Jezus wat. Nog nooit een thigh gap gehad. Zie je, je was gewoon nooit een fattie. Neppertquote:Op zondag 30 juni 2019 11:52 schreef CherryLips het volgende:
EN M'N THIGH GAP IS WEG
WAT IS DIT VOOR ELLENDIG GEVOEL
HET SCHUURT
Jij woont in de buurt van het strand toch?quote:
Probeer dat ook te spelen maar het kan me nog niet echt boeien. Begrijp het ook niet zo goed, misschien dat het leuk wordt als je het wel een beetje snapt.quote:Op zondag 30 juni 2019 12:25 schreef HeatWave het volgende:
Zo, 10 graden koeler, stukken beter. Even bijtanken, het chassis poetsen en maar eens de wijde wereld in om Harry Potter te spelen met de Muggles.
Het is een beetje overweldigend in het begin, al die opties etc. Maar het went snel en het is best goed te doen. Ik heb ook een beginners guide doorgelezen hoor, maar heb het nu wel door.quote:Op zondag 30 juni 2019 12:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jij woont in de buurt van het strand toch?
Ik moet eerst 40 minuten met de trein.
[..]
Probeer dat ook te spelen maar het kan me nog niet echt boeien. Begrijp het ook niet zo goed, misschien dat het leuk wordt als je het wel een beetje snapt.
Ik snap er echt de ballen vanquote:Op zondag 30 juni 2019 12:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jij woont in de buurt van het strand toch?
Ik moet eerst 40 minuten met de trein.
[..]
Probeer dat ook te spelen maar het kan me nog niet echt boeien. Begrijp het ook niet zo goed, misschien dat het leuk wordt als je het wel een beetje snapt.
Voor de potions die je kan brouwenquote:Op zondag 30 juni 2019 12:42 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik snap er echt de ballen van
Nu vind ik net weer water maar waar voor??
Ja, zelfde maker, beetje zelfde idee.quote:
Dat vond ik op zich wel leuk, alleen afgehaakt na een tijdje.quote:Op zondag 30 juni 2019 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zelfde maker, beetje zelfde idee.
Dat vond ik tenminste meteen duidelijkquote:
Ik normaal gesproken ook niet maar Harry Potterquote:Op zondag 30 juni 2019 12:56 schreef Allures het volgende:
[..]
Dat vond ik tenminste meteen duidelijk
Dit niet
En ik ga echt niet allemaal websites lezen om zo'n spelletje te snappen . Dan laat ik het wel aan me voorbij gaan
independent womanquote:Op zondag 30 juni 2019 12:56 schreef Allures het volgende:
[..]
Dat vond ik tenminste meteen duidelijk
Dit niet
En ik ga echt niet allemaal websites lezen om zo'n spelletje te snappen . Dan laat ik het wel aan me voorbij gaan
Ligt dat dan aan hem of aan jou?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Arrogante eikel waar ik werkelijk nog nooit om heb kunnen glimlachen
Dat arrogante ligt bij hem. Heb hem ooit een keer achter de schermen meegemaakt. Toen nog bij de Lama's. Iedereen die daar toen werkte had dezelfde mening. Allemaal aardige vriendelijk lui, maar wat is die Tijl Beckand een arrogante lul.quote:
Jammer dat zo'n persoon zo enorm arrogant is dan ja... Ik vond hem bij de Lama's wel leuk.quote:Op zondag 30 juni 2019 13:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat arrogante ligt bij hem. Heb hem ooit een keer achter de schermen meegemaakt. Toen nog bij de Lama's. Iedereen die daar toen werkte had dezelfde mening. Allemaal aardige vriendelijk lui, maar wat is die Tijl Beckand een arrogante lul.
En ik vind hem gewoon totaal niet grappig.
Nou ja we accepteren jou toch ook gewoon.quote:Op zondag 30 juni 2019 13:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat arrogante ligt bij hem. Heb hem ooit een keer achter de schermen meegemaakt. Toen nog bij de Lama's. Iedereen die daar toen werkte had dezelfde mening. Allemaal aardige vriendelijk lui, maar wat is die Tijl Beckand een arrogante lul.
Zo kom ik zo nu en dan ook wel BN’ers tegen. De verschillen zijn erg groot in hoe ze met anderen omgaan.quote:Op zondag 30 juni 2019 13:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |