Als er een persoon daar rond dartelt waar ik me geen zorgen om maak,quote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ikbal is de verantwoordelijkheid voor de hele groep. Merel heeft het vanmorgen voor Ikbal opgenomen. Ze is zeer met hem begaan.
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:56 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Als er een persoon daar rond dartelt waar ik me geen zorgen om maak,
dan is dat eigenlijk Ikbal wel.
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:56 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Als er een persoon daar rond dartelt waar ik me geen zorgen om maak,
dan is dat eigenlijk Ikbal wel.
En de betaling aan Utopia doen.......quote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:52 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze kunnen het ergens anders af laten maken, toch?
Hij haalt gewoon een grote zak cement en ieder die het wult, spuit hij de rimpels weg..quote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:57 schreef Jemoederniet het volgende:
Gerrit heeft een paar ideetjes waarmee ze rijk gaan worden. Dan hebben ze de tattoo shop niet meer nodig. Webshop schijnt ook niet meer te lopen.
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:58 schreef magnaal het volgende:
[..]
Hij haalt gewoon een grote zak cement en ieder die het wult, spuit hij de rimpels weg..
Normale mensen niet nee.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 23:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar je gaat toch niet daar een keer een behandeling doen terwijl er zes nodig zijn....
daar was het te warmquote:Op dinsdag 2 juli 2019 23:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh.. ik dacht bij Adje.. hou het allemaal niet meer bij
Ah... dan maar bij een zwerverquote:Op dinsdag 2 juli 2019 23:04 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
In haar eigen bed. Het was te warm in de caravan en het rook er muf.
nee ze slaapt nu p haar eigen plekje met ikbal in het huisje waar eerst chris en his lagenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 23:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah... dan maar bij een zwerver![]()
Maareh... waar is haar eigen bed tegenwoordig? In de yurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |