Meeliften op een hype, daar is Frits niet vies vanquote:Op zondag 7 juli 2019 22:17 schreef PowerLoungen het volgende:
Frits Barend weet nog niet dat 15 jarigen jochies het beste vrouwenteam ter wereld vernederen.
Voor zijn magazine met daarin teksten dat Michael Jordan een totaalidioot is .quote:Op zondag 7 juli 2019 22:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Meeliften op een hype, daar is Frits niet vies van
Ik las er net nog een artikel over. Die jochies zouden extra gemotiveerd zijn om de vrouwelijke wereldsterren te verslaan.quote:Op zondag 7 juli 2019 22:17 schreef PowerLoungen het volgende:
Frits Barend weet nog niet dat 15 jarigen jochies het beste vrouwenteam ter wereld vernederen.
Die moeten de frustratie van zich af spelen omdat ze niet mee mogen doen met American Football of Basketbal .quote:Op zondag 7 juli 2019 22:20 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ik las er net nog een artikel over. Die jochies zouden extra gemotiveerd zijn om de vrouwelijke wereldsterren te verslaan.
En terechtquote:Op zondag 7 juli 2019 22:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Angela gaat dit item dadelijk slopen.
Ik denk dat ze anders hun baan kwijtraken, daar wil je toch voor geen goud gaan staan?quote:
Komt Paul de Leeuw geld tekort dan?quote:Op zondag 7 juli 2019 22:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ze collecteren voor hun lotgenoten met het syndroom van Down
Die durft de confrontatie met Johan niet aanquote:
Wat een watje.quote:Op zondag 7 juli 2019 22:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die durft de confrontatie met Johan niet aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |