Meeliften op een hype, daar is Frits niet vies vanquote:Op zondag 7 juli 2019 22:17 schreef PowerLoungen het volgende:
Frits Barend weet nog niet dat 15 jarigen jochies het beste vrouwenteam ter wereld vernederen.
Voor zijn magazine met daarin teksten dat Michael Jordan een totaalidioot is .quote:Op zondag 7 juli 2019 22:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Meeliften op een hype, daar is Frits niet vies van
Ik las er net nog een artikel over. Die jochies zouden extra gemotiveerd zijn om de vrouwelijke wereldsterren te verslaan.quote:Op zondag 7 juli 2019 22:17 schreef PowerLoungen het volgende:
Frits Barend weet nog niet dat 15 jarigen jochies het beste vrouwenteam ter wereld vernederen.
Die moeten de frustratie van zich af spelen omdat ze niet mee mogen doen met American Football of Basketbal .quote:Op zondag 7 juli 2019 22:20 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ik las er net nog een artikel over. Die jochies zouden extra gemotiveerd zijn om de vrouwelijke wereldsterren te verslaan.
En terechtquote:Op zondag 7 juli 2019 22:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Angela gaat dit item dadelijk slopen.
Ik denk dat ze anders hun baan kwijtraken, daar wil je toch voor geen goud gaan staan?quote:
Komt Paul de Leeuw geld tekort dan?quote:Op zondag 7 juli 2019 22:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ze collecteren voor hun lotgenoten met het syndroom van Down
Die durft de confrontatie met Johan niet aanquote:
Wat een watje.quote:Op zondag 7 juli 2019 22:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die durft de confrontatie met Johan niet aan
Ditquote:Op zondag 7 juli 2019 22:45 schreef RensAjacied het volgende:
Als Angela lef heeft begint ze over kijkcijfers van deze flopsjow
Wilfred gaat van A naar Zquote:Op zondag 7 juli 2019 22:45 schreef BlackNero het volgende:
Wilfred heeft zijn schakelbord er weer bij hoor
Alleen maar herhaling inderdaadquote:
Ze zit ook helemaal niet op haar gemak.quote:Op zondag 7 juli 2019 22:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Elke keer als ze wat zegt wordt ze overruled door Genee lol
Dit is dan ook totaal niet haar dingquote:
Als mijn baas niet zou weten wie ik was, zou ik ook onzeker zijnquote:
quote:Op zondag 7 juli 2019 22:53 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Als mijn baas niet zou weten wie ik was, zou ik ook onzeker zijn
Dat niet hebbenquote:Op zondag 7 juli 2019 22:54 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Johan heeft een poster van Hélène.
Gratis drankquote:Op zondag 7 juli 2019 22:56 schreef Karina het volgende:
Ik heb ook geen idee wat die WIllibrord er nou doet.
Hij wil de boel een beetje redden, want hij weet dat Johan gelijkt heeftquote:Op zondag 7 juli 2019 22:57 schreef Merkie het volgende:
Wilfred gaat altijd klieren als Johan er is.
Wilfred is een slimme man. Die weet ook dat het een enorme flopshow isquote:Op zondag 7 juli 2019 22:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hij wil de boel een beetje redden, want hij weet dat Johan gelijkt heeft
exact, bijzonder triest einde zoquote:Op zondag 7 juli 2019 22:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wilfred is een slimme man. Die weet ook dat het een enorme flopshow is
Ik mis alleen een type Milouquote:Op zondag 7 juli 2019 23:00 schreef Karina het volgende:
Dit zo aan de bar eindigen doet me denken aan Het Mes op Tafel.
Hermanquote:Op zondag 7 juli 2019 23:00 schreef Karina het volgende:
Alles wat Wilfred solo doet mislukt. Al vind ik zijn radioshow op vrijdag bij BNR wel heel goed. Hij is op zijn sterkst als hij gaat zuigen.quote:Op zondag 7 juli 2019 23:01 schreef satecl het volgende:
Johan is groot fan van Wilfred, maar ik vind Wilfred maar niks. Wordt al 10 jaar gered door Derksen en Gijp. Zonder hen is Genee gewoon heel slecht.
Milouquote:
quote:Op zondag 7 juli 2019 23:00 schreef Karina het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |