Bovenaan de pagina van de tussenstand.quote:Op maandag 22 juli 2019 15:14 schreef Mani89 het volgende:
Kan ik mijn nog wisselen op de rustdag? Ik weet niet meer waar.
Oh ja dankje.quote:Op maandag 22 juli 2019 15:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bovenaan de pagina van de tussenstand.
Dankjewel!quote:Op maandag 22 juli 2019 15:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie dat je d'Aosta hebt gewonnen, van harte!
Ik vulde hem vanochtend om 8 uur in en toen stond Carapaz nog niet tussen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 09:31 schreef Slobeend het volgende:
Jongens, er zijn nogal wat wijzigingen voor de Ordiziako Klasika. Snel aanpassen!
Carapaz is er toch juist van af gehaald? Die was net oranje bij mij.quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vulde hem vanochtend om 8 uur in en toen stond Carapaz nog niet tussen.
Wat is dit voor bedrog?
Oh, dat kan ook inderdaad en klinkt een stuk logischer. Ik zag opeens dat best wat mensen Carapaz hadden dus ik dacht die op het allerlaatste moment op de startlijst was gezet omdat ik hem vanochtend niet zag.quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Carapaz is er toch juist van af gehaald? Die was net oranje bij mij.
Gisteravond ingevuld, wist niet dat het een voorlopige was.quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom zou je überhaupt je ploeg neerzetten als er slechts een voorlopige startlijst bekend is?
Ik heb em gisteravond ingevuld lol. (lol)quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom zou je überhaupt je ploeg neerzetten als er slechts een voorlopige startlijst bekend is?
quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:17 schreef Mani89 het volgende:
Ikhad Aranburu op 125% maar die is er bij mij uitgehaald. Maar die start toch gewoon?
Gustavo is een beetje opgebrand.quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gisteravond ingevuld, wist niet dat het een voorlopige was.
Waarom zijn er maar twee mensen met Cesar Veloso?
Ja er staat ook in mijn lijstje “removed” bij.quote:
Ik ook, nergens last van. Je moet het forum altijd even bekijken, want Assassin zegt het altijd even wanneer de startlijst final is.quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb em gisteravond ingevuld lol. (lol)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |