abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187698781
Hey allemaal,

graag wil ik wat van me afschrijven want zit nu in een periode van groot verdriet, onzekerheid, boosheid... Een hele hoop emoties gewoon!

Mijn vriend en ik zijn sinds 2 weken uit elkaar.
We waren zo goed als elkaars eerste liefde, hebben een huis samen gekocht een lief zoontje samen...

2 weken geleden is er een bom gebarsten tijdens een kleine ruzie dat hij opeens zei dat hij uit elkaar wil, dat hij terug vrij wil zijn. Dat hij spijt ga krijgen dat hij niet heeft kunnen profiteren.

Ik had dit echt niet zien aankomen...
Ik ben ook te weten gekomen dat hij iemand anders heeft leren kennen, op een markt waar ik nog geen 10 meter van hem stond. Maar ik was bezig met ons zoontje...
Sinds lagen ze met elkaar te sms’en, ondertussen ook al afgesproken met elkaar.

Ik voel me zo onzeker, verdrietig, boos... 11 jaar schuift hij gewoon aan de kant, hoe hij nu doet tegen mij is zo kil, afstandelijk, alsof hij me opeens niet graag meer ziet.
Tijdens de ruzie van 2 weken geleden zei hij nog dat hij me doodgraag ziet, dat hij zijn 2 handen mag kussen met een vrouw zoals mij. Maar hij kan niet meer vechten tegen het gevoel...

En nu doet hij zo zakelijk tegen mij...
We hebben nog zoveel te regelen met het huis, co ouderschap met ons zoontje. Die meer bij mij gaat zijn want hij is zelfstandige...
En ik zie het gewoon allemaal niet meer zitten!

Ondertussen ben ik al te weten gekomen van mijn zoontje dat hij zelfs al samen met haar en haar kind zijn gaan zwemmen!! Alles is nog maar net gebeurd en hij ligt al het gelukkig gezinnetje met een ander te spelen. Terwijl hij er voor ons nooit niet was. Ik deed alles voor ons gezin, voor ons zoontje...
Dit doet me echt pijn!
Ik had nog uitdrukkelijk gezegd om ons kind nog niet te betrekken in een ‘relatie’, dat hij ook tijd nodig heeft om aan de situatie te wennen.
Vlak af liegt hij dan tegen mij, dat hij dat niet ging doen...
Ik ken hem al van zijn 12 jaar (ik ben nu 28, hij 29) bijna heel ons leven kennen we elkaar.
En nu lijk ik hem niet meer te kennen...
Doet zo’n pijn, de man waar ik oud met ging worden...

Ik moet nu al denken aan het praktische, het financiële, hem al horen bezig te zijn met een ander, mezelf...
Ik zit even in de put...
pi_187698801
Tja dat is kut, schouders eronder en doorzetten.
pi_187698890
Ik proef in je woordkeuze dat je ergens nog hoopt dat het goed tussen jullie komt. Maar waarom zou je hem terug willen als hij al met een ander ligt te vozen? Misschien is het goed voor je om zelf de knop om te zetten en te beseffen dat je beter verdiend en hem niet meer wil.

Voor de rest, heel veel sterkte. Kut situatie natuurlijk, maar wordt tijd dat je zelf de lead neemt in dit verhaal.
pi_187698908
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 14:49 schreef Cryptocoryne het volgende:
Tja dat is kut, schouders eronder en doorzetten.
Top reactie.
pi_187698972
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 14:59 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Top reactie.
Alles is al gezegd op dat zure vrouwen forum.
pi_187699200
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2019 14:47 schreef Va16 het volgende:
Ik voel me zo onzeker, verdrietig, boos... 11 jaar schuift hij gewoon aan de kant, hoe hij nu doet tegen mij is zo kil, afstandelijk, alsof hij me opeens niet graag meer ziet.
Tijdens de ruzie van 2 weken geleden zei hij nog dat hij me doodgraag ziet, dat hij zijn 2 handen mag kussen met een vrouw zoals mij. Maar hij kan niet meer vechten tegen het gevoel...
Misschien moet je niet teveel in willen vullen vanuit je eigen gevoel. Dat koele afstandelijke kan ook zijn, omdat hij het ook niet bepaald makkelijk vindt en hij je misschien ook gewoon geen hoop wil geven door wel liefdevol te doen.
Als jij wel door zou willen, zou je kunnen strohalmen en dat maakt het wellicht nog onplezieriger en langduriger. Vervelend dat je je voor een voldongen feit voelt staan, waar je verder niets meer aan kan doen behalve afwikkelen, maar dat zegt misschien ook iets over dat er niet zoveel aan gedaan kon worden en hij het je misschien op zijn manier ook makkelijker probeert te maken..

quote:
We hebben nog zoveel te regelen met het huis, co ouderschap met ons zoontje. Die meer bij mij gaat zijn want hij is zelfstandige...
Begrijpelijk dat je het niet ziet zitten, maar hij is wellicht al wat verder in zijn verwerkingsproces en er komt nu gewoon heel veel op je af. Dat zakelijke is misschien wel juist zo prettig, want het geeft een beetje afstand en duidelijkheid. Niet wat je zou willen nu, maar achteraf misschien wel iets wat je kan leren waarderen..

quote:
Ondertussen ben ik al te weten gekomen van mijn zoontje dat hij zelfs al samen met haar en haar kind zijn gaan zwemmen!! Alles is nog maar net gebeurd en hij ligt al het gelukkig gezinnetje met een ander te spelen. Terwijl hij er voor ons nooit niet was. Ik deed alles voor ons gezin, voor ons zoontje...
Dit doet me echt pijn!
Een gezin bouw je niet zomaar even op natuurlijk en vanuit jullie kind bekeken zou je ook kunnen proberen blij te zijn dat hij nu wel tijd met papa krijgt om iets leuks te zijn. Zuur dat hij dat eerder niet deed, maar dat zegt misschien ook iets over de staat die jullie relatie had en niet te fixen viel. Logisch dat het pijn doet en het verwerken zal ook wel even duren, maar bedenk je ook dat het voordeliger uit kan pakken. Kind meer leuke papa en jij ook ruimte voor iemand waar je ook meer mee zou kunnen delen dan dat je met deze deed.

quote:
Ik had nog uitdrukkelijk gezegd om ons kind nog niet te betrekken in een ‘relatie’, dat hij ook tijd nodig heeft om aan de situatie te wennen.
Ik ken hem al van zijn 12 jaar (ik ben nu 28, hij 29) bijna heel ons leven kennen we elkaar.
Afscheid nemen van dat toekomstbeeld is kut ja, maar als hij er toch nooit was heb je er nu weinig aan om het nu op te gaan zitten hemelen. Wat betreft het kind, een zwemuitje is niet hetzelfde als een samengesteld gezin vormen. Projecteer niet jouw pijn op iets wat voor jullie kind misschien gewoon een leuke activiteit is zonder verder gedoe over hetgeen tussen jullie gaande is. Probeer dat zo te houden, want ondanks dat jullie relatie over is, blijven jullie wel zijn ouders.
Mochten jullie hier niet goed doorkomen, kijk dan naar een mediator die kan helpen bij het opstellen van een convenant met duidelijke afspraken enzo.

quote:
Ik moet nu al denken aan het praktische, het financiële, hem al horen bezig te zijn met een ander, mezelf...
Ik zit even in de put...
Hij moet ook denken aan het praktische en financiële, dat ligt niet alleen bij jou. Klote dat hij zo doorgaat met een ander, maar neem er een voorbeeld aan en zoek ook steun bij andere geliefden om leuke dingen te doen naast het zuur. Zorg voor jezelf en jullie kind, laat je goed informeren en probeer ook de positieve kant te blijven bekijken. Sterkte ermee!
pi_187699520
Heftig verhaal zo zeg. Zou hij er in zijn hoofd al langer klaar mee zijn geweest? 2 weken is erg kort geleden. Ik snap wel hoe hij zich nu gedraagd. Er is nu eerst even dat moment van opluchting, hoe zuur dat ook zal klinken. Maar hij gaat zichzelf nog wel tegenkomen. Van de ene relatie naar de andere gaat meestal niet goed.

Je klinkt nog wel aardig rationeel. Steek voorlopig lekker je energie in de kleine. De rest komt vanzelf.
pi_187699551
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 14:58 schreef Harlekien het volgende:
Ik proef in je woordkeuze dat je ergens nog hoopt dat het goed tussen jullie komt. Maar waarom zou je hem terug willen als hij al met een ander ligt te vozen? Misschien is het goed voor je om zelf de knop om te zetten en te beseffen dat je beter verdiend en hem niet meer wil.

Voor de rest, heel veel sterkte. Kut situatie natuurlijk, maar wordt tijd dat je zelf de lead neemt in dit verhaal.
De manier waarop hij zich nu gedraagt zal voor TS aanvoelen als een nare droom. Op dit moment zal het voornamelijk onbegrip zijn voor de hele situatie.

Het zal mij niet verbazen als meneer na een paar weken/maanden met hangende pootjes terug wil. De nieuwe griet was dan toch niet zo ideaal als hij zich had voorgesteld... Ja, ik vul maar lekker wat in :P
pi_187699754
Die vent is een lul om het zo opeens af te kappen terwijl er kinderen in het spel zijn. Aan de andere kant wil je ook niet nog meer tijd verspillen aan hem. Het zakelijke doet nu wellicht pijn maar dat is in ieder geval beter dan een hoop geschreeuw.

Zorg dat je het samen goed regelt wat betreft financiën en jullie kind zodat hij hier het minste last van heeft. Spreek dan wanneer je tijd hebt eens met vriendinnen af om je hart te luchten en ga de uitdaging maar aan.
pi_187700770
Over het algemeen is de vertrekkende partij al maanden bezig met vertrekken, de vrouw van de markt is waarschijnlijk de laatste duw geweest. Het is altijd spijtig dat mensen niet meer praten over wat hen dwars zit, hoe men zich voelt. dan viel er misschien nog ergens aan te werken of rekening mee te houden. Nu komt alles zo plotseling.

Zorg voor je eigen dingen, regel dingen, zorg voor eventueel eigen woonruimte en zet alles samen op papier, papier kan immers niet liegen en de boel verdraaien.

Wens je heel veel sterkte.
  maandag 1 juli 2019 @ 17:44:58 #11
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_187701507
quote:
Nou ja vorig jaar augustus was hij ook al verliefd op een ander.
Jij dacht die crisis te boven te zijn. Misschien wederom te veel voor vanzelfsprekend genomen?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_187701848
Afspraken maken en verder
De wereld zal nog steeds ronddraaien
pi_187702113
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 14:59 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Top reactie.
Want kusje kroel maakt het beter? Het is keihard maar wel waar.

Hij gooit geen 11 jaar weg, ik vind dat altijd zo'n rare uitspraak. Hij gooit de toekomst met jou weg. En dat is zijn verlies, niet het jouwe. Het gaat wat tijd kosten maar echt, het komt goed.
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 17:44 schreef Elpis het volgende:

[..]

Jij dacht die crisis te boven te zijn. Misschien wederom te veel voor vanzelfsprekend genomen?
Ah kijk. Hoe kan je het dan niet zien aan komen?
  maandag 1 juli 2019 @ 18:39:17 #14
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_187702340
Volgens mij als ik dit zo hoor ga je achteraf na verloop van veel tijd beseffen dat je beter af bent zonder hem. Wat een kansenparel.
  maandag 1 juli 2019 @ 18:40:13 #15
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_187702352
quote:

[..]

In zijn hoofd was de relatie dus al over en hij heeft dus allang al afscheid genomen.
pi_187702397
Life go's on
Niets is zeker in het leven
Doe gewoon wat je het beste lijkt dan zul je nooit teleurgesteld zijn
pi_187707061
quote:
Hey allemaal,

graag wil ik wat van me afschrijven want zit nu in een periode van groot verdriet, onzekerheid, boosheid... Een hele hoop emoties gewoon!

Mijn vriend en ik zijn sinds 2 weken uit elkaar.
We waren zo goed als elkaars eerste liefde, hebben een huis samen gekocht een lief zoontje samen...

2 weken geleden is er een bom gebarsten tijdens een kleine ruzie dat hij opeens zei dat hij uit elkaar wil, dat hij terug vrij wil zijn. Dat hij spijt ga krijgen dat hij niet heeft kunnen profiteren.

Ik ben ook te weten gekomen dat hij iemand anders heeft leren kennen, op een markt waar ik nog geen 10 meter van hem stond. Maar ik was bezig met ons zoontje...
Sinds lagen ze met elkaar te sms’en, ondertussen ook al afgesproken met elkaar.

Dit doet me echt pijn!

Ik zit even in de put...
Het is logisch dat je in de put zit en ik hoop voor je dat je mensen in jouw omgeving hebt die jou kunnen ondersteunen.

Mijn advies zou zijn de focus op jouwzelf en jouw kind te richten en je niet te laten raken door wat hij doet of zegt.
pi_187709236
quote:

[..]

Ja... Maar daar zijn we sterker uitgekomen.
We praten veel meer, gingen meer uit, ik was terug zelfzekerder...
Hij heeft echt niet aan mij laten blijken dat hij terug met dat gevoel zat ofzo.
Nog geen maand geleden zijn we op weekend geweest en het gevoel dat hij me toen gaf, de woorden dat hij elke dag tegen mij zei...
Ik had dit echt niet zien aankomen nee!
We hebben het allebei druk, ik werk voltijds, zorg voor ons zoontje, huishouden. Hij zijn eigen zaak (dat is ook al waar hij rekening met moest houden..)
Dus je leeft gewoon allebei je leven verder... Maar we maakten meer tijd voor elkaar, deden zoveel dingen meer samen...

Familie zegt ook van ‘vorig jaar was er een ander, toen wou hij alles opgeven, maar zij wou toen niet meer als gewoon een flirt (had ook een relatie)
En nu heeft hij weer iemand gevonden, die wel vrijgezel is, die wel meer er op in gaat, en weer wil hij alles opgeven’

Ik verdien dit niet, dat weet ik! Maar ik haat het dat ik hem nog zo graag zie...
Ik moet hem ook blijven zien, blijven horen voor ons zoontje. En dan gaat het een week wat beter met me, tot ik hem weer zie... Dan komt alles gewoon terug naar boven.
Hoe hij zich gedraagt, hoe zelfzeker hij er nu staat, hoe gelukkig hij zich nu lijkt te voelen.. Voel ik me zo klein, zo onzelfzeker.
Hoe lief en leuk hij nu tegen ons zoontje is, dat ik me echt afvraag waarom dat de voorbije 3 jaar niet kon?! Doet me pijn, kan er dan ook zo kwaad om worden! En toch blijf ik hem nog steeds zo graag zien...

Ik weet dat het een lange, moeilijke tijd wordt... En zie daar zo tegen op! Wil me terug gelukkig voelen, wil dat die fucking pijn stopt!!
pi_187710325
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 00:13 schreef Va16 het volgende:

[..]

Hij heeft echt niet aan mij laten blijken dat hij terug met dat gevoel zat ofzo.
Nog geen maand geleden zijn we op weekend geweest en het gevoel dat hij me toen gaf, de woorden dat hij elke dag tegen mij zei...
We hebben het allebei druk, ik werk voltijds, zorg voor ons zoontje, huishouden. Hij zijn eigen zaak (dat is ook al waar hij rekening met moest houden..)
Dus je leeft gewoon allebei je leven verder... Maar we maakten meer tijd voor elkaar, deden zoveel dingen meer samen...

Familie zegt ook van ‘vorig jaar was er een ander, toen wou hij alles opgeven, maar zij wou toen niet meer als gewoon een flirt (had ook een relatie)
En nu heeft hij weer iemand gevonden, die wel vrijgezel is, die wel meer er op in gaat, en weer wil hij alles opgeven’

Ik verdien dit niet, dat weet ik! Maar ik haat het dat ik hem nog zo graag zie...
Ik moet hem ook blijven zien, blijven horen voor ons zoontje. En dan gaat het een week wat beter met me, tot ik hem weer zie... Dan komt alles gewoon terug naar boven.
Hoe hij zich gedraagt, hoe zelfzeker hij er nu staat, hoe gelukkig hij zich nu lijkt te voelen.. Voel ik me zo klein, zo onzelfzeker.
Hoe lief en leuk hij nu tegen ons zoontje is, dat ik me echt afvraag waarom dat de voorbije 3 jaar niet kon?! Doet me pijn, kan er dan ook zo kwaad om worden! En toch blijf ik hem nog steeds zo graag zien...

Ik weet dat het een lange, moeilijke tijd wordt... En zie daar zo tegen op! Wil me terug gelukkig voelen, wil dat die fucking pijn stopt!!
Ik zou nu toch eerst praktische zaken regelen.
pi_187710359
Been there done that, pijn slijt maar blijft altijd gevoelige plek. What doesnt kill you makes you stronger. Sterkte.
Jesus saves but death prevails.
  dinsdag 2 juli 2019 @ 03:18:25 #21
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_187710371
Snap dit niet... waarom geen open relatie? Dan heeft hij zijn lust en jij misschien ook avontuur met een trio... ik zal het nooit begrijpen.
pi_187710921
quote:

[..]

Als ik het zo lees is zijn gevoel er voor jou niet meer. Hoe vervelend dat ook is, dan moet je niet samen verder willen gaan.

Het is op zich wel laf om vanuit de relatie op zoek te gaan naar een ander, maar goed, voor jou maakt dat niet uit, de relatie is voorbij en dat is waar het om gaat.

In de toekomst leer je vanzelf weer iemand anders kennen en waarschijnlijk ervaar je dan weer hoe het is om een gezonde relatie te hebben. Veel fijner.

Het is normaal dat je terug wil wat je had hoor, maar voor beiden is het beter om verder te gaan. Hij heeft alleen de rouwfase al lang en breed gehad. Het geluk en de ontspanning die jij nu bij hem ziet ga jij in de toekomst ook krijgen.
  dinsdag 2 juli 2019 @ 07:55:33 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_187710994
Zijn vrijheid willen maar gelijk overstappen naar gezin #2, de sukkel :')

Dit speelt al veel langer, dit is niet ineens spontaan van 2 weken geleden, zelfs het op de markt verhaal geloof ik niet.

Heel vervelend, maar uiteindelijk ben je beter af zonder hem.
Hij is je verdriet niet waard.

Richt je nu op de praktische zaken en doe dat net zo zakelijk als hij.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_187711427
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 07:55 schreef Leandra het volgende:
Zijn vrijheid willen maar gelijk overstappen naar gezin #2, de sukkel :')

Dit speelt al veel langer, dit is niet ineens spontaan van 2 weken geleden, zelfs het op de markt verhaal geloof ik niet.

Heel vervelend, maar uiteindelijk ben je beter af zonder hem.
Hij is je verdriet niet waard.

Richt je nu op de praktische zaken en doe dat net zo zakelijk als hij.
Dit is inderdaad wel frappant. Als zijn argument 'vrijheid' echt zou zijn, dan zou hij nu proberen lekker veel chicks te neuken. Maar door met een vrouw te gaan die al een kind heeft nagelt hij zich binnen de kortste keren weer vast. Zonde. Daar krijgt hij waarschijnlijk spijt van. Zijn eigen gezin is dus minder waard dan gezin nummer 2. Komt vast door de verliefdheid en hormonen, maar die zijn over een jaar of 1.5-2 wel weer uitgewerkt.

Sterkte TS. Lijkt me heel kut.
Van de andere kant is dit altijd een risico. Vooral als je sinds jonge leeftijd en al lang bij elkaar bent.
  Vis een optie? dinsdag 2 juli 2019 @ 09:35:18 #25
70532 loveli
N
pi_187711798
quote:
Dat moet niet, dat kan ook via een tussenpersoon en afspraken schriftelijk vastleggen. Er zijn genoeg koppels die dat zo doen omdat het anders een puinhoop wordt.

Op de dagen dat de kleine naar papa gaat haalt papa hem op van school/kdv. In de vakantie brengt opa/oma de kleine of is opa/oma thuis als papa aan de deur komt. Als de afspraken goed staan, dan hoeft er verder geen persoonlijk contact te zijn tussen de ouders.
Het heet parallel ouderschap en is een oplossing om te voorkomen dat een kind de dupe wordt van conflictsituaties tussen de ouders. Het kan jou helpen om niet elke keer een emotionele reactie te krijgen zodat je verder kunt en je kind een zo stabiel mogelijke omgeving biedt.
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')