Zeer irritant gedrag. Ik heb een vriendin met zo'n man. Echt, alsof je met een klein kind te maken hebt. Helemaal in paniek raken en boos worden als zij even niet beschikbaar is.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:18 schreef 1Noek1 het volgende:
Ooit een fragment gezien van haar in de auto en ze was aan de telefoon met hem, wat een raar jong vond ik hem.
Ooooh, heb het gevonden.
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
MJ's muziek is tijdloos, dus wat heeft dat er nou weer mee te maken ja
Beide families houden zich niet echt aan de afspraak van we zwijgen er over in het openbaar.quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:13 schreef totebel het volgende:
[..]
Met sommige "vrienden" heb je dan ook duidelijk geen vijanden meer nodig...
Yolanthe is een volwassen vrouw die meer dan prima voor zichzelf op kan komen, als ze dat nodig vindt.
En mocht het waar zijn, zou ik in Yolanthes plaats niet heel blij zijn met een "vriendin" die even voor mij beslist wat de wereld in gebracht moet worden.
Yolanthe lijkt mij daar wel totaal anders in dan Sylvie die de scheten die haar zoon laat nog regisseert
Die vrouwen vinden het vaak heerlijk en houden het gedrag in stand.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:56 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Zeer irritant gedrag. Ik heb een vriendin met zo'n man. Echt, alsof je met een klein kind te maken hebt. Helemaal in paniek raken en boos worden als zij even niet beschikbaar is.
Flikker toch op man, met je "vrouwen vinden het vaak heerlijk"quote:Op vrijdag 26 juni 2020 13:56 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Die vrouwen vinden het vaak heerlijk en houden het gedrag in stand.
Welnee ouwe drama queen.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 13:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Flikker toch op man, met je "vrouwen vinden het vaak heerlijk"![]()
Vrouwen kunnen er vaak niet van wegkomen zonder serieus gevaar.
Mensen vinden die patronen dus niet zozeer heerlijk, maar het is op een bepaalde manier vertrouwd (bijv. van huis uit), dus ze vervallen er weer in.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 14:09 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Welnee ouwe drama queen.
Je groeit in een relatie waarbij continue bereikbaarheid/controle een rol gaat spelen. Je kunt vanaf dag 1 al een streep trekken als onderliggende partij en je spullen pakken. Sommige mensen vinden het gevoel om 'nodig te zijn' prettig en vaak houden ze ook gewoon van de bijbehorende drama. En heel soms gaat het inderdaad fout.
Wat nou welnee? Flikker lekker op met je bagatelliserende geleuter over dat soort zaken.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 14:09 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Welnee ouwe drama queen.
Je groeit in een relatie waarbij continue bereikbaarheid/controle een rol gaat spelen. Je kunt vanaf dag 1 al een streep trekken als onderliggende partij en je spullen pakken. Sommige mensen vinden het gevoel om 'nodig te zijn' prettig en vaak houden ze ook gewoon van de bijbehorende drama. En heel soms gaat het inderdaad fout.
The devil you know...quote:Op vrijdag 26 juni 2020 14:13 schreef Chia het volgende:
[..]
Mensen vinden die patronen dus niet zozeer heerlijk, maar het is op een bepaalde manier vertrouwd (bijv. van huis uit), dus ze vervallen er weer in.
Mannen vinden het heerlijk om serieuze kwesties te bagatelliseren en daarna een vrouw weg te zetten als dramatisch.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 14:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat nou welnee? Flikker lekker op met je bagatelliserende geleuter over dat soort zaken.
Iets gewend zijn vanuit een nare jeugd en negatief zelfbeeld is wat anders dan het daadwerkelijk prettig vinden. De scheiding lijkt op initiatief van Yolanthe te zijn, dus ergens was haar breekpunt bereikt. Dat dat misschien lang heeft geduurd is alleen maar treurig en niet per se een teken dat ze er zo van genoot. (Of het nou over vreemdgaan of mishandelen gaat)quote:Op vrijdag 26 juni 2020 14:09 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Welnee ouwe drama queen.
Alvorens ik inhoudelijk reageer: ben jij DE Noek?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:04 schreef 1Noek1 het volgende:
Maar Smit ging toch al eerder vreemd dan Yolanthe? Of is zij nog steeds de hoer van Volendam?
Wat vrouwen vaak heerlijk vinden kun je maar beter aan de vrouw overlaten of aan het individuele mens. Dit is nogal tyfus tering dom.
Yes! Laptop crash, alles weg, account, valse e-mail, gastendoekjes, alles!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:06 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Alvorens ik inhoudelijk reageer: ben jij DE Noek?
Hoe dan ook, Jan schijnt het al eerder te hebben aangelegd met Liza dan Yo met Wes. En had zijn paling ook al tijdens de relatie in een vriendin van Yo gestoken.
Ik meende je schijfstijl al te herkennen maar wilde het toch even checken. Wel echt kut voor je. Is je laptop stiekem vervangen voor een speelgoedvariant van Intertoys?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:09 schreef 1Noek1 het volgende:
[..]
Yes! Laptop crash, alles weg, account, valse e-mail, gastendoekjes, alles!
Dat dacht ik al, alleen zijn daar geen beelden van.
Laten we niet vergeten dat xavier ook geen lieverd was, scheen nogal losse pollen te hebben.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 14:44 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Iets gewend zijn vanuit een nare jeugd en negatief zelfbeeld is wat anders dan het daadwerkelijk prettig vinden. De scheiding lijkt op initiatief van Yolanthe te zijn, dus ergens was haar breekpunt bereikt. Dat dat misschien lang heeft geduurd is alleen maar treurig en niet per se een teken dat ze er zo van genoot. (Of het nou over vreemdgaan of mishandelen gaat)
Ja, haar moeder is jaren later nog weggepest uit het dorp.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:04 schreef 1Noek1 het volgende:
Of is zij nog steeds de hoer van Volendam?
Ja, hij ging eerder vreemd, maar dat was niet publiekelijk bekend.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:04 schreef 1Noek1 het volgende:
Maar Smit ging toch al eerder vreemd dan Yolanthe? Of is zij nog steeds de hoer van Volendam?
Wat vrouwen vaak heerlijk vinden kun je maar beter aan de vrouw overlaten of aan het individuele mens. Dit is nogal tyfus tering dom.
Bummerquote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:09 schreef 1Noek1 het volgende:
[..]
Ricarda is idd teruggevlucht naar Venlo met de kinderen, omdat Xavier haar voor de zoveelste keer had mishandeld. Van beide (Ricarda en Yolanthe) geen fan, maar wel triest dat de geschiedenis zicj herhaalt. Eerlijk: lijkt wel alsof ze alles over hebben voor veel geld. Geweldadige en respectloze mannen. Maar dat mag zeker niet hardop gezegd worden.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 16:27 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Laten we niet vergeten dat xavier ook geen lieverd was, scheen nogal losse pollen te hebben.
edit. je hebt DMquote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:09 schreef 1Noek1 het volgende:
[..]
Dit is nu wat bedoeld wordt met victim blamingquote:Op vrijdag 26 juni 2020 14:09 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Welnee ouwe drama queen.
"Ik heb Yolanthe verkeerd behandeld door mijn temperament" .quote:Op vrijdag 26 juni 2020 07:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Hij geeft het vreemdgaan toe, maar het mishandelen ook (al dan niet in speciale bewoordingen)? Hoe dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |