Chizzy gaat bij nog een bouncer straks seppuku plegen.quote:Op zondag 8 september 2019 20:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nu wachten wie van Cross of Chisnall gaat choken in de halve finale tegen vGerwen
Suljovic won vorige week in een decider en Brown in Tsjechië?quote:Op zondag 8 september 2019 19:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Decider
MvG wint; U vindt dit erg verrassend
MvG wint procentueel gezien natuurlijk belachelijk veel deciders. Daar doelde ik op. Je zult van goede huize moeten komen om hem te kloppen (duh hehe haha)quote:Op zondag 8 september 2019 20:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Suljovic won vorige week in een decider en Brown in Tsjechië?
Ach, komende dinsdag en woensdag de vloer op en volgend weekend zal er vast weer wat leuks gebeuren.quote:Op zondag 8 september 2019 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Deze ET, waarbij ik al niet zo te spreken was over het deelnemersveld, loopt echt totaal niet zoals ik hoopte. Ach, hoort er ook bij. Liever nu dan op het WK.
Een beetje. (erg) Jammer dat het hem geen Grand Slam positie meer kan geven. Joegs zit met hetzelfde probleem.quote:Op zondag 8 september 2019 20:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ach, komende dinsdag en woensdag de vloer op en volgend weekend zal er vast weer wat leuks gebeuren.
#Positivity
Al zou een eindzege voor Durrant vandaag veel vergoeden.
Er mogen gerust een paar handen, armen en ruggen gebroken worden. Misschien mag er zelfs een levenslange coma starten.quote:Op zondag 8 september 2019 21:26 schreef El-Stinho het volgende:
Deze Euro Tour is een nachtkaars in het kwadraat.
Het is in ieder geval een script dat ik 10 jaar uit mijn hoofd ken. 'Weer' de zevende Euro Tour-finale dit jaar ondanks wat minder consistentie voor Van Gerwen.quote:Op zondag 8 september 2019 21:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er mogen gerust een paar handen, armen en ruggen gebroken worden. Misschien mag er zelfs een levenslange coma starten.
Dit is de finale voor de morele winnaar jaquote:Op zondag 8 september 2019 21:59 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
inb4 de winnaar gooit 85 gemiddeld tegen mvg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |