dit weekend had hij het toevallig over de mooie jurken van zijn zus. Ik vertelde dat hij 'vroeger' ook wel eens een jurk droeg als hij daar zin in had.quote:Op zondag 14 juli 2019 22:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat leuk om dit te lezen!!
Ik ben afgelopen weekend naar een verjaardag geweest met mijn dochter en zoon allebei in hun feestrokIk vind het fantastisch dat hij nog steeds zo vrij kiest. En toen ineens vroeg ik me af, wat als hij over een jaar nog steeds graag een rokje draagt als hij op school zit (hij is nu 3,5). Laat ik hem dat doen of ben ik dan toch te bang dat hij gepest wordt?
Ervaringen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |