quote:Op maandag 1 juli 2019 15:36 schreef lorrie03 het volgende:
WOW mariska is ook aan het bellen voor prachtige attributen voor de markt, maar het is hun droom
Dat zal Merel leuk vinden.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:36 schreef lorrie03 het volgende:
WOW mariska is ook aan het bellen voor prachtige attributen voor de markt, maar het is hun droom
Laatste woord, maar dit komt hem goed uit.....Hiske niet bij Mariska......en dat wilde His zo graag weg bij Gerrit en Shelley...die toch gaan sex hebben waar ze bij is.....quote:Op maandag 1 juli 2019 15:28 schreef Dotteke het volgende:
Ja hoor ha ha Jessie heeft weer een ander idee voor slapen
Ikbal naar Myl en Jens en zij samen met Andrea
En kwamen er nog diverse narekeningen binnen.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:35 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
en Boyd's inkomsten op zijn eigen naam te zetten. Toen Jessie weg was, was er nog heel veel kleding van hem over. Winst: nax.
Dat ook. Uiteindelijk heeft die idioot veel geld gekost:dure leren jas nam hij mee naar buiten en nog meer spullen.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En kwam er een aanslag van niet afgedragen belasting.
ze heeft wel humorquote:Op maandag 1 juli 2019 15:38 schreef MariaElena2018 het volgende:
Anders gooit Mariska de shop dicht.....
Tuurlijk meid
Jemig zeg. Dit is echt de vrouwelijke variant van Jessie.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:39 schreef puzziepie het volgende:
Hoor Maris praten :'En anders haal ik hun caravan weg'
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig doorziet Jessie haar
Ja!!quote:Op maandag 1 juli 2019 15:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Jemig zeg. Dit is echt de vrouwelijke variant van Jessie.
Maal 1000quote:Op maandag 1 juli 2019 15:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En dat kan nooit goed blijven gaan. Verheug me erop.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 juli 2019 15:41 schreef FOKoffieleut het volgende:
als je zonder geluid kijkt, zie je een menneke in een zwartwit boevenpakje in gesprek met de juffrouw van de reclassering
quote:Op maandag 1 juli 2019 15:41 schreef FOKoffieleut het volgende:
als je zonder geluid kijkt, zie je een menneke in een zwartwit boevenpakje in gesprek met de juffrouw van de reclassering
Alsof dat zo gek is, zou wat zijn als de tranen uit d'r slip zouden lopenquote:Op maandag 1 juli 2019 15:14 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb sooooooooooo gelachen met die Hiske zegt Maris
Ze zou bij ons in de caravan liggen, komen we in de caravan en ging ze zo bij Adje liggen. toen werd adje wakker ging ze als een lijk naast hem liggen.
Ik heb zooooooooooo gelachen de tranen liepen uit mijn ogen.
Wat dacht je van die golftroep die hij persé daar wilde hebben? Dat was ook niet gratis neem ik aan. Meneer was dagelijks aan het golfen. Hij is nooit een grootverdiener geweest en is het nu ook nog steeds niet. Maar anderen er wél steeds op wijzen.:Nquote:Op maandag 1 juli 2019 15:38 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat ook. Uiteindelijk heeft die idioot veel geld gekost:dure leren jas nam hij mee naar buiten en nog meer spullen.
Maar hij zegt ook steeds heel veel kleding te hebben verkocht en dat deed hij samen met Boyd en er was heel veel over en die hebben ze moeten dumpen. Uiteindelijke winst was dus niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |