abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188813193
Trek het je maar niet aan hoor, TS. Allemaal oudetijdskinderen hier, die zijn gewoon jaloers op jouw hogere bewustzijnsniveau!
Eens kijken
  vrijdag 6 september 2019 @ 12:26:04 #52
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_188813286
Nooit van gehoord, die term. Het lijkt eerder op een vorm van autisme met een een hip jasje.
AZ
ALKMAAR
pi_189447894
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 12:17 schreef Maharski het volgende:
Trek het je maar niet aan hoor, TS. Allemaal oudetijdskinderen hier, die zijn gewoon jaloers op jouw hogere bewustzijnsniveau!
Hogere bewustzijn... ja ik weet niet of je het altijd zo moet noemen..
pi_189451270
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 16:10 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

He hedonistisch lustkind
pi_189451667
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 16:10 schreef Charlotte3 het volgende:
;)
Eens kijken
  woensdag 30 oktober 2019 @ 15:15:34 #56
6583 ronaz
weg van teruggeweest
pi_189699401
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 11:53 schreef Silven het volgende:
Succesvolle troll!
Dacht ik ook al.
Thou shalt not judge because thou has fucked up before too.
pi_189699751
Ts ben je nog gestuit op onbegrip van mensen met een ander bewustzijn?
pi_189816585
Las net dit over nieuwetijdskinderen:

Elk Nieuwetijdskind heeft specifieke kwaliteiten. In de praktijk kan er een groot verschil zitten in de snelheid waarop fysieke (motorische), emotionele (inclusief sociale), mentale (taal, reken, intellectuele) en spirituele vaardigheden en kwaliteiten zich ontwikkelen.

Sommige Nieuwetijdskinderen herkennen zich bijvoorbeeld in de kwaliteiten van een Indigo of Kristalkind. Een Kristalkind is dus een voorbeeld van een Nieuwetijdskind, maar niet alle Nieuwetijdskinderen zijn een Kristalkind. Nieuwetijdskinderen kunnen dus ook een Indigokind zijn, of andere kwaliteiten hebben.

Als een Nieuwetijdskind zijn kwaliteiten nog niet goed beheerst, kan die last krijgen van allerlei klachten. In het reguliere circuit krijgen Nieuwetijdskinden bijvoorbeeld (soms ten onrechte) ‘labels’ zoals ADHD, ADD, PDD-NOS en Autisme.

Hele artikel:
https://femkedegrijs.com/(...)jst/nieuwetijdskind/
pi_189817199
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:29 schreef Lavenderr het volgende:
Las net dit over nieuwetijdskinderen:

Elk Nieuwetijdskind heeft specifieke kwaliteiten. In de praktijk kan er een groot verschil zitten in de snelheid waarop fysieke (motorische), emotionele (inclusief sociale), mentale (taal, reken, intellectuele) en spirituele vaardigheden en kwaliteiten zich ontwikkelen.

Sommige Nieuwetijdskinderen herkennen zich bijvoorbeeld in de kwaliteiten van een Indigo of Kristalkind. Een Kristalkind is dus een voorbeeld van een Nieuwetijdskind, maar niet alle Nieuwetijdskinderen zijn een Kristalkind. Nieuwetijdskinderen kunnen dus ook een Indigokind zijn, of andere kwaliteiten hebben.

Als een Nieuwetijdskind zijn kwaliteiten nog niet goed beheerst, kan die last krijgen van allerlei klachten. In het reguliere circuit krijgen Nieuwetijdskinden bijvoorbeeld (soms ten onrechte) ‘labels’ zoals ADHD, ADD, PDD-NOS en Autisme.

Hele artikel:
https://femkedegrijs.com/(...)jst/nieuwetijdskind/
Erg herkenbaar.
pi_189818298
Dus we noemen kinderen met Down, autisme of gewoon asociaal apatisch gedrag tegenwoordig nieuwetijdskinderen. Oké, thanks voor de memo.
pi_189818327
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 16:38 schreef Silven het volgende:
Dus we noemen kinderen met Down, autisme of gewoon asociaal apatisch gedrag tegenwoordig nieuwetijdskinderen. Oké, thanks voor de memo.
Dat staat er niet
pi_189819001
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 16:41 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Dat staat er niet
Dat is wel zo’n beetje de uitkomst als ik het gedrag en de gedachtengang van die nieuwetijdskinderen hier op fok zie.
pi_189819082
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 18:27 schreef Silven het volgende:

[..]

Dat is wel zo’n beetje de uitkomst als ik het gedrag en de gedachtengang van die nieuwetijdskinderen hier op fok zie.
Een nieuwetijdskind vertoont inderdaad soms gedrag dat storend kan zijn, wat niet uitsluit dat hun kwaliteiten zeer speciaal zijn.
pi_189820096
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 18:32 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Een nieuwetijdskind vertoont inderdaad soms gedrag dat storend kan zijn, wat niet uitsluit dat hun kwaliteiten zeer speciaal zijn.
Ik lees tot nu toe 100% storend gedrag en 0% echte/bruikbare kwaliteiten. Maar ik laat me graag verrassen.
pi_189824529
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 18:32 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Ja, zo staat het ook in het artikel en ik denk ook dat dat wel klopt.
pi_189832275
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 19:29 schreef Silven het volgende:

[..]

Ik lees tot nu toe 100% storend gedrag en 0% echte/bruikbare kwaliteiten. Maar ik laat me graag verrassen.
Wat en waarom ervaar jij het als storend?

Welke maatstaven en verwachtingen heb jij van de medemens/het nieuwetijdskind?
pi_189849497
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 19:29 schreef Silven het volgende:

[..]

Wat vind je storend dan?
  vrijdag 8 november 2019 @ 13:34:21 #68
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_189850076
Wanneer is dit een serieus topic geworden dat thuis hoort in TRU?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_189850231
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 13:34 schreef DerRabbit het volgende:
Wanneer is dit een serieus topic geworden dat thuis hoort in TRU?
Het topic heeft een poosje rondgezworven en is uiteindelijk op TRU beland. Prima plek, want typisch TRU-onderwerp waar al vele topics over dit onderwerp geweest zijn gedurende de laatste jaren :) .
  woensdag 13 november 2019 @ 14:35:20 #70
487207 Miikan
Straight outta hell.
pi_189923935
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 13:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het topic heeft een poosje rondgezworven en is uiteindelijk op TRU beland. Prima plek, want typisch TRU-onderwerp waar al vele topics over dit onderwerp geweest zijn gedurende de laatste jaren :) .
Nu, ik zou er geen moeite mee hebben dat dit op TRU terecht kwam als TS echt een nieuwetijdskind is, maar als je een klein beetje leest wat hij allemaal doet, dan zie je dat dit geen nieuwetijder is. En hij wilt ook helemaal geen discussie uitlokken, hij wilt gewoon gelijk krijgen en iedereen die het niet eens is met hem beledigen.

Ook geloof ik dat dit geen fenomeen is van bovennatuurlijke aard, dus zou dit eerder in LIF moeten staan. ;)
Smile, my dear!
You're never fully dressed without a smile.
pi_189923956
quote:
16s.gif Op woensdag 13 november 2019 14:35 schreef Miikan het volgende:

[..]

Nu, ik zou er geen moeite mee hebben dat dit op TRU terecht kwam als TS echt een nieuwetijdskind is, maar als je een klein beetje leest wat hij allemaal doet, dan zie je dat dit geen nieuwetijder is. En hij wilt ook helemaal geen discussie uitlokken, hij wilt gewoon gelijk krijgen en iedereen die het niet eens is met hem beledigen.

Ook geloof ik dat dit geen fenomeen is van bovennatuurlijke aard, dus zou dit eerder in LIF moeten staan. ;)
Sterker nog: daar heeft het gestaan. Na een aantal omzwervingen is het hier terecht gekomen :)
pi_189925451
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 20:40 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik denk dat er altijd werkmieren blijven bestaan. Zonder de belangrijke taak van de werkmieren zou inderdaad de maatschappij uiteenvallen. Er zijn altijd leiders en de onderlaag van de maatschappij. Dit is volgens mij al vanaf de oertijd al zo en is nooit verandert. Dus ik denk dat er ook altijd werkmieren zullen zijn voor mijn Wajong.
Lees je zelf wel wat je schrijft? Wat een misselijke gedachtengang.
pi_189925478
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 16:33 schreef totebel het volgende:

[..]

Lees je zelf wel wat je schrijft? Wat een misselijke gedachtengang.
Al heeft hij wel gelijk
  woensdag 13 november 2019 @ 16:40:26 #74
487207 Miikan
Straight outta hell.
pi_189925569
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 16:34 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Al heeft hij wel gelijk
Deels gelijk. Er zijn leiders en werkers. Dat zal inderdaad altijd zijn. En dan is er nog de nutteloze laag zoals hij. Ik ben gediagnoseerd geweest met god weet wat, ik heb alle kenmerken van een nieuwetijds kind te zijn volgens de sites die hij zo graag verwijst, en toch noemt hij mij een oudetijdskind omdat ik zijn visie niet deel.
Smile, my dear!
You're never fully dressed without a smile.
pi_189925677
quote:
16s.gif Op woensdag 13 november 2019 16:40 schreef Miikan het volgende:

[..]

Deels gelijk. Er zijn leiders en werkers. Dat zal inderdaad altijd zijn. En dan is er nog de nutteloze laag zoals hij. Ik ben gediagnoseerd geweest met god weet wat, ik heb alle kenmerken van een nieuwetijds kind te zijn volgens de sites die hij zo graag verwijst, en toch noemt hij mij een oudetijdskind omdat ik zijn visie niet deel.
Iedereen is van nut.

Geen enkel mens heeft de waarheid in pacht.
Het zou mooi zijn als iedereen elkaar op waarde kan schatten.

Zoals eerder aangeven vertonen ook nieuwetijdskinderen gedrag van oudetijdskinderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')