Je hebt iets tegen kloontjes?quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:20 schreef hemarookworst het volgende:
Matig Kloontje, had die reactie gewoon verwacht
Wel tegen matige, m'n kloontje was dan ook als reactie op de kloontjesparadequote:
Deze ook, alleen weet ik niet wat ik er nu mee moet doenquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel tegen matige, m'n kloontje was dan ook als reactie op de kloontjesparade
Dts mee winnenquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Deze ook, alleen weet ik niet wat ik er nu mee moet doen
quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:25 schreef skysherrif het volgende:
ik zie het nog steeds niet zo in maisie
hoiquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:25 schreef skysherrif het volgende:
ik zie het nog steeds niet zo in maisie
Wat een vreemde kennis om op te doen om half 2 snachtsquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vrouwelijke hyena's hebben een grotere penis dan de mannetjes.
Echt rare beesten.
raar jaquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Echt rare beesten.
quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een vreemde kennis om op te doen om half 2 snachts
Je hebt wel eens van die nachten dat je nieuwsgierig bent naar de genitaliën van carnivoren.quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een vreemde kennis om op te doen om half 2 snachts
Morgen lekker vrij?quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
amazing
met jou dan keischerp?
Daar moest je vanavond aan denken terwijl je je date uitklede?quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Echt rare beesten.
niet herkenbaarquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt wel eens van die nachten dat je nieuwsgierig bent naar de genitaliën van carnivoren.
De laatste keer dat ik een date had is drie jaar geleden.quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar moest je vanavond aan denken terwijl je je date uitklede?
Yes, wat ga je doen?quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Morgen lekker vrij?
Ja gaat priem, morgen wel lange dag
Als ze maar geen grotere heeft dan ik ALs ze maar geen grotere heeft dan ikquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar moest je vanavond aan denken terwijl je je date uitklede?
Van slapen kan je erg moe worden.quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
zin om heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk
lang
te
slapen, uitslapen natuurlijk wel, wakker worden en helemaal zen de hele dag niks doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |