quote:Op woensdag 26 juni 2019 09:04 schreef Tarado het volgende: [..] Vorig jaar had hij geluk met een in verhouding betere auto, zonder wonder(tje) is het gewoon P5 zondag
Woei!!!quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:19 schreef Fir3fly het volgende: [..] Met Renault ja, met Honda zal dat niet zo zijn getuige Canada en Frankrijk.
Nee, omdat je voor 'echt racen' nodig hebt dat duidelijk is wat mag en wat niet mag. Hamilton heeft twee WK's binnengehaald met Rosberg er zo vanaf duwen, en toen het een keer andersom gebeurde kwamen ze met 'racing room' aanzetten.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:44 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Is dit omdat Max Vet voorbij is in de telling?
Die jankt omdat zijn bankrekening behoorlijk schade heeft opgelopenquote:Op zondag 30 juni 2019 16:49 schreef Keyos het volgende:
Mooi hoor die tranen bij Honda. Daar zit volgens mij zo ontzettend veel energie in om een competente motor te leveren.
Ja, leek even of hij wegrendequote:Op zondag 30 juni 2019 16:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee toch? Dacht het ook maar hij zat verstopt achter de Hondameneer.
Hij was full lock op dat momentquote:Op zondag 30 juni 2019 16:50 schreef RamboDirk het volgende:
Verstappen op het juiste moment ff stuurtje laten staan voor een tikkie. Smerig smerig smerig maar dat is wel leuker voor de kijker.
Ditquote:Op zondag 30 juni 2019 16:49 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Volkomen te begrijpen. Hij heeft ook die winnaarsmentaliteit.
Pics?quote:Op zondag 30 juni 2019 16:50 schreef Donderkonijn het volgende:
Weet je wat ik nu echt zou waarderen? Een slow motion shot van het feest in de Honda fabriek.
Na jaren shit over zich heen van Mclaren en Alonso. Lekkere manier om revanche te nemen.
Dan had jij deze race je zenuwen nog goed onder controlequote:Op zondag 30 juni 2019 16:50 schreef MaGNeT het volgende:
Vorige race: F1 is saai
Deze race: hartslag 180
Wat een verschil met Suzuka 2015 en de GP2 enginequote:Op zondag 30 juni 2019 16:50 schreef Donderkonijn het volgende:
Weet je wat ik nu echt zou waarderen? Een slow motion shot van het feest in de Honda fabriek.
Na jaren shit over zich heen van Mclaren en Alonso. Lekkere manier om revanche te nemen.
Jaquote:Op zondag 30 juni 2019 16:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dan had jij deze race je zenuwen nog goed onder controle
Nee, jaquote:Op zondag 30 juni 2019 16:51 schreef Greys het volgende:
Maar is de officiële uitslag van de investigation er nou al?
Of kunnen ze het echt nog van hem afpakken?
Ja, snel, met z'n allen het gelijk halen (ook al werd er niks raars gezegd)!quote:Op zondag 30 juni 2019 16:51 schreef Doevelaer het volgende:
Is een bepaalde user die zich doorgaans nogal negatief uitlaat over Honda en o.a. zei 'Honda gaat absoluut geen race winnen dit jaar' al gespot?
Kan inderdaad nog.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:51 schreef Greys het volgende:
Maar is de officiële uitslag van de investigation er nou al?
Of kunnen ze het echt nog van hem afpakken?
Ja daar krijg je echt de neiging van om een knuffel te geven en te zeggen dat die het goed heeft gedaanquote:
Bangquote:Op zondag 30 juni 2019 16:51 schreef opgebaarde het volgende:
Waarom duurt het zo lang voordat de jury met hun oordeel komt??
97% van het weekend de beste.quote:
Dat begrijpen de meesten niet.quote:
quote:Op zondag 30 juni 2019 16:51 schreef Doevelaer het volgende:
Is een bepaalde user die zich doorgaans nogal negatief uitlaat over Honda en o.a. zei 'Honda gaat absoluut geen race winnen dit jaar' al gespot?
Emotioneel idd. Mooi m te zien.quote:
quote:Op zondag 30 juni 2019 16:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze wachten even tot alle Nederlandse supporters weg zijn
Max zn opa kan iig rustig slapen deze weekquote:Op zondag 30 juni 2019 16:53 schreef heywoodu het volgende:
Ja, dat is een champagnevlek op het shirt van Jos. Uhuh.
twitter:ZiggoDome twitterde op zondag 30-06-2019 om 16:15:24Wat een ontlading in de #ZiggoDome! @Max33Verstappen P3 🔥🏎 #ZiggoF1live #ZiggoSportF1 #UnleashTheLion #AustrianGP https://t.co/Lbut2eLqVW reageer retweet
hij was wel goed hoor in kwali, maar nu heeft hij het weggegooid,quote:Op zondag 30 juni 2019 16:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
97% van het weekend de beste.
En 2,5 ronde voor het einde ingehaald worden.
Logisch dat hij zo reageert. Ik vind Leclerc nog opvallend volwassen reageren. Hulde voor die knakker.
Het zou me niks verbazen als dit echt waar isquote:
Kan niet terecht zijn. Hij zat er 1 op 1 naast en stuurde eerder in.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:53 schreef Oldground het volgende:
Die straf komt 99% en is wmb terecht. Jammer, want vond wel dat Verstappen verdiende te winnen op basis van de race.
Flikker toch op man.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:53 schreef Oldground het volgende:
Die straf komt 99% en is wmb terecht. Jammer, want vond wel dat Verstappen verdiende te winnen op basis van de race.
quote:Op zondag 30 juni 2019 16:53 schreef Oldground het volgende:
zittend op je stoeltje klappenquote:Op zondag 30 juni 2019 16:54 schreef Pino112 het volgende:
twitter:ZiggoDome twitterde op zondag 30-06-2019 om 16:15:24Wat een ontlading in de #ZiggoDome! @:Max33Verstappen P3 🔥🏎 #ZiggoF1live #ZiggoSportF1 #UnleashTheLion #AustrianGP https://t.co/Lbut2eLqVW reageer retweet
Ga maar weer je hok inquote:Op zondag 30 juni 2019 16:53 schreef Oldground het volgende:
quote:
P3? Lolquote:Op zondag 30 juni 2019 16:54 schreef Pino112 het volgende:
twitter:ZiggoDome twitterde op zondag 30-06-2019 om 16:15:24Wat een ontlading in de #ZiggoDome! @:Max33Verstappen P3 🔥🏎 #ZiggoF1live #ZiggoSportF1 #UnleashTheLion #AustrianGP https://t.co/Lbut2eLqVW reageer retweet
Hij kon gewoon niet sneller, denk niet dat je Leclerc kunt verwijten.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:54 schreef Adames het volgende:
[..]
hij was wel goed hoor in kwali, maar nu heeft hij het weggegooid,
hele race bijna geen druk gehad, misschien wel beste auto en dan nog overwinning weggooien in een paar rondes
Daar zijn ze voor gemaakt. Iedere race alles nieuw!quote:Op zondag 30 juni 2019 16:54 schreef MaGNeT het volgende:
Boordradio: full performance to the end
Die Honda opgeofferd, knallen met dat ding.
De banden bij Leclerc waren ouder dan de banden van Maxquote:Op zondag 30 juni 2019 16:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij kon gewoon niet sneller, denk niet dat je Leclerc kunt verwijten.
Verkeerde keuze van banden in Q2 van Ferrari.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij kon gewoon niet sneller, denk niet dat je Leclerc kunt verwijten.
7 races per motorquote:Op zondag 30 juni 2019 16:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daar zijn ze voor gemaakt. Iedere race alles nieuw!
DE BESTE VAN BELGIE JAAAAAquote:Op zondag 30 juni 2019 16:56 schreef Oldground het volgende:
Geloof dat ik ze Ziggo-mannetjes achter me aan heb nu. Oke dan. MAX IS DE BESTE!!!
Polen is mad.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:57 schreef DonVincenzo het volgende:
Hahaha, Kubica is Driver of the Day geworden. Wat is dat dan voor actie?
Haha geniaal! Reddit actie?quote:Op zondag 30 juni 2019 16:57 schreef DonVincenzo het volgende:
Hahaha, Kubica is Driver of the Day geworden. Wat is dat dan voor actie?
En alsnog teveel betalen voor je aansluiting.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:57 schreef Razor21 het volgende:
LOL krijg nu 3 maanden gratis Eredivisie van Ziggo. Zat toevallig op de chat met een medewerker (had een vraag). Beetje aan de babbel geraakt hij zat ook F1 te kijken op werk. Ik zeg weet je wat als Verstappen wint krijg ik Eredivisie vanaf augustus 3 maanden gratis. Deal ;-) hahaha.
Nee. Verstappen zat er naast. Leclerc kan weten dat hij het never meer gaat halen maar hij laat hem staan. Uitgekiende move.... door hem er zo naast te zetten maar Leclerc kon die bocht nooit meer redden. En hij stuurt toch in, met een collision als resultaat. Max had vorig jaar zo'n zelfde akkefietje met Bottas, en toen werd Max bestraft, niet Bottas. Leclerc deed imo hetzelfde wat Max toen deed.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:53 schreef Oldground het volgende:
Hahahaha 🙂 Ik voeg eredivisie live voor je toe de eerste 2 maanden gratis. Kijk je daarna maar weer even verder Sander 🙂quote:Op zondag 30 juni 2019 16:57 schreef Razor21 het volgende:
LOL krijg nu 3 maanden gratis Eredivisie van Ziggo. Zat toevallig op de chat met een medewerker (had een vraag). Beetje aan de babbel geraakt hij zat ook F1 te kijken op werk. Ik zeg weet je wat als Verstappen wint krijg ik Eredivisie vanaf augustus 3 maanden gratis. Deal ;-) hahaha.
Zodra de officials eruit zijn.quote:
Blij dat ik lekker thuis zitquote:Op zondag 30 juni 2019 16:56 schreef VacaLoca het volgende:
Baal nog wel dat net te laat was met kaartjes bestellen met de jumbo actie, zat anders nu daar.
Zat al klaar met m'n random reader.
ach die zijn niet te beroerd om nog even terug te komen om even te laten weten dat ze het (niet) eens zijn met de uitslag al zou hij 5 sec krijgenquote:Op zondag 30 juni 2019 16:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze wachten even tot alle Nederlandse supporters weg zijn
dat mag helemaal niet. ik werk zelf bij ziggo, ik ga hier werk van maken mocht het kloppen.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:57 schreef Razor21 het volgende:
quote:Op zondag 30 juni 2019 16:56 schreef Oldground het volgende:
Geloof dat ik ze Ziggo-mannetjes achter me aan heb nu. Oke dan. MAX IS DE BESTE!!! FIA IS VOOR FERRARI!
Valt wel mee ik betaal nu: Laatste factuurbedrag: ¤ 41,90 (200 MB en 70 kanalen ofzo). Die Eredivsie maakt het duur 17.95 per maand erbij (Dus bovenop die 41 euro).quote:Op zondag 30 juni 2019 16:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En alsnog teveel betalen voor je aansluiting.Ziggo is kkduur neef.
Hoeveel betaal jij voor 500Mbit en TV?quote:Op zondag 30 juni 2019 16:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het zou zomaar nog een straf kunnen worden inderdaad.quote:
Ja ik betaal 35 euro incl glasvezel en heb dezelfde zendersquote:Op zondag 30 juni 2019 16:59 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Valt wel mee ik betaal nu: Laatste factuurbedrag: ¤ 41,90 (200 MB en 70 kanalen ofzo). Die Eredivsie maakt het duur 17.95 per maand erbij (Dus bovenop die 41 euro).
Zeuren om een paar tientjesquote:Op zondag 30 juni 2019 16:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik 35 euro (glasvezel stabieler ook dan kabel). 500 heb ik niet nodig, niemand niet. Ik heb 150-200 volgens mij, maar glasvezel.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:59 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Hoeveel betaal jij voor 500Mbit en TV?
quote:Op zondag 30 juni 2019 16:57 schreef Razor21 het volgende:
Ronde ervoor haalde hij het in precies dezelfde situatie. Hij haalde het nu niet, omdat Verstappen hem naar buiten duwde, zonder significant een voorsprong te hebben. Dat mag gewoon niet. Beetje objectiviteit mag best.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:58 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Nee. Verstappen zat er naast. Leclerc kan weten dat hij het never meer gaat halen maar hij laat hem staan. Uitgekiende move.... door hem er zo naast te zetten maar Leclerc kon die bocht nooit meer redden. En hij stuurt toch in, met een collision als resultaat. Max had vorig jaar zo'n zelfde akkefietje met Bottas, en toen werd Max bestraft, niet Bottas. Leclerc deed imo hetzelfde wat Max toen deed.
+ Dat kastje van Ziggo verbruikt ongeveer 12x meer stroom als het kastje van KPN bijvoorbeeld (op jaarbasis scheelt dat 20-30 euro )quote:
En daar heb je ook Ziggo sport bij? Dacht het niet vrindquote:Op zondag 30 juni 2019 16:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja ik betaal 35 euro incl glasvezel en heb dezelfde zendersZiggo is peperduur.
Nee want ik heb geen Ziggoquote:Op zondag 30 juni 2019 17:00 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
En daar heb je ook Ziggo sport bij? Dacht het niet vrind
Doen!quote:Op zondag 30 juni 2019 16:58 schreef damsco het volgende:
[..]
dat mag helemaal niet. ik werk zelf bij ziggo, ik ga hier werk van maken mocht het kloppen.
Ditquote:Op zondag 30 juni 2019 16:58 schreef Falco het volgende:
Al die kansloze sukkels die in de ziggo dome een beeldscherm filmen
dit is ook geen polonaise nummerquote:Op zondag 30 juni 2019 17:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
De polonaise is het meest mensonterende wat er bestaat
Was gewoon een cleane actie van Max. 1 stuurbeweging zonder extra ge'Vettel.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:00 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ronde ervoor haalde hij het in precies dezelfde situatie. Hij haalde het nu niet, omdat Verstappen hem naar buiten duwde, zonder significant een voorsprong te hebben. Dat mag gewoon niet. Beetje objectiviteit mag best.
Van links naar rechts ook.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
De polonaise is het meest mensonterende wat er bestaat
Nou nou, 6 biertjes.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
+ Dat kastje van Ziggo verbruikt ongeveer 12x meer stroom als het kastje van KPN bijvoorbeeld (op jaarbasis scheelt dat 20-30 euro )
Ik vind dit al een zwaar genoege straf hoorquote:
Nee, Max duwde hem NIET naar buiten. Max liet zijn auto gewoon staan, dat is niet hetzelfde als naar buiten duwen. Hij maakt NUL stuurbeweging. Als ik mijn armen naast mijn lichaam hou kan ik niet duwen ..... Ik kan je hooguit blokkeren en dat mag gewoon, want anders kan je niet inhalen.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:00 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ronde ervoor haalde hij het in precies dezelfde situatie. Hij haalde het nu niet, omdat Verstappen hem naar buiten duwde, zonder significant een voorsprong te hebben. Dat mag gewoon niet. Beetje objectiviteit mag best.
Ik heb echt wel 500 nodig.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik 35 euro (glasvezel stabieler ook dan kabel). 500 heb ik niet nodig, niemand niet. Ik heb 150-200 volgens mij, maar glasvezel.
Ziggy GENOTquote:Op zondag 30 juni 2019 17:01 schreef Peterselieman het volgende:
Ik dacht dat campingzender SBS niet te overtreffen was ...
helaas nog 1 oog over.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:02 schreef tja77 het volgende:
Heb zojuist een schroevendraaier in mijn oog geduwd.
Er is in ieder geval grote twijfel over wat ze moeten doen. Als het duidelijk racing was geweest hadden we het allang geweten.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:01 schreef opgebaarde het volgende:
Hoe langer het duurt voordat de stewards met hun opinie komen, hoe groter de kans op een penalty voor Verstappen?
Dit dusquote:Op zondag 30 juni 2019 17:02 schreef northernlight81 het volgende:
Wat is dit nou weer voor nabeschouwing...
Oh tuurlijk, die smerige Tom vooraan.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:02 schreef HiDiHo het volgende:
man man man...ken té gek hé....
[ afbeelding ]
Volgens Sky op die enorme touchscreen van ze is het geen block. Full lock op stuur.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:00 schreef Oldground het volgende:
[..]
Moeder heeft 3 cams aanstaan 24/7 genotquote:Op zondag 30 juni 2019 17:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
U heeft een webhosting business aan huis?
Het was altijd pure elite ja.quote:
quote:Op zondag 30 juni 2019 17:03 schreef Luppie0110 het volgende:
Wat een awkward gebeuren zeg. Misselijkmakende tv.
De nabeschouwingen afwachten zodat de media niks kan zeggen en het over waait.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:02 schreef Twiitch het volgende:
Duurt veel te lang. Dit gaat een straf worden.
We weten al dat sky geen bewijs is, slechts de mening van een derde, niet betrokken partijquote:Op zondag 30 juni 2019 17:03 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Volgens Sky op die enorme touchscreen van ze is het geen block. Full lock op stuur.
Voetbal is een aparte klassequote:Op zondag 30 juni 2019 17:03 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Geworden? Gedeelde tweede plaats met vecht'sporten', net achter dartsen.
Met Hamilton duurde gisteren volgens mij ook een uur. Het lijkt mij als je met 3 man kijkt naar de replays dat je hier toch binnen 10 minuten uit bent?quote:Op zondag 30 juni 2019 17:02 schreef Twiitch het volgende:
Duurt veel te lang. Dit gaat een straf worden.
Ze krijgen verdomd vaak gelijk anders.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:04 schreef winterapfel het volgende:
[..]
We weten al dat sky geen bewijs is, slechts de mening van een derde, niet betrokken partij
Jouw sjeld gaat dan wel naar Ajax he.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja ik betaal 35 euro incl glasvezel en heb dezelfde zendersZiggo is peperduur.
Zeg ik ook, hij onderstuurt alleen omdat hij zo hard erin komt.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:03 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Volgens Sky op die enorme touchscreen van ze is het geen block. Full lock op stuur.
Welke is dat?quote:
Vorige keer had Ferrari wel materiaal van sky als bewijs bij vettel.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:04 schreef winterapfel het volgende:
[..]
We weten al dat sky geen bewijs is, slechts de mening van een derde, niet betrokken partij
Er zijn veel slimmere manieren om geld te verdienen dan wel te besparen.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat niet, maar random teveel betalen like waarom
De Snollebolkes? Of bedoel je de race?quote:Op zondag 30 juni 2019 17:02 schreef YokiKloon het volgende:
Tering, dit heb ik nog nooit gezien in F1.
VARRED.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:05 schreef Adames het volgende:
duurt wel erg lang met die under investigation
Denk dat ze bang zijn om een beslissing te nemen.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:04 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Met Hamilton duurde gisteren volgens mij ook een uur. Het lijkt mij als je met 3 man kijkt naar de replays dat je hier toch binnen 10 minuten uit bent?
Ze willen gewoon geen uitspraak doen en hopen dat men het vergeet.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:04 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Met Hamilton duurde gisteren volgens mij ook een uur. Het lijkt mij als je met 3 man kijkt naar de replays dat je hier toch binnen 10 minuten uit bent?
Nee, ze hebben in de laatste rondes snel vangrails aangelegt.quote:
doe nou niet gek, dan blijft die bezigquote:Op zondag 30 juni 2019 17:06 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ja, leuk. Even lachen allemaal, want het begint een beetje zielig te worden.
Servertje, beveiligingcamera's, smart dit en smart dat, meerdere computers, tv, nog wat SDR spul, mjah.. als het 1 en ander aan staat dan wil ik niet dat Netflix moet bufferen of zo.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
U heeft een webhosting business aan huis?
Dit was wel heel pijnlijk iddquote:Op zondag 30 juni 2019 17:07 schreef Razor21 het volgende:
Is Gasly nu exit of niet? Wat denken jullie? Ik denk dat ze hem houden tot aan de zomerstop en dank klaar.
ach, max heeft veel kinderachtigere reacties gegeven in het verledenquote:Op zondag 30 juni 2019 17:07 schreef Kyran het volgende:
Norris
Leclerc wel wat minpunten gekregen van mij. Vond hem een toffe gozer, maar beetje slechte verliezer.
Nah, het is natuurlijk ook wel erg zuur als je de hele race vooraan rijdt, dat kan ik hem wel vergeven.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:07 schreef Kyran het volgende:
Norris
Leclerc wel wat minpunten gekregen van mij. Vond hem een toffe gozer, maar beetje slechte verliezer.
In VBL wel.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:07 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hier kan je serieus een ban voor krijgen hier
Zoiets heb ik hier ook. Nergens problemen mee, maar glasvezel is sowieso vele malen stabieler dan kabel.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:07 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Servertje, beveiligingcamera's, smart dit en smart dat, meerdere computers, tv, nog wat SDR spul, mjah.. als het 1 en ander aan staat dan wil ik niet dat Netflix moet bufferen of zo.
Neuh. Die maakt het seizoen nog wel af. Nu van bestuurder wisselen is teveel gezeik. Blijft wel bij één seizoen als hij dit volhoudt.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:07 schreef Razor21 het volgende:
Is Gasly nu exit of niet? Wat denken jullie? Ik denk dat ze hem houden tot aan de zomerstop en dank klaar.
quote:Op zondag 30 juni 2019 17:07 schreef Mothzor het volgende:
Norris, wat ben jij een held!
Dat je nog maar jaren in de F1 (en social media) mag zijn!
Er was ruimte, bocht gaat naar rechts, hij zit rechts dan kan Leclerc gewoon lekker proberen in te sturen maar dat gaat niet.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:07 schreef Sjemmert het volgende:
In principe moet je ruimte laten op de exit als je nog naast elkaar rijd. Als je er voor zit mag je pas de ander naar buiten drukken, die moet dan opgeven omdat hij erachter zit. Zover was het nog niet want ze reden ongeveer naast elkaar. Wordt afwachten dus.
Gewoon een op en top sportman.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:07 schreef Kyran het volgende:
Norris
Dat doet hij niet. Hij stuurt toch niet naar links? Maar goed met de straf van Vettel was ik het ook niet eens en dat gebeurde ook dus...... ik vrees het ergste.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:07 schreef Sjemmert het volgende:
In principe moet je ruimte laten op de exit als je nog naast elkaar rijd. Als je er voor zit mag je pas de ander naar buiten drukken, die moet dan opgeven omdat hij erachter zit. Zover was het nog niet want ze reden ongeveer naast elkaar. Wordt afwachten dus.
Wie hebben ze anders?quote:Op zondag 30 juni 2019 17:07 schreef Razor21 het volgende:
Die gaat er komen. En terecht.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:08 schreef Keyos het volgende:
Ze mogen overigens wel iets gereserveerder zijn bij Ziggo zolang die straf nog in de lucht hangt.
mwoah, echt niet overal.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zoiets heb ik hier ook. Nergens problemen mee, maar glasvezel is sowieso vele malen stabieler dan kabel.
Reken op 8 Mbit per device, kortom met 100 kom je prima weg.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:07 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Servertje, beveiligingcamera's, smart dit en smart dat, meerdere computers, tv, nog wat SDR spul, mjah.. als het 1 en ander aan staat dan wil ik niet dat Netflix moet bufferen of zo.
Okquote:Op zondag 30 juni 2019 17:06 schreef F1gamer het volgende:
Netjes van sainz en Norris om max te feliciteren
Neu, die komt er niet. En terecht.quote:
Max doet helemaal niks verkeerd. Niets. Cleane actie.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:08 schreef Peterselieman het volgende:
op het moment dat Max instuurt stuurt hij volledig in
Ik heb het al 2-3 jaar. Nog geen minuut downtime gehad ook, best bijzonder.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:09 schreef Adames het volgende:
[..]
mwoah, echt niet overal.
als je last mile goed is, boeit het verder niet
Bedankt voor de beelden. Als FIA influencer ga ik dit meenemen in het verslag.quote:
Moet vorige races terug kijkenquote:Op zondag 30 juni 2019 17:09 schreef 3rr0r het volgende:
Binotto bij Sky rekent er op dat FIA straf zal uitdelen want binnen huidige regels mag dit niet
ik ook, met kabelquote:Op zondag 30 juni 2019 17:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb het al 2-3 jaar. Nog geen minuut downtime gehad ook, best bijzonder.
Ik heb Sky nog op staan en die gaven 10 seconden geleden nog aan dat het nog open ligtquote:Op zondag 30 juni 2019 17:10 schreef heywoodu het volgende:
Hebben we niet gewoon een no further action warranted gemist?
Max zit er gewoon voorquote:Op zondag 30 juni 2019 17:09 schreef 3rr0r het volgende:
Binotto bij Sky rekent er op dat FIA straf zal uitdelen want binnen huidige regels mag dit niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |