abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 3 juli 2019 @ 16:47:34 #101
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_187733101
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 16:35 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ben t wel met ze eens hoor :@

Heb begrepen dat er aan de besturing gesleuteld is, en dat de DLC heel leuk is, maar ik heb t spel op den duur ook aan de kant gegooid. De setting, de immense hoeveelheid vraagtekens, de lompe besturing.... Heb me echt een tijd vermaakt hoor, maar op den duur stond t me tegen.

En sure, een AC Odyssey stond me op den duur ook tegen qua herhalende sidequests of zo, maar The Witcher 3 had de pech dat ik toen al wel een nieuw spel had om naar over te stappen. :P En t is niet een spel wat je na maanden pauze weer ff snel oppakt vind ik. En te groot om weer helemaal opnieuw te beginnen.

Stiekem speel ik het alleen om virtueel bitches te neuken :@
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_187733114
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 16:35 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ben t wel met ze eens hoor :@

Heb begrepen dat er aan de besturing gesleuteld is, en dat de DLC heel leuk is, maar ik heb t spel op den duur ook aan de kant gegooid. De setting, de immense hoeveelheid vraagtekens, de lompe besturing.... Heb me echt een tijd vermaakt hoor, maar op den duur stond t me tegen.

En sure, een AC Odyssey stond me op den duur ook tegen qua herhalende sidequests of zo, maar The Witcher 3 had de pech dat ik toen al wel een nieuw spel had om naar over te stappen. :P En t is niet een spel wat je na maanden pauze weer ff snel oppakt vind ik. En te groot om weer helemaal opnieuw te beginnen.

Maakt niet uit. Het is MMaRsu vindt het een goed spelleke dus jouw mening is belachelijk. Kijk maar op youtube, er staat vast wel ergens een filmpje dat zijn mening onderbouwt.
  woensdag 3 juli 2019 @ 16:51:14 #103
389010 Drankster
Voodoo Ray
pi_187733150
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 14:08 schreef Jimbo het volgende:
Zit net de trophies te bekijken van deze game

man man man :') Hulde aan iedereen met de plat
Ik ga binnenkort voor de dubbel. Normale + goty platinum. Beiden hebben een aparte lijst.

Is niet zo moeilijk als je weet wat je doet.

Je kan de besturing wijzigen trouwens, maakt het misschien wat makkelijker voor je.
  woensdag 3 juli 2019 @ 16:56:31 #104
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_187733209
Hoe kan je nou een linaire game als GoW vergelijken met een open world game ala witcher3.. en ook is witcher 3 uit 2014of 2015? En gow uit 2018 :P

Ik heb me echt geen moment geergerd aan de controls van witcher 3.. vraag me wel eens af hoe mensen het dan spelen als ze er zoveel moeite mee hebben.

Ik merkte zelf ook weinig verschil tussen de aangepaste "alternate" controls en de normale controls..
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 3 juli 2019 @ 16:58:25 #105
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187733220
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 16:35 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ben t wel met ze eens hoor :@

Heb begrepen dat er aan de besturing gesleuteld is, en dat de DLC heel leuk is, maar ik heb t spel op den duur ook aan de kant gegooid. De setting, de immense hoeveelheid vraagtekens, de lompe besturing.... Heb me echt een tijd vermaakt hoor, maar op den duur stond t me tegen.

En sure, een AC Odyssey stond me op den duur ook tegen qua herhalende sidequests of zo, maar The Witcher 3 had de pech dat ik toen al wel een nieuw spel had om naar over te stappen. :P En t is niet een spel wat je na maanden pauze weer ff snel oppakt vind ik. En te groot om weer helemaal opnieuw te beginnen.

Vond de besturing beter dan bij het gros van de spellen die ik heb gespeeld. :o
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 3 juli 2019 @ 17:04:36 #106
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_187733268
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Vond de besturing beter dan bij het gros van de spellen die ik heb gespeeld. :o
Idd dit ben ik met de Kaneelstok eensch. Er zijn sowieso weinig games waarbij ik echt zoiets heb van grr deze controls zijn kut. Ik kan me de laatste game waarbij ik dat dacht eerlijk gezegd niet eens herinneren.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 3 juli 2019 @ 17:05:00 #107
197770 azazel1707
Serious gamer since 1982!
pi_187733273
Maar nog steeds niemand die zich waagt aan Soul Caliber 6? :P
Siegfried, jonguh!
(Of Grøh, maar daar moet ik nog mee oefenen :P )
--{ I know it's hard, but TRY to believe what the Malkavian is sayin'.. }--
Megatron: SHOW NO MERCY!
Starscream: Did we ever?
pi_187733288
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Vond de besturing beter dan bij het gros van de spellen die ik heb gespeeld. :o
Witcher 3 staat bekend om zijn janky, trage, naccurate en clunky besturing. Er is zelfs een speciale update (1.07) voor geweest, wellicht dat het daarna beter is geworden maar ik heb niet meer gespeeld.
pi_187733293
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 17:04 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Idd dit ben ik met de Kaneelstok eensch. Er zijn sowieso weinig games waarbij ik echt zoiets heb van grr deze controls zijn kut. Ik kan me de laatste game waarbij ik dat dacht eerlijk gezegd niet eens herinneren.
Ik zal je even helpen herinneren, RDR2.
  woensdag 3 juli 2019 @ 17:07:26 #110
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_187733300
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2019 16:56 schreef MMaRsu het volgende:
Hoe kan je nou een linaire game als GoW vergelijken met een open world game ala witcher3.. en ook is witcher 3 uit 2014of 2015? En gow uit 2018 :P
Nou gewoon. Je pakt t ene spel in fantasy setting met een story driven gameplay, en je pakt t andere spel in een fantasy setting met een storydriven gameplay. En je vergelijkt ze dan. Op die punten. En op besturing en zo. En je kijkt ff welke dat je t leukste vond. Zo doe je dat. ;)

quote:
Ik heb me echt geen moment geergerd aan de controls van witcher 3.. vraag me wel eens af hoe mensen het dan spelen als ze er zoveel moeite mee hebben.

Ik merkte zelf ook weinig verschil tussen de aangepaste "alternate" controls en de normale controls..
Ze hebben ze niet voor niets aangepast he, dus ik gok dat er wel iets meer dan 3 mensen zich ergerde ;)

Leer nou toch eens accepteren dat jij weliswaar TW3 fantastisch vond (en velen met je), maar dat er ook mensen waren die het "wel ok" vonden (en velen met hen) of sommigen zelfs helemaal niets (en ook weer velen met hen). }:|

Altijd dat gewauwel over "Ja maar deze mag je niet vergelijken, want zus en zo". en "ja maar deze was ook 3 jaar eerder uit" en "Ik persoonlijk had er geen last van, dus andere mensen doen t gewoon verkeerd". Zoveel mensen, zoveel menigen. En ze zijn netjes onderbouwd. HOPSA.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 3 juli 2019 @ 17:07:55 #111
197770 azazel1707
Serious gamer since 1982!
pi_187733304
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 17:06 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Ik zal je even helpen herinneren, RDR2.
Niks mis met de controls in RDR2 hoor :)

Wat pas klote controls zijn! --> Move controllers gebruiken bij DOOM VFR :N
--{ I know it's hard, but TRY to believe what the Malkavian is sayin'.. }--
Megatron: SHOW NO MERCY!
Starscream: Did we ever?
  woensdag 3 juli 2019 @ 17:07:55 #112
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_187733305
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 17:04 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Idd dit ben ik met de Kaneelstok eensch. Er zijn sowieso weinig games waarbij ik echt zoiets heb van grr deze controls zijn kut. Ik kan me de laatste game waarbij ik dat dacht eerlijk gezegd niet eens herinneren.
KH1.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_187733307
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 17:05 schreef azazel1707 het volgende:
Maar nog steeds niemand die zich waagt aan Soul Caliber 6? :P
Siegfried, jonguh!
(Of Grøh, maar daar moet ik nog mee oefenen :P )
Te druk met andere dingen/games.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 3 juli 2019 @ 17:09:08 #114
197770 azazel1707
Serious gamer since 1982!
pi_187733315
quote:
9s.gif Op woensdag 3 juli 2019 17:08 schreef Pheno het volgende:

[..]

Te druk met andere dingen/games.
Uurtje voor het slapen gaan even de frustratie van de dag er virtueel uit beuken :)
Heerlijk!
--{ I know it's hard, but TRY to believe what the Malkavian is sayin'.. }--
Megatron: SHOW NO MERCY!
Starscream: Did we ever?
pi_187733341
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 17:09 schreef azazel1707 het volgende:

[..]

Uurtje voor het slapen gaan even de frustratie van de dag er virtueel uit beuken :)
Heerlijk!
Zo vaak ben ik niet gefrustreerd. Gewoon alles delegeren :+
En vandaag Rammstein-tickets voor 2020 binnen, dus ik moet van mezelf vandaag iets vrolijks doen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 3 juli 2019 @ 17:14:20 #116
197770 azazel1707
Serious gamer since 1982!
pi_187733386
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juli 2019 17:11 schreef Pheno het volgende:

[..]

Zo vaak ben ik niet gefrustreerd. Gewoon alles delegeren :+
En vandaag Rammstein-tickets voor 2020 binnen, dus ik moet van mezelf vandaag iets vrolijks doen.
Lekkah! Alvast veel plezier volgend jaar! ^O^

Ik ben over het algemeen ook niet gefrustreerd hoor :P
Maar het is wel een mooie methode om de laatste restjes onrustige energie uit m'n lijf te krijgen :)
--{ I know it's hard, but TRY to believe what the Malkavian is sayin'.. }--
Megatron: SHOW NO MERCY!
Starscream: Did we ever?
  woensdag 3 juli 2019 @ 17:14:38 #117
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_187733390
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 17:06 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Ik zal je even helpen herinneren, RDR2.
Nou daar had ik dus ook absoluut geen problemen met de controls..
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 3 juli 2019 @ 17:14:51 #118
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_187733392
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 17:07 schreef Ang3l het volgende:

[..]

KH1.
Niet gespeeld
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_187733409
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 17:07 schreef Ang3l het volgende:

[..]

KH1.
Alleen de camera is kut toch
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  woensdag 3 juli 2019 @ 17:16:18 #120
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_187733412
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 17:07 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nou gewoon. Je pakt t ene spel in fantasy setting met een story driven gameplay, en je pakt t andere spel in een fantasy setting met een storydriven gameplay. En je vergelijkt ze dan. Op die punten. En op besturing en zo. En je kijkt ff welke dat je t leukste vond. Zo doe je dat. ;)
[..]

Gaat mij er meer om dat er 3 jaar of wat tussen zit, en dat GoW speciaal ontwikkeld is voor de kracht van de PS4 en dus ook de controls daarin zijn meegenomen en optimalisaties voor input delay etc.

Je gaat toch ook niet Zelda Ocarina of Time controls vergelijken met Zelda Breath of the Wild ; want allebei Zelda's :P.
quote:
Ze hebben ze niet voor niets aangepast he, dus ik gok dat er wel iets meer dan 3 mensen zich ergerde ;)

Leer nou toch eens accepteren dat jij weliswaar TW3 fantastisch vond (en velen met je), maar dat er ook mensen waren die het "wel ok" vonden (en velen met hen) of sommigen zelfs helemaal niets (en ook weer velen met hen). }:|

Altijd dat gewauwel over "Ja maar deze mag je niet vergelijken, want zus en zo". en "ja maar deze was ook 3 jaar eerder uit" en "Ik persoonlijk had er geen last van, dus andere mensen doen t gewoon verkeerd". Zoveel mensen, zoveel menigen. En ze zijn netjes onderbouwd. HOPSA.
Luister dan, ik zeg niet dat er niets mis is met The Witcher 3. Ik vond The Witcher 3 een dikke game, maar ga niet ontkennen dat er mensen zijn die er issues mee hadden.

Ik geef alleen aan dat de vergelijking GoW en The Witcher 3 in mijn ogen niet geheel fair is, gezien de verschillen in studio's, ontwikkeltijd, voor hoeveel consoles de game ontwikkeld is en hoeveel jaar ertussen de release van een GoW zit en een Witcher 3. Alleen al daarom vind ik het niet fair om te zeggen ja maar GoW heeft strakkere controls!

Ja no shit, GoW is een lineaire game en geen open world waar je met een enorm breed schala aan opties hebt en daar je control scheme van PC moet omgooien naar een controller, terwijl ze bij GoW nooit een PC control scheme hebben moeten omgooien naar een PS4 scheme, want puur voor PS4 ontwikkeld.

En ja, als ik zie dat Jimbo zonder armor rondrent, alle filmpjes basically skipped en gewoon iedereen killed.. dan krijg ik wel een beetje het gevoel van " you're playing it wrong ". Maar dat doet niet af aan het feit dat van mij echt niet iedereen die game goed MOET vinden omdat IK het goed vind, dat is echt dikke onzin. Dat claim ik ook helemaal niet, dat is de stempel die jullie om wat voor reden dan ook op mij drukken :?.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_187733459
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 17:16 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Gaat mij er meer om dat er 3 jaar of wat tussen zit, en dat GoW speciaal ontwikkeld is voor de kracht van de PS4 en dus ook de controls daarin zijn meegenomen en optimalisaties voor input delay etc.

Je gaat toch ook niet Zelda Ocarina of Time controls vergelijken met Zelda Breath of the Wild ; want allebei Zelda's :P.
Dat kan je best doen en dat word ook gedaan. Alleen moet je er bij zo'n vergelijking wel rekening mee houden dat de games in een andere tijd gemaakt zijn. Maar zaken als de controls, het verhaal en de gameplay kan je prima vergelijken bij games waar 3 jaar tussen zit.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 3 juli 2019 @ 17:21:34 #122
429367 DKUp
ON TOUR
pi_187733479
.

[ Bericht 100% gewijzigd door DKUp op 03-07-2019 17:21:54 ]
SOONY
  woensdag 3 juli 2019 @ 17:24:04 #123
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_187733521
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 17:16 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Gaat mij er meer om dat er 3 jaar of wat tussen zit, en dat GoW speciaal ontwikkeld is voor de kracht van de PS4 en dus ook de controls daarin zijn meegenomen en optimalisaties voor input delay etc.

Je gaat toch ook niet Zelda Ocarina of Time controls vergelijken met Zelda Breath of the Wild ; want allebei Zelda's :P.
[..]

Luister dan, ik zeg niet dat er niets mis is met The Witcher 3. Ik vond The Witcher 3 een dikke game, maar ga niet ontkennen dat er mensen zijn die er issues mee hadden.

Ik geef alleen aan dat de vergelijking GoW en The Witcher 3 in mijn ogen niet geheel fair is, gezien de verschillen in studio's, ontwikkeltijd, voor hoeveel consoles de game ontwikkeld is en hoeveel jaar ertussen de release van een GoW zit en een Witcher 3. Alleen al daarom vind ik het niet fair om te zeggen ja maar GoW heeft strakkere controls!

Ja no shit, GoW is een lineaire game en geen open world waar je met een enorm breed schala aan opties hebt en daar je control scheme van PC moet omgooien naar een controller, terwijl ze bij GoW nooit een PC control scheme hebben moeten omgooien naar een PS4 scheme, want puur voor PS4 ontwikkeld.

En ja, als ik zie dat Jimbo zonder armor rondrent, alle filmpjes basically skipped en gewoon iedereen killed.. dan krijg ik wel een beetje het gevoel van " you're playing it wrong ". Maar dat doet niet af aan het feit dat van mij echt niet iedereen die game goed MOET vinden omdat IK het goed vind, dat is echt dikke onzin. Dat claim ik ook helemaal niet, dat is de stempel die jullie om wat voor reden dan ook op mij drukken :?.
Ok, t ligt niet aan jou. T ligt aan de wereld. We snappen 't. :P

Ik ga echt geen woord pro of con Witcher 3 meer zeggen hier, want t wordt dodelijk vermoeiend.
Behalve dan de vraag: Is die DLC een beetje te pruimen? ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 3 juli 2019 @ 17:25:46 #124
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_187733536
Wat? Je hebt echt duidelijk niet gelezen wat ik net schreef.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 3 juli 2019 @ 17:34:28 #125
194233 Friday12
Originele kloon
pi_187733682
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 16:47 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Stiekem speel ik het alleen om virtueel bitches te neuken :@
Die blonde magic chick al gedaan?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')