quote:maxverstappen1
Geverifieerd
N E V E R G I V E UP 💪🏻💪🏻💪🏻 YEEES. Let me start by saying that @hondaracingf1 powered us to a win today 🏆🏆🏆 Thank you to @RedBullRacing for the amazing car. Orange Army- I hope you enjoyed the show today, you were fantastic! #KeepPushing #AustrianGP 🇦🇹 #OrangeArmy 🦁
Ach klaas toch, ik zou een klacht indienenquote:
5. Voor Chris Amon.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:05 schreef beantherio het volgende: [..] Nu Leclerc al 2 poles heeft zonder overwinning begin ik me af te vragen wat daarvan het record is.
quote:
Mooi, zat tijdens de race nog te zeuren over gebrek aan power en over losing powerquote:Op zondag 30 juni 2019 21:24 schreef klaasweetalles het volgende:
fukking topickapers hier![]()
max op instagram
[..]
Codetaal.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:27 schreef Blik het volgende:
[..]
Mooi, zat tijdens de race nog te zeuren over gebrek aan power en over losing power
Die tactiek is voor Lewis ook altijd heel succesvol geblekenquote:Op zondag 30 juni 2019 21:27 schreef Blik het volgende:
[..]
Mooi, zat tijdens de race nog te zeuren over gebrek aan power en over losing power
Als je me voor dit seizoen had verteld dat Max halverwege het seizoen op een 3e plek voor de 2 Ferrari's zou staan had ik je voor gek verklaard. Dit moest het "overgangsjaar" worden.quote:
Hij deed een Hamiltonnetjequote:Op zondag 30 juni 2019 21:27 schreef Blik het volgende:
[..]
Max is de nieuwe Senna, Charles de nieuwe Prost.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:28 schreef Donderkonijn het volgende:
En dit is dus waarom Max bijzonder is. Het is niet 1 race, het is geen eendagsvlieg. Het zijn meerdere gebeurtenissen achter elkaar.
Er gebeurt altijd wat om hem heen. En er is iets magisch mee, dat wat Schumacher en Senna ook hadden. Ik kan het niet uitleggen... race instinct, een natuurlijk inzicht om lijnen te rijden en acties te maken waar niemand anders ze maakt....
Ik bedoel, als zelfs Brazilianen Senna zien in zijn rijstijl en daarom op de banken gaan staan. Dat is niet zo maar iets als je weet wat een grote meneer Senna daar is/was. Dan is er gewoon iets bijzonders aan de hand.
zo.
Dat is wel weer even genoeg zweverigheid vandaag. Waar zijn de chips en het bier?
Doen we het voorquote:Op zondag 30 juni 2019 21:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Max is de nieuwe Senna, Charles de nieuwe Prost.
Rivaliteit geboren, hopelijk nog vele jaren is bolides die aan elkaar gewaagd zijn.
Ik snap dat fans heel hard op zoek zijn naar een rivaliteit als Prost Senna, maar daarvoor heeft Leclerc nog niet genoeg laten zien. Als Leclerc een echte topper was dan had hij deze race gewonnenquote:Op zondag 30 juni 2019 21:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Rivaliteit geboren, hopelijk nog vele jaren is bolides die aan elkaar gewaagd zijn.
Ik ben geen F1 deskundige maar denk dat het wel te verklaren is:quote:Op zondag 30 juni 2019 21:28 schreef Donderkonijn het volgende:
En dit is dus waarom Max bijzonder is. Het is niet 1 race, het is geen eendagsvlieg. Het zijn meerdere gebeurtenissen achter elkaar.
Er gebeurt altijd wat om hem heen. En er is iets magisch mee, dat wat Schumacher en Senna ook hadden. Ik kan het niet uitleggen... race instinct, een natuurlijk inzicht om lijnen te rijden en acties te maken waar niemand anders ze maakt....
Ik bedoel, als zelfs Brazilianen Senna zien in zijn rijstijl en daarom op de banken gaan staan. Dat is niet zo maar iets als je weet wat een grote meneer Senna daar is/was. Dan is er gewoon iets bijzonders aan de hand.
zo.
Dat is wel weer even genoeg zweverigheid vandaag. Waar zijn de chips en het bier?
Dat zou wel genot zijn.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Rivaliteit geboren, hopelijk nog vele jaren in bolides die aan elkaar gewaagd zijn.
zeker wel en wat ik nog altijd wel leuk vind , is dat toen Max voor het eerst in de F1 kwam , was het de zoon van Jos verstappen , na word Jos de vader van Max genoemdquote:
Je bent zo goed als je materiaal.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:32 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik snap dat fans heel hard op zoek zijn naar een rivaliteit als Prost Senna, maar daarvoor heeft Leclerc nog niet genoeg laten zien. Als Leclerc een echte topper was dan had hij deze race gewonnen
Ook wel een mooie actie van Red Bull om na hun 1e win van het seizoen, Honda het podium te laten nemenquote:
Alleen was Senna een grotere zeurpiet dan Prost. Dat is bij Max en Leclerc andersom.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:30 schreef tja77 het volgende:
Als je zo goed bent als je materiaal dan is Max even goed als Gasly?quote:Op zondag 30 juni 2019 21:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je bent zo goed als je materiaal.
Vandaag haalde hij het maximale uit z'n bolide.
LeClerc heeft iets rustigs berekenends en ook die pure snelheid. Die komt er echt wel.
Dat was mooiquote:
Zo vaak ging het niet eens over z’n vader toch? Ging vooral om z’n leeftijdquote:Op zondag 30 juni 2019 21:35 schreef RAVW het volgende:
[..]
zeker wel en wat ik nog altijd wel leuk vind , is dat toen Max voor het eerst in de F1 kwam , was het de zoon van Jos verstappen , na word Jos de vader van Max genoemd
terwijl bij andere toppers dit eigenlijk altijd de zoon van is gebleven ....
LEC gezien in de lagere klassen? Geniepig mannetje hoor, zoals de meeste groten..quote:Op zondag 30 juni 2019 21:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je bent zo goed als je materiaal.
Vandaag haalde hij het maximale uit z'n bolide.
LeClerc heeft iets rustigs berekenends en ook die pure snelheid. Die komt er echt wel.
En is Leclerc beter dan meervoudig kampioen Vettel.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:37 schreef opreis het volgende:
[..]
Als je zo goed bent als je materiaal dan is Max even goed als Gasly?
Max maakte hier gewoon het verschil tov Leclerc
Bij Sky was hij niet blij iig..quote:Op zondag 30 juni 2019 21:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe zou Ricciardo zich intussen voelen? Die rijdt toch tamelijk kansloos in de rondte bij Renault dit seizoen.
Hamilton heeft juist gezegd dat hij dat geen probleem vond. Dat was wel voor de race maar toch.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als Hamilton het nog niet had gedaan, zal hij na vandaag zeker die veto-optie opnemen om Max bij Mercedes te weren zolang hij er nog zit
Waarom is Leclerc beter dan Vettel? Vettel kon geen lap zetten in Q3. Voor de rest is Vettel de meerdere van Leclerc dit seizoen.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
En is Leclerc beter dan meervoudig kampioen Vettel.
Enginemode 11 maakte het verschil en de versere banden.
Ik denk dat Max op dit moment nog net iets beter en sneller is als Leclerc. Maar Leclerc rijdt ook nog niet zo lang in de Ferrari.
Max is sowieso beter. Was hij altijd al.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
En is Leclerc beter dan meervoudig kampioen Vettel.
Enginemode 11 maakte het verschil en de versere banden.
Ik denk dat Max op dit moment nog net iets beter en sneller is als Leclerc. Maar Leclerc rijdt ook nog niet zo lang in de Ferrari.
Natuurlijk zegt hij dat, of hij het ook echt meent is een tweede natuurlijk.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:39 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Hamilton heeft juist gezegd dat hij dat geen probleem vond. Dat was wel voor de race maar toch.
Wel origineelquote:
Australische dollars ja. Mocht het gerucht kloppen.. En het troostte hem overduidelijk niet..quote:
Beter dan die lelijke gorilla.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wel origineel
een beker in de vorm van het circuit
Die was ook niet blij geweest als hij was gebleven en elk weekend redelijk scoorde, maar Max gewoon nog beter scoorde. Snap wel dat hij daar vanaf wilde, maar z’n keus pakt niet heel lekker uit, geloof ik..quote:Op zondag 30 juni 2019 21:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe zou Ricciardo zich intussen voelen? Die rijdt toch tamelijk kansloos in de rondte bij Renault dit seizoen.
Ze hebben ook zoveel shit over zich heen gekregen tijdens hun McLaren-tijd dat het wel terecht was dat ze nu ook de vruchten mogen plukken van het succes. Ik las trouwens dat er vandaag of morgen een belangrijk overleg zou plaatsvinden bij Honda over het vervolg van het F1-programma: misschien dat het daar ook iets mee te maken had.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:36 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Ook wel een mooie actie van Red Bull om na hun 1e win van het seizoen, Honda het podium te laten nemen
Hij lag toen 3e achter Bottasquote:
Vandaag ook?quote:Op zondag 30 juni 2019 21:40 schreef opreis het volgende:
[..]
Waarom is Leclerc beter dan Vettel? Vettel kon geen lap zetten in Q3. Voor de rest is Vettel de meerdere van Leclerc dit seizoen.
Ja zo mooi om te zien die ventquote:
Ik had eerlijk gezegd ook wel verwacht dat Renault in het - intussen - vierde seizoen onderhand eens wat stappen zou zetten. Maar het komt er op een paar kleine uitschieters na gewoon totaal niet uit. Ook dit jaar weer niet.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die was ook niet blij geweest als hij was gebleven en elk weekend redelijk scoorde, maar Max gewoon nog beter scoorde. Snap wel dat hij daar vanaf wilde, maar z’n keus pakt niet heel lekker uit, geloof ik..
Over laat gesproken..quote:Op zondag 30 juni 2019 21:42 schreef Nattekat het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA FGJDTUKPP U SQ TH NVHKFGJB![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o my god\quote:Op zondag 30 juni 2019 21:42 schreef Nattekat het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Viel toch wel mee? Vettel moest van P9 komen terwijl Leclerc vooraan in clean air kon rijden.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Vandaag ook?
Leclerc perste er toch veel meer uit dan Vettel?
Leclerc kon Max met geen mogelijkheid achter zich houden, dat lag echt niet alleen aan Leclerc hoor. De RBR had de betere banden en racepace. Dus dat bedoel ik met dat je zo goed bent als je materiaal je laat zijn.
Look what the kat dragged inquote:Op zondag 30 juni 2019 21:42 schreef Nattekat het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 30 juni 2019 21:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Australische dollars ja. Mocht het gerucht kloppen.. En het troostte hem overduidelijk niet..
Schone schijn ophouden natuurlijk. Hij gaat nooit zeggen dat hij hem niet erbij wilt hebben. Zoals Max dat andersom ook niet zou zeggen en Vettel ook niet.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:39 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Hamilton heeft juist gezegd dat hij dat geen probleem vond. Dat was wel voor de race maar toch.
Behalve dan die keren dat Leclerc genaaid is door Ferrari door Vettel voor te trekken.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:40 schreef opreis het volgende:
Voor de rest is Vettel de meerdere van Leclerc dit seizoen.
Hij was zo gefrustreerd dat hij maar weer een Red Bull overall aantrok?quote:Op zondag 30 juni 2019 21:44 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nadat hij zag dat Max de race won.
Vettel verloor in deel 1 van de race ook weer niet zoveel toch toen hij eenmaal een vrije baan had? Had wel meer verwacht van die laatste stint op rood uiteraardquote:Op zondag 30 juni 2019 21:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Vandaag ook?
Leclerc perste er toch veel meer uit dan Vettel?
Leclerc kon Max met geen mogelijkheid achter zich houden, dat lag echt niet alleen aan Leclerc hoor. De RBR had de betere banden en racepace. Dus dat bedoel ik met dat je zo goed bent als je materiaal je laat zijn.
Viel ook wel mee. En dat wisten ze vanaf de start. Als Leclerc niet in de buurt van Vettel had gereden maar bij hem weg zou rijden zou hij ook geen team order krijgen.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:44 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Behalve dan die keren dat Leclerc genaaid is door Ferrari door Vettel voor te trekken.
Not.gonna.happen.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:45 schreef Eagles89 het volgende:
Ricciardo terug naar RB in 2020? Zou wel leuk zijn:)
Vraagje: ik wil graag de F1 race van vandaag van ZIggo downloaden, iemand die weet hoe ik de mp4 link kan verkrijgen?
Ik vond Vettel een vrij troosteloze race rijden.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:43 schreef opreis het volgende:
[..]
Viel toch wel mee? Vettel moest van P9 komen terwijl Leclerc vooraan in clean air kon rijden.
Je zal Renault zijn. Dan ben je EN je winnende coureur kwijt, heb je de andere coureur die ook races kon winnen met je PU in een kansloze positie gezet EN je word om je oren gereden door een klantenteam waarvan 1 van de coureurs (Sainz Jr) NOTA BENE door het team dat je net aan de kant hebt gezet door RB de F1 in is geholpen en het ook niet slecht doet.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat was het écht. Legendarisch.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:45 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Nog na aan het genieten van deze legendarische race
Moest jij ook nog even bij de stewards langs ofzo.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:42 schreef Nattekat het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Behalve die laatste stint op softs was Vettel prima. Nadat hij in clean air reed ging hij sneller dan Leclerc.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vond Vettel een vrij troosteloze race rijden.
Maar dat lag misschien aan het feit dat Max aan het schroeien was.
Max lag zelfs achter Vettel op een gegeven moment.
Remember Bahrain...quote:Op zondag 30 juni 2019 21:40 schreef opreis het volgende:
[..]
Waarom is Leclerc beter dan Vettel? Vettel kon geen lap zetten in Q3. Voor de rest is Vettel de meerdere van Leclerc dit seizoen.
Soms gaat het nou eenmaal niet, dan kijk je de herhalingquote:
quote:Op zondag 30 juni 2019 21:42 schreef Nattekat het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Vind je? Er zijn zeker drie situaties aan te wijzen, waar Leclerc voor Vettel was gefinished als Ferrari niet had ingegrepen.quote:
Laatste stint had ik meer van verwacht, vreesde dat hij het gat naar Max wel kon dichten met zijn 2 compounds zachtere en versere banden.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:47 schreef opreis het volgende:
[..]
Behalve die laatste stint op softs was Vettel prima. Nadat hij in clean air reed ging hij sneller dan Leclerc.
Max reed een hele tijd achter Vettel hequote:Op zondag 30 juni 2019 21:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vond Vettel een vrij troosteloze race rijden.
Maar dat lag misschien aan het feit dat Max aan het schroeien was.
Max lag zelfs achter Vettel op een gegeven moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |