SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers
SOONY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de eerste keer hierquote:Op woensdag 3 juli 2019 10:33 schreef DKUp het volgende:
Vier jaar later en mensen spelen de The Witcher 3 “weer”.
Helemaal tofquote:
Heb een jaar geleden ongeveer GOTY versie gekocht met beide expansions, maar heb begrepen dat ik de eerste quests van die uitbreidingen even moet laten wachten tot na de main questsquote:Op woensdag 3 juli 2019 10:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
Helemaal tof
Veel plezier in ieder geval
Heb je ook de expansions?
Dat is helemaal genieten
Voor Hearts of Stone zal het niet heel veel uitmaken volgens mij, maar bij Blood and Wine krijg je personages in het verhaal door de keuzes die je hebt gemaakt in de main quests van The Witcher 3.quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:39 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Heb een jaar geleden ongeveer GOTY versie gekocht met beide expansions, maar heb begrepen dat ik de eerste quests van die uitbreidingen even moet laten wachten tot na de main quests
Wat is het skyrim gedeelte?quote:Op woensdag 3 juli 2019 11:07 schreef Jimbo het volgende:
Goeie TT
Ben inmiddels in het 'skyrim' gedeelte
volgens dkup is dat skelligequote:
Geen idee, ik las dat gister en dacht, zo noem ik het nu ookquote:
De sfeer maar dan met eilandjes.quote:
Ik betwijfel of die stijl terug gaat komen in NieR Automataquote:Op woensdag 3 juli 2019 11:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
De sfeer maar dan met eilandjes.
Benieuwd of die Assassin’s Creed volgend jaar dat thema goed gaat uitwerken of nier.
Zou het niet doenquote:Op woensdag 3 juli 2019 12:01 schreef Flippiee het volgende:
Hey Ik overweeg ook om de witcher 3 te kopen
persoonlijk vind ik het niet zn hele toffe game, 't is dat ik m uit wil spelen (en dat duurt zeg 60u als je alleen op de story focust)quote:
Ja maar welke God of War?quote:Op woensdag 3 juli 2019 12:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik het niet zn hele toffe game, 't is dat ik m uit wil spelen (en dat duurt zeg 60u als je alleen op de story focust)
Maar ik ben er ook gewoon heel slecht in, dus neem mijn mening vooral met een korrel zoutIk zou eerder gaan voor God Of War of iets als je echt een parel wilt spelen
Het schijnt dat 'God of War' erg goed isquote:Op woensdag 3 juli 2019 12:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja maar welke God of War?Ben echt noob toch.
En zag dat Witcher 3 nu ook goedkoper is in die sale
God of War 4, de laatste. Wat mij betreft ook een veel betere game dan The Witcher 3. Niet dat dat geen pareltje is overigens, want dat is het zeker wel. In de sale altijd kopen.quote:Op woensdag 3 juli 2019 12:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die laatst nieuwe op de ps4 (die heet gewoon 'god of war') en speelt zich af in de noorse mythologie. Echt een geweldige gamequote:Op woensdag 3 juli 2019 12:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Blijkbaar overal uitverkocht of uit de handel gehaald:quote:Op woensdag 3 juli 2019 11:26 schreef blessed19 het volgende:
Heeft iemand een tip voor me om a way out fysiek te kopen? Overal zo'n beetje uitverkocht en er staat niks op marktplaats.
fps mmorpg?quote:Op woensdag 3 juli 2019 12:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Cyberpunk gaat blijkbaar een multiplayer game worden.
Betwijfel of dat een goede stap is.
Dat komt na de launch van Cyberpunk 2077.quote:Op woensdag 3 juli 2019 12:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Cyberpunk gaat blijkbaar een multiplayer game worden.
Betwijfel of dat een goede stap is.
Nee, meer het RDR2 model. Godzijdank kan je ook gewoon SP spelen. Anders zou ik niet eens overwegen de game te kopen.quote:
mehquote:Op woensdag 3 juli 2019 12:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, meer het RDR2 model. Godzijdank kan je ook gewoon SP spelen. Anders zou ik niet eens overwegen de game te kopen.
Je kan ook gewoon de mp grotendeels negeren. Dat heb ik bij RDR2 ook gedaan.quote:
Jaquote:Op woensdag 3 juli 2019 11:26 schreef blessed19 het volgende:
Heeft iemand een tip voor me om a way out fysiek te kopen? Overal zo'n beetje uitverkocht en er staat niks op marktplaats.
meer meh als in een goeie FPS MMORPG had ik wel willen spelenquote:Op woensdag 3 juli 2019 12:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon de mp grotendeels negeren. Dat heb ik bij RDR2 ook gedaan.
Voor de devs van Cyberpunk 2077 is deze stap wel begrijpelijk. De mp is waar het geld te verdienen is waarmee ze zo'n mooie sp game mee kunnen bekostigen. En de sp is het instapmodel waarmee ze zoveel mogelijk spelers richting de mp kunnen loodsen.
Twijfelachtigquote:Op woensdag 3 juli 2019 12:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat komt na de launch van Cyberpunk 2077.
Had CD Projekt Red zelf niet gezegd met een multiplayer te komen na de launch?quote:
Shirtless Geralt met Jimbo achter de knoppen is nu al het streaming hoogtepunt van het jaar.quote:Op woensdag 3 juli 2019 12:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik het niet zn hele toffe game, 't is dat ik m uit wil spelen (en dat duurt zeg 60u als je alleen op de story focust)
Maar ik ben er ook gewoon heel slecht in, dus neem mijn mening vooral met een korrel zoutIk zou eerder gaan voor God Of War of iets als je echt een parel wilt spelen
en dat zonder mn webcam aan te hebbenquote:Op woensdag 3 juli 2019 13:34 schreef Drankster het volgende:
[..]
Shirtless Geralt met Jimbo achter de knoppen is nu al het streaming hoogtepunt van het jaar.
quote:Op woensdag 3 juli 2019 12:27 schreef azazel1707 het volgende:
[..]
Het schijnt dat 'God of War' erg goed is
Heb 'm zelf (nog) niet gespeeld, maar iedereen is er erg lovend over
quote:Op woensdag 3 juli 2019 12:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
God of War 4, de laatste. Wat mij betreft ook een veel betere game dan The Witcher 3. Niet dat dat geen pareltje is overigens, want dat is het zeker wel. In de sale altijd kopen.
Dan koop ik hem vanavond wel ffe.quote:Op woensdag 3 juli 2019 12:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Die laatst nieuwe op de ps4 (die heet gewoon 'god of war') en speelt zich af in de noorse mythologie. Echt een geweldige game
Veel plezier alvastquote:Op woensdag 3 juli 2019 13:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dan koop ik hem vanavond wel ffe.Thanks boys
En @:scrummie2.0 zal ook Witcher kopen dan
Link?quote:Op woensdag 3 juli 2019 13:34 schreef Drankster het volgende:
[..]
Shirtless Geralt met Jimbo achter de knoppen is nu al het streaming hoogtepunt van het jaar.
https://www.twitch.tv/pyrrolidonequote:
Lachen!quote:Op woensdag 3 juli 2019 13:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
https://www.twitch.tv/pyrrolidone
kan je me net zien falen tegen mn eerste giant
Wel met shirt dit maal
dat betwijfel ik ookquote:Op woensdag 3 juli 2019 13:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Had CD Projekt Red zelf niet gezegd met een multiplayer te komen na de launch?
Volgens mij wel.
Missie: Seek shelter in the cavequote:
wtf zijn deze bugs die ik laat zien net ?quote:Op woensdag 3 juli 2019 13:48 schreef azazel1707 het volgende:
[..]
Missie: Seek shelter in the cave
Jimbo: HAKKEN OP DIE DOMME TROLLS!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |