Ik eigenlijk altijd wel, ben in mijn uppie en gebruik echt geen hele peper in mijn eten.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:AnneX, maak je al die gember- en peperpakketjes eigenlijk ook op?
Kook jij niet voor meerdere dagen?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk altijd wel, ben in mijn uppie en gebruik echt geen hele peper in mijn eten.
Vaak wel, en dan gaat er wel een hele door als die niet te groot is. En wel groot gebruik ik de helft en snipper de rest. Maar nu al een tijdje niet gedaan, voorraad is op.quote:
Ik ben dusdanig 'efficient' dat ik meestal peperpasta uit de koelkast of een squirt sriracha door een gerecht mikquote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Vaak wel, en dan gaat er wel een hele door als die niet te groot is. En wel groot gebruik ik de helft en snipper de rest. Maar nu al een tijdje niet gedaan, voorraad is op.
Zekers, vandaar de nieuwe voorraad.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:AnneX, maak je al die gember- en peperpakketjes eigenlijk ook op?
Peperpasta??? Waar koop ik dat?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben dusdanig 'efficient' dat ik meestal peperpasta uit de koelkast of een squirt sriracha door een gerecht mik
Met dank aan Robin, die hopelijk nog eens terug komtquote:
Ok, vrijdag ook naar de tokoquote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Met dank aan Robin, die hopelijk nog eens terug komt
https://www.aziatische-ingredienten.nl/koreaanse-chilipasta/
Blijft enorm lang goed, aanraderquote:
Kleine correctiequote:Op dinsdag 2 juli 2019 21:52 schreef Barreltje het volgende:
Brocolli uit de magnetron is niet echt niet heel lekker...
👍 leuk! (tot jij het zat bent?)quote:Op dinsdag 2 juli 2019 23:01 schreef fietsie het volgende:
Ik heb hier een ukulele cadeau gedaan als verjaarscadeau.
Wordt verwoed en enthousiast op geoefend, met allerlei Hawaiiaanse videootjes als voorbeeld.
Neuh ik kom uit een gezin waar altijd muziek geoefend werd savonds (mn moeder speelt nog steeds vrijwel iedere avond) dus je leert dat "uit te zetten" cq. naar de achtergrond te verdringen.quote:
Geweldig is dat.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 23:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neuh ik kom uit een gezin waar altijd muziek geoefend werd savonds (mn moeder speelt nog steeds vrijwel iedere avond) dus je leert dat "uit te zetten" cq. naar de achtergrond te verdringen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./einde medisch bulletin maar weer 😘
[ Bericht 3% gewijzigd door Blues op 03-07-2019 02:45:04 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |