Dan gaat het nu alleen over wat ze nagelaten hebben en niet over het pushen, terwijl er geen zekerheid was dat deze mensen een shop konden runnen. Het was bekend dat ze die nog niet hadden gerund en dat Kaylee het nog moest leren.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:15 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat dus. Daarbij heeft Jessie geregeld dingen aan gegeven. Maar Dylan en Kaylee nemen totaal geen verantwoording.
Zelfs nu na de GGD moeten ze nog achter hun vodden gezeten worden.
Als Andrea bijv het schoonmaken niet zou controleren, zouden ze er nog met de pet naar gooien.
Te weinig.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:17 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dylan en Kaylee doen dat zelf.
Kom op zeg. Wat voor verantwoording nemen die nu zelf.
Ik ben heel benieuwd.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:20 schreef Verida het volgende:
De les zullen we wel niet in beeld krijgen denk ik
Die indruk had ik niet, want heb nog een filmpje gezien dat Boyd bezig was en hij druk rondliep.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik geloof dat de liefde en samenwerking tussen boys en Jessie al over was, voordat de shop uiteindelijk geopend werd
maar lang heeft het niet geduurd toch?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die indruk had ik niet, want heb nog een filmpje gezien dat Boyd bezig was en hij druk rondliep.
Geen idee hoe lang. Veel te kort, volgens mij ging het al snel mis, maar ik zou het niet weten. De samenwerking ging niet goed, dat is wat bekend is.quote:
Andrea kwam later naar haar toe en dat vond ze niet goed, van Andrea had meteen naar haar toe moest komen en niet met anderen erover praten.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:22 schreef 5thencounter het volgende:
Naariska vindt dat er veel geluld wordt zegt ze tegen Hissie
Een voorbeeld, Dre, die zei gisteren....
En zo lult ook Naariska
Tsja, wie appelen vaart, die appelen eet.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:24 schreef DKUp het volgende:
Meertje wil alle drie de tatoeages weg laten halen.
Hun baas had ze niet aan het werk moeten zetten zonder zeker te weten wat ze kunnen. Verblind door de eurotekens, zal ik maar zeggen.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:23 schreef DKUp het volgende:
Verminkers hebben er zelf een tering zooi van gemaakt en dan andere mensen de schuld geven.
Ze zijn er zelf in gestonken door Djezzie en voornamelijk zichzelf.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hun baas had ze niet aan het werk moeten zetten zonder zeker te weten wat ze kunnen. Verblind door de eurotekens, zal ik maar zeggen.
Het gaat er om dat Naariska probleemloos over haar eigen statements heen stapt als "autoriteit" denkt de waarheid in pacht te hebben en in die rol even hard over anderen mag lullenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Andrea kwam later naar haar toe en dat vond ze niet goed, van Andrea had meteen naar haar toe moest komen en niet met anderen erover praten.
Wat maakt dat uit. Ze komt er wel mee. Dat vind ik al heel wat daar.
Hij zoekt nog steeds naar een respectabele image. Hij kan nog niet eens een k@tdokter zijn.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:26 schreef Dotteke het volgende:
Ik als dokter moet het goede voorbeeld geven zegt die achterlijk mafklapper (jessie)
[ afbeelding ]
Ja, die is net zo'n hyena als Jessie.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het gaat er om dat Naariska probleemloos over haar eigen statements heen stapt als "autoriteit" denkt de waarheid in pacht te hebben en in die rol even hard over anderen mag lullen
Snap jij dat? Hiske heeft een paar NLP boekjes gelezen,maar weet verder niets van psychologie,of zou dit een truukje van Mariska zijn om Hiske zich belangrijk te laten voelen?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:29 schreef Dotteke het volgende:
Maris wil voor het psycologisch gedeelte graag His aan haar zijde![]()
[ afbeelding ]
Ja echt, hij speelt een rolletje zoals ze in groep 6 ook spelen.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij zoekt nog steeds naar een respectabele image. Hij kan nog niet eens een k@tdokter zijn.
Kleine kinderen spelen dokter bibber. Misschien moeten ze hem dat spel opsturen. Kan hij zijn hart ophalen. Wat een imbeciel. Voor de andere twee was het niet nodig, maar voor hem wel.
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:20 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Te weinig.![]()
Maar Gerrit en Merel hebben met hun slechte toneelstukje genoeg schade aangebracht. En het zal wel op tv komen, Gerrit had er speciaal zijn overhemd voor aangetrokken.
Yep. Ze zijn bijna van de rand geduwd. Zo zie ik dat (nu ik weet wat ik nu weet).quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:28 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze zijn er zelf in gestonken door Djezzie en voornamelijk zichzelf.
Eventueel ook nog Talpa
Ik heb geen idee, ik snap die hele Maris niet, die staat zichzelf zo hoog te prijzen die kan alleen maar hard naar beneden knetterenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Snap jij dat? Hiske heeft een paar NLP boekjes gelezen,maar weet verder niets van psychologie,of zou dit een truukje van Mariska zijn om Hiske zich belangrijk te laten voelen?
Ik vind het wel interessant om te weten wat (van wat ze gezien heeft) maakt dat ze denkt dat Kaylee een powervrouw in zich heeft. Ben ik echt wel benieuwd naar. Omdat Kaylee zich als een kreng en drill sergeant neerzette?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:31 schreef Dotteke het volgende:
Ze wil van Kay een powerwoman maken dat zit in der
Ze hoeft in Utopia geen geld te verdienen, ze hoeft zich niet te bewijzen dat zie je wel aan de banen die ik gehad hebt zegt Maris
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |