Haha.quote:Op woensdag 26 mei 2021 14:31 schreef Phaidra het volgende:
Prachtig Duman. Mijn tweede bevalling was ook al een stuk meer vanuit gevoel en vertrouwen dan de eerste, maar niet hands-off. Ben je op je hurken bevallen? Ik snap anders niet zo heel goed hoe je kan persen met beide handen op het hoofdje van je baby
. Het was trouwens nooit bij me opgekomen dat dat kan, het hoofdje van je baby zelf al voelen (ja natuurlijk, logisch, maar goed
). Ik zou best nog eens willen bevallen, het is gewoon zo mooi
.
“The ring of fire” heb ik deze keer totaal niet als pijnlijk ervaren. Misschien door het water? Misschien was de “fire” de vorige keer wel het erge uitscheuren..quote:Op woensdag 26 mei 2021 14:41 schreef BobbyMcGee het volgende:
Heel mooi, DUMAN!
Ik heb het hoofdje van mijn baby ook gevoeld. Maar dat was 'per ongeluk'; ik dacht dat een washandje ertegen nog zou kunnen helpen tegen het brandende gevoel, maar zijn hoofdje was al te ver daarvoorIk ben erg benieuwd of ik bij een tweede bevalling ook meer zou kunnen voelen hoe ver ik ben en wat er gebeurd in mijn lijf.
Prachtig dat je zo kunt bevallen he
Het was zo een hel de vorige keer, dat persen. Was de controle totaal kwijt, wist niet wat me overkwam. De hand heeft me deze keer echt geholpen. Je voelt dat er wat gebeurt (het hoofdje zakt steeds verder), je voelt waar je naartoe moet drukken en je voelt dat het goed gaat. Denk aan mij tijdens het persen.quote:Op woensdag 26 mei 2021 18:43 schreef Lemijn het volgende:
Bemoedigend om te lezen, Duman! Ik vond de vorige keer die persfase zo heftig, en verhalen die dat beschrijven als milder de tweede keer zijn altijd fijn.
Volgens mij heb je je droombevalling (niet doom-bevallingquote:Op vrijdag 29 november 2019 17:04 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Wauw Bobby, wat een geweldig verhaal. Dit zou mijn doombevalling zijn.
En je man, wat goed van hem.
Wauw.
Ha, wat grappig! Jouw verhaal is helaas weg, maar kan me wel inbeelden wat er stond. Ik heb mijn droombevalling inderdaad gehad, als goedmaker van de eerste bevalling.quote:Op donderdag 27 mei 2021 10:06 schreef BobbyMcGee het volgende:
Ha DUMAN, ik was na jouw bevallingsverhaal terug aan het lezen in dit topic. Je bevallingsverhaal deed me aan het mijne denken, al kreeg jij íets meer rust en was het minder een overrompelende achtbaanmaar kijk eens hoe je toen reageerde:
[..]
Volgens mij heb je je droombevalling (niet doom-bevalling) gekregen
Mijn verhaal was een hele lange versie van 'Ik beviel soepel thuis onder de douche, zonder verloskundige (ongepland)'quote:Op donderdag 27 mei 2021 10:51 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ha, wat grappig! Jouw verhaal is helaas weg, maar kan me wel inbeelden wat er stond. Ik heb mijn droombevalling inderdaad gehad, als goedmaker van de eerste bevalling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bevalling:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Cygne op 11-08-2021 01:16:05 ]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:27 schreef Cygne het volgende:
Vooraf:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bevalling:Ik zit hier gewoon huilend dit verhaal te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blij dat jullie kindje er is en geniet ervan met jullie 4!Gek op mieren? Kijk eens op MierAlsHuisdier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deel 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |