SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Is het ook.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 19:11 schreef MadMaster het volgende:
Dit was destijds voor mij als skinhead een verboden plaat, maar ik vond 'm stiekem best leuk...
quote:
Ik was hele David kwijt, vond Jaki al behoorlijk laag zingen...quote:Op dinsdag 2 juli 2019 19:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, David heet Grant, ik was het even kwijt
Ik heb dit ooit van de radio opgenomen, en behoorlijk slordig ook, met halve aan- en afkondigingquote:Op dinsdag 2 juli 2019 19:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was hele David kwijt, vond Jaki al behoorlijk laag zingen...
Ik hou wel van deze 60'er jaren slowmotion songs...quote:Op dinsdag 2 juli 2019 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Kan de pitch omhoog? Wat een sloom gedoe
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mike & The Mechanics - The Living Years
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 19:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Mike and the mechanics In the living years
Dat was dan ook een hele trieste dood...quote:Op dinsdag 2 juli 2019 19:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik moest heel erg aan Albert West denken
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 19:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De al de winnaar van vanavond, qua hoes
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 19:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was dan ook een hele trieste dood...
Shalala I Need You ook...quote:Op dinsdag 2 juli 2019 19:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Je kon shalala I love you er zo overheen leggen
Goede combi met lekker eten daarquote:Op dinsdag 2 juli 2019 19:26 schreef MadMaster het volgende:
Check net of ze nog leeft en lees dat ze dit jaar bij Kwaku optreedt...
https://kwakufestival.nl/(...)ognito-19-juli-2019/
Kwaku zegt me niets. Zo eens kijken.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 19:26 schreef MadMaster het volgende:
Check net of ze nog leeft en lees dat ze dit jaar bij Kwaku optreedt...
https://kwakufestival.nl/(...)ognito-19-juli-2019/
Da's hier een begrip, Surinaams/Antilliaans festival ontstaan uit een voetbaltoernooi in de Bijlmermeer...quote:
Het kan raar lopen.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 19:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's hier een begrip, Surinaams/Antilliaans festival ontstaan uit een voetbaltoernooi in de Bijlmermeer...
Surinamers doen niks zonder lekker eten.quote:
En wordt er ook nog gevoetbald tegenwoordig?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Surinamers doen niks zonder lekker eten.
Dus bij het voetballen kwamen er al snel kraampjes waar bewoners van De Bijlmer hun zelfgemaakte hapjes gingen verkopen. En dat werden er meer en meer en zo ontstond het Kmwakoe/Kwaku festival.
Altijd gezellig, altijd lekker eten...
Ik krijg er honger van. Ik mis de Surinaamse dames en heren uit Utrecht. De Suri hier vlakbij heeft het een paar maanden volgehouden, hij was nooit open wanneer hij open moest zijn enzo, dramaquote:Op dinsdag 2 juli 2019 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Surinamers doen niks zonder lekker eten.
Dus bij het voetballen kwamen er al snel kraampjes waar bewoners van De Bijlmer hun zelfgemaakte hapjes gingen verkopen. En dat werden er meer en meer en zo ontstond het Kmwakoe/Kwaku festival.
Altijd gezellig, altijd lekker eten...
Ja, maar waar het vroeger het centrum van alles was (de kraampjes stonden om het voetbalveld) is dat nu naar de zijkant van het terrein verschoven...quote:Op dinsdag 2 juli 2019 19:32 schreef Melting het volgende:
[..]
En wordt er ook nog gevoetbald tegenwoordig?
Gewoon een keer gaan binnenkort, je kan er overal zitten en je kan vlakbij parkeren.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 19:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik krijg er honger van. Ik mis de Surinaamse dames en heren uit Utrecht. De Suri hier vlakbij heeft het een paar maanden volgehouden, hij was nooit open wanneer hij open moest zijn enzo, drama
DDM is een beetje besluiteloos.quote:
Yep, en van Top Gear...quote:Op dinsdag 2 juli 2019 19:42 schreef Melting het volgende:
Dit is echt zo'n Radio Veronica deuntje van vroeger.
Ik niet, de rest wel.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 19:43 schreef Melting het volgende:
Deze duurt 7 minuten. Ik hoop niet dat jullie dat erg vinden.
We’ll keep it in mindquote:Op dinsdag 2 juli 2019 19:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon een keer gaan binnenkort, je kan er overal zitten en je kan vlakbij parkeren.
Die plek vertel ik je dan wel...
Vreselijk...quote:Op dinsdag 2 juli 2019 19:43 schreef Melting het volgende:
Deze duurt 7 minuten. Ik hoop niet dat jullie dat erg vinden.
Ik hoor ook niet bij de est.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik niet, de rest wel.
Weet ik van de keren dat ik 'm zelf draaide...
Waar een liedje al niet goed voor is.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 19:45 schreef MadMaster het volgende:
Als ik dit hoor, dan komen er allerlei beelden van de uitgestrekte vlaktes met paarden, schuren en oude auto's in Amerika bovendrijven...
Had nog wel sneller gekund maar ik kwam een bekende tegen.quote:
Goede test om te kijken of ze het in een moshpit ook nog doenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 19:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Niet te hard bumpen, dan vallen ze uit
Dat wist ik dan weer niet, maar ik ken het wel.quote:
Bekend deuntje ditquote:Op dinsdag 2 juli 2019 19:58 schreef MadMaster het volgende:
Och, dit ken ik ook.
Maar geen idee van wie of wat...
Ik welquote:Op dinsdag 2 juli 2019 20:07 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb deze echt nog nooit gehoord denk ik
Midden jaren 80 plaatje...quote:Op dinsdag 2 juli 2019 20:07 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb deze echt nog nooit gehoord denk ik
Ja..... ik heb ook geen idee waar de E.G. voor staan.quote:
Elizabeth Ann Guttman, gecrediteerd als E.G. Daily en soms Elizabeth Daily, is een Amerikaanse actrice, stemkunstenaar, komiek en zanger, het best bekend voor het uiten van Tommy Pickles in de Nicktoons Rugrats en All Grown Up! en Buttercup in The Powerpuff Girls van Cartoon Network.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja..... ik heb ook geen idee waar de E.G. voor staan.
Ah.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Elizabeth Ann Guttman, gecrediteerd als E.G. Daily en soms Elizabeth Daily, is een Amerikaanse actrice, stemkunstenaar, komiek en zanger, het best bekend voor het uiten van Tommy Pickles in de Nicktoons Rugrats en All Grown Up! en Buttercup in The Powerpuff Girls van Cartoon Network.
Titel is goed. Maar niet van Paula.quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 20:23 schreef brother52 het volgende:
Dit moet Bachman Turner Overdrive wel zijn.
quote:
Ik heb ze nog.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 20:24 schreef MadMaster het volgende:
Waar zijn de quote knoppen en smileys ineens gebleven?
Is Danny weer aan het kloten?
Apart...quote:Op dinsdag 2 juli 2019 20:50 schreef MadMaster het volgende:
Rebooten van de iPad heeft geen effect gehad...
Fijne avond nog.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 20:53 schreef MadMaster het volgende:
Cache legen maakt ook niks uit...
Dank Melting, maar ik haak hier af...
Deze weet hij ook vast wel.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 20:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat had Symph geweten, maar die zat buiten
Veel plezier.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 20:57 schreef Symphonic het volgende:
Dank Melting![]()
We gaan overschakelen naar het voetbal
Op welke knoppen doel je?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 21:23 schreef MadMaster het volgende:
Alle knoppen weer spontaan terug van weggegweest.
Je kan verder draaien, Melting!
Vreemd...quote:Op dinsdag 2 juli 2019 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De quote-, report- en alle opmaakknoppen...
BUG / Knoppen verdwenen in Chrome op iPad
Ik was niet de enige, DDM had het ook.quote:
En Radio 49 is dan weer een speeltuin binnen die speeltuinquote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was niet de enige, DDM had het ook.
Maar je kent het hier, het is soms één grote experimentele speeltuin...
Schrale troost, het euvel was niet alleen hier, maar overal op Fok...quote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En Radio 49 is dan weer een speeltuin binnen die speeltuin
Goedemorgen livelink.quote:
Kon niet meer slapen, helaas.quote:Op woensdag 3 juli 2019 05:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Wat was je weer vroeg?
quote:
Behalve iedere morgenquote:Op woensdag 3 juli 2019 06:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij bent vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk.
Wat ben je vandaag vrolijk, zo vrolijk was je nooit!
quote:Op woensdag 3 juli 2019 06:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij bent vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk.
Wat ben je vandaag vrolijk, zo vrolijk was je nooit!
quote:Op woensdag 3 juli 2019 08:31 schreef livelink het volgende:
Een van de redenen dat ik niet op facebook zit is vanwege mijn enorme afkeer van dat soort plaatjes met spreuken zoals Oscar net plaatst.
die mensen moeten gewoon geblokkeerd wordenquote:Op woensdag 3 juli 2019 08:31 schreef livelink het volgende:
Een van de redenen dat ik niet op facebook zit is vanwege mijn enorme afkeer van dat soort plaatjes met spreuken zoals Oscar net plaatst.
Goedemorgen.quote:Op woensdag 3 juli 2019 09:02 schreef just me het volgende:
[..]
die mensen moeten gewoon geblokkeerd worden
goedemorgen
quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2019 09:14 schreef just me het volgende:
[..]vandaag wordt er een nieuwe schutting geplaatst tussen mij en de buren
"Gelukkig hoef ik Oscar vandaag niet persoonlijk te zien!"quote:
Pff en het probleem wordt alleen groter als jullie je gaan verlagen tot zijn niveau. En wat is er mis met even naar Twan lopen en vragen of het wat minder kan (overlast is subjectief)? Meteen de politie bellen is zwaar overdreven.quote:Op woensdag 3 juli 2019 09:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Ik wil ook een schutting ter hoogte van het huis...Afgelopen maandag is de politie aan de deur geweest ivm melding overlast. Twan was alleen thuis en had het muziek aan. We verdenken onze buurman... de politie heeft eerst staan luisteren en snapte eigenlijk niet zo goed wat er overlast aan was. Wat een lul van een buurman.
![]()
De dag ervoor konden wij achter het huis niet eens fatsoenlijk met elkaar praten omdat ze visite hadden en vooral de kinderen nogal luidruchtig waren. Wij zeggen daar dan niets van, stom!
quote:Op woensdag 3 juli 2019 08:31 schreef livelink het volgende:
quote:Op woensdag 3 juli 2019 09:02 schreef just me het volgende:
[..]
die mensen worden gewoon geblokkeerd
goedemorgen
Heeft de buurman ook gedaan, maar de muziek stond natuurlijk zo hard dat Twan de deurbel niet gehoord heeft...quote:Op woensdag 3 juli 2019 09:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Pff en het probleem wordt alleen groter als jullie je gaan verlagen tot zijn niveau. En wat is er mis met even naar Twan lopen en vragen of het wat minder kan (overlast is subjectief)? Meteen de politie bellen is zwaar overdreven.
Precies, dat willen we ook gewoon niet doen.quote:Op woensdag 3 juli 2019 09:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Pff en het probleem wordt alleen groter als jullie je gaan verlagen tot zijn niveau. En wat is er mis met even naar Twan lopen en vragen of het wat minder kan (overlast is subjectief)? Meteen de politie bellen is zwaar overdreven.
quote:Op woensdag 3 juli 2019 09:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heeft de buurman ook gedaan, maar de muziek stond natuurlijk zo hard dat Twan de deurbel niet gehoord heeft...
quote:Op woensdag 3 juli 2019 09:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heeft de buurman ook gedaan, maar de muziek stond natuurlijk zo hard dat Twan de deurbel niet gehoord heeft...
quote:Op woensdag 3 juli 2019 09:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Dat zou heel knap zijn... de deurbel staat best hard en van de politie hoorde hij hem wel.
Twan is dan ook zwaar tokkie.quote:Op woensdag 3 juli 2019 09:53 schreef Diaan73 het volgende: Ik hoor van de andere buren dat de buurman (41 jaar!) zich geïntimeerd voelde door Twan.
![]()
![]()
laat de buurman het dan op iemand anders afreageren... iemand van zijn eigen leeftijd maar niet op Twan.quote:Op woensdag 3 juli 2019 09:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Precies, dat willen we ook gewoon niet doen.
En helemaal eens vwb de politie bellen. Hij heeft volgens mij de vorige keer (een paar maand geleden) gezegd dat hij de politie zou bellen. Maar het was rond 12:30 uur!! Toen ook trouwens. Ik zet nu expres de radio steeds hard als ik thuis ben.Op de stand waarop Twan hem ook heeft staan, maar daar zegt hij niets van.
Met hem en Twan komt het nooit meer goed, maar met mij ook niet meer.
Twan was pas geleden in het park voor de deur met Lennon aan het voetballen op het looppad. De buurman kwam er net aanlopen richting huis en duwde Twan aan en zei stumperd tegen Twan. Twan heeft vooral heel verbaasd gekeken. Ik hoor van de andere buren dat de buurman (41 jaar!) zich geïntimeerd voelde door Twan.![]()
![]()
De buurman is nu werkloos thuis, is voor niemand leuk.
Ik vermoed frustratie bij de buurman over zijn eigen situatie en dat reageert hij af op een "makkelijk" slachtoffer: Twan.quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:10 schreef just me het volgende:
[..]
laat de buurman het dan op iemand anders afreageren... iemand van zijn eigen leeftijd maar niet op Twan.
quote:Op woensdag 3 juli 2019 09:02 schreef just me het volgende:
[..]
die mensen moeten gewoon geblokkeerd worden
goedemorgen
quote:Op woensdag 3 juli 2019 12:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hoe was het ook alweer? Tukkerterrortwan ofzo heet hij toch hier?
Zo noemde ik 'm, ja...quote:Op woensdag 3 juli 2019 12:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hoe was het ook alweer? Tukkerterrortwan ofzo heet hij toch hier?
quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:10 schreef just me het volgende:
[..]
laat de buurman het dan op iemand anders afreageren... iemand van zijn eigen leeftijd maar niet op Twan.
Eensquote:Op woensdag 3 juli 2019 10:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik vermoed frustratie bij de buurman over zijn eigen situatie en dat reageert hij af op een "makkelijk" slachtoffer: Twan.
Maar je hebt gelijk natuurlijk. Laat die vent ff oordopjes in doen, een rondje gaan hardlopen of zich aanmelden bij een uitzendbureau.
Creatief hoor. Bij mij zou het er uitzien alsof een 3jarige aan het kliederen was geweestquote:Op woensdag 3 juli 2019 15:18 schreef Diaan73 het volgende:
Resultaat van mijn workshop Porselein schilderen
[ afbeelding ]
Nee, TukkerTerrorTwenteTwan was het zelfs, omdat bij FC Twente destijds op Vak P, achter het doel, altijd een spandoek hing met de tekst 'Tukker Terror'...quote:
Ja zo af en toe lukt dat best. Maar erg leuk om te doen.quote:Op woensdag 3 juli 2019 15:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Creatief hoor. Bij mij zou het er uitzien alsof een 3jarige aan het kliederen was geweest
Okay!quote:Op woensdag 3 juli 2019 15:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, TukkerTerrorTwenteTwan was het zelfs, omdat bij FC Twente destijds op Vak P, achter het doel, altijd een spandoek hing met de tekst 'Tukker Terror'...
Als ik dat een paar keer snel achter elkaar uitspreek, zit er een knoop in mijn tongquote:Op woensdag 3 juli 2019 15:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, TukkerTerrorTwenteTwan was het zelfs, omdat bij FC Twente destijds op Vak P, achter het doel, altijd een spandoek hing met de tekst 'Tukker Terror'...
Nice!quote:Op woensdag 3 juli 2019 15:18 schreef Diaan73 het volgende:
Resultaat van mijn workshop Porselein schilderen
[ afbeelding ]
Oh myquote:Op woensdag 3 juli 2019 18:18 schreef livelink het volgende:
Tip: Doe niet wat mijn vader deed toen hij op hetzelfde lumineuze idee kwam als spijkerbroek. Mijn vader boorde een gaatje voor het haakje en pssst, daar siste de CO2 de keuken in en de koelkast uit.
Ja, dat doe ik dus niet meer. Kan in de aanbieding zijn, maar ik ga er niet mee lopen zeulen.quote:Op woensdag 3 juli 2019 18:34 schreef Rafeiro het volgende:
En dubbel fris en crystal clear etc zijn meestal toch per 3 of 4 pakken/flessen in de aanbieding. Stom gezeul op de fiets, haha.
Oef.. dat is wel een goede tip. Ik ging ervan uit dat mensen niet zó dom waren, maar I stand corrected.quote:Op woensdag 3 juli 2019 18:18 schreef livelink het volgende:
Tip: Doe niet wat mijn vader deed toen hij op hetzelfde lumineuze idee kwam als spijkerbroek. Mijn vader boorde een gaatje voor het haakje en pssst, daar siste de CO2 de keuken in en de koelkast uit.
Ja, en het gekke is dat mijn vader eigenlijk zeer intelligent is. Maar hij zou de volgende dag samen met mijn moeder op vakantie gaan en wij (de kinderen) zouden voor het eerst alleen thuis blijven. Dus mijn moeder was aan het stressen daarover en begon zich ineens heel druk te maken over die koelkast en tegen mijn vader aan te zeuren. En we zagen onze vader gewoon het kookpunt bereiken, waarna hij ineens die boor pakt.quote:Op woensdag 3 juli 2019 19:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oef.. dat is wel goede tip. Ik ging ervan uit dat mensen niet zó dom waren, maar I stand corrected.
Leuk Diaanquote:Op woensdag 3 juli 2019 15:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja zo af en toe lukt dat best. Maar erg leuk om te doen.
De VS lachen zich doodquote:
quote:
Zijn de vrouwen net zo goed als de mannen... geen van beide wereldkampioen.quote:
Pas juichen (of niet) als de scheids heeft afgeflotenquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2019 23:14 schreef just me het volgende:
[..]
Pas juichen (of niet) als de scheids heeft afgefloten
Virtueel staan 'we' in de finale...quote:Op woensdag 3 juli 2019 23:15 schreef spijkerbroek het volgende:
We hebben de eerste helft van de verlenging gewonnen
Virtueel staan we al op penalties schieten in de finale!quote:Op woensdag 3 juli 2019 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Virtueel staan 'we' in de finale...
en zo is hetquote:
quote:
Die pruik staat je niet, just mequote:
quote:Op woensdag 3 juli 2019 23:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die pruik staat je niet, just me
moet ze maar tegen kunnenquote:Op woensdag 3 juli 2019 23:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Zo dan, die Zweedse is wel behoorlijk ver weg.
Wij zijn door en dat is belangrijkerquote:Op woensdag 3 juli 2019 23:40 schreef Rafeiro het volgende:
Zow, dat zag er niet best uit, wel klote einde zo.
Zondag lekker op Concordia kijkenquote:Op woensdag 3 juli 2019 23:42 schreef MadMaster het volgende:
Zondag dan maar 8-0 voor USA, je moet er niet aan denken dat dit gezelschap door de Amsterdamse grachten gaat...
met een schuin oog naar het voetbal ?quote:Op woensdag 3 juli 2019 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zondag gewoon honkbal in Amersfoort...
De VS hebben ook nog nauwelijks tegenstand gehad.quote:Op woensdag 3 juli 2019 23:44 schreef spijkerbroek het volgende:
De VS steken er met kop en schouders bovenuit, dus Nederland is gewoon best of the rest. Net als 2 jaar geleden
Misschien een schuin oor...quote:Op woensdag 3 juli 2019 23:46 schreef just me het volgende:
[..]
met een schuin oog naar het voetbal ?
Ik verwacht niet dat Nederland meer tegenstand gaat bieden aan de VS dan Frankrijk of Engeland.quote:Op woensdag 3 juli 2019 23:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
De VS hebben ook nog nauwelijks tegenstand gehad.
Winnen gaat lastig worden maar als ze dezelfde vechtlust laten zien als in de 2e helft, zijn ze niet kansloos.quote:Op woensdag 3 juli 2019 23:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat Nederland meer tegenstand gaat bieden aan de VS dan Frankrijk of Engeland.
Ik ga uit van een tweede plek zonder veel kans op meer, en alles dat toch meer dan dat is, is mooi meegenomen
Tom Dumoulinquote:Op donderdag 4 juli 2019 05:46 schreef livelink het volgende:
Wat een vrouwenvoetbaljolijt hier gisterenavond![]()
Sorry, het boeit me voor geen meter. Ik lag lekker te slapen en wacht op de TDF.
Goedemorgen
Goedemorgen Melting. Ben je zo laat vanwege het voetbal?quote:
Mede ja.quote:Op donderdag 4 juli 2019 06:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Ben je zo laat vanwege het voetbal?
Hallo!quote:Op donderdag 4 juli 2019 05:46 schreef livelink het volgende:
Wat een vrouwenvoetbaljolijt hier gisterenavond![]()
Sorry, het boeit me voor geen meter. Ik lag lekker te slapen en wacht op de TDF.
Goedemorgen
Ach ja, ik heb besloten dat ik me niet meer druk ga maken over doping. Die struisvogelpolitiek maakt mijn leven wat aangenamerquote:Op donderdag 4 juli 2019 07:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo!
De wedstrijd was zo slecht en saai dat ik maar wat plaatjes ben gaan plakken uit verveling.
Om eerlijk te zijn zit ik ook al jaren niet meer op de TDF te wachten. Misschien alleen nog een beetje voor de mooie natuurbeelden, maar die pedaaltrappende EPO lijers boeien niet meer...
Goedemorgen deze zonnige morgen.quote:
Mmm, dan toch maar liever Rammstein. Dit klinkt niet heel best, moet ik zeggen.quote:Op donderdag 4 juli 2019 06:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Mede ja.
Gisteren met een leverancier uit eten geweest, en daarna de verlenging nog even gekeken.
En er is nog hoop, livelink: https://www.hln.be/de-kra(...)-verbieden~a8451257/
quote:Op donderdag 4 juli 2019 07:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Mmm, dan toch maar liever Rammstein. Dit klinkt niet heel best, moet ik zeggen.
Volgende week woensdag ga ik naar Rammsteinquote:
altijd leuk 6-0 in een finalequote:Op woensdag 3 juli 2019 23:44 schreef spijkerbroek het volgende:
De VS steken er met kop en schouders bovenuit, dus Nederland is gewoon best of the rest. Net als 2 jaar geleden
Dat duurt nog even voor je zo oud bent.quote:Op donderdag 4 juli 2019 08:37 schreef just me het volgende:
![]()
![]()
als ik nu mijn leeftijd omdraai ben ik echt oud
Ik was vorige week dinsdag.quote:Op donderdag 4 juli 2019 07:28 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
Volgende week woensdag ga ik naar Rammstein
In het land der blinden...quote:Op donderdag 4 juli 2019 08:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
altijd leuk 6-0 in een finale
Maar goed, ze hebben het wel mooi maar even gehaald...
Goedemorgen
quote:Op donderdag 4 juli 2019 10:16 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Happy birthday, just me!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Happy birthday to youuuuu, happy birthday to youuuuu, happy birthday, happy birthday, happy birthday to YOUUUUUUquote:
Vlieg je nog steeds zo veel voor je werk?quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:27 schreef Fogel het volgende:
Mijn ‘zegelboekje’ bij scandinavian airlines is bijna vol genoeg om weer naar Azie te reizen
doe je goedquote:Op donderdag 4 juli 2019 11:27 schreef Fogel het volgende:
Mijn ‘zegelboekje’ bij scandinavian airlines is bijna vol genoeg om weer naar Azie te reizen
Nee, stukken minder.quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Vlieg je nog steeds zo veel voor je werk?
Je bent eindelijk 19 geworden?quote:Op donderdag 4 juli 2019 08:37 schreef just me het volgende:
![]()
![]()
als ik nu mijn leeftijd omdraai ben ik echt oud
We zulllen het niet verder vertellenquote:Op donderdag 4 juli 2019 11:47 schreef Fogel het volgende:
Zit nu overigens wel in een vliegtuig, maar da’s prive.
Hehe, niet werkgerelateerd bedoelde ik uiteraardquote:Op donderdag 4 juli 2019 17:06 schreef livelink het volgende:
[..]
We zulllen het niet verder vertellen
Fogel, feel plezier in Faroquote:Op donderdag 4 juli 2019 17:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hehe, niet werkgerelateerd bedoelde ik uiteraard
Nog anderhalf uur ofzo en ik ben er. Faro.
quote:Op donderdag 4 juli 2019 17:08 schreef livelink het volgende:
En gefeliciteerd just me![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nou, dat zal tegenvallen qua plezier. Mijn dochter ligt sinds gister in het ziekenhuis en moet daar een aantal dagen blijven.quote:
Oh, dat is inderdaad niet echt leuk. Hopelijk valt het allemaal mee. Sterkte voor je dochter!quote:Op donderdag 4 juli 2019 18:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nou, dat zal tegenvallen qua plezier. Mijn dochter ligt sinds gister in het ziekenhuis en moet daar een aantal dagen blijven.
Daarom gisteravond maar een ticket geboekt en vandaag op pad.
quote:Programma van vrijdag 5 juli:
19:30 - 21:30 DJ11 - Friday Night Fever
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |