Zo lopen al die gespierde lui, ook met de armen wijd.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die Alexandra loopt alsof ze ook biceps tussen d'r benen heeft
quote:Op maandag 1 juli 2019 15:46 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dure ham, nepkaviaar, klompje goud, horloges, dure kleding. Hou op, schei uit.
Waarom kun je het van Jessie dan wél hebben?quote:Op maandag 1 juli 2019 15:47 schreef MariaElena2018 het volgende:
Jessie kan ik het van hebben, maar Mariska heb ik aversie tegen.... terwijl ze niet veel anders doet dan dat hij doet...
Ook dat ja.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:47 schreef Alocanda het volgende:
[..]
En dat ze denkt een super model te worden.
Alsof ze een verkeerde deo hebben gebruikt,of tapijt sjouwer zijn.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zo lopen al die gespierde lui, ook met de armen wijd.
quote:Op maandag 1 juli 2019 15:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Alsof ze een verkeerde deo hebben gebruikt,of tapijt sjouwer zijn.
Wat is knap ? Of wanneer is iemand knap?quote:Op maandag 1 juli 2019 15:55 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Hier vind ik haar er best knap uit zien. De rest van de beelden niet.![]()
Vind Mariska beter bij Jessie passen dan Merel. Jessie lijkt n.l. dezelfde leeftijd te hebben.quote:
ik hoop dat er iig veel ruzie over de plekken komtquote:Op maandag 1 juli 2019 15:58 schreef Flow3r het volgende:
Ik hoop dat Maris haar zin niet krijgt met die slaap plaatsen, ze gaat maar lekker bij Jens en Mylene
En anders lekkker in de hangmat!quote:Op maandag 1 juli 2019 15:58 schreef Flow3r het volgende:
Ik hoop dat Maris haar zin niet krijgt met die slaap plaatsen, ze gaat maar lekker bij Jens en Mylene
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |