Een goede voorbereiding is het halve werk...quote:Op woensdag 3 juli 2019 16:07 schreef Kluun1985 het volgende:
FFS reizen is ingewikkeld! Ik moet ook een visum aanvraag indienen!
Dan kom je 20 minuten later aan...quote:Er staat dat ik airport aankomst en airport vertrek tijdstip moet invullen. Stel ik zet bij aankomst 07:00 neer, maar het vliegtuig heeft turbulentie en komt pas 07:20 in Mumbai aan....wat gebeurt er dan?
Dan ben je luchtziek?quote:Op woensdag 3 juli 2019 16:07 schreef Kluun1985 het volgende:
FFS reizen is ingewikkeld! Ik moet ook een visum aanvraag indienen! Er staat dat ik airport aankomst en airport vertrek tijdstip moet invullen. Stel ik zet bij aankomst 07:00 neer, maar het vliegtuig heeft turbulentie en komt pas 07:20 in Mumbai aan....wat gebeurt er dan?
Ik wens je heel veel succes in Mumbai... je gaat het nog erg lastig krijgen daar.quote:Op woensdag 3 juli 2019 16:01 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Ik vind Schiphol al lastig! Jij hebt het nu over een internationale vliegveld! <knip>
En dat reisbureau is ook al discutabel.quote:Op woensdag 3 juli 2019 16:16 schreef Sigaartje het volgende:
Als ik dit allemaal lees wordt het helemaal niks...
Ik dacht dat die Emirates een vrij betrouwbare maatschappij was, maar blijkbaar is dat helemaal niet zo.
Ja maar dat zag ik al.quote:Op woensdag 3 juli 2019 16:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En dat reisbureau is ook al discutabel.
Dit zijn allemaal TS-problemen, geen Emirates-problemen.quote:Op woensdag 3 juli 2019 16:21 schreef Sigaartje het volgende:
Het is een beetje dubbeltje voor de eerste rang verhaal.
Ik vlieg altijd KLM en heb nooit problemen, maar als ik dit allemaal zo lees, denk ik, waarom ga je in godsnaam nog?
Dit ja, die lui regelen alles voor normaal denkende mensen. Toffe films, gratis onbeperkt drank en redelijk tot goed eten.quote:Op woensdag 3 juli 2019 16:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dit zijn allemaal TS-problemen, geen Emirates-problemen.
Emirates vergelijken met een aftandse autoquote:Op woensdag 3 juli 2019 17:49 schreef Sigaartje het volgende:
Gewoon met de KLM gaan. Kun je prima stoelen reserveren van te voren. Altijd goede vlucht. Komen op tijd aan. Kom altijd uitgerust aan. Hapje en drankje aan boord. Helemaal top.![]()
KLM is de beste.
Natuurlijk rij ik ook het liefst in mijn oude aftandse wagen van prehistorische tijden en prehistorisch onderhoud naar mijn bestemming lui onderuit zittend met mijn AM-radio, waarbij mijn uitlaat knettert en de motor raar ronkt en de wijzers vreemd schommelen, niets mooier dan dat, maar dan maar toch KLM voor verdere oorden.
Hahaha, zo had ik het nog niet eens gezien!!quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:07 schreef Droopie het volgende:
[..]
Emirates vergelijken met een aftandse auto
Ja, want Schiphol is een ieniemienie lokaal vliegveldje.quote:Op woensdag 3 juli 2019 16:01 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Ik vind Schiphol al lastig! Jij hebt het nu over een internationale vliegveld!
Ja maar hij gaat daar een bruid scoren ....quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:40 schreef MissRelin het volgende:
[..]
Ja, want Schiphol is een ieniemienie lokaal vliegveldje.
Beter annuleer je de hele boel. Dat's beter en veiliger voor iedereen...
Dat zeg ik. Annulering is beter en veiliger voor iedereenquote:Op woensdag 3 juli 2019 20:41 schreef maily het volgende:
[..]
Ja maar hij gaat daar een bruid scoren ....
Nee, gaat niet.quote:Op woensdag 3 juli 2019 15:34 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk hoef ik alleen te lopen ? Maar wat als de tussenstop 3 uur is zoals op de heenreis, mag ik dan ook nog even in Dubai lopen?
Nu topic diarree straks echte diarree!quote:Op donderdag 4 juli 2019 16:12 schreef polariteit het volgende:
Ik twijfel nog steeds of TS nu wel serieus is, een troll is of niet helemaal 100% is... Gezien zijn topic diarree over zijn reis naar India...
quote:Op woensdag 3 juli 2019 14:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, ik denk idd dat doordat je wilt zien hoe duur het reserveren van stoelen is, je ticket zich in thin air oplost.
Wat?quote:Op woensdag 3 juli 2019 16:01 schreef Kluun1985 het volgende:
Ik vind Schiphol al lastig! Jij hebt het nu over een internationale vliegveld
Schiphol is niks meer dan Eelde, hoor!quote:
Maar het is een zij.quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:41 schreef maily het volgende:
[..]
Ja maar hij gaat daar een bruid scoren ....
Het is naar verluidt oude user sanasoufi. Net zulk dramaqueen als deze dus dat laatste durf ik niet te bevestigen of ontkennen.quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2019 16:19 schreef Karstman het volgende:
[..]
Nu topic diarree straks echte diarree!
Dan gaan die 12 kilo in 12 weken ook wel lukkenquote:Op donderdag 4 juli 2019 16:19 schreef Karstman het volgende:
[..]
Nu topic diarree straks echte diarree!
Die tickets zijn digitaal tegenwoordig. Dus het is wel waarschijnlijk het oplost als je op het verkeerde knopje klikt.quote:Op woensdag 3 juli 2019 14:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, ik denk idd dat doordat je wilt zien hoe duur het reserveren van stoelen is, je ticket zich in thin air oplost.
Lees het topic, of willekeurig welk topic van TS, nog eens Piet. Denk je werkelijk dat het TS lukt om zelf een ticket te boeken bij een airline zelf?quote:Op donderdag 4 juli 2019 18:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom reisbureau als je bij Emirates gewoon zelf direct kan kopen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |