abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport zondag 30 juni 2019 @ 17:59:00 #2
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_187684670
Rosberg stuurt niet in en vertraagt extra om Max niet in te laten sturen. Rosberg voorkomt dus dat Max uberhaupt de bocht kan halen, want er is geen ruimte en Max kan gewoon NIET insturen.

Incident gebeurt dus eigenlijk al voordat ze de bocht ingaan. Rosberg gaat rechtdoor, niet rechtsaf.

Max stuurt wel gewoon in vandaag en Leclerc heeft MEER DAN VOLDOENDE ruimte om in te sturen en Leclerc stuurt ook gewoon in. In plaats van te liften en zijn verlies te nemen blijft Leclerc naast Max en stuurt ook nog eensr naar rechts en raakt dus Max en niet andersom. Max stuurt ondertussen de hele tijd naar rechts.

Incident gebeurt dus pas bij het uitkomen van de bocht en niet er voor zoals met Rosberg het geval was.

Als je deze twee gebeurtenissen niet uitelkaar kan houden en 1 op 1 blijft vergelijken dan moet je echt gaan dammen ofzo ....
  zondag 30 juni 2019 @ 17:59:02 #3
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_187684671
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 17:57 schreef TjjWester het volgende:

[..]

5 sec voor max en 5 sec voor leclerc wegens het veroorzaken van een aanrijding en klaar.
Dan beter helemaal geen straf anders neemt niemand meer dat risiko
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_187684675
Dat 'mode 11' was dus Honda's max power, toen op het eind
  zondag 30 juni 2019 @ 18:00:03 #5
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_187684684
you don't say
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 30 juni 2019 @ 18:00:09 #6
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_187684686
Uur U
pi_187684689
we komen het zo te weten ;(
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_187684691
ChrisMedlandF1 twitterde op zondag 30-06-2019 om 17:11:57 Agree with all of this. Leclerc should have defended the inside. Once Max is completely alongside, that's his corner. https://t.co/NepJcPJqVg reageer retweet
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zondag 30 juni 2019 @ 18:00:25 #9
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_187684693
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 17:59 schreef 3rr0r het volgende:
Dat 'mode 11' was dus Honda's max power, toen op het eind
Ja ik snap het hij gaat natuurlijk tot mode 10 en 11 is de "overclock" mode
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_187684695
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 17:56 schreef gbm het volgende: [..] Hoop op een warme europese zomer :Y
En Marko had het over een significant upgrade van Honda. Al kan je wat hij zegt niet al te nauw nemen. Maar als ze chassis weer op orde krijgen en motor upgrade blijkt sterk doe je mee. Singapore is een RB circuit, hopelijk voor de RB15 ook. Mexico lastig inschatten, de turbo van de Renault ging daar lekker op hoogte.
pi_187684697
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 17:59 schreef Kyran het volgende:
Rosberg stuurt niet in en vertraagt extra om Max niet in te laten sturen. Rosberg voorkomt dus dat Max uberhaupt de bocht kan halen, want er is geen ruimte en Max kan gewoon NIET insturen.

Incident gebeurt dus eigenlijk al voordat ze de bocht ingaan. Rosberg gaat rechtdoor, niet rechtsaf.

Max stuurt wel gewoon in vandaag en Leclerc heeft MEER DAN VOLDOENDE ruimte om in te sturen en Leclerc stuurt ook gewoon in. In plaats van te liften en zijn verlies te nemen blijft Leclerc naast Max en stuurt ook nog eensr naar rechts en raakt dus Max en niet andersom. Max stuurt ondertussen de hele tijd naar rechts.

Incident gebeurt dus pas bij het uitkomen van de bocht en niet er voor zoals met Rosberg het geval was.

Als je deze twee gebeurtenissen niet uitelkaar kan houden en 1 op 1 blijft vergelijken dan moet je echt gaan dammen ofzo ....
Dit.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_187684698
Heeft er een interviewer aan Max gevraagd wat er was toen hij melding maakte van 'losing power'?
pi_187684699
Als Verstappen een penalty krijgt, zou Ferrari dan ook nog even terugdenken aan dat moment tussen Vettel en Hamilton waar Vettel zijn overwinning werd ontnomen en dat hij zei dat dit de F1 dood maakt. Met andere woorden Jantje huilt, Jantje lacht. Jantje is uiteraard Ferrari.
  zondag 30 juni 2019 @ 18:01:09 #14
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_187684709
Dit is wel zo'n momentje voor de F1 sport, make or break. Komt geen hond meer naar zandvoort volgend jaar. F1 is echt stervende dan. Succes FIA
  zondag 30 juni 2019 @ 18:01:33 #16
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_187684711
Een Zwarte dag voor F1
  zondag 30 juni 2019 @ 18:01:40 #17
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_187684712
18 uur geweest...waar komen die mededelingen te staan?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  zondag 30 juni 2019 @ 18:02:05 #18
8783 gbm
Estd. 2001
pi_187684718
Hoe dan ook, erg verfrissend om zo'n weekend te hebben na Frankrijk...

Also, weg met die parkeerplaatsen waar men op raced!
pi_187684719
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 18:01 schreef Maver24 het volgende:
Dit is wel zo'n momentje voor de F1 sport, make or break. Komt geen hond meer naar zandvoort volgend jaar. F1 is echt stervende dan. Succes FIA
Hebben de courreurs zelf gewild............
speak only if it improves the silence.
pi_187684720
quote:
14s.gif Op zondag 30 juni 2019 18:01 schreef HiDiHo het volgende:
18 uur geweest...waar komen die mededelingen te staan?
Ze moeten nog op gesprek.
speak only if it improves the silence.
pi_187684723
quote:
14s.gif Op zondag 30 juni 2019 18:01 schreef HiDiHo het volgende:
18 uur geweest...waar komen die mededelingen te staan?
https://www.fia.com/documents

Maar duurt nog wel even hoor. Ze moesten zich om 18:00 melden. Uitslag zal minimaal een half uur duren.
  zondag 30 juni 2019 @ 18:02:45 #22
8783 gbm
Estd. 2001
pi_187684724
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 18:02 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Ze moeten nog op gesprek.
Circus is pas net begonnen idd :P
pi_187684728
't zou de eerste race zijn waarbij men weer op 't puntje van z'n stoel zit (met vlagen dan). Eindelijk een stap in de goede richting. Mocht dit nu aangepast worden dan hebben we weer 14 dagen gezeik over straffen en geen reet aan.
pi_187684730
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 18:01 schreef Maver24 het volgende:
Dit is wel zo'n momentje voor de F1 sport, make or break. Komt geen hond meer naar zandvoort volgend jaar. F1 is echt stervende dan. Succes FIA
Zandvoort zal gewoon uitverkocht zijn en Oostenrijk ook weer 20k nl fans..

T werkt de sport wel naar de knoppen, maar niet zo hard
pi_187684733
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 18:02 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Hebben de courreurs zelf gewild............
We willen racen zien. Geen mietjes sport waar niks mag. Ben er wel een beetje klaar mee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')