74%?!!quote:Op dinsdag 2 juli 2019 15:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Max officieel alsnog DOTD:
https://www.formula1.com/(...)F0Cb7H1F0oDskOs.html
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 15:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hakkinen vind er ook wat van:
https://www.gptoday.net/e(...)n-s-overtake-a-shame
Is er nog een artikel van Villeneuve ergens? Tot nu toe is iedereen het er wel over eens dat dit gewoon moet kunnen.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 15:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hakkinen vind er ook wat van:
https://www.gptoday.net/e(...)n-s-overtake-a-shame
Standje 11 he! De anderen kunnen maar tot 10.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:49 schreef THEFXR het volgende:
had Marko stiekem die Honda op 100% gedraaid, toen een Jap even niet keek
Vettel deed vlak daarvoor hetzelfde bij Max, maar die koos toen, terecht, eieren voor zijn geld. Zegmaar wat onze vriend de kerk ook had moeten doenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 15:37 schreef Tarado het volgende:
het deed mij een beetje aan deze denken op Vettel, toen ook geen straf, al zeggen ze dat de regels evolueren
[youtube][
Tom Coronel vond het toch discutabel, na de race in de Ziggo uitzending? En als ik mij goed herinner was Doornnos enigszins gereserveerd.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 15:33 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Is er nog een artikel van Villeneuve ergens? Tot nu toe is iedereen het er wel over eens dat dit gewoon moet kunnen.
Wat een eensgezindheid.
Ja. Artikel daarover staat in dit topic.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 15:37 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Standje 11 he! De anderen kunnen maar tot 10.
Ben nu ook wel benieuwd of Verstappen en Leclerc samen terug zijn gevlogen naar Monaco zoals vooraf afgesproken.
Coronel en doornbos waren bang dat het misschien een straf was gezien de lijn van afgelopen races. Doornbos vond het duidelijk geen straf.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 16:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Tom Coronel vond het toch discutabel, na de race in de Ziggo uitzending? En als ik mij goed herinner was Doornnos enigszins gereserveerd.
En ik dacht dat Di Resta en Rosberg ook twijfels hadden, maar ik heb alleen koppen van berichten gelezen
Di Resta zei in het commentaar al dat het een goeie move was van Maxquote:Op dinsdag 2 juli 2019 16:55 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Coronel en doornbos waren bang dat het misschien een straf was gezien de lijn van afgelopen races. Doornbos vond het duidelijk geen straf.
Rosberg vond het ook geen straf volgens mij. Di Resta weet ik niet.
Ik heb het Hamilton ook vaak genoeg zien doen. Zowel voor inhalen als verdedigen.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 15:37 schreef Tarado het volgende:
het deed mij een beetje aan deze denken op Vettel, toen ook geen straf, al zeggen ze dat de regels evolueren
[youtube][
Helderquote:Op dinsdag 2 juli 2019 16:55 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Coronel en doornbos waren bang dat het misschien een straf was gezien de lijn van afgelopen races. Doornbos vond het duidelijk geen straf.
Rosberg vond het ook geen straf volgens mij. Di Resta weet ik niet.
Net teruggeken van Rosberg, vond het toch een straf, maar zou willen dat het geen straf is omdat hij dit bij racen hoort vinden.quote:
En dat wordt zelden bestraft, tenzij fysiek contact. Dat vind ik vreemdquote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik heb het Hamilton ook vaak genoeg zien doen. Zowel voor inhalen als verdedigen.
Er is ook een quote van Martin Brundle, "Don't go around the outside of Hamilton", omdat de kans groot was dat je van je gas af moest (of van de baan geduwd werd) als je hem buitenom probeerde in te halen.
Het wordt imho alleen bestraft als je bewust naar buiten stuurt (crowding another driver off the track), niet als je een 'vloeiende' lijn door de bocht neemt (mits je op de apex gelijk of voor op de buitenste auto ligt).quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En dat wordt zelden bestraft, tenzij fysiek contact. Dat vind ik vreemd
Temperatuur in combinatie met ijlere lucht, hierdoor raakten de Mercessen oververhit en moesten dus rustig aan doen...quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:07 schreef Mani89 het volgende:
Lekenvraag: waarom kon Max hier de Mercedessen wel kloppen tewijl hij normaal gesproken kansloos is?
+ nieuwere banden dan de rest van het veldquote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:11 schreef gbm het volgende:
[..]
Temperatuur in combinatie met ijlere lucht, hierdoor raakten de Mercessen oververhit en moesten dus rustig aan doen...
Er is een streep door zijn naam. Handig moment.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:49 schreef THEFXR het volgende:
@:firefly mijn super Honda expert, waar ben je?
Of je spelt het goedquote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:49 schreef THEFXR het volgende:
@Fir3fly mijn super Honda expert, waar ben je?
Kom op nou Mani, jij bent toch geen leek. Jij mag je zelf een expert noemenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:07 schreef Mani89 het volgende:
Lekenvraag: waarom kon Max hier de Mercedessen wel kloppen tewijl hij normaal gesproken kansloos is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |