Top reactie.quote:Op maandag 1 juli 2019 14:49 schreef Cryptocoryne het volgende:
Tja dat is kut, schouders eronder en doorzetten.
Misschien moet je niet teveel in willen vullen vanuit je eigen gevoel. Dat koele afstandelijke kan ook zijn, omdat hij het ook niet bepaald makkelijk vindt en hij je misschien ook gewoon geen hoop wil geven door wel liefdevol te doen.quote:Op maandag 1 juli 2019 14:47 schreef Va16 het volgende:
Ik voel me zo onzeker, verdrietig, boos... 11 jaar schuift hij gewoon aan de kant, hoe hij nu doet tegen mij is zo kil, afstandelijk, alsof hij me opeens niet graag meer ziet.
Tijdens de ruzie van 2 weken geleden zei hij nog dat hij me doodgraag ziet, dat hij zijn 2 handen mag kussen met een vrouw zoals mij. Maar hij kan niet meer vechten tegen het gevoel...
Begrijpelijk dat je het niet ziet zitten, maar hij is wellicht al wat verder in zijn verwerkingsproces en er komt nu gewoon heel veel op je af. Dat zakelijke is misschien wel juist zo prettig, want het geeft een beetje afstand en duidelijkheid. Niet wat je zou willen nu, maar achteraf misschien wel iets wat je kan leren waarderen..quote:En nu doet hij zo zakelijk tegen mij...
We hebben nog zoveel te regelen met het huis, co ouderschap met ons zoontje. Die meer bij mij gaat zijn want hij is zelfstandige...
En ik zie het gewoon allemaal niet meer zitten!
Een gezin bouw je niet zomaar even op natuurlijk en vanuit jullie kind bekeken zou je ook kunnen proberen blij te zijn dat hij nu wel tijd met papa krijgt om iets leuks te zijn. Zuur dat hij dat eerder niet deed, maar dat zegt misschien ook iets over de staat die jullie relatie had en niet te fixen viel. Logisch dat het pijn doet en het verwerken zal ook wel even duren, maar bedenk je ook dat het voordeliger uit kan pakken. Kind meer leuke papa en jij ook ruimte voor iemand waar je ook meer mee zou kunnen delen dan dat je met deze deed.quote:Ondertussen ben ik al te weten gekomen van mijn zoontje dat hij zelfs al samen met haar en haar kind zijn gaan zwemmen!! Alles is nog maar net gebeurd en hij ligt al het gelukkig gezinnetje met een ander te spelen. Terwijl hij er voor ons nooit niet was. Ik deed alles voor ons gezin, voor ons zoontje...
Dit doet me echt pijn!
Afscheid nemen van dat toekomstbeeld is kut ja, maar als hij er toch nooit was heb je er nu weinig aan om het nu op te gaan zitten hemelen. Wat betreft het kind, een zwemuitje is niet hetzelfde als een samengesteld gezin vormen. Projecteer niet jouw pijn op iets wat voor jullie kind misschien gewoon een leuke activiteit is zonder verder gedoe over hetgeen tussen jullie gaande is. Probeer dat zo te houden, want ondanks dat jullie relatie over is, blijven jullie wel zijn ouders.quote:Ik had nog uitdrukkelijk gezegd om ons kind nog niet te betrekken in een ‘relatie’, dat hij ook tijd nodig heeft om aan de situatie te wennen.
Vlak af liegt hij dan tegen mij, dat hij dat niet ging doen...
Ik ken hem al van zijn 12 jaar (ik ben nu 28, hij 29) bijna heel ons leven kennen we elkaar.
En nu lijk ik hem niet meer te kennen...
Doet zo’n pijn, de man waar ik oud met ging worden...
Hij moet ook denken aan het praktische en financiële, dat ligt niet alleen bij jou. Klote dat hij zo doorgaat met een ander, maar neem er een voorbeeld aan en zoek ook steun bij andere geliefden om leuke dingen te doen naast het zuur. Zorg voor jezelf en jullie kind, laat je goed informeren en probeer ook de positieve kant te blijven bekijken. Sterkte ermee!quote:Ik moet nu al denken aan het praktische, het financiële, hem al horen bezig te zijn met een ander, mezelf...
Ik zit even in de put...
De manier waarop hij zich nu gedraagt zal voor TS aanvoelen als een nare droom. Op dit moment zal het voornamelijk onbegrip zijn voor de hele situatie.quote:Op maandag 1 juli 2019 14:58 schreef Harlekien het volgende:
Ik proef in je woordkeuze dat je ergens nog hoopt dat het goed tussen jullie komt. Maar waarom zou je hem terug willen als hij al met een ander ligt te vozen? Misschien is het goed voor je om zelf de knop om te zetten en te beseffen dat je beter verdiend en hem niet meer wil.
Voor de rest, heel veel sterkte. Kut situatie natuurlijk, maar wordt tijd dat je zelf de lead neemt in dit verhaal.
Nou ja vorig jaar augustus was hij ook al verliefd op een ander.quote:
Want kusje kroel maakt het beter? Het is keihard maar wel waar.quote:
Ah kijk. Hoe kan je het dan niet zien aan komen?quote:Op maandag 1 juli 2019 17:44 schreef Elpis het volgende:
[..]
Nou ja vorig jaar augustus was hij ook al verliefd op een ander.
Jij dacht die crisis te boven te zijn. Misschien wederom te veel voor vanzelfsprekend genomen?
In zijn hoofd was de relatie dus al over en hij heeft dus allang al afscheid genomen.quote:Op maandag 1 juli 2019 17:44 schreef Elpis het volgende:
[..]
Jij dacht die crisis te boven te zijn. Misschien wederom te veel voor vanzelfsprekend genomen?
Het is logisch dat je in de put zit en ik hoop voor je dat je mensen in jouw omgeving hebt die jou kunnen ondersteunen.quote:Op maandag 1 juli 2019 14:47 schreef Va16 het volgende:
Hey allemaal,
graag wil ik wat van me afschrijven want zit nu in een periode van groot verdriet, onzekerheid, boosheid... Een hele hoop emoties gewoon!
Mijn vriend en ik zijn sinds 2 weken uit elkaar.
We waren zo goed als elkaars eerste liefde, hebben een huis samen gekocht een lief zoontje samen...
2 weken geleden is er een bom gebarsten tijdens een kleine ruzie dat hij opeens zei dat hij uit elkaar wil, dat hij terug vrij wil zijn. Dat hij spijt ga krijgen dat hij niet heeft kunnen profiteren.
Ik had dit echt niet zien aankomen...
Ik ben ook te weten gekomen dat hij iemand anders heeft leren kennen, op een markt waar ik nog geen 10 meter van hem stond. Maar ik was bezig met ons zoontje...
Sinds lagen ze met elkaar te sms’en, ondertussen ook al afgesproken met elkaar.
Ik voel me zo onzeker, verdrietig, boos... 11 jaar schuift hij gewoon aan de kant, hoe hij nu doet tegen mij is zo kil, afstandelijk, alsof hij me opeens niet graag meer ziet.
Tijdens de ruzie van 2 weken geleden zei hij nog dat hij me doodgraag ziet, dat hij zijn 2 handen mag kussen met een vrouw zoals mij. Maar hij kan niet meer vechten tegen het gevoel...
En nu doet hij zo zakelijk tegen mij...
We hebben nog zoveel te regelen met het huis, co ouderschap met ons zoontje. Die meer bij mij gaat zijn want hij is zelfstandige...
En ik zie het gewoon allemaal niet meer zitten!
Ondertussen ben ik al te weten gekomen van mijn zoontje dat hij zelfs al samen met haar en haar kind zijn gaan zwemmen!! Alles is nog maar net gebeurd en hij ligt al het gelukkig gezinnetje met een ander te spelen. Terwijl hij er voor ons nooit niet was. Ik deed alles voor ons gezin, voor ons zoontje...
Dit doet me echt pijn!
Ik had nog uitdrukkelijk gezegd om ons kind nog niet te betrekken in een ‘relatie’, dat hij ook tijd nodig heeft om aan de situatie te wennen.
Vlak af liegt hij dan tegen mij, dat hij dat niet ging doen...
Ik ken hem al van zijn 12 jaar (ik ben nu 28, hij 29) bijna heel ons leven kennen we elkaar.
En nu lijk ik hem niet meer te kennen...
Doet zo’n pijn, de man waar ik oud met ging worden...
Ik moet nu al denken aan het praktische, het financiële, hem al horen bezig te zijn met een ander, mezelf...
Ik zit even in de put...
Ja... Maar daar zijn we sterker uitgekomen.quote:Op maandag 1 juli 2019 17:44 schreef Elpis het volgende:
[..]
Ik zou nu toch eerst praktische zaken regelen.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 00:13 schreef Va16 het volgende:
[..]
Ja... Maar daar zijn we sterker uitgekomen.
We praten veel meer, gingen meer uit, ik was terug zelfzekerder...
Hij heeft echt niet aan mij laten blijken dat hij terug met dat gevoel zat ofzo.
Nog geen maand geleden zijn we op weekend geweest en het gevoel dat hij me toen gaf, de woorden dat hij elke dag tegen mij zei...
Ik had dit echt niet zien aankomen nee!
We hebben het allebei druk, ik werk voltijds, zorg voor ons zoontje, huishouden. Hij zijn eigen zaak (dat is ook al waar hij rekening met moest houden..)
Dus je leeft gewoon allebei je leven verder... Maar we maakten meer tijd voor elkaar, deden zoveel dingen meer samen...
Familie zegt ook van ‘vorig jaar was er een ander, toen wou hij alles opgeven, maar zij wou toen niet meer als gewoon een flirt (had ook een relatie)
En nu heeft hij weer iemand gevonden, die wel vrijgezel is, die wel meer er op in gaat, en weer wil hij alles opgeven’
Ik verdien dit niet, dat weet ik! Maar ik haat het dat ik hem nog zo graag zie...
Ik moet hem ook blijven zien, blijven horen voor ons zoontje. En dan gaat het een week wat beter met me, tot ik hem weer zie... Dan komt alles gewoon terug naar boven.
Hoe hij zich gedraagt, hoe zelfzeker hij er nu staat, hoe gelukkig hij zich nu lijkt te voelen.. Voel ik me zo klein, zo onzelfzeker.
Hoe lief en leuk hij nu tegen ons zoontje is, dat ik me echt afvraag waarom dat de voorbije 3 jaar niet kon?! Doet me pijn, kan er dan ook zo kwaad om worden! En toch blijf ik hem nog steeds zo graag zien...
Ik weet dat het een lange, moeilijke tijd wordt... En zie daar zo tegen op! Wil me terug gelukkig voelen, wil dat die fucking pijn stopt!!
Als ik het zo lees is zijn gevoel er voor jou niet meer. Hoe vervelend dat ook is, dan moet je niet samen verder willen gaan.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 00:13 schreef Va16 het volgende:
[..]
Ja... Maar daar zijn we sterker uitgekomen.
We praten veel meer, gingen meer uit, ik was terug zelfzekerder...
Hij heeft echt niet aan mij laten blijken dat hij terug met dat gevoel zat ofzo.
Nog geen maand geleden zijn we op weekend geweest en het gevoel dat hij me toen gaf, de woorden dat hij elke dag tegen mij zei...
Ik had dit echt niet zien aankomen nee!
We hebben het allebei druk, ik werk voltijds, zorg voor ons zoontje, huishouden. Hij zijn eigen zaak (dat is ook al waar hij rekening met moest houden..)
Dus je leeft gewoon allebei je leven verder... Maar we maakten meer tijd voor elkaar, deden zoveel dingen meer samen...
Familie zegt ook van ‘vorig jaar was er een ander, toen wou hij alles opgeven, maar zij wou toen niet meer als gewoon een flirt (had ook een relatie)
En nu heeft hij weer iemand gevonden, die wel vrijgezel is, die wel meer er op in gaat, en weer wil hij alles opgeven’
Ik verdien dit niet, dat weet ik! Maar ik haat het dat ik hem nog zo graag zie...
Ik moet hem ook blijven zien, blijven horen voor ons zoontje. En dan gaat het een week wat beter met me, tot ik hem weer zie... Dan komt alles gewoon terug naar boven.
Hoe hij zich gedraagt, hoe zelfzeker hij er nu staat, hoe gelukkig hij zich nu lijkt te voelen.. Voel ik me zo klein, zo onzelfzeker.
Hoe lief en leuk hij nu tegen ons zoontje is, dat ik me echt afvraag waarom dat de voorbije 3 jaar niet kon?! Doet me pijn, kan er dan ook zo kwaad om worden! En toch blijf ik hem nog steeds zo graag zien...
Ik weet dat het een lange, moeilijke tijd wordt... En zie daar zo tegen op! Wil me terug gelukkig voelen, wil dat die fucking pijn stopt!!
Dit is inderdaad wel frappant. Als zijn argument 'vrijheid' echt zou zijn, dan zou hij nu proberen lekker veel chicks te neuken. Maar door met een vrouw te gaan die al een kind heeft nagelt hij zich binnen de kortste keren weer vast. Zonde. Daar krijgt hij waarschijnlijk spijt van. Zijn eigen gezin is dus minder waard dan gezin nummer 2. Komt vast door de verliefdheid en hormonen, maar die zijn over een jaar of 1.5-2 wel weer uitgewerkt.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:55 schreef Leandra het volgende:
Zijn vrijheid willen maar gelijk overstappen naar gezin #2, de sukkel
Dit speelt al veel langer, dit is niet ineens spontaan van 2 weken geleden, zelfs het op de markt verhaal geloof ik niet.
Heel vervelend, maar uiteindelijk ben je beter af zonder hem.
Hij is je verdriet niet waard.
Richt je nu op de praktische zaken en doe dat net zo zakelijk als hij.
Dat moet niet, dat kan ook via een tussenpersoon en afspraken schriftelijk vastleggen. Er zijn genoeg koppels die dat zo doen omdat het anders een puinhoop wordt.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 00:13 schreef Va16 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |