In Rotterdam hebben we al een paar jaar stoplichten die met muziek onoplettende smartphone gebruikers waarschuwen:quote:
Dan hadden ze beter een paar ijzeren pinnen kunnen laten uitsteken uit die lantaarnpalen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De beschermkussens maken deel uit van een campagne om mensen meer bewust te doen omgaan met hun mobiele telefoon.
Als je de meeste foto's bekijkt, dan lijken ze op torsohoogte te hangen voor de gemiddelde volwassene.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:55 schreef Metalfrost het volgende:
Op welke hoogte worden die dingen geplaatst?
Natuurlijke selectiequote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:57 schreef GewoonEenXylofoon het volgende:
[..]
Dan hadden ze beter een paar ijzeren pinnen kunnen laten uitsteken uit die lantaarnpalen.
Deze kussentjes op de lantaarnpalen op het trottoir zijn niet bedoeld voor de fietsers.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:31 schreef Geytenbeekje het volgende:
Per 1 juli is toch appen op fiets verboden ?
Fietsers die door het appen van de weg raken en tegen een paal botsen...quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Deze kussentjes op de lantaarnpalen op het trottoir zijn niet bedoeld voor de fietsers.
Haha, tweerichtingverkeer op zo'n smal telefoonwandelpad wordt ook geheid lachen geblazen.quote:
Een paar generaties verder en mensen weten niet meer wat praten is.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:18 schreef Jimbo het volgende:
Wat een onzin. Doe die telefoon gewoon ff wegleggen zeg
Moet wel toegeven dat ik ook liever app dan praat als iets quasi belangrijk is.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:49 schreef Elzies het volgende:
[..]
Een paar generaties verder en mensen weten niet meer wat praten is.
Precies, de zwijgers zijn een epidemie/plaag geworden. Er worden gewoon te weinig sprekers gemaakt. Storend daarbij zijn de vele sportende ongeschoolden, waarmee men slechts een praatje kan maken over hun sport.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:49 schreef Elzies het volgende:
[..]
Een paar generaties verder en mensen weten niet meer wat praten is.
Ditquote:Op zondag 30 juni 2019 19:18 schreef Klaploper het volgende:
De mensen in dit topic die niet snappen het het marketing is voor de campagne, en de kussens er niet daadwerkelijk zijn om de voetgangers te beschermen tegen lantaarnpalen.![]()
![]()
Sterker nog, ik zou er een bak met stroop en hooi omheen maken.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:55 schreef Resistor het volgende:
Waarom niet de kussens weglaten, en er een live webcam op richten?
Ik heb juist een stronthekel aan What's App. Simpelweg omdat er van jouw verwacht wordt altijd maar bereikbaar te moeten zijn. Mede controleerbaar door dat irritante blauwe vinkje.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Moet wel toegeven dat ik ook liever app dan praat als iets quasi belangrijk is.
Srtaat t gelijk zwart op wit en kan je alles teruglezen
Jij denkt dat die dingen daadwerkelijk bedoeld zijn als stootkussen?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:55 schreef Metalfrost het volgende:
Op welke hoogte worden die dingen geplaatst?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |