Volgens mij werken ze gewoon samen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 00:00 schreef golfer het volgende:
Christiaan zijn bedrijf zou toch coaching zijn en zij zou zelf wat opzetten?
Wat doet die eikel? Alles weer naar zich toe trekken, teksten voor de website schrijven, bepalen welke 'kwaliteits'wijnen er worden uitgezocht en hoe het er allemaal moet gaan uitzien.
Dat was niet het originele plan:quote:
quote:Christiaan en Kirsten hebben grote plannen voor Polopos. De twee gaan allebei met iets anders aan de slag. “Wij hebben meerdere plannen voor het dorp. Zo ga ik een luxe verblijf beginnen voor twee personen die even lekker willen ontspannen, uit de drukte en even quality time willen met elkaar. Met daaraan gekoppeld een eigen wijn, die we gaan exporteren naar Nederland onder de naam van het verblijf”, legde Kirsten uit. Het verblijf moet Polopos Exclusive heten.
Christiaan, gediplomeerd loopbaancoach, gaat zich op iets anders focussen. “Ik ga trainingen geven aan Nederlanders die niet weten welk werk ze echt leuk vinden om te doen. Die hun huidige werk niet leuk vinden. Ik ga jullie helpen dat je erachter komt wat echt onwijs goed bij je past. Dan ga ik je ook helpen om je te wapenen voor elk sollicitatiegesprek of bij het helpen van het opzetten van een bloeiend bedrijf.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat moet dat een nachtmerrie zijn voor Johnny end Juani. Dan verhuis je naar zuid Spanje en dan krijg je de meest aso Nederlandse buren die je maar kan krijgen. Ik gok dat ze daar niet lang gaan blijven na afloop van het tv seizoen.quote:
Hij brengt als net 32 jarige geworden enorme werkervaring mee: 1 werkgever (KPN) waar hij 5 jaar filiaalmanager van een telefoonwinkel is geweest en 1 jaar productmanager.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 00:46 schreef ppuck het volgende:
Christiaan en coachen passen niet bij elkaar. Hij heeft de sociale vaardigheden van een amoebe.
Wow, en dan heb je er nog niet eens bij vermeld dat ie als kind in de ketel met toverdrank is gevallen...quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij brengt als net 32 jarige geworden enorme werkervaring mee: 1 werkgever (KPN) waar hij 5 jaar filiaalmanager van een telefoonwinkel is geweest en 1 jaar productmanager.
Met deze enorme ervaring is hij natuurlijk uitermate geschikt om te gaan coachen.
Plannen kunnen gewijzigd worden, vooral als je daar met zijn tweeën zit. lijkt me logisch dat je dan elkaar helpt.quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was niet het originele plan:
[..]
Met een (huur)auto met Spaans kenteken...quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:41 schreef Bluezz het volgende:
Die Hollandse Julio, heeft ie nou maar 3 liedjes gezongen en daar 24 uur voor gereden![]()
Als ik het goed begrepen heb houd de fam. Rutten de baropbrengst zelf.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:02 schreef ppuck het volgende:
Volgende keer is het de beurt aan Mark en Donna om te winnen?
Ben benieuwd wat er met de baropbrengst gebeurt.
Nee, de geleende bar was metaal-achtig, geloof ik. Maar heeft, in opdracht van moeder overste Elisa, wel een kleurtje gekregen.quote:
Ik weet niet wat een Bowiaan is. Maar ik zou het er wel op kunnen. Op Jürgenquote:Op maandag 29 juli 2019 21:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Knappe vent eigenlijk wel, die van Elisa. Ik vind hem soms Bowiaans bijna.
Hij heeft soms iets van David Bowie.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een Bowiaan is. Maar ik zou het er wel op kunnen. Op Jürgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |