SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Hij is bang dat hij zijn eigen glazen ingooit.quote:
Dat is na al die maanden niet veranderd, nog steeds dicht na 300 posts...quote:Op maandag 1 juli 2019 20:02 schreef anotherRandomdude het volgende:
Begrijp in eens waarom het zo rustig was in het vorige topic ...
300 posts betekende 5 maanden geleden ook een slotje, hoorquote:Op maandag 1 juli 2019 20:02 schreef anotherRandomdude het volgende:
Begrijp in eens waarom het zo rustig was in het vorige topic ...
quote:Op maandag 1 juli 2019 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is na al die maanden niet veranderd, nog steeds dicht na 300 posts...
HAHAHAHA Goeie.quote:Op maandag 1 juli 2019 20:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
300 posts betekende 5 maanden geleden ook een slotje, hoor
quote:Op maandag 1 juli 2019 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is na al die maanden niet veranderd, nog steeds dicht na 300 posts...
Ja, wrijf het er maar inquote:Op maandag 1 juli 2019 20:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
300 posts betekende 5 maanden geleden ook een slotje, hoor
Ik ben een oude binnenkomer....quote:
Met stip.quote:Op maandag 1 juli 2019 20:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik ben een oude binnenkomer....
Om de radio draaiende te houden?quote:Op maandag 1 juli 2019 20:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Voor de binnenkomers: de koffie staat klaar en als 3 euro je een rotzorg is, graag contact opnemen met peaceman voor een eenmalige of maandelijkse donatie. Dank!
Ja, alle donaties zijn welkomquote:
Jij bent de laatste tijd meer een oude komer en ganer...quote:Op maandag 1 juli 2019 20:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik ben een oude binnenkomer....
Ah dat is prima, ik wil binnenkort ook wel weer een keer draaien namelijk.quote:Op maandag 1 juli 2019 20:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, alle donaties zijn welkom
Kost niet gratis, dit.
Weer een keer?quote:Op maandag 1 juli 2019 20:10 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Ah dat is prima, ik wil binnenkort ook wel weer een keer draaien namelijk.
Jep, ik was bij de oprichting in ONZ, maar dat is wat verwaterd, maar het kriebelt toch wel weer een beetje.quote:
Ah, heeft Fokker een ban of zo dan?quote:Op maandag 1 juli 2019 20:12 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Jep, ik was bij de oprichting in ONZ, maar dat is wat verwaterd, maar het kriebelt toch wel weer een beetje.
Dit is Oscar Harris niet?quote:
Die zit nog met de kabouters in de Baron.quote:Op maandag 1 juli 2019 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Zou just me al uit de Efteling ontkomen zijn?
Ik hou juist wel van die ongepolijste sound uit de begintijd...quote:Op maandag 1 juli 2019 20:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Ze hebben wel mooiere gemaakt. Maar die hebben dan weer niks met dit thema te maken.
Opgesloten in de poffertjeskraam...quote:Op maandag 1 juli 2019 20:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die zit nog met de kabouters in de Baron.
Da's best goede kwaliteit voor een live-opnamequote:Op maandag 1 juli 2019 20:22 schreef MadMaster het volgende:
En dit is een eigen opname, afkomstig uit de HMH...
Het geluid is daar dan ook prima en mijn richtmicrofoons ook...quote:Op maandag 1 juli 2019 20:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Da's best goede kwaliteit voor een live-opname
quote:
Nee, gewoon koffie. Ik probeer iedereen er 3 euro voor te rekenen, want Rafeiro was 3 euro een rotzorg.quote:
Duur kopje koffie wel. Maar ja, ter ere van een Manic Monday mag het wel een keertje.quote:Op maandag 1 juli 2019 20:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, gewoon koffie. Ik probeer iedereen er 3 euro voor te rekenen, want Rafeiro was 3 euro een rotzorg.
Ik zie in ieder geval 3 delen ervan op youtube staan?quote:Op maandag 1 juli 2019 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zoek die docu van ze, van Amerika naar America...
Ah, dan ga ik daar weer eens spitten...quote:Op maandag 1 juli 2019 20:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zie in ieder geval 3 delen ervan op youtube staan?
Van America naar Amerika bedoel je.quote:Op maandag 1 juli 2019 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zoek die docu van ze, van Amerika naar America...
Dank, dan staat 'ie er nog niet zo heel lang op kennelijk.quote:Op maandag 1 juli 2019 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Van America naar Amerika bedoel je.
Hij staat wel in meerdere delen op Youtube
quote:Op maandag 1 juli 2019 20:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Jezus, heeft Debbie weer zware shag gerookt?
Ze is vrij vandaag, omdat ze jarig is.quote:Op maandag 1 juli 2019 20:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Jezus, heeft Debbie weer zware shag gerookt?
Hahaha, jepquote:Op maandag 1 juli 2019 20:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Dit is instrumentaal ook briljant gedaan
Oh verrek.quote:Op maandag 1 juli 2019 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze is vrij vandaag, omdat ze jarig is.
Maar misschien komt ze later nog wel even langs...
74 Jaar jong alweer...quote:Op maandag 1 juli 2019 20:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh verrek.
Harry birthday, Debbie!
Nee, het was gewoon een beroerde remix van een op zich leuke track...quote:Op maandag 1 juli 2019 20:33 schreef anotherRandomdude het volgende:
Lopen er nu twee nummers door elkaar heen?
Kost 'r wel 3 euro...quote:Op maandag 1 juli 2019 20:34 schreef spijkerbroek het volgende:
Tina is in november pas jarig (als ze het haalt) dus moet ze nu aan de bak.
quote:
Correct.quote:Op maandag 1 juli 2019 20:35 schreef livelink het volgende:
Ramen, glas, spiegels lijkt het thema te zijn.
Is Justin Timberlake al langs geweest?
Serieus.. waarom moet je het altijd verpesten?quote:Op maandag 1 juli 2019 20:35 schreef livelink het volgende:
Ramen, glas, spiegels lijkt het thema te zijn.
Is Justin Timberlake al langs geweest?
Mirrorsquote:Op maandag 1 juli 2019 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Correct.
Welke song? Ben niet zo thuis in zijn repertoire...
Justin Timberlake, niet Justin Bieberquote:Op maandag 1 juli 2019 20:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Serieus.. waarom moet je het altijd verpesten?![]()
Hmm.. nou, vooruit dan maar. Nog steeds niet mijn favoriet, maar goed.quote:Op maandag 1 juli 2019 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Justin Timberlake, niet Justin Bieber
Ouwe is een uur oud. Niet goed?quote:Op maandag 1 juli 2019 20:37 schreef livelink het volgende:
Zo, nou kan spijkerbroek even koffie zetten
Jawel hoor, maar ik wilde je een geldig excuus geven om even weg te gaan.quote:
Ik vind "ik kan dit echt niet aanhoren" ook een geldig excuus.quote:Op maandag 1 juli 2019 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik wilde je een geldig excuus geven om even weg te gaan.
Het is nog de 12" ook, zie ik nu...quote:Op maandag 1 juli 2019 20:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik vind "ik kan dit echt niet aanhoren" ook een geldig excuus.
Ja, maar die van mij komt iets vriendelijker over.quote:Op maandag 1 juli 2019 20:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik vind "ik kan dit echt niet aanhoren" ook een geldig excuus.
Bon soir!quote:Op maandag 1 juli 2019 20:40 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig zegt goedenavonden schakelt in
gofferquote:Op maandag 1 juli 2019 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is nog de 12" ook, zie ik nu...![]()
Ik zet de wijn voor zo meteen vast klaar.
Dik 8 minutenquote:Op maandag 1 juli 2019 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is nog de 12" ook, zie ik nu...![]()
Ik zet de wijn voor zo meteen vast klaar.
quote:Op maandag 1 juli 2019 20:40 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op maandag 1 juli 2019 20:40 schreef Elfletterig het volgende:
Heeeequote:Op maandag 1 juli 2019 20:40 schreef Elfletterig het volgende:
Het is mijn favoriete versie natuurlijk.quote:
Je begrijpt dat je hiermee je verzoekjes wel gehad hebt...quote:Op maandag 1 juli 2019 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is mijn favoriete versie natuurlijk.
Goedenavond Elfletterig/DJ11quote:Op maandag 1 juli 2019 20:40 schreef Elfletterig het volgende:
Mooi, kost je 3 euro.quote:
Jaquote:Op maandag 1 juli 2019 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je begrijpt dat je hiermee je verzoekjes wel gehad hebt...
quote:
Mijn vader maakte vroeger wel eens een koffietoetje. Dat was eigenlijk gewoon koude koffie in gelatine. Qua smaak wel lekker, maar die gelatinequote:
Dit moet haar toch wel wakker maken idd..quote:
Ik denk eigenlijk dat ze wel uitgeput zal zijn van het dagje Efteling.quote:
Die heeft de energie van een jonge hinde.quote:Op maandag 1 juli 2019 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat ze wel uitgeput zal zijn van het dagje Efteling.
Die is een traptreintje op weg naar huis, denk ik...quote:Op maandag 1 juli 2019 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat ze wel uitgeput zal zijn van het dagje Efteling.
De Efteling sloopt uiteindelijk iedereen. Waarom denk je dat Melting altijd zo vroeg naar bed gaat?quote:Op maandag 1 juli 2019 20:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die heeft de energie van een jonge hinde.
Of via een droomvluchtquote:Op maandag 1 juli 2019 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die is een traptreintje op weg naar huis, denk ik...
Dat ookquote:Op maandag 1 juli 2019 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij bent de laatste tijd meer een oude komer en ganer...
Nou, dat zou ik niet durven te beweren hoor.quote:Op maandag 1 juli 2019 20:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat ook
Men durft te beweren dat ik iets van een leven heb enzo
Bwahahahaquote:Op maandag 1 juli 2019 20:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
Er wordt zoveel beweerd...quote:Op maandag 1 juli 2019 20:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat ook
Niet?quote:Op maandag 1 juli 2019 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, dat zou ik niet durven te beweren hoor.
Jaquote:
Dat is waarquote:
Ik weet helemaal niks van jouw levenquote:
Ja, dat lukt nu niet meer met jouw koffie. Sterk bakje hoor.quote:Op maandag 1 juli 2019 20:56 schreef spijkerbroek het volgende:
LOL
We vallen maar vast even in slaap, wachtend op de juiste pitch.
Kennelijk had ik een Sync optie aangezet, waardoor de eerste poging qua tempo gelijk als als de voorgaande plaat...quote:
Hm interessant.quote:Op maandag 1 juli 2019 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kennelijk had ik een Sync optie aangezet, waardoor de eerste poging qua tempo gelijk als als de voorgaande plaat...
Ja nee, net met die trage bedoening, bedoelde ik. Wat je net uitlei.quote:
Ah, we zijn alweer een tijdje op weg daarna...quote:Op maandag 1 juli 2019 21:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja nee, net met die trage bedoening, bedoelde ik. Wat je net uitlei.
Ja weet ik. Ik zei in het begin al dat ik traag was.quote:Op maandag 1 juli 2019 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, we zijn alweer een tijdje op weg daarna...
Ja, dat werkt bij mij helaas niet.quote:Op maandag 1 juli 2019 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, de tags op de website staan aan...
Ik ook nietquote:
Dat zou best eens kunnen kloppenquote:Op maandag 1 juli 2019 21:17 schreef Elfletterig het volgende:
Klinkt me als The Human League in de oren
Neh, slechts één van de velequote:
Hij is al op leeftijd, dus dat heeft even tijd nodig.quote:
Ohquote:Op maandag 1 juli 2019 21:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij is er een glazig soort thema.
quote:
Voor een keertje is het inderdaad prima.quote:
Wel een risicootje...quote:Op maandag 1 juli 2019 21:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Kate Bush vond Cathy in Wuthering Heights ook wel door een raam bij Heathcliff kunnen.
Wel het risico waard, want nu staat ze maar een beetje koud in het winderige moeras te staan.quote:
Ik dacht altijd dat ze zich op woeste hoogtes bevond.quote:Op maandag 1 juli 2019 21:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wel het risico waard, want nu staat ze maar een beetje koud in het winderige moeras te staan.
Het huis van Hiefklif heet Woeste Hoogtes.quote:Op maandag 1 juli 2019 21:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ze zich op woeste hoogtes bevond.
We gaan de tekst ontleden...quote:Op maandag 1 juli 2019 21:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het huis van Hiefklif heet Woeste Hoogtes.
Dat zal toch wel een reden hebben?quote:Op maandag 1 juli 2019 21:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het huis van Hiefklif heet Woeste Hoogtes.
Dak was bedekt met gras en bosjes?quote:
quote:Op maandag 1 juli 2019 21:39 schreef livelink het volgende:
Ik heb het boek wel lang geleden gelezen, maar moet dus nu kennelijk mijn beeld bijstellen. Maakt niet uit; het verhaal en het nummer is mooi![]()
![]()
Artiest ben je 24/7...quote:Op maandag 1 juli 2019 21:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Gut, moet ze op haar verjaardag nog werken.
Ik denk dat ze dat liever doet dan dat wij een liedje voor haar gaan zingen.quote:Op maandag 1 juli 2019 21:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Gut, moet ze op haar verjaardag nog werken.
Truequote:
Misschien moeten we dan allemaal even een Diaantje doen.quote:Op maandag 1 juli 2019 21:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat liever doet dan dat wij een liedje voor haar gaan zingen.
Na max. 2 songs vind ik dat wel genoeg...quote:Op maandag 1 juli 2019 21:48 schreef Elfletterig het volgende:
En nu het volledige oeuvre van Philip Glass
Ik zou het in de slaapkamer proberenquote:Op maandag 1 juli 2019 21:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mad, bedankt voor de muziekjes. * OscarMopperkont gaat z'n bedje weer opzoeken.
Nietus. Niet "een beetje".quote:
Gegroet!quote:Op maandag 1 juli 2019 21:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
Heb hem pas verplaatst naar de andere kamerquote:Op maandag 1 juli 2019 21:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou het in de slaapkamer proberen
Succes. Onder de trap, vermoed ik.quote:Op maandag 1 juli 2019 21:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dat had je vroeger met tape....quote:Op maandag 1 juli 2019 21:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is zuiver. De opname zwabbert wat. Kan gebeuren.
Livelink zei dan ook "het KLINKT vals"quote:Op maandag 1 juli 2019 21:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is zuiver. De opname zwabbert wat. Kan gebeuren.
Of een gaatje niet helemaal in het midden...quote:Op maandag 1 juli 2019 21:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat had je vroeger met tape....
quote:Op maandag 1 juli 2019 21:51 schreef anotherRandomdude het volgende:
MadMaster, bedankt voor de show tot op heden maar ik haak nu af.
Voor de overige luisteraars nog een fijne avond toegewenst
Dank ook, hierna breien we er ook langzaam een eind aan...quote:Op maandag 1 juli 2019 21:51 schreef anotherRandomdude het volgende:
quote:Dode in Londense tuin viel zo goed als zeker uit vliegtuig
In een toestel van Kenya Airways werd een tas, water en voedsel gevonden bij het landingsgestel. Aangenomen wordt dat de man zich daar als verstekeling had verstopt en eruit viel toen het landingsgestel werd uitgeklapt.
Business class.quote:
Laterquote:Op maandag 1 juli 2019 21:51 schreef anotherRandomdude het volgende:
naar de taxistandplaatsquote:
Je zal het vinden in je tuinquote:
Ik vind Timberlake leuk, maar dat nummer nietquote:Op maandag 1 juli 2019 21:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Dank, MM! Fijne deunen weer
Nou ja, behalve een half uur timberlake, maar da's livelink's fout.
quote:Op maandag 1 juli 2019 21:59 schreef MadMaster het volgende:
De tijd is weer voorbij gevlogen.
Dank voor de aanwezigheid en tot later weer!
Ik trap er niet meer in voortaan...quote:Op maandag 1 juli 2019 21:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik vind Timberlake leuk, maar dat nummer niet
quote:
Ja, maar het paste wel in het thema. Ik vind sommige andere nummers van hem ook beter. Maar deze ook prima.quote:Op maandag 1 juli 2019 21:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik vind Timberlake leuk, maar dat nummer niet
Dan ontzeg je jezelf gewoon het verrassingselement. Dat zou toch zonde zijn.quote:Op maandag 1 juli 2019 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik luister alles wat ik enigszins dubieus vind vanaf nu voor...
Sommige verrassingen zijn leuk, andere stukken minder...quote:Op maandag 1 juli 2019 22:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan ontzeg je jezelf gewoon het verrassingselement. Dat zou toch zonde zijn.
Een half minuutje valt toch wel mee? Ik vind het juist lekker om iets voor de wekker gaat wakker te worden.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 06:42 schreef Melting het volgende:
Hè, wat is het vervelend om een halve minuut voor de wekker gaat wakker te worden.
Ik ben nog steeds niet helemaal wakker.
Ik vind het prettig om een paar minuten voor de wekker gaat wakker te worden. Dan heb ik dus nog een paar minuten.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 06:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Een half minuutje valt toch wel mee? Ik vind het juist lekker om iets voor de wekker gaat wakker te worden.
En ondertussen ben ik de dagen aan het aftellen richting de vakantie. Mijn zoon moet nog 2,5 week en heeft welgeteld nul motivatie, maar nog wel veel toetsen en zo.
Ik snap zijn gebrek aan motivatie. Hij moet van deze school af (tegen zijn zin) en hij is al aangenomen op de andere school, dus het maakt hem even allemaal niks meer uit. Maar ja, als moeder vind ik toch dat hij tot het einde toe gewoon moet doorzetten en zijn best doen. Terwijl, als ik heel eerlijk ben, mijn eigen motivatie ook tot nul is gedaald
Oh, op die manier. Ik dacht dat je het vervelend vond om voordat de wekker ging wakker te worden.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind het prettig om een paar minuten voor de wekker gaat wakker te worden. Dan heb ik dus nog een paar minuten.
En ik snap je zoon ook wel. Maar ik ben het met je eens..... hij moet toch proberen tot het eind zijn best te doen. Ook al valt dat niet mee...
Probeer hem te motiveren met iets leuks om naar uit te kijken. Misschien dat dat helpt.
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:31 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Ik kreeg net een berichtje van Merel, kabouter 2.0 werd wakker en vroeg " waar is mijn vriend oma nu"![]()
![]()
Wat vervelend livelink, al dat geschuif met je zoon, het is niet eerlijkquote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:35 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is lekker wakker worden. Goedemorgen!
het is echt heel krom jaquote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Ik dacht dat je het vervelend vond om voordat de wekker ging wakker te worden.
Ja, dat motiveren lukt nu niet zo goed. Vooral niet met het vooruitzicht om weer naar een andere school te moeten. Hij gaat straks naar de vierde klas en dit wordt zijn 3e middelbare school.
En dat terwijl hij als autist juist niet goed tegen veranderingen kan. Er zit iets kroms in dit systeem.
Arm kind, heb je d'r vastgebonden aan een boom en achter gelaten in de Efteling...quote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:31 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Ik kreeg net een berichtje van Merel, kabouter 2.0 werd wakker en vroeg " waar is mijn vriend oma nu"![]()
![]()
Maar niet onder een eikenboomquote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Arm kind, heb je d'r vastgebonden aan een boom in de Efteling...
Hem. Kabouter 2.0 is een jongetje.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Arm kind, heb je d'r vastgebonden aan een boom en achter gelaten in de Efteling...
Dat is slechts een detail...quote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hem. Kabouter 2.0 is een jongetje.
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:31 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
![]()
Pfff dat is al niet leuk voor iemand die geen autist is, laat staan voor iemand die dat wel is.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Ik dacht dat je het vervelend vond om voordat de wekker ging wakker te worden.
Ja, dat motiveren lukt nu niet zo goed. Vooral niet met het vooruitzicht om weer naar een andere school te moeten. Hij gaat straks naar de vierde klas en dit wordt zijn 3e middelbare school.
En dat terwijl hij als autist juist niet goed tegen veranderingen kan. Er zit iets kroms in dit systeem.
Ook in het golfslagbad geweest?quote:
Had gekund, er was genoeg waterquote:
In principe verslijt je ze je hele leven niet. Symph heeft twee setjes, maar dat is omdat hij er ooit 1 gewonnen heeft. Campingrommel moet je niet hebben neequote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:17 schreef Rafeiro het volgende:
Morgen denk ik een setje Jeu de Boules ballen kopen
Dingen zijn nog duur ook, maar ga met fanatiek iemand, moet mn hand laten meten enzo
Maar koop liever wat relatief duurs (wat dan ook nog goedkoop is ten opzichte van de echt dure) dan goedkope prut.
2 jaar garantie en ruim 10 jaar moet je er mee kunnen doen zei hij. Zal setje van rond de ¤ 100 worden denk ik. Heb ondertussen ook al wel een paar honderd euro aan darts uitgegeven, en probeer het liever te leren met goed spul als met bagger. 1e setje darts was ook 100 gulden, dus vergelijkbaar nuquote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
In principe verslijt je ze je hele leven niet. Symph heeft twee setjes, maar dat is omdat hij er ooit 1 gewonnen heeft. Campingrommel moet je niet hebben nee
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
2 jaar garantie en ruim 10 jaar moet je er mee kunnen doen zei hij. Zal setje van rond de ¤ 100 worden denk ik. Heb ondertussen ook al wel een paar honderd euro aan darts uitgegeven, en probeer het liever te leren met goed spul als met bagger. 1e setje darts was ook 100 gulden, dus vergelijkbaar nu
Als je er lol in hebt en je eet er geen boterham minder om, moet je het doen.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
2 jaar garantie en ruim 10 jaar moet je er mee kunnen doen zei hij. Zal setje van rond de ¤ 100 worden denk ik. Heb ondertussen ook al wel een paar honderd euro aan darts uitgegeven, en probeer het liever te leren met goed spul als met bagger. 1e setje darts was ook 100 gulden, dus vergelijkbaar nu
Een hobby kost nou eenmaal geld en ¤100 voor iets waar je dan minstens 10 jaar mee doet valt dan ontzettend mee.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Of je koopt het niet, geeft die ¤ 100,- aan mij, en dan ben ik gelukkig.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je er lol in hebt en je eet er geen boterham minder om, moet je het doen.
Dat is mijn filosofie.
Ja, dat is natuurlijk altijd de vraag. Maak ik mezelf gelukkig of een ander?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Of je koopt het niet, geeft die ¤ 100,- aan mij, en dan ben ik gelukkig.
Dat kan ook natuurlijk.
Dat is waar, maar heb mezelf voor mijn doen recentelijk al ontzettend gematstquote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een hobby kost nou eenmaal geld en ¤100 voor iets waar je dan minstens 10 jaar mee doet valt dan ontzettend mee.
Mijn ene set heb ik al 20 jaar en zijn geschikt om te tireren (obut mtach 120j, mijn andere heb ik nu een jaar of 15.. je verslijt het je leven niet...quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oeh jee een schutterquote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn ene set heb ik al 20 jaar en zijn geschikt om te tireren (obut mtach 120j, mijn andere heb ik nu een jaar of 15.. je verslijt het je leven niet...
Is dat gitaar spelen?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 19:00 schreef brother52 het volgende:
Ik moet me ook maar weer eens wat gaan bezighouden met mijn hobby... Alles staat nu wat te verstoffen en dat is ook zonde...
De rest van het hobbyspul hier staat ook te verstoffen. Van ons allebei eigenlijkquote:Op dinsdag 2 juli 2019 19:00 schreef brother52 het volgende:
Ik moet me ook maar weer eens wat gaan bezighouden met mijn hobby... Alles staat nu wat te verstoffen en dat is ook zonde...
Yepquote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 19:03 schreef Rafeiro het volgende:
Ben jij weer bezig?
Heb nu zelf maar wat aanstaan, die 2 streams werken voor mij niet
Kun je dat zelf? Of moet je dat laten doen?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 19:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Yep
Mag dan eerst alles wel opnieuw afstellen, poetsen en er nieuwe snaren op gooien.... gaat ook nog redelijk wat werk in zitten...
Dat kan ik gelukkig zelf, anders zou ik zo'n ¤50 per gitaar kwijt zijn en dat is zonde van het geld.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 19:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Kun je dat zelf? Of moet je dat laten doen?
Hoeveel gitaren heb jij dan?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 19:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat kan ik gelukkig zelf, anders zou ik zo'n ¤50 per gitaar kwijt zijn en dat is zonde van het geld.
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 19:05 schreef brother52 het volgende:
Ik moet geloof ik even in recordtijd om boodschappen
7 elektrisch, 2 akoestisch, een bas en eentje voor in het haardvuur.quote:
Van alles wat.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 19:07 schreef MadMaster het volgende:
Welke classics doen we vandaag?
Goedenavond!
Annie, hou jij mijn bongo's even vast...quote:Op dinsdag 2 juli 2019 19:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Die voor in het haardvuur is hier gelukkig weggegeven, alleen nog een electrische en een bas. De bongo’s zijn ook weggegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |