quote:maxverstappen1
Geverifieerd
N E V E R G I V E UP 💪🏻💪🏻💪🏻 YEEES. Let me start by saying that @hondaracingf1 powered us to a win today 🏆🏆🏆 Thank you to @RedBullRacing for the amazing car. Orange Army- I hope you enjoyed the show today, you were fantastic! #KeepPushing #AustrianGP 🇦🇹 #OrangeArmy 🦁
Ach klaas toch, ik zou een klacht indienenquote:
5. Voor Chris Amon.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:05 schreef beantherio het volgende: [..] Nu Leclerc al 2 poles heeft zonder overwinning begin ik me af te vragen wat daarvan het record is.
quote:
Mooi, zat tijdens de race nog te zeuren over gebrek aan power en over losing powerquote:Op zondag 30 juni 2019 21:24 schreef klaasweetalles het volgende:
fukking topickapers hier![]()
max op instagram
[..]
Codetaal.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:27 schreef Blik het volgende:
[..]
Mooi, zat tijdens de race nog te zeuren over gebrek aan power en over losing power
Die tactiek is voor Lewis ook altijd heel succesvol geblekenquote:Op zondag 30 juni 2019 21:27 schreef Blik het volgende:
[..]
Mooi, zat tijdens de race nog te zeuren over gebrek aan power en over losing power
Als je me voor dit seizoen had verteld dat Max halverwege het seizoen op een 3e plek voor de 2 Ferrari's zou staan had ik je voor gek verklaard. Dit moest het "overgangsjaar" worden.quote:
Hij deed een Hamiltonnetjequote:Op zondag 30 juni 2019 21:27 schreef Blik het volgende:
[..]
Max is de nieuwe Senna, Charles de nieuwe Prost.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:28 schreef Donderkonijn het volgende:
En dit is dus waarom Max bijzonder is. Het is niet 1 race, het is geen eendagsvlieg. Het zijn meerdere gebeurtenissen achter elkaar.
Er gebeurt altijd wat om hem heen. En er is iets magisch mee, dat wat Schumacher en Senna ook hadden. Ik kan het niet uitleggen... race instinct, een natuurlijk inzicht om lijnen te rijden en acties te maken waar niemand anders ze maakt....
Ik bedoel, als zelfs Brazilianen Senna zien in zijn rijstijl en daarom op de banken gaan staan. Dat is niet zo maar iets als je weet wat een grote meneer Senna daar is/was. Dan is er gewoon iets bijzonders aan de hand.
zo.
Dat is wel weer even genoeg zweverigheid vandaag. Waar zijn de chips en het bier?
Doen we het voorquote:Op zondag 30 juni 2019 21:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Max is de nieuwe Senna, Charles de nieuwe Prost.
Rivaliteit geboren, hopelijk nog vele jaren is bolides die aan elkaar gewaagd zijn.
Ik snap dat fans heel hard op zoek zijn naar een rivaliteit als Prost Senna, maar daarvoor heeft Leclerc nog niet genoeg laten zien. Als Leclerc een echte topper was dan had hij deze race gewonnenquote:Op zondag 30 juni 2019 21:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Rivaliteit geboren, hopelijk nog vele jaren is bolides die aan elkaar gewaagd zijn.
Ik ben geen F1 deskundige maar denk dat het wel te verklaren is:quote:Op zondag 30 juni 2019 21:28 schreef Donderkonijn het volgende:
En dit is dus waarom Max bijzonder is. Het is niet 1 race, het is geen eendagsvlieg. Het zijn meerdere gebeurtenissen achter elkaar.
Er gebeurt altijd wat om hem heen. En er is iets magisch mee, dat wat Schumacher en Senna ook hadden. Ik kan het niet uitleggen... race instinct, een natuurlijk inzicht om lijnen te rijden en acties te maken waar niemand anders ze maakt....
Ik bedoel, als zelfs Brazilianen Senna zien in zijn rijstijl en daarom op de banken gaan staan. Dat is niet zo maar iets als je weet wat een grote meneer Senna daar is/was. Dan is er gewoon iets bijzonders aan de hand.
zo.
Dat is wel weer even genoeg zweverigheid vandaag. Waar zijn de chips en het bier?
Dat zou wel genot zijn.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Rivaliteit geboren, hopelijk nog vele jaren in bolides die aan elkaar gewaagd zijn.
zeker wel en wat ik nog altijd wel leuk vind , is dat toen Max voor het eerst in de F1 kwam , was het de zoon van Jos verstappen , na word Jos de vader van Max genoemdquote:
Je bent zo goed als je materiaal.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:32 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik snap dat fans heel hard op zoek zijn naar een rivaliteit als Prost Senna, maar daarvoor heeft Leclerc nog niet genoeg laten zien. Als Leclerc een echte topper was dan had hij deze race gewonnen
Ook wel een mooie actie van Red Bull om na hun 1e win van het seizoen, Honda het podium te laten nemenquote:
Alleen was Senna een grotere zeurpiet dan Prost. Dat is bij Max en Leclerc andersom.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:30 schreef tja77 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |