Vertel.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:23 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wat vond je van de pizza-yoghurt-keukenrol-grap?
Houden je dochters ook van onze mooie sport?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:38 schreef Bugno2 het volgende:
JAAAA TOURGOD
Ik heb mijn vrouw het treurige nieuws over mijn mentale afwezigheid de afgelopen weken al goed ingemasseerd.
Tijdens de Giro vlogen de vragen over de informatieweergave in beeld me om de oren.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Houden je dochters ook van onze mooie sport?
Nu klink je net als Bobbie Traksel.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:41 schreef Bugno2 het volgende:
Waar ik Buchmann zei, Ackermann. Geen jokers.
Bobbie is een van mijn grote idolen.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:44 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nu klink je net als Bobbie Traksel.
Dame met visie. Mocht ik ooit een dochter krijgen (laten we het hopen), dan giet ik er ook een dagelijkse portie wielerkennis in.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:41 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Tijdens de Giro vlogen de vragen over de informatieweergave in beeld me om de oren.
"Is de aankomst vlak? Dan denk ik dat Buchmann wint" - Dochter Bugno, 8 jaar
Genot.
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:41 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Tijdens de Giro vlogen de vragen over de informatieweergave in beeld me om de oren.
"Is de aankomst vlak? Dan denk ik dat Buchmann wint" - Dochter Bugno, 8 jaar
Genot.
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:41 schreef Bugno2 het volgende:
Waar ik Buchmann zei, Ackermann. Geen jokers.
Oh nee, de kleine Trakseltjes zijn ook gefascineerd door de Bora jongons.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:46 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Bobbie is een van mijn grote idolen.
Maar ik gooi De Schach, Buchmann en Ackermann altijd door elkaar. Teringduitsertjes.
En bij een zoon niet? Kromme logica Koffie.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dame met visie. Mocht ik ooit een dochter krijgen (laten we het hopen), dan giet ik er ook een dagelijkse portie wielerkennis in.
Jawel, maar dat spreekt voor zich. Die zet ik op een fiets al is het zijn grootste nachtmerrie.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:50 schreef showtimer het volgende:
[..]
En bij een zoon niet? Kromme logica Koffie.
Krijgt hij dan een driedubbele nationaliteit?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jawel, maar dat spreekt voor zich. Die zet ik op een fiets al is het zijn grootste nachtmerrie.
Waarom onthoud jij dit soort dingen?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:48 schreef showtimer het volgende:
[..]
Oh nee, de kleine Trakseltjes zijn ook gefascineerd door de Bora jongons.
Omdat het bijzonder is, er zijn zoveel sporten laagdrempeliger voor kinderen.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom onthoud jij dit soort dingen?
twitter:festinaboy twitterde op zaterdag 06-07-2019 om 10:34:14#Brussels sans @tomboonen c'est une frite sans mayonnaise. Il va bien @PatLefevere ! N'aie crainte.
reageer retweet
Patgod.twitter:PatLefevere twitterde op zaterdag 06-07-2019 om 10:49:58Je connais un très bon dentiste 😎 https://t.co/tnHHNshNI2 reageer retweet
Steen, papier, schaar om uit te maken onder welke vlag hij gaat koersen.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:55 schreef showtimer het volgende:
[..]
Krijgt hij dan een driedubbele nationaliteit?
quote:When Thomas was out for lunch with his family recently, he only allowed himself one teaspoon of gravy on his food.
Je gaat je toch niet indekken nu he.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 11:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Is de winnaar van de Tour gekend?
[..]
Ik neem de BBC op de hak, Arie. Waarom schrijf je dat in hemelsnaam op?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 11:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je gaat je toch niet indekken nu he.
De BBC zal wel net zo’n obsessie hebben met G als wij met Tomquote:Op zaterdag 6 juli 2019 11:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik neem de BBC op de hak, Arie. Waarom schrijf je dat in hemelsnaam op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |