abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 juli 2019 @ 12:09:19 #251
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_187763549
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 23:12 schreef Repentless het volgende:

[..]

Als de man van TS homo is, is het toch niet gek om de relatie in zijn huidige vorm op te geven? Heeft echt NIETS met 'homofoob' zijn te maken. :') Ik zou dan hetzelfde doen. Niet omdat je niet meer van elkaar houdt, maar omdat je het fysieke deel dan volledig kwijt bent en op dat vlak dus niet meer tot elkaar aangetrokken bent.

Wil niet eens betekenen dat je dan ergens anders zou moeten gaan wonen, maar je relatie wordt dan meer een broer/zus verhouding, omdat je er bijvoorbeeld samen voor je kinderen wilt zijn. Maar een relatie in de zin van een stel zijn is dan wel een beetje voorbij, lijkt me.
Echt hè. _O-

Als je je partner dumpt omdat deze bi is kan je nog wel van homofobie spreken, maar als deze helemaal niet op jouw geslacht valt, dan lijkt dat me niet meer dan normaal.
  vrijdag 5 juli 2019 @ 12:57:08 #252
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_187764123
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 23:12 schreef Repentless het volgende:

[..]

Als de man van TS homo is, is het toch niet gek om de relatie in zijn huidige vorm op te geven?
Het gaat nog steeds om geruchten en hineininterpretieren.

Waarom zou je een relatie van 20 jaar en goede seks opgeven voor een gerucht? En als de partner z'n best doet als hetero en in de kast wil blijven, wat heb je er dan voor last van?
Relaties zijn niet alleen op seks gebaseerd, zie ook Chateau Meiland.
  vrijdag 5 juli 2019 @ 12:59:33 #253
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_187764157
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2019 22:27 schreef Lunatiek het volgende:
Wat wil je nu, TS?
Wat is het probleem? Gaat je partner vreemd, heeft hij geen seks meer met je, houden jullie niet meer van elkaar?

Wat hij ook is, het is je partner en de vader van je kinderen. Wil je je gezin opgeven omdat hij mogelijk bi of homo is, en alleen daarom? Ben jij dan niet de grote homofoob in het verhaal? Je schijnt niks te klagen te hebben, maar nu je vermoed dat hij homo (of bi) is, zet je alles op scherp en kan je relatie zomaar voorbij zijn. Wat des te heftiger zal zijn als je hem daarna met een nieuwe vriendin ziet...
Whut? TS homofoob noemen in deze situatie is wel echt de rollen omdraaien zeg :D

Ik kan me, als zelf homo zijnde, helemaal voorstellen dat je er niet op zit te wachten dat je partner homo blijkt te zijn. Of zelfs bi. Dat is toch totaal wat anders dan homofoob zijn? :? De meeste mannen die homo zijn hebben wel zo'n verhaal van een vriendin of vropuw die ze helaas moeten teleurstellen. En niemand gaat dat fijn vinden. Maar de situatie niet fijn vinden is totaal iets anders dan homofobie.

"Schat, ik moet je iets zeggen. Ikw eet dat we getrouwd zijn, maar ik ben dus homo".
Wat? O, dat vind ik niet zo heel fijn te horen (understatement).
"Jij homofoob!"

:')

Ongeacht of t de vader van je kinderen is, ik kan me zeer fgoed voorstellen dat dit niet iets is waar je om staat te springen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 5 juli 2019 @ 12:59:54 #254
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_187764162
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 22:31 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Dan zou hij toch bi moeten zijn hoor. Als hij echt 100% homo was geweest dan had hij nooit zo goed kunnen presteren onder de lakens.
Het is wel jammer dat hij niet gewoon open kaart wilt spelen met jou.
Jij heb ook gewoon recht om dit te weten.
Open kaart kan niet. Fok! heeft al besloten dat hij homo is, dus als hij eerlijk is en zegt hetero te zijn, dan liegt hij volgens Fok! Dat hij dan boos wordt, is alleen maar bewijs, volgens Fok!
  vrijdag 5 juli 2019 @ 13:01:02 #255
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_187764173
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 12:59 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Whut? TS homofoob noemen in deze situatie is wel echt de rollen omdraaien zeg :D

Ik kan me, als zelf homo zijnde, helemala voorstellen dat je er niet op zit te wachten dat je partner homo blijkt te zijn. Of zelfs bi. Dat is toch totaal wat anders dan homofoob zijn? :?

"Schat, ik moet je iets zeggen. Ikw eet dat we getrouwd zijn, maar ik ben dus homo".
Wat? O, dat vind ik niet zo heel fijn te horen (understatement).
"Jij homofoob!"

:')

Ongeacht of t de vader van je kinderen is, ik kan me zeer fgoed voorstellen dat dit niet iets is waar je om staat te springen.
Dat is niet het punt.

Het is een goed huwelijk, TS heeft niks te klagen. Maar het gerucht dat de partner homo is, is al voldoende om aan scheiden te denken
  vrijdag 5 juli 2019 @ 13:01:48 #256
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_187764187
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 13:01 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Dat is niet het punt.

Het is een goed huwelijk, TS heeft niks te klagen. Maar het gerucht dat de partner homo is, is al voldoende om aan scheiden te denken
Ach kom op. "Het is een goed huwelijk."
Je hebt echt de helft van t topic maar gelezen volgens mij :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 5 juli 2019 @ 13:49:30 #257
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_187764797
quote:
[img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op vrijdag 5 juli 2019 12:59 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Open kaart kan niet. Fok! heeft al besloten dat hij homo is, dus als hij eerlijk is en zegt hetero te zijn, dan liegt hij volgens Fok! Dat hij dan boos wordt, is alleen maar bewijs, volgens Fok!
Tuurlijk. Hij liegt sowieso wel. :')
Maar wat ik bedoel te zeggen is dat hij gewoon de waarheid onder ogen moet komen. En zichzelf moet toelaten om zijn geardheid te erkennen.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_187765755
Ik heb met stijgende verbazing dit topic gelezen. Je man is vrijwel zeker biseksueel op basis wat alles wat je schrijft. Iemand hier zei dat veel biseksuele mannen het liefst een relatie met een vrouw willen, maar ook seks met mannen. Ik ben zelf bi en daar kan ik mij volledig in vinden. Als ik serieus met een vrouw date, zeg ik als we elkaar goed kennen dat ik niet volledig hetero ben om vervelende situaties te voorkomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')