Hallon.quote:
quote:
Enkelband afgekniptquote:
Weet ik toch allemaal nietquote:
Dan klopt het weerquote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet ik toch allemaal niet
Maar die foto's die hij van zichzelf liet zien kloppen dan niet want ik heb wel eens een filmpje van possetje gezien en dat zijn echt twee verschillende mensen.
Lekker om af te koelen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
Lekker in zee gezwommen en half uurtje drijven
Ik heb in bed gelegen en op fok gezeten en te veel gezopenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker om af te koelen.
Ik heb ook lekker gezwommen vandaag en op een luchtbedje liggen dobberen.
Waarom mis je YT'squote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb in bed gelegen en op fok gezeten en te veel gezopen
Ook een manier om een warme zomerdag door te komenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
En mijn haar geverfdquote:
Je moest toch juist veel drinken met dit weer?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon verstandig met dit weerquote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook een manier om een warme zomerdag door te komen
Ik heb ook dutjes gedaan.
Ik moest wel met een aardige kater nog naar de supermarkt. Ik was echt zieligquote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook een manier om een warme zomerdag door te komen
Ik heb ook dutjes gedaan.
Dat klinkt culinair.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:33 schreef mario390 het volgende:
gegeten heb ik om 13 00 Medaillons van Swijn ,Champignonsaus,Kroketten,Rijst en Salat
Jajajajajajaquote:
Je bent niet veel gewend.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moest wel met een aardige kater nog naar de supermarkt. Ik was echt zielig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |