af lukt hem nog niet, maar dat komt vast ook nog wel.
 af lukt hem nog niet, maar dat komt vast ook nog wel.

vooral als ze tegen hem praten.
 vooral als ze tegen hem praten.Maar je weet dat hij het kan toch?quote:Op woensdag 3 juli 2019 22:26 schreef Lemijn het volgende:
Maar ze moeten het toch leren, dus waarom niet nu? Ik word juist een beetje simpel met het rondsjouwen van die 15? kg. Hij is lief hoor, ik heb hem graag vast, en mijn armen worden heel sterk. Het is gewoon de ingewikkelde balans tussen kind volgen en kind willen aanmoedigen om zichzelf te ontwikkelen en zelfstandiger te worden en uitdagingen aan te gaan.

Ik zou echt even heel hard gehuild hebben, midden op straat. 😂
 Ik zou echt even heel hard gehuild hebben, midden op straat. 😂

Juul heeft vooralsnog geen interesse in klimmen, is ze ook veel te lui voor
 Juul heeft vooralsnog geen interesse in klimmen, is ze ook veel te lui voor   

(Ik schrijf vaak O.tto op en lees dan de letters voor)
 (Ik schrijf vaak O.tto op en lees dan de letters voor) Maar na een paar keer vloog -ie eroverheen
 Maar na een paar keer vloog -ie eroverheen  Beter dan ik zelf zou doen
 Beter dan ik zelf zou doen  #kluns
 #kluns 

Bwuuuuh, wat een nacht inderdaad! Nachtelijk hoesten is al rottig als je volwassen bent, maar vast helemaal als je nog maar een ukkie bent.quote:Op donderdag 4 juli 2019 09:36 schreef Jagärtrut het volgende:
Pff, wat een nacht. O heeft tot half 3 liggen huilen en hoesten. NIets was goed. Niet bij mijn in bed, niet aan de borst. Zetpil hielp niet, water drinken hielp niet. Rechtop rondlopen was niet goed. Om half 3 viel hij eindelijk in een diepe slaap. De rest van de tijd sliep hij ook wel, maar had hij erg veel last van het hoesten. Vervolgens werd om 5 T wakker, die en uur wakker was. En morgen gaan we op vakantie. Jippie.

Gefeliciteerd!
 Gefeliciteerd!  ), ze vindt het zelf wel handig
 ), ze vindt het zelf wel handig 

.
 .  .
 . .
 . 

!
 ! .
. . Net als moeite met loslaten bij slapen. Bij de opvang vind ik het ook wel rot, dan knuffelen we wat langer maar niet veel langer want ik moet gewoon weg en ik weet ook dat het altijd snel over is, hij vindt de overgang lastig maar als die klaar is is het ook klaar. Dat weet ik omdat ik vaak genoeg nog een paar minuten om het hoekje heb staan luisteren.
. Net als moeite met loslaten bij slapen. Bij de opvang vind ik het ook wel rot, dan knuffelen we wat langer maar niet veel langer want ik moet gewoon weg en ik weet ook dat het altijd snel over is, hij vindt de overgang lastig maar als die klaar is is het ook klaar. Dat weet ik omdat ik vaak genoeg nog een paar minuten om het hoekje heb staan luisteren. 

Heel erg bedankt voor alle adviezen, tips, relativering en delen van ervaringen in dit bij tijden zware, maar ook o zo leuke dreumesjaar
   Heel erg bedankt voor alle adviezen, tips, relativering en delen van ervaringen in dit bij tijden zware, maar ook o zo leuke dreumesjaar   

Zijn keukentje vind ie helemaal geweldig, tijdens het verschonen van elke diarreeluier vertelde hij dat ie met het keukentje wilde spelen
  Zijn keukentje vind ie helemaal geweldig, tijdens het verschonen van elke diarreeluier vertelde hij dat ie met het keukentje wilde spelen   

die buikgriep heerst helaas een beetje, Jip had hem laatst ook,  maar ook weinig last van verder behalve die vele vieze luiers
 die buikgriep heerst helaas een beetje, Jip had hem laatst ook,  maar ook weinig last van verder behalve die vele vieze luiers   Veel plezier alvast voor morgen! Hopelijk is ie dan weet helemaal opgeknapt
 Veel plezier alvast voor morgen! Hopelijk is ie dan weet helemaal opgeknapt  

tot over twee maanden (
 tot over twee maanden (  

) bij de peuters
) bij de peuters   

. We zijn vandaag weer 900km doorgereisd en Casper doet het heel goed in de auto!
. We zijn vandaag weer 900km doorgereisd en Casper doet het heel goed in de auto!   Het slapen en ritme buiten de auto is daarentegen wel helemaal ruk, ik hoop dat dat thuis weer goed komt
 Het slapen en ritme buiten de auto is daarentegen wel helemaal ruk, ik hoop dat dat thuis weer goed komt  

Gek genoeg zit ja hier al een tijdje in de vocabulaire van C, en ze snapt ook wat ze er mee bedoelt over het algemeen!
 Gek genoeg zit ja hier al een tijdje in de vocabulaire van C, en ze snapt ook wat ze er mee bedoelt over het algemeen! Balen van de diarree maar gelukkig heeft hij er weinig last van.
 Balen van de diarree maar gelukkig heeft hij er weinig last van. ?
 ? 

Ben ongesteld dus ik zit te grienen als een idioot nu

jaaaaaquote:Op zaterdag 6 juli 2019 20:05 schreef rena het volgende:
O in Duitsland
Mijn dreumes liep net los van de stoel naar de bank

geniet ervan mama
 geniet ervan mama  

quote:Op zaterdag 6 juli 2019 20:05 schreef rena het volgende:
O in Duitsland

Go C Go
 Go C Go   

Jeej! het kan echt opeens snel gaan hoor.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 20:05 schreef rena het volgende:
O in Duitsland

quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:12 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Misschien een rare vraag zo.. maar dragen jullie kindjes dezelfde maat voor bovenkleertjes en onderkleertjes?

Oke.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Na een tijdje groeide hij vooral aan zn bovenlijf. Nog steeds heeft hij n maatje verschil, zn broeken zijn kleiner dan zn shirts.

Mijm heeft op dit moment van maat 80 t/m maat 92 in de kast liggen. Ligt maar net aan het modelletje of merk. En Next werkt bijvoorbeeld met leeftijd. Ik kijk gewoon of iets nog past en anders gaat het naar zolderquote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:12 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Misschien een rare vraag zo.. maar dragen jullie kindjes dezelfde maat voor bovenkleertjes en onderkleertjes?
Dus bijvoorbeeld shirtjes 80 en broekjes 80? Of komt shirtjes 80 en broekjes 74 ook wel voor?

kan zo per merk 10 cm verschillen
 kan zo per merk 10 cm verschillen  
 ).
). 

ik heb ook twee dunne linnen h&m broekjes voor kaptein, zelfde maat. Een is een hobbezak met kruis tot de knieën die hij nog 3 jaar aankan en de ander is wat flodderig maar verder wel ok. Schiet mij maar lekquote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:25 schreef SacreCoeur het volgende:
Hier liggen echt allerlei maten door elkaar van 74 tot 86.
Hangt ook van het merk af, maar soms van H&M ook twee verschillende maten aan.
 gelukkig lukt shoppen op t oog tegenwoordig best ok
 gelukkig lukt shoppen op t oog tegenwoordig best ok   

.
 .

V draagt zijn korte broeken van vorig jaar maat 74 nu nog haha.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:12 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Dus bijvoorbeeld shirtjes 80 en broekjes 80? Of komt shirtjes 80 en broekjes 74 ook wel voor?

Vorig jaar zomer zat L nog in maat 56
 Vorig jaar zomer zat L nog in maat 56 

Dat gaat al best voortvarendquote:Op zondag 7 juli 2019 12:25 schreef rena het volgende:
C draagt van boven 86 en soms 92, maar van onder past ze soms nog in 80, soms 86.
 gooooo c
  gooooo c of zie ik het verkeerd?
 of zie ik het verkeerd?

Woohoooquote:Op zondag 7 juli 2019 12:25 schreef rena het volgende:
C draagt van boven 86 en soms 92, maar van onder past ze soms nog in 80, soms 86.
 Binnenkort samen met U. door de dierentuin rennen, dus.
 Binnenkort samen met U. door de dierentuin rennen, dus.   

Wat goed!
 Wat goed! Mie maakt hem steeds open, is normaal niet erg natuurlijk, maar al hij een keer aanstaat wel. Ik moet even zoeken of er kinderbeveiliging is voor ovens
 Mie maakt hem steeds open, is normaal niet erg natuurlijk, maar al hij een keer aanstaat wel. Ik moet even zoeken of er kinderbeveiliging is voor ovens   
  (vanuit mijn eigen referentiekader, ik besef maar al te goed dat het niet al te veel voorstelt) Het is al een paar dagen aan de gang. Heel overtuigend "nee nee nee nee" en "niet!" roepen als we hem naar bed willen brengen. Of soms laat hij zich wel goed in bed leggen, kusje, zwaaien enzo, en dan opeens huilen en drama. Hij is vaak wel moe en wil naast mij in bed ook gewoon slapen.
 (vanuit mijn eigen referentiekader, ik besef maar al te goed dat het niet al te veel voorstelt) Het is al een paar dagen aan de gang. Heel overtuigend "nee nee nee nee" en "niet!" roepen als we hem naar bed willen brengen. Of soms laat hij zich wel goed in bed leggen, kusje, zwaaien enzo, en dan opeens huilen en drama. Hij is vaak wel moe en wil naast mij in bed ook gewoon slapen. Het gaat hem dus blijkbaar niet om dat hij niet wil slapen of per se bij ons wil liggen.
 Het gaat hem dus blijkbaar niet om dat hij niet wil slapen of per se bij ons wil liggen. )
 ) 

Ja, dat is er.quote:Op zondag 7 juli 2019 20:48 schreef LadyS het volgende:
Ik moet even zoeken of er kinderbeveiliging is voor ovens

Casper gooide net toen er 3sec niemand op hem lette een glas van het balkon (4 meter) hier bij de verhuurders in de tuin
 Casper gooide net toen er 3sec niemand op hem lette een glas van het balkon (4 meter) hier bij de verhuurders in de tuin   

, Fleur. Hoewel ik nu dus gewoon beneden op de bank zit, en hij in zijn eentje in het grote bed ligt
, Fleur. Hoewel ik nu dus gewoon beneden op de bank zit, en hij in zijn eentje in het grote bed ligt 
 , dus daar ook een boks
 , dus daar ook een boks 

Hier kwam 't omdat we haar te vroeg naar bed deden, terwijl ze nog een uurtje had geslapen in de namiddag. Sowieso kansloos. Toch ging mijn teerbeminde haar op bed leggen, want hij hoopte zo op nog een avondje lezen in de tuin. Helaas
 Hier kwam 't omdat we haar te vroeg naar bed deden, terwijl ze nog een uurtje had geslapen in de namiddag. Sowieso kansloos. Toch ging mijn teerbeminde haar op bed leggen, want hij hoopte zo op nog een avondje lezen in de tuin. Helaas  
  Oudste is superflexibel en kunnen we alles uitleggen, dus nooit stress daarover. 's Avonds is het weliswaar spitsuur, maar hij doucht bijvoorbeeld al zelf en gaat gewoon slapen als hij naar bed moet.
 Oudste is superflexibel en kunnen we alles uitleggen, dus nooit stress daarover. 's Avonds is het weliswaar spitsuur, maar hij doucht bijvoorbeeld al zelf en gaat gewoon slapen als hij naar bed moet. ) En nog dieper voor mensen met peuter-dreumes-baby. Ik denk dat je mij kan afvoeren dan.
  ) En nog dieper voor mensen met peuter-dreumes-baby. Ik denk dat je mij kan afvoeren dan. 
   Ik kan me je blijdschap levendig indenken.
 Ik kan me je blijdschap levendig indenken.  

Ik ga pas lekker op vakantie-met-kind als gaan slapen geen issue meer is. Vooralsnog is het nog krijsen als we haar op bed leggen, tenzij ze knock-out gaat met de fles
 Ik ga pas lekker op vakantie-met-kind als gaan slapen geen issue meer is. Vooralsnog is het nog krijsen als we haar op bed leggen, tenzij ze knock-out gaat met de fles  Geen idee ook hoe we dat moeten doorbreken. Laten huilen doen we niet (maar toch ook wel, want soms moet ik echt even tot tien tellen voor ik weer verder kan
 Geen idee ook hoe we dat moeten doorbreken. Laten huilen doen we niet (maar toch ook wel, want soms moet ik echt even tot tien tellen voor ik weer verder kan  ) Iemand een idee?
 ) Iemand een idee? 

Oh, zo herkenbaar.quote:Op zondag 7 juli 2019 23:36 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Hier nu ook nog geen tweede, Casper heeft temperament voor 2 3,4. Echt, zweet breekt me regelmatig uit door zijn acties, driftbuien en eigen wil.

miss de bepanthen eeczeemzalf?quote:Op zondag 7 juli 2019 23:36 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Heeft iemand tips tegen jeuk door (ik denk) luierirritatie? Het zit net onder zijn navel daar waar de luier sluit en hij begint meteen met krabben als de luier uit gaat. De billencreme zalfjes lijken niks te doen helaas.

Nou, het was meer hardop denken eigenlijk. Want ik dacht eerst dat hij niet in zijn ledikant wilde omdat hij niet wilde slapen. Of dat hij in ons bed wilde liggen omdat hij niet alleen wilde zijn. Maar gisteren lag hij dus én alleen én ging hij gewoon slapen, alleen dan wel in ons bed. Dus ik zat me af te vragen waar het nu aan lag en hoe er mee om te gaan.quote:Op zondag 7 juli 2019 21:50 schreef Nolita het volgende:
Wat hoop je te bereiken met de zijkant uit het ledikant? Hier met 19 maanden eruit gehaald dus het kan zeker al. Hier gedaan omdat ze uit bed klom en dus viel en dat wilde ik niet nog een keer laten gebeuren. Nu klimt ze altijd meteen uit bed als ze wakker wordt en komt naar ons toe gelopen, prima vinden wij.

Mie heeft dat ook een tijdje gehad, het was heel hardnekkig. Ben ook bij de HA geweest en die dacht dat het een schimmeltje was. Dus een tijdje met Daktacort gesmeerd, maar het bleef maar komen. Uiteindelijk een kweekje genomen, bleek het helemaal geen schimmel te zijnquote:Op zondag 7 juli 2019 23:36 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Heeft iemand tips tegen jeuk door (ik denk) luierirritatie? Het zit net onder zijn navel daar waar de luier sluit en hij begint meteen met krabben als de luier uit gaat. De billencreme zalfjes lijken niks te doen helaas.
 Advies van de HA was toen: barriere vormen tussen huid en urine, met bepanthen of sudocrem ofzo.
 Advies van de HA was toen: barriere vormen tussen huid en urine, met bepanthen of sudocrem ofzo. 

En? Was het inderdaad klaar?quote:Op zondag 7 juli 2019 23:42 schreef Nanuke het volgende:
Dirk sloot aan bij het clubje, hij ligt nu net stil op bed. Dat is op zich al een overwinning deze avond, maar ik hoop toch echt dat het nu klaar is.
PS. Bij 20mnd zit een periode van slaapregressie. Duurt ongeveer 6 weken, succes. Of als je Dirk heet slaap je daarna nooit meer normaal s avonds.

Ja, er was eindelijk stilte in huis. En nu allebei stikchagrijnig want waarom zou je langer slapen als je zo laat pas sliep? Dusquote:Op maandag 8 juli 2019 08:49 schreef LadyS het volgende:
[..]
En? Was het inderdaad klaar?
Slaapregressie, dat kan ook nog ja. Ik hoop dan dat het hier na 6 weken wel klaar is
 voor mij en hopelijk een langere middagdut voor Dirk vandaag.
 voor mij en hopelijk een langere middagdut voor Dirk vandaag.  

Alleen al het plezier wat ze nu heeft als ze succesvol oversteekt tussen stoel en tafel of bank is prachtig. Ze is nog niet super stabiel maar ze doet ferme pogingen, een mooier verjaardagscadeau had ik me niet kunnen wensenquote:Op zondag 7 juli 2019 12:28 schreef minilot het volgende:
..maar belangrijker: C'TJE LOOPT! Awesome!Oh @:rena, dat gaat, zo zo zo leuk zijn de komende tijd!

Het begint haar alleen minder goed te passen jammer genoeg, en ik heb nog een stel nieuwe broekjes in grotere maat liggen
 Het begint haar alleen minder goed te passen jammer genoeg, en ik heb nog een stel nieuwe broekjes in grotere maat liggen  Ze wordt smaller in haar middel en ik kan de touwtjes nog zo aantrekken, zakken ze toch een beetje af
 Ze wordt smaller in haar middel en ik kan de touwtjes nog zo aantrekken, zakken ze toch een beetje af  
  Dat filmpje van U
 Dat filmpje van U  , de gelukzalige geluidjes
 , de gelukzalige geluidjes  C zegt “auw” als we bij de oven staan, ik heb het een keer gezegd toen hij aanstond dat dat auw doet en dat heeft ze onthouden
 C zegt “auw” als we bij de oven staan, ik heb het een keer gezegd toen hij aanstond dat dat auw doet en dat heeft ze onthouden 

Boef! Niemand geraakt met het glas
 Boef! Niemand geraakt met het glas  ?
 ? Ik zeg bewust helemaal niks over het slapen van C hier
 Ik zeg bewust helemaal niks over het slapen van C hier  
  Alleen niet bij het strand! Wat lastig van het slapen van Phi, ik heb helaas geen tips
 Alleen niet bij het strand! Wat lastig van het slapen van Phi, ik heb helaas geen tips  
  Vier het verder niet echt, maar ga vanavond wel lekker sushi eten met een vriendin
 Vier het verder niet echt, maar ga vanavond wel lekker sushi eten met een vriendin  Mijn 2e verjaardag als moeder en wat een verschil met vorig jaar hoe ik me nu voel, het heeft bij mij echt een tijdje geduurd voordat ik me echt mama voelde maar ik heb nu echt de smaak te maken hoor
 Mijn 2e verjaardag als moeder en wat een verschil met vorig jaar hoe ik me nu voel, het heeft bij mij echt een tijdje geduurd voordat ik me echt mama voelde maar ik heb nu echt de smaak te maken hoor  
  Ben echt heel erg gegroeid het afgelopen jaar en kijk echt uit naar het komende jaar met mijn eigenwijze dreumes en haar lieve grote zus.
 Ben echt heel erg gegroeid het afgelopen jaar en kijk echt uit naar het komende jaar met mijn eigenwijze dreumes en haar lieve grote zus.

) Simon!
 ) Simon!   
  En nog gefeliciteerd met je verjaardag Rena!
  En nog gefeliciteerd met je verjaardag Rena! ) al overgedaan naar een peuterbed. Doodeng, ik vond Jewel al jong toen ze met 15 maanden naar een peuterbed ging namelijk, maar het bleek voor Vlokje de instant oplossing voor de slaapproblematiek. Tot 11 maanden sliep ze alleen bij/op mij, maar sinds het peuterbed slaapt ze opeens in haar eigen bed. En uitslapen, niet normaal, als het aan haar ligt pit ze elke dag door tot 10 uur volgens mij. Ik kan het nog steeds niet goed geloven, maar het gaat nu dus al 2 maanden goed dus dit was voor ons wel echt de oplossing. Toen ze een maand geleden een nachtje bij oma in het campingbedje sliep, was ze als vanouds weer elke uur wakker en gooide ze haar speen door de hele kamer
 ) al overgedaan naar een peuterbed. Doodeng, ik vond Jewel al jong toen ze met 15 maanden naar een peuterbed ging namelijk, maar het bleek voor Vlokje de instant oplossing voor de slaapproblematiek. Tot 11 maanden sliep ze alleen bij/op mij, maar sinds het peuterbed slaapt ze opeens in haar eigen bed. En uitslapen, niet normaal, als het aan haar ligt pit ze elke dag door tot 10 uur volgens mij. Ik kan het nog steeds niet goed geloven, maar het gaat nu dus al 2 maanden goed dus dit was voor ons wel echt de oplossing. Toen ze een maand geleden een nachtje bij oma in het campingbedje sliep, was ze als vanouds weer elke uur wakker en gooide ze haar speen door de hele kamer   
  Dan besef je toch weer even hoe snel het gaat en hoe snel ze groot worden.
 Dan besef je toch weer even hoe snel het gaat en hoe snel ze groot worden.

Ik denk dat hem weer proberen in zijn ledikant te laten slapen drama oplevert, en daar heeft niemand wat aan.
 Ik denk dat hem weer proberen in zijn ledikant te laten slapen drama oplevert, en daar heeft niemand wat aan.  En een groot-worden-boks hier, want Mie kreeg vandaag de uitnodiging om naar de peuterspeelzaal te komen. 26 augustus al. Wel bij dezelfde peuterjuf als ik (en mijn pubers ook) vroeger had
  En een groot-worden-boks hier, want Mie kreeg vandaag de uitnodiging om naar de peuterspeelzaal te komen. 26 augustus al. Wel bij dezelfde peuterjuf als ik (en mijn pubers ook) vroeger had  
  Jammer van het weer, hier breekt nu pas een beetje de zon door
 Jammer van het weer, hier breekt nu pas een beetje de zon door   

)
 )

quote:Op maandag 1 juli 2019 21:09 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
@:Malteser hoe is het met jullie? Heb je hier volgens mij al een tijdje niet gezien.Lief dat je het vraagt. Het gaat goed hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We kochten een huis, we gooiden ons huis in de verkoop, verkochten dat in 1,5 week en gingen de dag na het tekenen van het verkoopcontract op vakantie. Het was dus vooral een beetje druk (je huis verkoopklaar maken is met twee kinderen best een uitdaging).
Maar Mars gaat heel goed. Hij is nu ruim 14,5 maand, weegt 10 kilo bij 80 centimeter, is nog altijd ons blije ei met jawel: ÉÉN TAND! Het kind heeft een tand jongens, het is ongelooflijk.
Eet goed en lust alles, klimt zelf in zijn TrippTrapp, zingt de hele dag zelfverzonnen liedjes en zwemmen is echt hemel op aarde. Dus die voor ons doen veel te grote camping met bizarre hoeveelheid zwembaden is een paradijs voor hem. En voor zijn broer ook trouwens.
Ik zal mijn best doen om weer aan te haken en wat terug te lezen.

.
 .

We zijn nog niet verhuisd. Maar het nieuwe huis is gekocht en het huidige is verkocht. We blijven in dezelfde plaats, maar verhuizen naar een andere wijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 12:18 schreef Lemijn het volgende:
Hee Malteser! Wat leuk van je te lezen! Waar ben je naartoe verhuisd? En wat fijn dat Mars het zo goed doet.
LadyS ik zou het wel weten en de zijkant eruit slopen. Slapen voor alles toch? En op mijn eigen bed zou ik wel spannend vinden ivm rollen.
Verder teruglezen zit er even niet in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op dinsdag 9 juli 2019 12:25 schreef Malteser het volgende:
[..]
We zijn nog niet verhuisd. Maar het nieuwe huis is gekocht en het huidige is verkocht. We blijven in dezelfde plaats, maar verhuizen naar een andere wijk.Oh ja dat had ik eigenlijk al gelezen. Wat een leuk verhaal. En in dezelfde plaats blijven is wel relaxed natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder

En klinkt fijn jullie nieuwe huis!
 En klinkt fijn jullie nieuwe huis! 

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

En fijn dat het zo goed gaat met Mars!
 En fijn dat het zo goed gaat met Mars! 

voor jouw knappe Casper, Fleur
 voor jouw knappe Casper, Fleur

32 alweer, tijd gaat voor mezelf ook al zo snel lijkt het.
 32 alweer, tijd gaat voor mezelf ook al zo snel lijkt het.

Mooi voor je man
 Mooi voor je man 
 en bekende speelgoedtelefoon, wij hebben hem in het wit. Wat een heerlijk irritant geluid komt er uit he
 en bekende speelgoedtelefoon, wij hebben hem in het wit. Wat een heerlijk irritant geluid komt er uit he   ?
 ?

Mijn vrouw is stapelgek op Pixar en B neemt dat over. We hebben van die Magic hours pasjes en VIP pasjes zodat we weinig in de rij hoeven (hopen we). Maar we gaan vooral voor de beleving
 Mijn vrouw is stapelgek op Pixar en B neemt dat over. We hebben van die Magic hours pasjes en VIP pasjes zodat we weinig in de rij hoeven (hopen we). Maar we gaan vooral voor de beleving   
  Camping heeft maar 20 plaatsen en geen entertainment etc, heerlijk. B kan lekker zijn gang gaan en Juul heeft ook een zee van ruimte daar.
 Camping heeft maar 20 plaatsen en geen entertainment etc, heerlijk. B kan lekker zijn gang gaan en Juul heeft ook een zee van ruimte daar.  

.
 . SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeg, over dag potje. Hij heeft vandaag 2x erop gezeten, steeds op zijn verzoek, de eerste keer leverde dat niks op en de tweede keer een plasje. Maar volgens mij is het volstrekt willekeurig. Heeft dit überhaupt zin? Potje mee op vakantie straks (rond 2e verjaardag) of bespaar ik mezelf beter de moeite?Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B kreeg pas interesse in plassen op het potje en de wc toen hij bijna 3 jaar was. Daarvoor ook nooit geprobeerd, ik ben geloof ik van team 'we zien wel wanneer ze eraan toe zijn'.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |