Of ze klikken enorm goed met elkaar of het wordt een machtsstrijd.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Jemig zeg. Dit is echt de vrouwelijke variant van Jessie.
Dat laatste want Jessie moet ook nog Merel tevreden houden en die gaat niet klikken met Mariska.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of ze klikken enorm goed met elkaar of het wordt een machtsstrijd.
Twee kapiteins op een schip gaat vaak niet goed. Dit wordt een machtsstrijd die Mariska denk ik gaat winnen (omdat Jessie nou niet echt veel kan anders dan hard doorwerken). Dit gaat nog leuk worden.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En wat dacht je van die oranje overalls die hangen te verstoffen.....quote:Op maandag 1 juli 2019 15:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat dacht je van die golftroep die hij persé daar wilde hebben? Dat was ook niet gratis neem ik aan. Meneer was dagelijks aan het golfen. Hij is nooit een grootverdiener geweest en is het nu ook nog steeds niet.![]()
e
Fantastisch toch!?quote:Op maandag 1 juli 2019 15:40 schreef MariaElena2018 het volgende:
Potje vaseline moet jessie meegeven....
Vind je dat niet gaaf zegt Mariska.
Nog even en Mariska heeft Jessie zijn idee zelf verzonnen.
we gaan zo naar m luisteren als hij merel over dit gesprek verteldquote:Op maandag 1 juli 2019 15:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laatstequote:Op maandag 1 juli 2019 15:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat kind wordt sinds ze seks krijgt van de grote baas steeds verwaander geloof ik.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:42 schreef Alocanda het volgende:
Lex wil met Merel praten maar Merel maakt niet echt haast.
quote:Op maandag 1 juli 2019 15:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja!!
Er is een kloon van Jessie binnengekomen![]()
great minds think alikequote:Op maandag 1 juli 2019 15:44 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Fantastisch toch!?
Jessie ging toch ook steeds aan de haal met ideeën van anderen. Koekje van eigen deeg. Vuur moet je met vuur bestrijden.
Laat ze elkaar maar de tent uitknokken.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Jemig zeg. Dit is echt de vrouwelijke variant van Jessie.
Dure ham, nepkaviaar, klompje goud, horloges, dure kleding. Hou op, schei uit.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat dacht je van die golftroep die hij persé daar wilde hebben? Dat was ook niet gratis neem ik aan. Meneer was dagelijks aan het golfen. Hij is nooit een grootverdiener geweest en is het nu ook nog steeds niet. Maar anderen er wél steeds op wijzen.:N
Laat ze dan maar gaan neuken ook, zijn ze niet veel in beeld. Drama met Merel, ook wel geinig.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk toch écht dat het een machtsstrijd gaat worden. Jessie verdraagt niemand naast zich behalve zijn huisvarkentje en dat ook alleen maar voor eigen gewin.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 juli 2019 15:47 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Laat ze dan maar gaan neuken ook, zijn ze niet veel in beeld. Drama met Merel, ook wel geinig.
En dat ze denkt een super model te worden.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat kind wordt sinds ze seks krijgt van de grote baas steeds verwaander geloof ik.
Ook die dingen inderdaad en allemaal zónder overleg.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:44 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
En wat dacht je van die oranje overalls die hangen te verstoffen.....
Ideeën zat, maar het kost alleen maar geld, het levert niets op.
Sneeuw,quote:Op maandag 1 juli 2019 15:44 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
En wat dacht je van die oranje overalls die hangen te verstoffen.....
Ideeën zat, maar het kost alleen maar geld, het levert niets op.
Daar moet je dan maar eens over gaan nadenken.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:47 schreef MariaElena2018 het volgende:
Jessie kan ik het van hebben, maar Mariska heb ik aversie tegen.... terwijl ze niet veel anders doet dan dat hij doet...
huisvarkentjes... gerrit is er nogquote:Op maandag 1 juli 2019 15:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik denk toch écht dat het een machtsstrijd gaat worden. Jessie verdraagt niemand naast zich behalve zijn huisvarkentje en dat ook alleen maar voor eigen gewin.
quote:Op maandag 1 juli 2019 15:44 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Fantastisch toch!?
Jessie ging toch ook steeds aan de haal met ideeën van anderen. Koekje van eigen deeg. Vuur moet je met vuur bestrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |