Ik zag net deze reactie op dumpert
"Ik heb de hele aflevering gekeken. De beste van de reeks. Absolute cult tv. Frans Duits die 4 keer hetzelfde zingt bij aan, afkondiging en reclame. Dan komen opeens de dames van luv die een paar dingetjes zeggen en niet eens mogen zingen of verder nog aan bot komen. Vervolgens komen Johan en AD-wijf die beide het volledige programma met de grond gelijk maken waarbij iedereen met naam aan bod komt en het onderspit moet delven, zelfs Willibrord die "niets toevoegt" aan het programma. De helft van de aflevering gaat over het maken van een talkshow en of Wilfred en Hélène een potentieel goed duo zijn. De laatste 10 minuten gaan ze opeens allemaal aan de bar zitten en weet de cameraman geen positie aan te nemen en zie je vooral hun ruggen. Johan wil eindigen met een nobele mededeling dat ze een benefitconcert geven waarbij het geld gaat naar zijn zieke privé-chauffeur/zangeres. Deze mededeling wordt bruut verstoord door de nietszeggende side kick barmannen die midden in z'n verhaal de bel luiden om kutvragen van kijkers te beantwoorden. Vervolgens sluit Frans Duits af met het openingsnummer. Ik raad het je aan om het terug te kijken. Een en al cult.
Mand."