Dan gaat het nu alleen over wat ze nagelaten hebben en niet over het pushen, terwijl er geen zekerheid was dat deze mensen een shop konden runnen. Het was bekend dat ze die nog niet hadden gerund en dat Kaylee het nog moest leren.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:15 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat dus. Daarbij heeft Jessie geregeld dingen aan gegeven. Maar Dylan en Kaylee nemen totaal geen verantwoording.
Zelfs nu na de GGD moeten ze nog achter hun vodden gezeten worden.
Als Andrea bijv het schoonmaken niet zou controleren, zouden ze er nog met de pet naar gooien.
Te weinig.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:17 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dylan en Kaylee doen dat zelf.
Kom op zeg. Wat voor verantwoording nemen die nu zelf.
Ik ben heel benieuwd.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:20 schreef Verida het volgende:
De les zullen we wel niet in beeld krijgen denk ik
Die indruk had ik niet, want heb nog een filmpje gezien dat Boyd bezig was en hij druk rondliep.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik geloof dat de liefde en samenwerking tussen boys en Jessie al over was, voordat de shop uiteindelijk geopend werd
maar lang heeft het niet geduurd toch?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die indruk had ik niet, want heb nog een filmpje gezien dat Boyd bezig was en hij druk rondliep.
Geen idee hoe lang. Veel te kort, volgens mij ging het al snel mis, maar ik zou het niet weten. De samenwerking ging niet goed, dat is wat bekend is.quote:
Andrea kwam later naar haar toe en dat vond ze niet goed, van Andrea had meteen naar haar toe moest komen en niet met anderen erover praten.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:22 schreef 5thencounter het volgende:
Naariska vindt dat er veel geluld wordt zegt ze tegen Hissie
Een voorbeeld, Dre, die zei gisteren....
En zo lult ook Naariska
Tsja, wie appelen vaart, die appelen eet.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:24 schreef DKUp het volgende:
Meertje wil alle drie de tatoeages weg laten halen.
Hun baas had ze niet aan het werk moeten zetten zonder zeker te weten wat ze kunnen. Verblind door de eurotekens, zal ik maar zeggen.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:23 schreef DKUp het volgende:
Verminkers hebben er zelf een tering zooi van gemaakt en dan andere mensen de schuld geven.
Ze zijn er zelf in gestonken door Djezzie en voornamelijk zichzelf.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hun baas had ze niet aan het werk moeten zetten zonder zeker te weten wat ze kunnen. Verblind door de eurotekens, zal ik maar zeggen.
Het gaat er om dat Naariska probleemloos over haar eigen statements heen stapt als "autoriteit" denkt de waarheid in pacht te hebben en in die rol even hard over anderen mag lullenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Andrea kwam later naar haar toe en dat vond ze niet goed, van Andrea had meteen naar haar toe moest komen en niet met anderen erover praten.
Wat maakt dat uit. Ze komt er wel mee. Dat vind ik al heel wat daar.
Hij zoekt nog steeds naar een respectabele image. Hij kan nog niet eens een k@tdokter zijn.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:26 schreef Dotteke het volgende:
Ik als dokter moet het goede voorbeeld geven zegt die achterlijk mafklapper (jessie)
[ afbeelding ]
Ja, die is net zo'n hyena als Jessie.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het gaat er om dat Naariska probleemloos over haar eigen statements heen stapt als "autoriteit" denkt de waarheid in pacht te hebben en in die rol even hard over anderen mag lullen
Snap jij dat? Hiske heeft een paar NLP boekjes gelezen,maar weet verder niets van psychologie,of zou dit een truukje van Mariska zijn om Hiske zich belangrijk te laten voelen?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:29 schreef Dotteke het volgende:
Maris wil voor het psycologisch gedeelte graag His aan haar zijde![]()
[ afbeelding ]
Ja echt, hij speelt een rolletje zoals ze in groep 6 ook spelen.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij zoekt nog steeds naar een respectabele image. Hij kan nog niet eens een k@tdokter zijn.
Kleine kinderen spelen dokter bibber. Misschien moeten ze hem dat spel opsturen. Kan hij zijn hart ophalen. Wat een imbeciel. Voor de andere twee was het niet nodig, maar voor hem wel.
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:20 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Te weinig.![]()
Maar Gerrit en Merel hebben met hun slechte toneelstukje genoeg schade aangebracht. En het zal wel op tv komen, Gerrit had er speciaal zijn overhemd voor aangetrokken.
Yep. Ze zijn bijna van de rand geduwd. Zo zie ik dat (nu ik weet wat ik nu weet).quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:28 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze zijn er zelf in gestonken door Djezzie en voornamelijk zichzelf.
Eventueel ook nog Talpa
Ik heb geen idee, ik snap die hele Maris niet, die staat zichzelf zo hoog te prijzen die kan alleen maar hard naar beneden knetterenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Snap jij dat? Hiske heeft een paar NLP boekjes gelezen,maar weet verder niets van psychologie,of zou dit een truukje van Mariska zijn om Hiske zich belangrijk te laten voelen?
Ik vind het wel interessant om te weten wat (van wat ze gezien heeft) maakt dat ze denkt dat Kaylee een powervrouw in zich heeft. Ben ik echt wel benieuwd naar. Omdat Kaylee zich als een kreng en drill sergeant neerzette?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:31 schreef Dotteke het volgende:
Ze wil van Kay een powerwoman maken dat zit in der
Ze hoeft in Utopia geen geld te verdienen, ze hoeft zich niet te bewijzen dat zie je wel aan de banen die ik gehad hebt zegt Maris
[ afbeelding ]
Dat mens denkt alles te weten ik word er niet goed van.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind het wel interessant om te weten wat (van wat ze gezien heeft) maakt dat ze denkt dat Kaylee een powervrouw in zich heeft. Ben ik echt wel benieuwd naar. Omdat Kaylee zich als een kreng en drill sergeant neerzette?
Probeer eerst maar eens een normaal leuk mens van jezelf (Mariska) en dan van Kaylee te maken.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind het wel interessant om te weten wat (van wat ze gezien heeft) maakt dat ze denkt dat Kaylee een powervrouw in zich heeft. Ben ik echt wel benieuwd naar. Omdat Kaylee zich als een kreng en drill sergeant neerzette?
Yep, je zou zeggen dat ze genoeg gezien heeft in al die jaren, hoe hard je kan falen.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik snap die hele Maris niet, die staat zichzelf zo hoog te prijzen die kan alleen maar hard naar beneden knetteren
Eens.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Probeer eerst maar eens een normaal leuk mens van jezelf (Mariska) en dan van Kaylee te maken.
Dat kan niet anders als ze echt veel gekeken heeft. Daarnaast: liever als hulpje dan als tegenstander.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Snap jij dat? Hiske heeft een paar NLP boekjes gelezen,maar weet verder niets van psychologie,of zou dit een truukje van Mariska zijn om Hiske zich belangrijk te laten voelen?
Je kan hoog klimmen over de ruggen van goed personeelquote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dit soort managers heb ik ook wel meegemaakt,was ik snel klaar mee.
Die Marisks is een windbuil, gebakken lucht. Een middle-manager gaat zijn'/haar baan niet opgeven om in Utopia te gaan zitten, ech niet!quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mens denkt alles te weten ik word er niet goed van.
Echt hoor,is me vaker overkomen.Heb ik van geleerd.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je kan hoog klimmen over de ruggen van goed personeel
Dat is wel een mooi streven, maar de uitwerking.....quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:35 schreef FOKoffieleut het volgende:
maris wil dat iedereen voldoening uit de dag haalt, dat gebeurt nu niet
ze gaat niet voor luxe, maar een jaccuzi of een hottub zou wel lekker zijn
Heeft goed naar Aike gekeken...quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:41 schreef 5thencounter het volgende:
Het "Flipover Bord. tering wat een faut waif
Die Show heeft nog nooit gewerkt , ook het spelletje "Groepsdynamiekje" spelen met 14 personen
[ afbeelding ]
Nee, als je goed personeel hebt en je schat ze op waarde, dan kan je hoog vliegen, zonder neer te storten.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je kan hoog klimmen over de ruggen van goed personeel
Zo achterhaald..quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:41 schreef 5thencounter het volgende:
Die Show heeft nog nooit gewerkt , ook het spelletje "Groepsdynamiekje" spelen met 14 personen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:44 schreef FOKoffieleut het volgende:
maris: shelley kan heel goed dingen benoemen
his: hoe bedoel je dat?
maris: als zij iets zegt is het wel zinnig
maris: presenteren kan ze niet
maris heeft heel veel streams gekeken, trouble in paradijs helemaal geevalueerd, a4tjes vol geschreven (nog net niet de cos uitgeprint)
Wat een nare mensen zoals zij over mensen oordelen en zichzelf boven de groep zetten door de kwaliteiten in anderen naar boven te willen halen. En de groep willen gaan obsiveren.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
En die ingezakte houding straalt alles behalve power uit.
juist daarom is ze er zo mee bezig, maar dat geeft toch eigenlijk helemaal niksquote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
En die ingezakte houding straalt alles behalve power uit.
Daar gaat Hiske goed op.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:45 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Wat een nare mensen zoals zij over mensen oordelen en zichzelf boven de groep zetten door de kwaliteiten in anderen naar boven te willen halen. En de groep willen gaan obsiveren.
Shelly heeft de markt goed georganiseerd zegt Mariska.. ze heeft twee a4tjes vol geschreven over wat er niet goed ging in trouble in paradise. Oh daar wil Hiske alles van weten.....
Waarschijnlijk de beste persoon die ze hiervoor kan gebruiken.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:44 schreef 5thencounter het volgende:
Wel leuk dat Naarliska denkt in Hissie nu een bondgenoot heeft omdat Hissie buitengewoon belangstellend is en overal ja ja ja op zegt
Dat Hissie een lafkut is die op elk strategisch moment niet thuis is, is Naartje op de streams ontgaan blijkbaar
de headhunters zittend kwijlend streams te kijken momenteelquote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:41 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Naartje heeft op jessie en Merel lopen geilen en wil de Fame die zij hebben.....laten zien dat zij het 1000x beter kanquote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:44 schreef 5thencounter het volgende:
Wel leuk dat Naarliska denkt in Hissie nu een bondgenoot heeft omdat Hissie buitengewoon belangstellend is en overal ja ja ja op zegt
Dat Hissie een lafkut is die op elk strategisch moment niet thuis is, is Naartje op de streams ontgaan blijkbaar
het rode drijfzandquote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:44 schreef 5thencounter het volgende:
Nummer 1 zal ze nooit en te nimmer worden in de poll...quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:46 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Naartje heeft op jessie en Merel lopen geilen en wil de Fame die zij hebben.....laten zien dat zij het 1000x beter kan
Net zo naar als Jessie. Ben niet onder de indruk. Ze kan mij nog verrassen, maar ik zie teveel overenkomsten (zelfoverschatting).quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:45 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Wat een nare mensen zoals zij over mensen oordelen en zichzelf boven de groep zetten door de kwaliteiten in anderen naar boven te willen halen. En de groep willen gaan obsiveren.
Shelly heeft de markt goed georganiseerd zegt Mariska.. ze heeft twee a4tjes vol geschreven over wat er niet goed ging in trouble in paradise. Oh daar wil Hiske alles van weten.....
Gelukkig zegt Hissie op elk kritiek moment "Nauw ik ben benieuwd" die gaat mooi never nooit toezeggingen doen om voor Naariska karretje te lopenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de beste persoon die ze hiervoor kan gebruiken.
Nee, sowieso de volgers zijn toch te stom om voor de duvel te dansen. Die lopen al achter een andere allesweter aan.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nummer 1 zal ze nooit en te nimmer worden in de poll...
Ik vraag me af, wie Mariska al wel mee heeft. Shelley en Andrea, Dat is niet veel he?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gelukkig zegt Hissie op elk kritiek moment "Nauw ik ben benieuwd" die gaat mooi never nooit toezeggingen doen om voor Naariska karretje te lopen
Die blijft in de luwte. Kiest eieren voor haar geld. Haar kop uitsteken, dat doet ze niet. Veel te eng.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gelukkig zegt Hissie op elk kritiek moment "Nauw ik ben benieuwd" die gaat mooi never nooit toezeggingen doen om voor Naariska karretje te lopen
Stom zou ik niet willen zeggen, slim dat komt meer overeen...quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, sowieso de volgers zijn toch te stom om voor de duvel te dansen. Die lopen al achter een andere allesweter aan.
ik heb meisjes ooit aan het zuigen gekregen die dat nooit gedaan hadden, en nu ?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:31 schreef FOKoffieleut het volgende:
maris: ik hoef er geen geld voor, ik weet dat ik in de buitenwereld veel succes heb gehad
ratel ratel
maris: ik heb jongens aan het stofzuigen gekregen, die nog nooit een stofzuiger in in handen hebben gehad
Of ze op ze heeft lopen geilen weet ik niet, maar ik geloof best wel dat ze denkt dat ze het beter kan.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:46 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Naartje heeft op jessie en Merel lopen geilen en wil de Fame die zij hebben.....laten zien dat zij het 1000x beter kan
Nee, dat zeker niet. En ook je 'goede naam' niet te grabbel gooien door Utopia in te gaan.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:41 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Die Marisks is een windbuil, gebakken lucht. Een middle-manager gaat zijn'/haar baan niet opgeven om in Utopia te gaan zitten, ech niet!
Neehoor, ze lult alleen maar over mensen tot nu toe, we kennen de huidige bezetting nu wel zo'n beetje, over een week doet geen hond meer mee aan Naariska's rollenspelletje Baassie spelenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:50 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik vraag me af, wie Mariska al wel mee heeft. Shelley en Andrea, Dat is niet veel he?
Geen bedrijfsongelukken???quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:51 schreef goldback het volgende:
[..]
ik heb meisjes ooit aan het zuigen gekregen die dat nooit gedaan hadden, en nu ?
quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, sowieso de volgers zijn toch te stom om voor de duvel te dansen. Die lopen al achter een andere allesweter aan.
Colinda heeft het ooit ook geprobeerd, met een map onder haar arm en hakjes aan..Ik moet er nu om glimlachen..quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neehoor, ze lult alleen maar over mensen tot nu toe, we kennen de huidige bezetting nu wel zo'n beetje, over een week doet geen hond meer mee aan Naariska's rollenspelletje Baassie spelen
Als er iemand is die beroerd Engels spreekt, is het Hiske.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:53 schreef freaky40 het volgende:
Hiske even wat Engelse teksten er tussen door gooien bij Mariska, even indruk maken...
quote:
Victoria.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:55 schreef magnaal het volgende:
[..]
Colinda heeft het ooit ook geprobeerd, met een map onder haar arm en hakjes aan..Ik moet er nu om glimlachen..
Daar heeft ze geen goede band mee blijkbaar.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:57 schreef Dotteke het volgende:
His is benieuwd uit wat voor familie ze komt, maar Maris geeft aan het daar niet over te willen hebben.
Ook niet hoeveel broers en zussen hebt.
Nee, ook dat niet
Wat ik hier gelezen heb is dat haar familie niet achter haar besluit stond Utopia in te gaanquote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar heeft ze geen goede band mee blijkbaar.
Jessie was niet bij dit gesprek,quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Net zo naar als Jessie. Ben niet onder de indruk. Ze kan mij nog verrassen, maar ik zie teveel overenkomsten (zelfoverschatting).
ze was fan van Jessie vertelde ze in het intro filmpjequote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Of ze op ze heeft lopen geilen weet ik niet, maar ik geloof best wel dat ze denkt dat ze het beter kan.
Ook wel triest als het zo moet.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ik hier gelezen heb is dat haar familie niet achter haar besluit stond Utopia in te gaan
Ze hebben afstand van elkaar genomen
Familie komt ook niet op bezoek
Ze heeft tegen hem gezegd dat hij haar dankbaar moet zijn.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:58 schreef Poezewoes het volgende:
Wil ze eeuwige dankbaarheid van Gerrit dat ze die erin heeft gehouden, wat moest van de Febo
Jessie's bron van inkomsten is onuitputtelijk, net als Merel's maaginhoud. Ik vind ze prima bij elkaar passenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van zin zakgeld, Jessie zijn zakgeld is onuitputtelijk. Steeds als hij weer iets doms heeft verzonnen komt het van zijn zakgeld
Ach toch..Geef die meid ook een witte jas! Stethoscoop mag er ook bijquote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:58 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Jessie was niet bij dit gesprek,
[..]
ze was fan van Jessie vertelde ze in het intro filmpje
Ze liet niets achter zei ze bij binnenkomst.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ik hier gelezen heb is dat haar familie niet achter haar besluit stond Utopia in te gaan
Nounou, zal er niet op doorgaan maar ben blij met mn eigen famieljequote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aike, Rob Snob, Wytze Pieter, allemaal flipover BS'ers met een attitudequote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:55 schreef magnaal het volgende:
[..]
Colinda heeft het ooit ook geprobeerd, met een map onder haar arm en hakjes aan..Ik moet er nu om glimlachen..
En haar konijn heeft ze naar een stichting gebracht, ze was zooooooooooooo gek met het beestje en haar familiequote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:01 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Nounou, zal er niet op doorgaan maar ben blij met mn eigen famielje
Kuthoerquote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En haar konijn heeft ze naar een stichting gebracht, ze was zooooooooooooo gek met het beestje en haar familie
Moet dat? Ik bedoel het in z'n algemeen.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:58 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Jessie was niet bij dit gesprek,
[..]
ze was fan van Jessie vertelde ze in het intro filmpje
die 2 zijn alleen nog geschikt als kladblokquote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:01 schreef DKUp het volgende:
Geef die twee verminkers twee zakken voor over hun hoofd bij trek.
Ja, en een pen in zijn zakquote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die mouwen opgerolt staat ook zo professioneel
Compleet voor lul en kutje voor mieren staan ze.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
die 2 zijn alleen nog geschikt als kladblok
Waarschijnlijk denkt hij dat hij echt dokter isquote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:03 schreef magnaal het volgende:
[..]
wat zou er toch in dat hoofd omgaan? Heeft hij nu kippenvel van genoegen?
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik vind het te idioot voor woorden dat ze nitwits die nog niet eens een grote teen van de kleine kunnen onderscheiden bijna medische handelingen laten doen.![]()
Tatoeages, therapie, wondervoedsel nou weer laseren.En ik vergeet vast nog wel wat.
Jessie is de enige die zo loopt. We kunnen het ook hebben over het Gerrit loopje, ook zo debiel.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:02 schreef DKUp het volgende:
Je hebt het Talpa enge Jensie stemmetje en het Talpa enge Djezzie loopje.
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
naam voor de laserkliniek "Live By Dr. Bibber"
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:05 schreef 5thencounter het volgende:
Jessie leeft zich wel in zijn rol in, hij waant zich echt een dokter nu, ik gun 'm een hoop Schuimpjes met ouwe tatoes, liefst vlak naast de fake tatoeshop die ze nu runnen in de de kerreven
Logo
Wat U hier krijgt, kunt U dáár weer verwijderen
Mooi Spel in elkaar gezet door Achter
Je snapt wel dat je nu veel te rationeel bent. Toch?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik vind het te idioot voor woorden dat ze nitwits die nog niet eens een grote teen van de kleine kunnen onderscheiden bijna medische handelingen laten doen.![]()
Tatoeages, therapie, wondervoedsel nou weer laseren.En ik vergeet vast nog wel wat.
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:07 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Je snapt wel dat je nu veel te rationeel bent. Toch?
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
naam voor de laserkliniek "Live By Dr. Bibber"
Massages en personal training.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Yep en Keesje hetzelfde verhaal.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:07 schreef BloesBloes het volgende:
Dillen is trouwens wel mooi klaar, zijn naam is de komende 15 jaar naar de klote in "het wereldje" die hoeft buiten echt geen shop te beginnen.
Heb het idee dat ze van die 2 af willenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:07 schreef BloesBloes het volgende:
Dillen is trouwens wel mooi klaar, zijn naam is de komende 15 jaar naar de klote in "het wereldje" die hoeft buiten echt geen shop te beginnen.
Echt een top script dit!quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:05 schreef 5thencounter het volgende:
Jessie leeft zich wel in zijn rol in, hij waant zich echt een dokter nu, ik gun 'm een hoop Schuimpjes met ouwe tatoes, liefst vlak naast de fake tatoeshop die ze nu runnen in de de kerreven
Logo
Wat U hier krijgt, kunt U dáár weer verwijderen
Mooi Spel in elkaar gezet door Achter
Neuh, die gaan heus wel een andere naam verzinnen..Alleen kunnen zij niet op de roem teren, dat ze in Utopia werkten en dat hadden ze wel voorzienquote:
Ik mis nog de stethoscoop.quote:
Typerend voor het consumptiegedrag van haarquote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:24 schreef DKUp het volgende:
Meertje wil alle drie de tatoeages weg laten halen.
Kan je nog meer voor gek lopen , vond hem al een malloot maar het kan elke keer nog erger bij hemquote:
Achter de McDonald’s in Delftquote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:09 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ah Keesje kan nog wel een paar euro's verdienen als gothic hoer op de wallen ...
Oja, ook nog medicinale wiet verkopen. Ook een witte jas aan.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ook nog en medische wiet. Gooi de meds maar weg neem een toeter. [ afbeelding ]
Komt helemaal goed.![]()
Past wel bij zijn ' rolstoel outfit'quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij zoekt nog steeds naar een respectabele image. Hij kan nog niet eens een k@tdokter zijn.
Kleine kinderen spelen dokter bibber. Misschien moeten ze hem dat spel opsturen. Kan hij zijn hart ophalen. Wat een imbeciel. Voor de andere twee was het niet nodig, maar voor hem wel.
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oja, ook nog medicinale wiet verkopen. Ook een witte jas aan.
Nee dat is te dicht bij de Brasquote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
zal die al een hard plassertje hebben?quote:
En straks moet ze weer permanente make-up let maar op. Een vreselijk product van onze huidige maatschappij, zo mag je die dikke toch wel noemen.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:11 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Typerend voor het consumptiegedrag van haar
Zeker, er zijn meer dingen die ik zelf echt niet verantwoord vind om uit te zenden of op de streams te laten zien.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:13 schreef DaniqueV het volgende:
[..]Dat dus mag hopen dat er snel op ingegrepen zal worden. Niet alleen Kaylee en Dilan hoeven aan de schandpaal genageld te worden.
Zou zeggen bouw een groot schandblok in Utopia en zet ze er maar op
Oja, als ze die nog hadden, konden ze de mensen erin naar buiten rijden. Groot verband om en in de hand een recept voor antibiotica.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:13 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Past wel bij zijn ' rolstoel outfit'
Ja, en hij denkt nog wat te zijn ookquote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:11 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Kan je nog meer voor gek lopen , vond hem al een malloot maar het kan elke keer nog erger bij hem
Missen we een 'recente' Cosser?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:44 schreef FOKoffieleut het volgende:
maris: shelley kan heel goed dingen benoemen
his: hoe bedoel je dat?
maris: als zij iets zegt is het wel zinnig
maris: presenteren kan ze niet
maris heeft heel veel streams gekeken, trouble in paradijs helemaal geevalueerd, a4tjes vol geschreven (nog net niet de cos uitgeprint)
Ow mooi, heeft Katie hem te pakken gehad? Katie heeft vaak genoeg richting hem laten weten niet van hem gediend te zijn. Maar meneertje ik weet alles beter heeft er maling aan, hoop dat hij er een keer ervan zal leren (al ben ik er bang voor)quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jessievandegraaf die vandaag levengevaarlijk verwond iis door dat varken![]()
![]()
quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zeker, er zijn meer dingen die ik zelf echt niet verantwoord vind om uit te zenden of op de streams te laten zien.
Jessie gelijk Dr.Volindebroek bellen, krijgt 'n antibiotica-kuur en 'n tetanusprikquote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:16 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ow mooi, heeft Katie hem te pakken gehad? Katie eheft vaak genoeg richting hem laten weten niet van hem gediend te zijn. Maar meneertje ik weet alles beter heeft er maling aan, hoop dat hij ert een keer ervan zal leren (al ben ik er bang voor)
Jessie loopt al een paar uur debiel doktertje te spelen, de "apparatuur" van Achter zal wel snel geleverd worden als het een Achter-script betreftquote:
Ik gun hem jeuk van de kuur( sorry niet netjes) die gast moet gewoon afgeremd wordenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jessie gelijk Dr.Volindebroek bellen, krijgt 'n antibiotica-kuur en 'n tetanusprik
Recent?quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:20 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
https://www.kentekencheck.nl/kenteken?i=JV-210-G
Nou de artsen hier lopen er veel sjofeler bij dan Jessie, die stropen de mouwen nog op tot boven de elleboog, dus prima hoor...quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die mouwen opgerolt staat ook zo professioneel
Die mag zelfs niet in een tattooshop komen schoonmakenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:07 schreef BloesBloes het volgende:
Bewijst maar weer dat tatoeweren en laseren door elke wannabe eikel uitgevoerd kan wordenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
De rekwisietenafdeling van Talpa heeft echt alles in voorraad![]()
Mootie was hier gisteravond nogquote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heb haar al een tijdje niet meer gezien hier.
Zij gaat het nog heel zwaar krijgen als ze geen suggardaddy's ontmoet die haar willen sponsoren.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:14 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
En straks moet ze weer permanente make-up let maar op. Een vreselijk product van onze huidige maatschappij, zo mag je die dikke toch wel noemen.
Oh, geen idee.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heb haar al een tijdje niet meer gezien hier.
.. en dat in je doktersjas.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
En dan je gasten water serveren in zo'n aftandse plastic campingbekertje![]()
Ik hoorde het telefoongesprek, vreselijkquote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jessievandegraaf die vandaag levengevaarlijk verwond iis door dat varken![]()
![]()
Casual chicquote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
En dan je gasten water serveren in zo'n aftandse plastic campingbekertje![]()
Dat doet hij met de hand. Voor Merel heeft hij een autokrik.quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat doet hij met de hand. Voor Merel heeft hij een autokrik.
Gelukkig vermoord die laser wel alle bacillen , zodat Jessie geen last zal krijgen van ontstoken klantenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja is niet pijnloos weg laseren van een tattoo
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gelukkig vermoord die laser wel alle bacillen , zodat Jessie geen last zal krijgen van ontstoken klanten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klopt het dat de eigenaresse vrijdag naar Katie komt kijken? Ik vraag mij af of ze inderdaad verbrand is en daarom zo kribbig is.
Vast wel.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:14 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
zal die al een hard plassertje hebben?
Dat zal niet moeilijk wordenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:35 schreef BarryOSeven het volgende:
Ik hoop echt dat Jessie meer klanten krijgt dan die twee nietsnutten.
Ik eigenlijk ook... wordt straks weer een oorlog om de shop.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:35 schreef BarryOSeven het volgende:
Ik hoop echt dat Jessie meer klanten krijgt dan die twee nietsnutten.
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:32 schreef An_0_Niem het volgende:
Katie heeft vanmiddag Jessie gebeten, las ik. En ze deed het al eerder.ik heb wel Franny met een vrouw horen bellen om een afspraak te maken voor KatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klopt het dat de eigenaresse vrijdag naar Katie komt kijken? Ik vraag mij af of ze inderdaad verbrand is en daarom zo kribbig is.
Yup ik zie het al aankomen. Jessie gebruikt de shop en krijgt een conflict met die twee nietsnutten om het schoonmaken.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:36 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook... wordt straks weer een oorlog om de shop.
Moet ik dat allemaal uit gaan leggen ?quote:
Vroeg mij ook al af hoe dat zal gaan. Of Jessie ook aan het schoonmaken gaat.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:37 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Yup ik zie het al aankomen. Jessie gebruikt de shop en krijgt een conflict met die twee nietsnutten om het schoonmaken.
Dylan en kaylee maken zichzelf belachelijk....daar hebben ze zelfs de Febo niet voor nodigquote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:38 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Moet ik dat allemaal uit gaan leggen ?
Zonder overleg erdoor drukken
Kyl en dil belachelijk maken ( keihard roepen dat hun tatts lelijk en slecht zijn )<-- wat ook zo is, maar dan nog .
In elkaars vaarwater gaan zitten
500e per maand
Geen hygiene
Ik dacht dat je dat laseren bedoelde ...quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:38 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Moet ik dat allemaal uit gaan leggen ?
Zonder overleg erdoor drukken
Kyl en dil belachelijk maken ( keihard roepen dat hun tatts lelijk en slecht zijn )<-- wat ook zo is, maar dan nog .
In elkaars vaarwater gaan zitten
500e per maand
Geen hygiene
jupquote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:39 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat laseren bedoelde ...
De verhaallijn inderdaad en het is nog niet klaar met de GGD dus er kan nog alles gebeuren.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:39 schreef Crabapple het volgende:
Vergunning Tattoeren Talpa is nog actueel.
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wandelend carbon papierquote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze kunnen niet eens tatoeërenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:40 schreef ThunderBitch het volgende:
Jessie had het ze ook kunnen aanbieden om dat erbij te doen. Dit is echt een soort 'broodroof'.
sneaky en gewoon in die shop gaan zitten .quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:40 schreef ThunderBitch het volgende:
Jessie had het ze ook kunnen aanbieden om dat erbij te doen. Dit is echt een soort 'broodroof'.
Daar hadden ze dan al lang wat over gehoord. Ze moesten hun argumenten en onderbouwingen terug sturen, dat hebben ze gedaan. Maar ondertussen is er nog niets bekend dus ik vermoed dat het stilzwijgend is goed gekeurd allemaal. Ook omdat niet Dylan maar Talpa verantwoordelijk is voor de tattooshop en het ook op hun naam staat de vergunning....quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
De verhaallijn inderdaad en het is nog niet klaar met de GGD dus er kan nog alles gebeuren.
Jessie ging er ook niet op in toen mevrouw zei gaan jullie een samenwerking aan.??.....quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
sneaky en gewoon in die shop gaan zitten .
Absoluut niet, waarom zouden die twee kneuzen nog meer credits moeten krijgen.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:40 schreef ThunderBitch het volgende:
Mijn tosti apparaat heeft een grotere gebruiksaanwijzing...quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:41 schreef 5thencounter het volgende:
Kut, Jarod Jessie is ontsnapt, hij kan álles...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yep.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:16 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ow mooi, heeft Katie hem te pakken gehad? Katie heeft vaak genoeg richting hem laten weten niet van hem gediend te zijn. Maar meneertje ik weet alles beter heeft er maling aan, hoop dat hij er een keer ervan zal leren (al ben ik er bang voor)
Als Jessie dit denkt te kunnen, kunnen zij dat ook. Jessie dacht ook verstand van tatoeëren te hebben, maar blijkbaar toch niet.quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:32 schreef An_0_Niem het volgende:
Katie heeft vanmiddag Jessie gebeten, las ik. En ze deed het al eerder.Jip ze komt vrijdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klopt het dat de eigenaresse vrijdag naar Katie komt kijken? Ik vraag mij af of ze inderdaad verbrand is en daarom zo kribbig is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Hij heeft nooit beweerd zelf te kunnen tatoeërenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als Jessie dit denkt te kunnen, kunnen zij dat ook. Jessie dacht ook verstand van tatoeëren te hebben, maar blijkbaar toch niet.
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:43 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Yep.
Katie's "aanval" is >>hierrr<<< terug te lezen.
Die is ook moeilijker te bedienenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Mijn tosti apparaat heeft een grotere gebruiksaanwijzing...
Dat zeg ik niet. Hij deed in ieder geval alsof hij er alles vanaf wist.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hij heeft nooit beweerd zelf te kunnen tatoeëren
Staat mij iets van bij toen ik het hier las dat de dieren binnen kwamen dat Katie al bekend stond als een varkentje die als het niet zinde van zich af deed bijten?quote:
Kijk Dillan dan staan met zijn armpjes over elkaar, jessie blijft Jessie en is in controlquote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hij heeft nooit beweerd zelf te kunnen tatoeëren
Dat denkt hij zelf ook, anders had hij iemand anders voor dat karretje gespannen.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:45 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ik gok maar zo dat Jessie het heel erg druk gaat krijgen, drukker dan die twee kneuzen
Point&Clickquote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Mijn tosti apparaat heeft een grotere gebruiksaanwijzing...
Wat moet Dylan doen dan? Hij zou toch alleen kijken?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:46 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Kijk Dillan dan staan met zijn armpjes over elkaar, jessie blijft Jessie en is in control
jaquote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:46 schreef spapaars het volgende:
Meest belachelijke en ongelooflijkste verhaallijn tot dusver.
Ja, was bekend. En waarschijnlijk zit ze in haar periode. En ze moet Jessie niet. Een varkentje met mensen kennisquote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:46 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Staat mij iets van bij toen ik het hier las dat de dieren binnen kwamen dat Katie al bekend stond als een varkentje die als het niet zinde van zich af deed bijten?
... of hij gaat honing maken.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Point&Click
En dat op elke porie
Ik geef "Doctor Jessie" een week en dan gaat 'ie mini urns kleien voor kleine huisdieren crematoria
Was laaiend popu in Versie I By Bassie
Hij wist er genoeg vanaf om meteen te zien dat Dillan en Kailee niet kunnen tatoeëren en gezien de klachten heeft ie gelijk gekregen, daarom is dit een gouden ideequote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Hij deed in ieder geval alsof hij er alles vanaf wist.
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, was bekend. En waarschijnlijk zit ze in haar periode. En ze moet Jessie niet. Een varkentje met mensen kennis
Zijn wel erg impulsief, dus wie weet, gat in de markt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |