quote:
Dat zou me bijzonder verbazenquote:
Zou me ook verbazenquote:
Vandaag niet, was van maandag tot gisteren al goed aan het pilsenquote:
Ben je 12 ofzoquote:
Hontquote:Op zondag 30 juni 2019 19:49 schreef eNGine10 het volgende:
Net één van m'n lensen verloren dus de andere ook maar uitgedaan....kan wel z'n hond gebruiken nu.
Graagquote:
Lolquote:Op zondag 30 juni 2019 19:55 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Weet niet waarom ik hiervan moet grinniken. Vast omdat ik beelden voorbij zie komen .....
Het was meer dat 'graag'quote:Op zondag 30 juni 2019 19:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Lolheb helemaal niks met honten, tenzij ze me helpen, dat zou wel leuk zijn
Altijd gretigquote:Op zondag 30 juni 2019 20:28 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Het was meer dat 'graag'
Zo gretig! Haahaha
Is weer stoerdoenerij hoorquote:
Nee..quote:Op zondag 30 juni 2019 21:43 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Maar dus in het echt ben je niet altijd gretig
Dat is ook leuk toch. Als je het mij vraagt is knuffelen veel intiemerquote:Op zondag 30 juni 2019 21:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee..
Soms zelfs zin om alleen te knuffelen
Uhuquote:Op zondag 30 juni 2019 21:49 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dat is ook leuk toch. Als je het mij vraagt is knuffelen veel intiemer
X2quote:
Haha daar zeg je wat!quote:Op zondag 30 juni 2019 21:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Uhu![]()
Wel grappig dat mannen hier echt anti homo zijn maar wel elkaar knuffelen
[..]
X2
Proost 🍻
Waaaquote:Op zondag 30 juni 2019 22:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hey motorblokje![]()
[ afbeelding ]
Hoe gaat het met u ?
quote:Op zondag 30 juni 2019 22:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hey motorblokje![]()
[ afbeelding ]
Hoe gaat het met u ?
Ik was/ben te lui om naar een leuker en geschikter plaatje te zoekenquote:Op zondag 30 juni 2019 22:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Waaa
Hee moengaat opzich wel prima hoor. Lekker dagje op het strand gelegen.
En hoe is het met mevrouw lime?
Ja prachtige stranden hoor. Ben nu op 3 plekken naar het strand geweest. Vandaag was qua plaats wel wat minder.quote:Op zondag 30 juni 2019 22:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik was/ben te lui om naar een leuker en geschikter plaatje te zoeken
Hebben ze daar mooie stranden dan?Klinkt wel alsnog relaxt
een koele drankje erbij en bakken maar in het zonnetje
Met mij slechtmaar laten we daar maar niet over beginnen. Verpest de sfeer alleen maar
Die blijftquote:
Je bent het beetje aan het verkennen dusquote:Op zondag 30 juni 2019 22:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja prachtige stranden hoor. Ben nu op 3 plekken naar het strand geweest. Vandaag was qua plaats wel wat minder.
En een knuffel.. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 juni 2019 22:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Die blijftkrijg zin om te slapen daarvan
Ja op zondag probeer ik wel een beetje op pad te gaan. Maar behalve het strand is er ook weer niet heel veel te zien.quote:Op zondag 30 juni 2019 22:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je bent het beetje aan het verkennen dusDat wilde je ook toch.
Rusland staat volgens mij niet bekend om zijn stranden vandaarMaar ik weet weinig van het land af.
Nog iets daar wat je “moet” of wil zien ?
[ afbeelding ]
Jawel vorige week samen met mijn zusje oppassenquote:Op zondag 30 juni 2019 22:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja op zondag probeer ik wel een beetje op pad te gaan. Maar behalve het strand is er ook weer niet heel veel te zien.
Nog in Eindhoven geweest?
[ afbeelding ]
Wat verderaf reizen naar andere steden?quote:Op zondag 30 juni 2019 22:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja op zondag probeer ik wel een beetje op pad te gaan. Maar behalve het strand is er ook weer niet heel veel te zien.
Nog in Eindhoven geweest?
[ afbeelding ]
Mooizoquote:Op zondag 30 juni 2019 22:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jawel vorige week samen met mijn zusje oppassenwas wel leuk en lachen met die kleintjes
Ben dit weekend helemaal niet het huis uitgeweest.. behalve net om even wat boodschappen te doen
quote:
Gewoon allebei tochquote:Op zondag 30 juni 2019 22:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hey hey Hema![]()
Nog wezen acclimatiseren ? Of te druk met je scriptie
Heequote:
Ja wat frisse lucht enzo is wel fijn.. zal proberen vaker de deur uit te komen komende dagenquote:Op zondag 30 juni 2019 22:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mooizoen deze week dan maar weer naar buiten... Af en toe binnen is ook wel fijn
[..]
[ afbeelding ]
Zat je hele dagen binnen afgelopen week?quote:Op zondag 30 juni 2019 22:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja wat frisse lucht enzo is wel fijn.. zal proberen vaker de deur uit te komen komende dagen![]()
[ afbeelding ]
Kan niet meer zonderquote:Op zondag 30 juni 2019 22:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je bent helemaal verslaafd aan die smiley he
Met een sigaar, champagne en wat bitterballen aan je scriptie werken op een terras terwijl je de vrouwelijke voorbijgangers observeert?quote:
Eenmaal buiten is het vaak wel lekker.quote:Op zondag 30 juni 2019 22:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja wat frisse lucht enzo is wel fijn.. zal proberen vaker de deur uit te komen komende dagen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 juni 2019 22:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Met een sigaar, champagne en wat bitterballen aan je scriptie werken op een terras terwijl je de vrouwelijke voorbijgangers observeert?
Nee had gewerkt maar zaterdag en zondag wel binnen gezeten in stiltequote:Op zondag 30 juni 2019 22:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zat je hele dagen binnen afgelopen week?
Ja maar heb even wat dingen aan mijn hoofd en dan is binnen zitten wel wat prettigerquote:Op zondag 30 juni 2019 22:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Eenmaal buiten is het vaak wel lekker.
Eerder vandaag nieuwe oordopjes gekocht.. Beetje muziek erbij
Ai dat klinkt niet goedquote:Op zondag 30 juni 2019 22:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee had gewerkt maar zaterdag en zondag wel binnen gezeten in stilteEn heb ook even vrij genomen voor morgen. Ben er nu toch niet met hoofd bij
Ja soms wel..quote:Op zondag 30 juni 2019 22:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja maar heb even wat dingen aan mijn hoofd en dan is binnen zitten wel wat prettiger
Ik had week of 2 nieuwe oordopjes gekochtmerk het verschil altijd weer
quote:Op zondag 30 juni 2019 22:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja soms wel..
Als je even wil afreageren..
Weer K-pop?quote:Op zondag 30 juni 2019 23:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]heel anders dan wat ik loop te luisteren ook he.
van dat soort muziek word ik alleen maar agressiever van als ik in een slechte bui benquote:Op zondag 30 juni 2019 22:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja soms wel..
Als je even wil afreageren..
quote:Op zondag 30 juni 2019 23:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Weer K-pop?lijkt me nou niet ideaal om af te reageren
Als ik boos ben wel jaquote:Op zondag 30 juni 2019 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
van dat soort muziek word ik alleen maar agressiever van als ik in een slechte bui ben
doe je de danspasjes ook naquote:Op zondag 30 juni 2019 23:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]alleen maar k-pop. Maar ik hoef me ook niet af te reageren hoor. Ik vind die dansjes ook leuk van hen
Ik totaal niet. Vind dat echt fijn dan.quote:Op zondag 30 juni 2019 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
van dat soort muziek word ik alleen maar agressiever van als ik in een slechte bui ben
als ik boos ben en ik hoor dat dan heb ik echt zin om alles en iedereen te slopenquote:Op zondag 30 juni 2019 23:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik totaal niet. Vind dat echt fijn dan.
Vind die danspasjes ook wel leukquote:Op zondag 30 juni 2019 23:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]alleen maar k-pop. Maar ik hoef me ook niet af te reageren hoor. Ik vind die dansjes ook leuk van hen
Ben niet zo vaak boos maar als ik het ben heb ik sowieso zin om alles te slopenquote:Op zondag 30 juni 2019 23:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als ik boos ben en ik hoor dat dan heb ik echt zin om alles en iedereen te slopen
Ja is beetje anders dan Amerikaanse danspasjes waar het vooral om “sexy” zijn gaatquote:Op zondag 30 juni 2019 23:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Vind die danspasjes ook wel leuk
Happy music
Is het erg als ik het toch sexy vind?quote:Op zondag 30 juni 2019 23:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja is beetje anders dan Amerikaanse danspasjes waar het vooral om “sexy” zijn gaat![]()
Bij hen is het vooral heel synchroon met elkaar
quote:Op zondag 30 juni 2019 23:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ben niet zo vaak boos maar als ik het ben heb ik sowieso zin om alles te slopen
Nee tuurlijk niet ergquote:Op zondag 30 juni 2019 23:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is het erg als ik het toch sexy vind?
quote:Op zondag 30 juni 2019 23:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]boos motorblokje willen we niet hebben dan
[ afbeelding ]
Haha ja dat zeker. Vind het vooral erg schattigquote:Op zondag 30 juni 2019 23:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet ergmaar het is toch wel anders dan Amerikaans “sexy”
En zij hebben van die leuke moves
[ afbeelding ]
Hoe vaak wordt jij nou boos.. 1x in het jaar?quote:Op zondag 30 juni 2019 23:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Als de emmer eenmaal overloopt..
[..]
Haha ja dat zeker. Vind het vooral erg schattig
Ja zoietsquote:Op zondag 30 juni 2019 23:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe vaak wordt jij nou boos.. 1x in het jaar?![]()
Ja ze zijn meer schattig idd
Ik werd vroeger weleens wat sneller boosquote:Op zondag 30 juni 2019 23:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja zoietsmaar ben ook wel ooit gewoon geïrriteerd maar echt boos niet zoveel.
Jij wel?
Wat wel lekker was toen ik boos werd, was om borden en glazen kapot te gooienquote:Op zondag 30 juni 2019 23:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja zoietsmaar ben ook wel ooit gewoon geïrriteerd maar echt boos niet zoveel.
Jij wel?
quote:Op zondag 30 juni 2019 23:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wat wel lekker was toen ik boos werd, was om borden en glazen kapot te gooienzoals de Grieken.
Dat deed ik vroeger dan.. nu niet meer.
Pfff kun je daarna die bende weer opruimen...laat staan schade aan je huis zonde joh..driftig dus.quote:Op zondag 30 juni 2019 23:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wat wel lekker was toen ik boos werd, was om borden en glazen kapot te gooienzoals de Grieken.
Dat deed ik vroeger dan.. nu niet meer.
Maar dan is kans groot dat ik wat duurders kapot maakquote:Op zondag 30 juni 2019 23:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ging altijd dingen door m'n kamer smijten.
Nog steeds wel af en toe
Schade aan huis was er niet echt. Paar kleine deukjes door het glas maar amper te zien.quote:Op maandag 1 juli 2019 00:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Pfff kun je daarna die bende weer opruimen...laat staan schade aan je huis zonde joh..driftig dus.
quote:
Goedemorgen motorblokjequote:
Met kussen vandaagquote:Op maandag 1 juli 2019 07:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen motorblokje
Best goed geslapen jalag beetje in een coma.
Hoe heb jij geslapen? Zonder kussen sowieso
Ow waarom opeens wel met een kussen van een halve meter danquote:Op maandag 1 juli 2019 08:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Met kussen vandaagwel lekker geslapen, alleen beetje te kort.
Lol nee was onderweg naar morgen aan het terugkijkenquote:Op maandag 1 juli 2019 08:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow waarom opeens wel met een kussen van een halve meter dan
Te laat naar bed gegaan? Zat je soms alle herhalingen van GTST terug te kijken![]()
Kan je straks met cd en mikey erover kletsen
quote:Op maandag 1 juli 2019 08:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Lol nee was onderweg naar morgen aan het terugkijken
Weet niet... Lag wel lekker gisteren
Was inderdaad te moequote:Op maandag 1 juli 2019 08:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]dat is wel heel oud .. nooit een aflevering daarvan gezien. Andere soaps wel
Je was te moe om last te hebben van de kussen.
Heb je daar nog wel veel werk te doen of is het tijd doden met FOK en soaps ?
Is er dan kans dat je daar wat langer blijft als er nog veel werk is?quote:Op maandag 1 juli 2019 08:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Was inderdaad te moe![]()
Is nog heel veel werk. Veel lassen.. Maar dat materiaal moet tussendoor af koelen dus heb ook wel tijd voor fok
Jij vrij vandaag toch? Ga je nog wat doen?
Blijf sowieso nog wel even.. Denk half augustus ofzo weer naar huis.quote:Op maandag 1 juli 2019 08:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Is er dan kans dat je daar wat langer blijft als er nog veel werk is?
Wat dingen uitvogelen, beetje wandelen. Even mijn gedachtes op orde krijgen
Morguhquote:
Dat is dan langer dan 2 maanden toch ?quote:Op maandag 1 juli 2019 08:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Blijf sowieso nog wel even.. Denk half augustus ofzo weer naar huis.
Lekker rustig aan vandaag
Ik was gwn thuisquote:Op maandag 1 juli 2019 08:52 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja, waar was je dan. In geen velden of wegen te zien.
En @:haags_kwartiertje is ook spoorloos
Ik zal het onthouden waar ik jou eerst moet gaan zoekenquote:Op maandag 1 juli 2019 08:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik was gwn thuisVolgende keer daar eerst even kijken i.p.v. in velden of op wegen
Haags is op vakantie.
@:eNGine10 neemt het dansen vast wel over, dan hoef je dat niet te missen
quote:Op maandag 1 juli 2019 09:02 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden waar ik jou eerst moet gaan zoeken
Haags op vakantie???![]()
@:eNGine10 dansen?
Met alle plezierquote:
Dat zou ongeveer twee maanden zijn maar als het drie maanden wordt vind ik dat ook niet erg.quote:Op maandag 1 juli 2019 08:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat is dan langer dan 2 maanden toch ?
Heb je dus ook meer tijd om Rusland te verkennen
Rustig en ook weer niet
Tja, bij mij is het moeilijker.quote:Op maandag 1 juli 2019 09:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]en waar kunnen jou vinden voor het geval je ooit voor langere tijd zoek bent?
Tenerife voor 2 weken. Gisteren of vandaag is hij vertrokken dacht ik.
heel Rusland heb je veel meer nodig dan alleen de zondagen jaquote:Op maandag 1 juli 2019 09:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat zou ongeveer twee maanden zijn maar als het drie maanden wordt vind ik dat ook niet erg.
Nouja heel Rusland nietomgeving van de stad wel
Lekker mysterieus ook hequote:Op maandag 1 juli 2019 09:16 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Tja, bij mij is het moeilijker.
Soms ben ik in de wegen, soms in de velden.
Gewoon GPS tracker om de enkel bindenquote:Op maandag 1 juli 2019 09:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Lekker mysterieus ook he
Voor jou moeten we dus met een heel groepje op zoek gaan
Hahaha maak er gelijk een picknick middag vanquote:Op maandag 1 juli 2019 09:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Lekker mysterieus ook he
Voor jou moeten we dus met een heel groepje op zoek gaan
quote:Op maandag 1 juli 2019 09:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Gewoon GPS tracker om de enkel binden
Ach gewoon wat jachthonden het spoor laten snuffelen!quote:Op maandag 1 juli 2019 09:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezelligquote:Op maandag 1 juli 2019 09:27 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Hahaha maak er gelijk een picknick middag van
quote:Op maandag 1 juli 2019 09:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik krijg diarree van karnemelkquote:Op maandag 1 juli 2019 09:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Gezellig
Ik neem wel karnemelk en verse sinasappelsap mee.
quote:Op maandag 1 juli 2019 09:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Gezellig
Ik neem wel karnemelk en verse sinasappelsap mee.
quote:Op maandag 1 juli 2019 09:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach gewoon wat jachthonden het spoor laten snuffelen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben toch geen crimineel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2019 09:34:58 ]
Je doet wel gezellig mee dan hequote:Op maandag 1 juli 2019 09:27 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Hahaha maak er gelijk een picknick middag van
quote:Op maandag 1 juli 2019 09:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach gewoon wat jachthonden het spoor laten snuffelen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks doen die haar pijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* eNGine10 fluit naar fancyquote:
quote:
quote:Op maandag 1 juli 2019 10:40 schreef Fancy2 het volgende:
Ik heb vandaag een blunder gemaakt.
Ik ga voor 5 jaar niet naar buiten
Gedeelde smart is halve smart ofzoietsquote:Op maandag 1 juli 2019 10:45 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja, ik ben toch niet gek om het ook nog op internet te zetten hè
Deze zal ik terecht zelf dragenquote:Op maandag 1 juli 2019 10:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Gedeelde smart is halve smart ofzoiets
Voorprogramma van Red Hot Chili Peppers toen ik in het goffertpark was. Wat een knuppelquote:
Deze van hen is mijn favorietequote:Op maandag 1 juli 2019 11:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Voorprogramma van Red Hot Chili Peppers toen ik in het goffertpark was. Wat een knuppel![]()
12 jaar geleden alweer, tering![]()
Haha, hij was niet enthousiast onthaaldquote:Op maandag 1 juli 2019 11:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Voorprogramma van Red Hot Chili Peppers toen ik in het goffertpark was. Wat een knuppel![]()
Op maandag 1 juli 2019 11:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
12 jaar geleden alweer, tering![]()
Jaaquote:
Ik ken hun nieuwere werk amper, maar luisterde graag naar hun wat oudere albums.quote:
Hij is op vakantiequote:Op maandag 1 juli 2019 14:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat zag @:haags_kwartiertje er toen nog jong uit zeg
Owquote:
Tenerife dacht ik.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Die gaat wel erg vaak op vakantie zeg. Zeker weer een of ander zonnig oord.
Ja, ik heb het al opgezocht, maar ken het nietquote:
Kende het zelf ook niet tot ik ze een keer op een festival zag. Dacht eigenlijk dat ze toch wel redelijk bekend waren.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:57 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja, ik heb het al opgezocht, maar ken het niet
Het klinkt niet slecht iigquote:Op maandag 1 juli 2019 16:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kende het zelf ook niet tot ik ze een keer op een festival zag. Dacht eigenlijk dat ze toch wel redelijk bekend waren.
Wat is je favoriete band?quote:
Ja, altijd en nog steeds!quote:
Eensch!quote:Op maandag 1 juli 2019 17:22 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja, altijd en nog steeds!
Maar ergens vind ik ze weg hebben van Radiohead.
Deze bijv
Ah natuurlijkquote:
Welke soort muziek dan?quote:Op maandag 1 juli 2019 17:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ah natuurlijk
Geen idee eigenlijk. Wisselt nog al eens.
O wacht! Jij was die in Floridaquote:Op maandag 1 juli 2019 17:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze waren eind maart in de "buurt", maar niet gegaan omdat ik niet kon
Laatste tijd best veel hardcore maar normaal gesproken veel hiphop/rap en ook wel rock.quote:
Herkenbaar ditquote:Op maandag 1 juli 2019 17:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Laatste tijd best veel hardcore maar normaal gesproken veel hiphop/rap en ook wel rock.
Rock hou ik ook wel van.quote:Op maandag 1 juli 2019 17:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Laatste tijd best veel hardcore maar normaal gesproken veel hiphop/rap en ook wel rock.
Deep Purple, Black Keys, Jimmy Hendrix, Queen, Black Sabbath, Blue Öyster Cult, Creedence Clear Water Revival, Tame Impala, Ghost, Pearl Jam, Steppenwolf, Cream, Led Zeppelin, Depeche Mode, The Who, The Rolling Stones, The Clash, The Cure, Boston, ZZ Top, Iggy Pop, David Bowie, Lynyrd Skynyrd etc etcquote:Op maandag 1 juli 2019 17:31 schreef Fancy2 het volgende:
Rock hou ik ook wel van.
Metallica, Golden Earring
Oeh, Dire straits
Dire straitsquote:Op maandag 1 juli 2019 17:31 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Rock hou ik ook wel van.
Metallica, Golden Earring
Oeh, Dire Straits
Mooi lijstjequote:Op maandag 1 juli 2019 17:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Deep Purple, Black Keys, Jimmy Hendrix, Queen, Black Sabbath, Blue Öyster Cult, Creedence Clear Water Revival, Tame Impala, Ghost, Pearl Jam, Steppenwolf, Cream, Led Zeppelin, Depeche Mode, The Who, The Rolling Stones, The Clash, The Cure, Boston, ZZ Top, Iggy Pop, David Bowie, Lynyrd Skynyrd etc etc
Oehoehoehoeeeeeequote:
Ken het niet maar ga straks even luisterenquote:Op maandag 1 juli 2019 19:05 schreef ToT het volgende:
Deze vind ik ook echt fakking heerlijk!![]()
![]()
Niet doorheen zappen, gewoon ff lekker achterover leunen en luisteren maar.
De clip voegt overigens ook absoluut echt wat toe in de ervaring.
quote:Op maandag 1 juli 2019 19:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ken het niet maar ga straks even luisteren
Wel een beetje duisterquote:Op maandag 1 juli 2019 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]Enjoy!
Echt heerlijk zwaar en diep!
Niet te hard, imho. (Geen zware metal of zo.)
Die is idd beter dan de restquote:Op maandag 1 juli 2019 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat wel!
Die van Fever Ray is weer veel minder duister.
Heb ik nu opstaan. Vind ik leukerquote:Op maandag 1 juli 2019 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat wel!
Die van Fever Ray is weer veel minder duister.
Ik zie dat ze in september in Amsterdam zijn. Misschien is dat wel een excuus om naar Nederland te komenquote:
De meeste band hebben wel leuke muziek gemaakt. Maar Lynyrd Skynyrd?quote:Op maandag 1 juli 2019 17:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Deep Purple, Black Keys, Jimmy Hendrix, Queen, Black Sabbath, Blue Öyster Cult, Creedence Clear Water Revival, Tame Impala, Ghost, Pearl Jam, Steppenwolf, Cream, Led Zeppelin, Depeche Mode, The Who, The Rolling Stones, The Clash, The Cure, Boston, ZZ Top, Iggy Pop, David Bowie, Lynyrd Skynyrd etc etc
Dan zijn ze in Ziggodome idd!quote:Op maandag 1 juli 2019 19:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zie dat ze in september in Amsterdam zijn. Misschien is dat wel een excuus om naar Nederland te komen
Kan hoor, ik noem ook maar bands waarvan ik soms maar enkele nummers luister. Iemand als David Bowie is voor mij bijzonder, maar ik luister heel veel muziek. Als ik alles op moet noemen ben ik wel even bezigquote:Op maandag 1 juli 2019 20:00 schreef devzero het volgende:
[..]
De meeste band hebben wel leuke muziek gemaakt. Maar Lynyrd Skynyrd?
ok, freebird was geen slecht nummer. Maar sweet home word ik niet echt warm van. Misschien ken ik wel niet genoeg van ze.
Dat was een hele lijst idd.quote:Op maandag 1 juli 2019 20:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kan hoor, ik noem ook maar bands waarvan ik soms maar enkele nummers luister. Iemand als David Bowie is voor mij bijzonder, maar ik luister heel veel muziek. Als ik alles op moet noemen ben ik wel even bezig
Bruce heeft ook een heel mooie live versie van The River, waarin hij over zijn jeugd praat en over dat hij tijdens ruzies met zijn vader urenlang in een telefooncel met zijn vriendin zat te bellen met wie hij uiteindelijk getrouwd is.quote:Op maandag 1 juli 2019 20:16 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dat was een hele lijst idd.
Maar je was Bruce Springsteen ook vergeten.
En Selena Gomez vind ik ook leuk. Ariana Grande.
Klinkt leukquote:Op maandag 1 juli 2019 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Bruce heeft ook een heel mooie live versie van The River, waarin hij over zijn jeugd praat en over dat hij tijdens ruzies met zijn vader urenlang in een telefooncel met zijn vriendin zat te bellen met wie hij uiteindelijk getrouwd is.
Hij had lang haar en zijn vader zei dat hij hoopte dat het leger hem in dienst zou nemen zodat zijn haren onder dwang geknipt zouden worden.quote:
Eerst mocht ik die vader niet maar op het eind dacht ik: Okay...quote:Op maandag 1 juli 2019 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij had lang haar en zijn vader zei dat hij hoopte dat het leger hem in dienst zou nemen zodat zijn haren onder dwang geknipt zouden worden.
Toen hij zijn been brak en in bed lag, liet zijn vader een kapper komen en werd hij onder dwang geknipt. Hij haatte zijn vader ongelooflijk om deze daad.
Toen brak de oorlog in Vietnam uit en moesten veel jongens daar naar toe en velen kwamen niet terug, en degenen die terug kwamen, waren vaak niet het zelfde meer.
Bruce werd afgekeurd om simpele gezondheidsredenen.
Toen zijn vader vroeg of hij gekeurd was, zei hij ja. Zijn vader vroeg of hij aangenomen was, zei hij nee. Zijn vader zei: "Dat is goed, dat is goed."
Ik vind dat soort verhalen toch echt wel wat hebben!
Dat was volgens mij ook zijn bedoeling!quote:Op maandag 1 juli 2019 20:29 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Eerst mocht ik die vader niet maar op het eind dacht ik: Okay...
True!quote:Op maandag 1 juli 2019 20:30 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Sommige ouders laten hun liefde voor hun kinderen soms wel op een vreemde manier zien.
Die is vaak stout geweest en heeft niet al zijn tandjes meerquote:Op maandag 1 juli 2019 20:31 schreef ToT het volgende:
[..]
True!
Bij de onze laten we in ieder geval niks aan duidelijk te wensen over, met dit soort bekkies als gevolg!
[ afbeelding ]
Weg met die speen en flink knuffelen die bolle wangetjesquote:Op maandag 1 juli 2019 20:31 schreef ToT het volgende:
[..]
True!
Bij de onze laten we in ieder geval niks aan duidelijk te wensen over, met dit soort bekkies als gevolg!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 juli 2019 20:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Die is vaak stout geweest en heeft niet al zijn tandjes meer
Hahahahahaquote:Op maandag 1 juli 2019 20:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Die is vaak stout geweest en heeft niet al zijn tandjes meer
quote:Op maandag 1 juli 2019 20:34 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Weg met die speen en flink knuffelen die bolle wangetjes
Hou oud is je zoon? Mijn dochter is over een maandje 9 en ik ben bang dat ze over 4 jaar of zo niets meer van knuffelen met papa wil weten.quote:Op maandag 1 juli 2019 20:35 schreef ToT het volgende:
[..]Whaha, dat gebeurt ook echt wel!
Maar dat speentje blijft nog wel belangrijk voor hem!
Hij vraagt daar ook altijd om met zijn ondeugend snuitjequote:Op maandag 1 juli 2019 20:35 schreef ToT het volgende:
Hij wordt trouwens ook geknuffeld as we speak, door mevrouw ToT!
Mijn pappie knuffelt mij nog steeds hoorquote:Op maandag 1 juli 2019 20:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Hou oud is je zoon? Mijn dochter is over een maandje 9 en ik ben bang dat ze over 4 jaar of zo niets meer van knuffelen met papa wil weten.
Springsteen geef ik niets omquote:Op maandag 1 juli 2019 20:16 schreef Fancy2 het volgende:
Dat was een hele lijst idd.
Maar je was Bruce Springsteen ook vergeten.
En Selena Gomez vind ik ook leuk. Ariana Grande.
9,5 maand!quote:Op maandag 1 juli 2019 20:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Hou oud is je zoon? Mijn dochter is over een maandje 9 en ik ben bang dat ze over 4 jaar of zo niets meer van knuffelen met papa wil weten.
quote:Op maandag 1 juli 2019 20:36 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Hij vraagt daar ook altijd om met zijn ondeugend snuitje
Ja, het zal wel weer terug komen. Maar ik denk dat ze een opstandige puber zal worden.quote:Op maandag 1 juli 2019 20:37 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Mijn pappie knuffelt mij nog steeds hoor
Deze moet eerst in bad voordat ik hem ga knuffelenquote:Op maandag 1 juli 2019 20:38 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had ik laatst ook hier gepost, maar ik blijf 'm geweldig vinden!
Oei! Dat wordt hard werken voor jou..quote:Op maandag 1 juli 2019 20:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, het zal wel weer terug komen. Maar ik denk dat ze een opstandige puber zal worden.
quote:Op maandag 1 juli 2019 20:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, het zal wel weer terug komen. Maar ik denk dat ze een opstandige puber zal worden.
was jij dat ook?quote:Op maandag 1 juli 2019 20:38 schreef devzero het volgende:
[..]
De oudste van 3. Ik moest alle vrijheden "veroveren". Dus thuis om 23:00 werd altijd 1:30. Dat de 2 jongste daar niets mee deden was hun verlies.quote:
waren die twee je tegenpolen qua rebelsheid?quote:Op maandag 1 juli 2019 20:43 schreef devzero het volgende:
[..]
De oudste van 3. Ik moest alle vrijheden "veroveren". Dus thuis om 23:00 werd altijd 1:30. Dat de 2 jongste daar niets mee deden was hun verlies.
Jaquote:Op maandag 1 juli 2019 20:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
waren die twee je tegenpolen qua rebelsheid?
2 en 5 jaar. Die van 5 heb ik nooit echt meegemaakt als tiener (ik ging op mijn 18de op kamers), maar die 2 jaar jongere was best braaf ja.quote:
Ah, de appel en de boomquote:Op maandag 1 juli 2019 20:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoort erbij. Ik was vroeger ook een lastige tiener
oh dat valt wel mee danquote:Op maandag 1 juli 2019 20:48 schreef devzero het volgende:
[..]
2 en 5 jaar. Die van 5 heb ik nooit echt meegemaakt als tiener (ik ging op mijn 18de op kamers), maar die 2 jaar jongere was best braaf ja.
Ach, ik heb me best vermaakt toen. Aantal dingen gedaan die ik mijn dochter echt ga verbieden (whishful thinkingquote:
Ja een oudere broer en zusquote:Op maandag 1 juli 2019 20:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach, ik heb me best vermaakt toen. Aantal dingen gedaan die ik mijn dochter echt ga verbieden (whishful thinking.
Heb jij broers of zussen?
2 en 8 jaarquote:Op maandag 1 juli 2019 20:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Dus op zich had je het wel makkelijker. (denk ik). Veel ouder?
Dat hoeft niet. M'n moeder heeft dezelfde strijd die ze met mij gevoerd heeft daarna nog eens dunnetjes overgedaan bij m'n broertje.quote:Op maandag 1 juli 2019 20:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Dus op zich had je het wel makkelijker. (denk ik). Veel ouder?
Ook niet zo'n groot verschil dus. Vroeger veel gevochten met mijn 2 jaar jongere broer, maar die 5 jaar jongeren was gewoon te jong.quote:
Ik denk dat mijn ouders ook niet goed wisten wat voor regels ze wel en niet konden zetten. En mijn broertjes waren een stuk minder opstandig en mijn ouders hadden wat ervaring wat wel en niet werkt, dus dat zal waarschijnlijk een stuk makkelijker zijn geweest.quote:Op maandag 1 juli 2019 21:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. M'n moeder heeft dezelfde strijd die ze met mij gevoerd heeft daarna nog eens dunnetjes overgedaan bij m'n broertje.
Dat hoeft idd niet, ene kant wel. Met laat thuiskomen en zo veel minder problemen en meer begrip voor mij. Maar omdat m'n zus beetje volgens boekje heeft geleefd is er ook een soort druk/verwachting dat ik het ook zo 'goed' ga doen. En dat is niet zoquote:Op maandag 1 juli 2019 21:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. M'n moeder heeft dezelfde strijd die ze met mij gevoerd heeft daarna nog eens dunnetjes overgedaan bij m'n broertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |